Ja, het is haar gegund!quote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Wij juichen voor de immer sympathieke Wiegman.
Mogen de Spaansen dus kiezen wat er gegeten wordtquote:
Zal wel weer gambas worden danquote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mogen de Spaansen dus kiezen wat er gegeten wordt
Nog even blijven oefenenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Maar goed, de penalties waren wel weer genieten.
Misschien moeten de Spaansen voortaan wat opportunistischer durven te spelen i.p.v. het gepiel rond de zestienquote:
Eerst Wout, nu dit. We grijpen alles aan om te juichen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Ach ja, toch nog een beetje een Nederlands tintje.
Bah.quote:
En van de ploeg die van de kampioen won.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
We hebben in ieder geval verloren van de kampioen
Afgelopen WK ook al. Van Spanje.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
We hebben in ieder geval verloren van de kampioen
Zomergasten is weer begonnen zie ik.quote:
Como uit, altijd lastig.quote:
Ik weet niet eens echt wat dat is.quote:
Als ik Cornald was, had ik me nu met een wijntje erbij gelaafd aan alle eloquentie op het tweede net. Maar dat ben ik niet.quote:
vriendschappelijk toernooitje bij het mannenvoetbal.quote:
De Como cup is waar Ajax 1 - 0 achter staat en maar één bal op doel heeft geschoten tegen een Italiaanse middenmotor.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet eens echt wat dat is.
[..]
Als ik Cornald was, had ik me nu met een wijntje erbij gelaafd aan alle eloquentie op het tweede net. Maar dat ben ik niet.
Wanneer moet Max Verstappen weer rijden?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst Wout, nu dit. We grijpen alles aan om te juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |