Nee. Want 38 dagen is ook niet te vroegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Yesse het volgende:
Is 31 dagen van te voren te vroeg om af te tellen voor een vakantie?
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Zo, vanmiddag videogesprek met de arboarts. Zin in
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik snap het hoe en waarom hoor, maar ik zie al zoveel artsen en artsachtigen dat het een beetje debiel begint te worden
Ik ben wel heel erg benieuwd wat deze man vindt van het niet naar de foto's kijken van mijn eerste orthopedisch chirurgquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef NailQueen het volgende:
Is er hier nog ergens een relletje te volgen? Het is op kantoor veel te saai
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOOquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar we kunnen wel een relletje beginnen natuurlijk.
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje staptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
TRANQUILOOOOO, TRANQUILOOOOOO
DAT IS ONZE STYLOOOOO![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
* Troel schuift nog wat ongesorteerde lego die kant opquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wensen jou toe dat je met blote voeten op een Legoblokje stapt
@Troel heeft de Lego al geregeld. En we wachten wel tot je thuiskomt en je schoenen uittrektquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach die liggen hier toch niet. En ik heb schoenen aan. Dus dat komt wel goed![]()
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:49 schreef Troel het volgende:
Ik heb een maand terug meegemaakt dat het fout kan gaan. Het ziekenhuis waar ik standaard ben stuurt dossier door en het andere ziekenhuis doet er niks mee met een behandeling die ik nodig had.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze kunnen tegenwoordig zoveel delen dat je zou denken dat ze sommige dingen onderling gewoon kunnen delen.
Nog steeds herstellend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:25 schreef Arizona het volgende:
@:troel hoe ging het gesprek?
@:esf1gamer ben jij inmiddels weer hersteld?
Over een maand weer kijken, op dit moment nog geen mogelijkheden om te werken. Het valt me wel weer op dat mentale gezondheid niet mee lijkt te tellen daarin, dus dat moe tik wel in de gaten houdenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:25 schreef Arizona het volgende:
@:troel hoe ging het gesprek?
@:esf1gamer ben jij inmiddels weer hersteld?
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft iemand een tijdje terug dit was t nieuws gezien met Steven Kazan en zn vrouw als gast? En dat je toen dacht, vinden die mensen elkaar wel aardig? Nou, die gaan dus scheiden las ik net. Waarna ik tegen mezelf (en nu tegen jullie) zie je wel kan zeggen.
Jaa hij maakte de hele tijd kutgrappen en zij lachte 0 keer als ik t me goed herinner.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij zei ik er hier zelfs iets over!
Ja ik vond het echt vrij pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa hij maakte de hele tijd kutgrappen en zij lachte 0 keer als ik t me goed herinner.
Ik heb maar een paar filmpjes van hem gezien en ik vind hem al vrij vermoeiend. Laat staan dat je 24 uur samen met hem bentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft iemand een tijdje terug dit was t nieuws gezien met Steven Kazan en zn vrouw als gast? En dat je toen dacht, vinden die mensen elkaar wel aardig? Nou, die gaan dus scheiden las ik net. Waarna ik tegen mezelf (en nu tegen jullie) zie je wel kan zeggen.
Zo flauw inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar filmpjes van hem gezien en ik vind hem al vrij vermoeiend. Laat staan dat je 24 uur samen met hem bent
Haha ja en @Redefine beschuldigde me zelfs van eigenbelangquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Oow, ik gaf ze nog t voordeel van de twijfel toen zie ik
Dit in combinatie met het feit dat ik Jimmy Carter, de Paus en Ozzy Osbourne op mijn 'dodenlijstje' had staan (als enige drie) en die allemaal in de afgelopen zeven maanden zijn overleden, geeft wel te denken ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Zou Strani niet stiekem een voorspellende gave hebben?
Tijd om in te gaan zetten op de Lotto.quote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Kamchatka_Peninsula_earthquake
De paus had je zelfs in het Sanremo topic voorspeld. Hoe doe je dat toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het feit dat ik Jimmy Carter, de Paus en Ozzy Osbourne op mijn 'dodenlijstje' had staan (als enige drie) en die allemaal in de afgelopen zeven maanden zijn overleden, geeft wel te denken ja.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Ze moeten wel even de bloedtoevoer naar z'n hoofd checken trouwens, dat gaat niet goed.
Maar dat was gewoon waarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en @:redefine beschuldigde me zelfs van eigenbelang
Maar goed, heeft iemand Jamie's nummer?
Jij bent gewoon levensgevaarlijkquote:Op woensdag 30 juli 2025 02:55 schreef Strani het volgende:
Oké... Nieuw Zeeland was het bepaald niet maar toch opvallend dat binnen een uur na mijn vorige post de vierde sterkste beving van de 21e eeuw plaatsvond bij de Russische oostkust. En de gedeeld achtste sterkste sinds de metingen zijn begonnen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Kamchatka_Peninsula_earthquake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |