SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
ja, toevallig wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was dat toevallig ook de plek waar je als eerste keek?
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.quote:
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!quote:Op zondag 6 juli 2025 01:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.
quote:Op zondag 6 juli 2025 01:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!
Daarvoor zullen we denk ik nog een uur of 8 moeten wachten of hij dat gedaan heeftquote:Op zondag 6 juli 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?
Ik was ooit mijn hond kwijt, gelukkig bedacht ik me na niet al te lang zoeken dat ik helemaal geen hond had.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!
quote:Op zondag 6 juli 2025 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor zullen we denk ik nog een uur of 8 moeten wachten of hij dat gedaan heeft
En waar staan onze bedden? Zijn die ook kwijt? Slapen we nu allemaal in Luctor's bed?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?
Luctor weet niet wat hem overkomt straks.quote:Op zondag 6 juli 2025 02:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar staan onze bedden? Zijn die ook kwijt? Slapen we nu allemaal in Luctor's bed?
BOE!!!!!!!!!!!quote:
Ja, belachelijk wel, he.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:07 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben jullie weer tot laat (of vroeg) doorgefeest
Ik zag al dat jij flink aan het posten was geweestquote:Op zondag 6 juli 2025 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Voor wie van overzichtjes houdt: de landenoverzicht topics van @:Fred_B hebben allemaal een nieuwe overzichtsvideo!
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
Hoeveel overzicht wil je hebben..
Ik wilde het gisteravond "even" afmaken.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag al dat jij flink aan het posten was geweest
Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ookquote:Op zondag 6 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar wel met iets meer dan 100 euro verlies.
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnigquote:Op zondag 6 juli 2025 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ook
Snap ikquote:Op zondag 6 juli 2025 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnig
En dat het veel regent, vind ik vandaag net iets minder erg.
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ikJe keek er natuurlijk naar uit. En het is sowieso een prijzige manier om er niet heen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paar keer drie kwartier de hik gehad, nadat ik best wat bier op had. Bijzonder irritantquote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat effect heeft alcohol nog wel eens als je er flink te veel van op hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
4 jaar alweer.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag is het 4 jaar geleden dat Peter R. de Vries werd neergeschoten. Jeetje dat voelt echt als gisteren
Dierentuinquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
F1 kijken.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
Met 33 graden in de woonkamer naar buiten kijken in afwachting van de door jou beloofde regen.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Het is toch een film geworden. The Muppet Movie. Nog nooit gezien maar The Muppets is altijd goedquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @Cyan9 zwaaienquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
WAT. Was je net ook in de Jumbo?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @:cyan9 zwaaien![]()
Neequote:
Saai is het nietquote:Op zondag 6 juli 2025 15:59 schreef Strani het volgende:
In Silverstone lijkt regen een stuk waarschijnlijker
Vanmorgen even naar de Kruidvat gewandeld en verder ook de was gedaan en op de bank zittenquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
@Arizona ook toch? Er zijn best goede dingen uit de jaren 70.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Vroege recensie: de muppet film is duidelijk een film uit de jaren 70. Maar het heeft zeker z'n charme.
Piastri-lulquote:Op zondag 6 juli 2025 16:55 schreef Strani het volgende:
Tien seconden straf voor PiastriDat had ik niet verwacht.
Zoveel sportieve climaxen op vrijwel hetzelfde moment, wat een enerverende sportmiddag!quote:
SC van het Erkend Sport Forum.quote:
Altijd het mooist natuurlijk als je tegelijkertijd de climax bereikt!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoveel sportieve climaxen op vrijwel hetzelfde moment, wat een enerverende sportmiddag!
Wel knap hoor van MvdP, dat hij de hoge verwachtingen gewoon waarmaakt.
Verrassende vijfde plek.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef GeorgeM het volgende:
MAX VIJFDE ONDANKS DIE NAAIACTIE VAN PIASTRI [ afbeelding ]
Een Harlequinroman is er niets bij, bij wat ons overkomt vanmiddagquote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd het mooist natuurlijk als je tegelijkertijd de climax bereikt!
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Met 33 graden in de woonkamer naar buiten kijken in afwachting van de door jou beloofde regen.
quote:Heet is de wind, droog is het land
De dagen zijn zo lang
En ze wachten, ze wachten op water
Maar het komt niet
Ze hebben gedanst, de hemel geprezen
En nu, zijn ze soms zo bang
Voor het leven, dat hun zomaar in de steek laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Sinds ik dit weet ben ik niet gestopt met zwaaien in oostelijke richting. Of als je met de auto bent, in westelijke richting.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @:cyan9 zwaaien![]()
Allebei nog niet meegemaaktquote:Op zondag 6 juli 2025 16:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Alpina Blitz en Timber Drop
Zwoel keek hij naar z'n tegenstander en zijn linker mondhoek krulde licht naar boven. Een glimlach vormde zich die de tegenstander deed smelten onder de hete Franse zon. Wat zat er achter die geheimzinnige glimlach? Wist hij iets? Of wilde hij iets? De tegenstander wist het al; hij zou hem alles geven wat hij maar wilde. Tegen beter weten in, zoals altijd.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een Harlequinroman is er niets bij, bij wat ons overkomt vanmiddag
Ben jij al bezig?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:28 schreef Strani het volgende:
Wat moet het toch ontzettend makkelijk zijn om hitsige romans te schrijven voor verveelde huisvrouwen
Je hebt er zeker talent voor.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:28 schreef Strani het volgende:
Wat moet het toch ontzettend makkelijk zijn om hitsige romans te schrijven voor verveelde huisvrouwen
Ik ben bang dat deze wedstrijd iets te laat komt voor je.quote:
quote:50 jaar bouquet-romans
9 februari 2025
De Harlequin bouquet-roman bestaat 50 jaar en dat wordt gevierd met een schrijfwedstrijd, waarin wordt opgeroepen om een verhaal te schrijven dat ‘zindert van de hartstocht’. Uitgangspunten: De held is een rijke, succesvolle, machtige, liefst exotische alfaman. De heldin is meestal een werkende jonge vrouw, een tikje onzeker over zichzelf maar beslist niet onaantrekkelijk. Het lijkt alsof de ingrediënten van de bouquet-roman na vijftig jaar hetzelfde zijn gebleven, of is het genre ondertussen veranderd? En waarom blijft de bouquet-roman zo populair?
We hebben het erover met de Nederlandstalige bouquet-roman schrijver van het eerste uur.
https://www.vpro.nl/progr(...)bouquet-romans~.html
quote:Op zondag 6 juli 2025 18:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sinds ik dit weet ben ik niet gestopt met zwaaien in oostelijke richting. Of als je met de auto bent, in westelijke richting.
Om een of andere reden kreeg ik hierdoor een flashback naar Anjaquote:Op zondag 6 juli 2025 18:28 schreef Strani het volgende:
Ik was die hele Anja-saga al vergetenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Om een of andere reden kreeg ik hierdoor een flashback naar Anja![]()
Ik ook. Vijf jaar geleden alweer dat @Strani zijn schrijfkunsten aan ons openbaarde.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zondag 6 juli 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook. Vijf jaar geleden alweer dat @:Strani zijn schrijfkunsten aan ons openbaarde.
En nog steeds geen roman van hem in de winkel te vinden.
[..]
Die heeft gewoon slim een manuscript geschreven, daarvoor als voorschot veel geld ontvangen. En sindsdien komt dat nieuwe hoofdstuk heus wel eind van de maand, anders volgende maand.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook. Vijf jaar geleden alweer dat @:Strani zijn schrijfkunsten aan ons openbaarde.
[..]
Er is een user die denkt dat de regio Valencia wel iets voor jou zou zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:09 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen ben ik op deze druilerige avond aan het kijken naar vakantiebestemmingen voor volgend jaar. Frankrijk is weer een serieuze optie, het is ons dit jaar zo goed bevallen
Werd inmiddels een flinke workout.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, trein!! Denk wel dat je inmiddels kan stoppen met zwaaien want ik ben thuis
quote:Op zondag 6 juli 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft gewoon slim een manuscript geschreven, daarvoor als voorschot veel geld ontvangen. En sindsdien komt dat nieuwe hoofdstuk heus wel eind van de maand, anders volgende maand.
En ondertussen een beetje stappen, een beetje Fokken etc.
Wij zijn nu een paar dagen in Nederland. Gelukkig niet voor het weerquote:Op zondag 6 juli 2025 20:09 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen ben ik op deze druilerige avond aan het kijken naar vakantiebestemmingen voor volgend jaar. Frankrijk is weer een serieuze optie, het is ons dit jaar zo goed bevallen
Wij gaan in september ook nog in Nederland op vakantiequote:Op zondag 6 juli 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zijn nu een paar dagen in Nederland. Gelukkig niet voor het weer
Oostenrijk 1976?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Alpina Blitz en Timber Drop
Gisteren waren we in Rotterdamquote:Op zondag 6 juli 2025 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan in september ook nog in Nederland op vakantie![]()
Nog leuke uitstapjes gedaan (behalve de Efteling) of op de planning staan?
Ja man. Maar volgende maand komt het écht af, denk ik!quote:Op zondag 6 juli 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft gewoon slim een manuscript geschreven, daarvoor als voorschot veel geld ontvangen. En sindsdien komt dat nieuwe hoofdstuk heus wel eind van de maand, anders volgende maand.
En ondertussen een beetje stappen, een beetje Fokken etc.
Grappig om terug te zienquote:Op zondag 6 juli 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Haa Mollie! Goed je weer te zien hierquote:Op zondag 6 juli 2025 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit zelf weer in de Vierdaagsevoorbereiding want volgende week is het weer zo verEen stuk slechter getraind dan vorig jaar dus ik ben benieuwd
Hoeveel was het danquote:Op zondag 6 juli 2025 22:56 schreef Strani het volgende:
Ha het gaat hier flink afkoelen en woensdag misschien zelfs maar 28 graden!
En anders de maand erna.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man. Maar volgende maand komt het écht af, denk ik!
Je moet als 18+ man ook gelijk de 50. Nu ben ik nog steeds een prima loper die dat ook veel in zijn vrije tijd doet, maar 50 per dag is toch andere koek. Dit jaar gewoon wegens omstandigheden (o.a. mijn opa is overleden) minder tijd en behoefte gehad om echt de lange afstanden te trainen. Desondanks nog steeds vertrouwen erin hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haa Mollie! Goed je weer te zien hier![]()
Veel succes vastDenk je dat je niet getraind genoeg bent? Welke afstand doe je?
Niet zo hard zwaaien op de vroege maandagochtend, zoveel prikkels kan ik nog niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:14 schreef Guanabana het volgende:
We zijn er vroeg bij, we hebben al een vakantie geboekt voor mei 2026![]()
Kans bestaat ook dat we het ESF missen als de finale is op 23 mei, maarja dat is dan maar een keer zo.
Dit kan toch niet zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Engels werkt vast ook wel, als je maar flink gebaart en hard schreeuwtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had al helemaal zin om mijn DuoLingo Spaans weer op te pakken, maar nu lees ik dat ze daar ook vooral Catalaans spreken? @:Strani?
(En Duits blijkbaar)
Dat is toch dat liedje van Jan?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we de zomerhit van dit jaar eigenlijk al gehoord?
Sowieso altijd harder praten als je een taal spreekt die ze niet verstaan. Dat helpt.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Engels werkt vast ook wel, als je maar flink gebaart en hard schreeuwt
Jan de hoop?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje van Jan?
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:14 schreef Guanabana het volgende:
We zijn er vroeg bij, we hebben al een vakantie geboekt voor mei 2026![]()
Kans bestaat ook dat we het ESF missen als de finale is op 23 mei, maarja dat is dan maar een keer zo.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vertrek eind volgende week voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik vertrek eind volgende week voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik denk als we helemáál weg zouden blijven, de economie daar compleet instortquote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef Guanabana het volgende:
We zijn alleen niet welkom zie ik @:Arizona
Inwoners Mallorca roepen toeristen dringend op weg te blijven
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Ah, veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Wat gemeen van ze! Je besluit er één keer heen te gaan en dan meteen dit!quote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef Guanabana het volgende:
Nou maar echt, ik zei net nog van, gaan wij ook eens een keer ergens heen hoor. We doen echt nooit zo'n soort vakantie.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze! Je besluit er één keer heen te gaan en dan meteen dit!
En dan verpest je het gelijk voor iedereen.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou maar echt, ik zei net nog van, gaan wij ook eens een keer ergens heen hoor. We doen echt nooit zo'n soort vakantie.
Moet je ook echt nog wat doen vandaag?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:59 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vanmorgen heel hard gewerkt maar mijn motivitatie is alweer helemaal weg.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Ja, ik was nog weer heel drukquote:
Kun je je productiviteit ook in een percentage uitdrukken? We hebben er niet veel aan als je je wel productief voelt, maar dit niet in je omzet terug is te zienquote:Op maandag 7 juli 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede productiviteit vandaag. Al was ie 's middags wel wat minder door allerlei telefoontjes.
Ik kreeg er net op het einde wat van mee ja. En die arme Philipsen eruit in het groenquote:
's ochtends 100%, 's middags 75-80%quote:Op maandag 7 juli 2025 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je je productiviteit ook in een percentage uitdrukken? We hebben er niet veel aan als je je wel productief voelt, maar dit niet in je omzet terug is te zien
Dat heb ik iedere werkdagquote:Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtends 100%, 's middags 75-80%
quote:Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtends 100%, 's middags 75-80%
Jij ook!quote:
Als er mensen gaan rennen tussen die fietsers is het natuurlijk niet gek dat er een paar op hun muil gaan!quote:
Ze noemen het ook renners dus op zich snap ik de verwarring wel!quote:Op maandag 7 juli 2025 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er mensen gaan rennen tussen die fietsers is het natuurlijk niet gek dat er een paar op hun muil gaan!
Ja ik weet niet of je het veel nodig gaat hebben maar veel mensen spreken er inderdaad Baleaars, de regionale variant van het Catalaansquote:Op maandag 7 juli 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had al helemaal zin om mijn DuoLingo Spaans weer op te pakken, maar nu lees ik dat ze daar ook vooral Catalaans spreken? @:Strani?
(En Duits blijkbaar)
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef Guanabana het volgende:
Ja het is ook lastig... Zo'n eiland heeft natuurlijk ook maar beperkte ruimte en inderdaad zuchten veel Spaanse steden op dit moment onder zeer snel stijgende prijzen voor woonruimte, zowel koop als huur. Deels door AirBNB's, deels ook door digital nomads en verder vooral ook gewoon door het feit dat er niet genoeg gebouwd wordt.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk als we helemáál weg zouden blijven, de economie daar compleet instort
Maar ik snap het aan de andere kant ook wel. De huizen daar worden steeds onbetaalbaarder voor de locals, omdat er zoveel verhuurd wordt. En de vervuiling en de overlast die je krijgt.
Het lijkt me ook zo lastig om dit op te lossen. Je zou een rem kunnen zetten op het aantal AirBNB's misschien?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Wat het ook is: De locals profiteren helemaal niet van de hoeveel toeristen nu. De enigen die profiteren zijn mensen die al rijk waren en hebben gespeculeerd, of mensen met AirBNB's. Verder heeft niemand er baat bij. De gemiddelde Spanjaard ziet dat ze nooit iets zullen kunnen kopen en zelfs huren wordt steeds lastiger met de lage lonen hier.
Er is het afgelopen jaar al een hoop gedaan om het aantal AirBNB's flink terug te dringen. Ik hoop ook echt dat dit effect gaat hebben. En ja, Spanje is voor jullie goedkoop maar voor de mensen hier nietquote:Op maandag 7 juli 2025 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zo lastig om dit op te lossen. Je zou een rem kunnen zetten op het aantal AirBNB's misschien?
En de lonen in het toerisme / horeca omhoog? En de prijzen in de horeca? Spanje is best goedkoop, zeker qua eten en drinken, vind ik. Als je de prijzen omhoog gooit, komen er vanzelf ook minder toeristen en keert de rust weder, maar ja, dan raken er ook weer mensen hun banen kwijt.
Ik heb 'm laatst ook weer eens beluisterdquote:Op maandag 7 juli 2025 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom deze inzending van Bulgarije uit 2020 weer tegen. Ik vind dit nog steeds prachtig
Bekijk deze YouTube-video
De mijne ook. Zo zonde dat we dit nooit op het podium hebben gezien.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst ook weer eens beluisterdM'n favoriet van dat jaar.
Gewoon de fik erin, probleem opgelost.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is het afgelopen jaar al een hoop gedaan om het aantal AirBNB's flink terug te dringen. Ik hoop ook echt dat dit effect gaat hebben. En ja, Spanje is voor jullie goedkoop maar voor de mensen hier nietDus als je dingen omhoog gooit kunnen locals al helemaal niks meer buiten de deur doen.
Lonen hoger wordt lastig. Zou natuurlijk mooi zijn en ook terecht, maar ik vrees dat er altijd wel iemand is die het voor minder kan doen. Zeker in de horeca.
Ah, de Oss-oplossingquote:Op maandag 7 juli 2025 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon de fik erin, probleem opgelost.
Zijn er daarom zoveel “bosbranden” in Zuid Europa?quote:Op maandag 7 juli 2025 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon de fik erin, probleem opgelost.
Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er daarom zoveel “bosbranden” in Zuid Europa?
Precies, simpel en effectief.quote:
Nou ja, ik dacht meer aan de bebouwing en zo. Die natuurbranden zijn gewoon zonde.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er daarom zoveel “bosbranden” in Zuid Europa?
Ik vond het zowel Nigloland als Fraispertuis City (Oostenrijk '76 vond ik ook een goede gok @Fred_B) hele leuke parken! Nigloland een soort mini Europa-Park, Fraispertuis het Franse Slagharen, maar dan nog net een maatje groter. Als je een keer in de buurt bent een bezoekje waardquote:
Wil jij mijn huis in de fik zettenquote:Op maandag 7 juli 2025 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht meer aan de bebouwing en zo. Die natuurbranden zijn gewoon zonde.
Niet specifiek jouw huis, gewoon alle huizen.quote:
Ik denk dat normale mensen ook nog nooit van die parken hebben gehoord. Terwijl Nederlandse toeristen op doorreis best een interessante doelgroep kunnen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vond het zowel Nigloland als Fraispertuis City (Oostenrijk '76 vond ik ook een goede gok @:Fred_B) hele leuke parken! Nigloland een soort mini Europa-Park, Fraispertuis het Franse Slagharen, maar dan nog net een maatje groter. Als je een keer in de buurt bent een bezoekje waard
Meteen ook de reden dat ik er voor het eerst was, zo vaak ben ik er niet in de buurt
Dat maakt het een stuk redelijker inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet specifiek jouw huis, gewoon alle huizen.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:00 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een geweldige slotfase bij Italië Portugal
Wij waren met de familie jaaaaren geleden in de buurt van Nigloland op vakantie (nog voordat ik attractieparken tof vond) en herinner mij wel dat er flink reclame werd gemaakt voor het park. Maar goed, dan moet je er maar net zitten en nog tijd voor hebben in je agenda, jaquote:Op maandag 7 juli 2025 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat normale mensen ook nog nooit van die parken hebben gehoord. Terwijl Nederlandse toeristen op doorreis best een interessante doelgroep kunnen zijn.
Oh ja nou ja dan komen we wel weer naar Leiden met z'n allen!quote:Op maandag 7 juli 2025 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet specifiek jouw huis, gewoon alle huizen.
En ze zijn waarschijnlijk op zichzelf ook weer niet de hele reis waard. Maar als er een mooie combinatie gemaakt kan worden is zoiets zeker leukquote:Op maandag 7 juli 2025 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vond het zowel Nigloland als Fraispertuis City (Oostenrijk '76 vond ik ook een goede gok @:Fred_B) hele leuke parken! Nigloland een soort mini Europa-Park, Fraispertuis het Franse Slagharen, maar dan nog net een maatje groter. Als je een keer in de buurt bent een bezoekje waard
Meteen ook de reden dat ik er voor het eerst was, zo vaak ben ik er niet in de buurt
Dat klinkt goedquote:
Beter dan vorige week.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:26 schreef NailQueen het volgende:
Verder lees ik dat de pepernoten nu alweer in de supermarkt liggen
Daarvoor moeten we naar de provincie van Cyan9quote:
Onze provincie wordt wel slecht op de kaart gezet zoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we naar de provincie van Cyan9
https://www.instagram.com(...)MXJjNmFrMm4yb3psaQ==
(Hopelijk werkt de link zo)
Ik melt niet down maar ik vind het wel jammerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:00 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat VdP niet wint. Maar de enorme meltdown in TDF door de winst van Pogacar is dan weer enorm vermakelijk
Ik heb het niet over jou he. Maar je ziet toch de andere reacties. Die zijn een beetje doorgeslagen. Een heeeeeel klein beetje maar hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik melt niet down maar ik vind het wel jammer![]()
Zijn deelname haalt zoveel spanning weg.
Edit: Meltdownen doe ik alleen om ESF![]()
Ons?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoooooi wat heb ik hier gemist terwijl ik op Werchter was?
Luctor was zijn bed kwijt. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Top! Linkin park gezien, ik voelde me weer 16. En ik heb de blauwe plekken van de moshpit van Gurriers nog staan. Keihard meegezongen bij Green Day. Put my hands in the air bij Yungblud, want dat vroeg ie 50 keer (zijn nieuwe album is top trouwens). Genoten bij Warhaus. En gedanst op iets met een hooizolder van mother mother. En nog veel meer.quote:
Vraag ook of ze het internet even op een CD-ROM kunnen zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe laptop besteld en vandaag ben ik naar Mediamarkt en Carrefour geweest om er vast een paar dingen voor te kopen, waaronder ook een USB flash drive om Windows op te zetten zodat ik 'm op de nieuwe kan installeren. Scheelt zo 130 euro bij de aankoop van een nieuwe en als ik Windows alsnog wil activeren dan kan dat véél goedkoper
Oei ik denk dat je daar wel een DVD of twee voor nodig gaat hebben hoor, da's echt veel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vraag ook of ze het internet even op een CD-ROM kunnen zetten.
Ja inderdaad, vooral dat Google schijnt veel te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei ik denk dat je daar wel een DVD of twee voor nodig gaat hebben hoor, da's echt veel.
1 floppy is wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei ik denk dat je daar wel een DVD of twee voor nodig gaat hebben hoor, da's echt veel.
Ja hoewel Google niet echt nodig is. We kunnen ook wel handmatig alle websites op de DVD's opschrijven denk ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vooral dat Google schijnt veel te zijn.
Ja, gewoon zoals met cassettebandjes even op de zijkant de namenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel Google niet echt nodig is. We kunnen ook wel handmatig alle websites op de DVD's opschrijven denk ik?
Goed idee, ik steek de dijken alvast door.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja nou ja dan komen we wel weer naar Leiden met z'n allen!
Ja inmiddels kunnen we zwemmen Roger!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ik steek de dijken alvast door.
Maar het zijn Spanjaarden, als straks alle matrasjes vochtig zijn en ze daardoor geen fijne siësta kunnen houden gaan ze naar huis voor je met je ogen kan knipperen. Zo ging het de vorige keer immers ook.quote:
We zijn hier wel gewend aan vochtige matrassen met al dat zweet 's nachtsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het zijn Spanjaarden, als straks alle matrasjes vochtig zijn en ze daardoor geen fijne siësta kunnen houden gaan ze naar huis voor je met je ogen kan knipperen. Zo ging het de vorige keer immers ook.
Ja ok, maar dat is toch anders. Dit is slootwatervochtig, je weet wel, met kikkers en zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn hier wel gewend aan vochtige matrassen met al dat zweet 's nachts
Panorama Mesdag ben ik ook ooit geweest, Mauritshuis nog niet, maar daar hoor ik meer goede verhalen overquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag bij het Panorama Mesdag en in het Mauritshuis in Den Haag. Voor beide musea was het de eerste keer, en absoluut wel iets wat je ooit gezien moet hebben
Oh ja oké dat is inderdaad een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is toch anders. Dit is slootwatervochtig, je weet wel, met kikkers en zo.
Ja, het was voor ons een redelijk spontaan bezoek, nu we een paar dagen in Nederland zijn. We gingen maandag naar het Spoorwegmuseum, en dat was 19,50 per persoon. Aangezien ik tegenwoordig alles terugreken naar Eftelingkaartjes met AH-korting, vond ik dat vrij veel. Zeker in verhouding met een Museumkaart van 75 euro per jaar (39 euro voor onder 18 jaar). Dus had ik die genomen, en nu moeten we die er dus uithalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Panorama Mesdag ben ik ook ooit geweest, Mauritshuis nog niet, maar daar hoor ik meer goede verhalen over![]()
Wij gaan wel weer een keer die kant op als de verbouwing van het Binnenhof klaar isIk vond het laatst allemaal nogal rommelig daar.
Net zo mooi als op de plaatjesquote:
Ik ben wel benieuwd naar De Stierquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zo mooi als op de plaatjes![]()
Al hangt die recht tegenover het Zicht op Delft, ook van Vermeer, en die zou ik eigenlijk liever in de kamer willen hebben. Maar je kan ook als leek wel zien dat het de schilderijen eromheen uit een vergelijkbare tijd overvleugelt in uitstraling.
Dan moet je nog even wachten, want die wordt momenteel gerestaureerd. Overigens wel op een te bezoeken locatie in het museum.quote:
Top inderdaad. Mauritshuis vind ik ook heerlijk, mooi museum, mooie collectie maar ook niet zo groot dat je er halverwege genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren vandaag bij het Panorama Mesdag en in het Mauritshuis in Den Haag. Voor beide musea was het de eerste keer, en absoluut wel iets wat je ooit gezien moet hebben
Je moet ook altijd heel erg uitkijken met museummoeheid. Liefst ook niet binnen een paar dagen meerdere (kunst)museums bezoeken want dan heeft het echt niet meer de impact die het verdient te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Top inderdaad. Mauritshuis vind ik ook heerlijk, mooi museum, mooie collectie maar ook niet zo groot dat je er halverwege genoeg van hebt.
Best herkenbaar en een erg goede tip.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet ook altijd heel erg uitkijken met museummoeheid. Liefst ook niet binnen een paar dagen meerdere (kunst)museums bezoeken want dan heeft het echt niet meer de impact die het verdient te hebben
Het enige bekende schilderij wat ik graag in de kamer zou hebben is de Nachtwacht, maar toen ik die zag hangen bleek die helaas net wat te groot om in de trein mee te krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zo mooi als op de plaatjes![]()
Al hangt die recht tegenover het Zicht op Delft, ook van Vermeer, en die zou ik eigenlijk liever in de kamer willen hebben. Maar je kan ook als leek wel zien dat het de schilderijen eromheen uit een vergelijkbare tijd overvleugelt in uitstraling.
Ja, dat is met alle onderwerpen wel. Kerken, tempels, natuurschoon,…quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet ook altijd heel erg uitkijken met museummoeheid. Liefst ook niet binnen een paar dagen meerdere (kunst)museums bezoeken want dan heeft het echt niet meer de impact die het verdient te hebben
De toenmalige eigenaar had daar ook last van, en die heeft er voor het gemak gewoon een stukje afgezaagd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het enige bekende schilderij wat ik graag in de kamer zou hebben is de Nachtwacht, maar toen ik die zag hangen bleek die helaas net wat te groot om in de trein mee te krijgen.
Dat hadden wij in het Britsh Museum. Na de 37e zaal met standbeelden uit de oudheid waren we het wel zatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is in het algemeen een verstandig adviesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hadden wij in het Britsh Museum. Na de 37e zaal met standbeelden uit de oudheid waren we het wel zat![]()
En we waren eerst naar de mummies geweest, die waren heel interessant en indrukwekkend.
Je kunt wel stoppen op het hoogtepunt, maar starten met het hoogtepunt is niet zo slim
Oh wow. Onze ervaring met die landen is juist andersom. Als ik ze zou moeten ranken dan staat Slovenië met stip op 1, en die hebben we als laatste bezocht. Vorig jaar nog eens teruggegaan en zeker een van m’n favoriete vakantiebestemmingen.. Vooral de omgeving van Kranjska Goraquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is met alle onderwerpen wel. Kerken, tempels, natuurschoon,…
Wij hebben ooit de fout gemaakt op reis te gaan naar Oostenrijk, Italië en Slovenië, in die volgorde. Toen was zo ongeveer alles wat we bezochten in Slovenië iets wat we in die andere landen al eens mooier of groter waren tegengekomen.
Yesssquote:
Ik heb ooit gehoord dat dat een leugen op meerdere fronten isquote:
Gewoon stukkie afsnijden, dat was eerder ook de oplossingquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het enige bekende schilderij wat ik graag in de kamer zou hebben is de Nachtwacht, maar toen ik die zag hangen bleek die helaas net wat te groot om in de trein mee te krijgen.
Ik was ooit in een natuurhistorisch museum keurig alle bordjes aan het lezen. Tot de gedachte kwam 'het interesseert me eigenlijk geen biet hoe verschillende soorten gesteentes zijn ontstaan' en ben ik gauw doorgelopen naar een volgende zaalquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hadden wij in het Britsh Museum. Na de 37e zaal met standbeelden uit de oudheid waren we het wel zat![]()
En we waren eerst naar de mummies geweest, die waren heel interessant en indrukwekkend.
Je kunt wel stoppen op het hoogtepunt, maar starten met het hoogtepunt is niet zo slim
Dat dit kon in Nederland!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat dat een leugen op meerdere fronten isDat meisje heeft nooit bestaan, de parel is geen parel en hij zit niet eens met een haakje aan haar oor vast!
Ja dat soort musea probeer ik wat gerichter door te gaan. Dus Rosetta stone, Parthenon, mummies en nog iets anders waar ik die dag zin in heb en hop weer naar buiten. Net als het Louvre, je kunt maar zoveel schilderijen van Jezus of half kapotte beelden aan hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb me er ook prima vermaakt. Maar op diverse gebieden had ik het idee dat wat we tegenkwamen een mindere versie was van wat we eerder al hadden gedaan. Terwijl ik bij een ‘los’ bezoek aan Slovenië er waarschijnlijk veel enthousiaster over zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh wow. Onze ervaring met die landen is juist andersom. Als ik ze zou moeten ranken dan staat Slovenië met stip op 1, en die hebben we als laatste bezocht. Vorig jaar nog eens teruggegaan en zeker een van m’n favoriete vakantiebestemmingen.. Vooral de omgeving van Kranjska Gora
Oostenrijk overigens ook, maar Slovenië blies ons echt omver. Onze ervaringen met Italië zijn vooral op hygiëne gebied wat minder.
Ik vind het V&A Museum leuker dan het British Museum. Meer afwisseling ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vraag & Aanbod?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind het V&A Museum leuker dan het British Museum. Meer afwisseling ook.
*Gaat alweer aan het werk*quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
Tsjonge, de man van Ginger Spice is ontslagen
Ik ben niet opgegroeid met de Spice Girls. Ik heb dus geen idee wie de Ginger Spice isquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:55 schreef H_T het volgende:
Tsjonge, de man van Ginger Spice is ontslagen
Wat vond je ervan?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met de Spice Girls. Ik heb dus geen idee wie de Ginger Spice is![]()
Gek genoeg ken ik wel de echte namen. Dit is Geriquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts is Ginger Spice en links haar man.
Die ene met rood, oftewel ginger, haarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid met de Spice Girls. Ik heb dus geen idee wie de Ginger Spice is![]()
De roodharige.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was echt fan als kind van de Spice Girlsquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had van die schoenen. Ik verzwikte mn enkel elke volgende stap.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was echt fan als kind van de Spice Girls
[ afbeelding ]
Wou ook van die plateauschoenen, totaal niet praktisch maar toch.
Ik ben niet opgegroeid met de Beatles maar ik zou Paul McCartney denk ik toch wel herkennen tussen een groep andere oude kerelsquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die rechter ken ik niet maar die linker is toch die van Baantjer?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts is Ginger Spice en links haar man.
Hinkelen is dan de oplossingquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik had van die schoenen. Ik verzwikte mn enkel elke volgende stap.
Niet doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ene met rood, oftewel ginger, haarNet als jouw geliefde
Ed Sheeran
Onschuldiger voor de camera. Minder onschuldig erachter.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef NailQueen het volgende:
In plaats van de Spice Girls had ik vroeger K3
Victoria - Poshquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef NailQueen het volgende:
Hey maar ik ken wel alle namen. Alleen niet hun bijnamen
victor reinierquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rechter ken ik niet maar die linker is toch die van Baantjer?
Tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zijn ook veel leuker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef NailQueen het volgende:
In plaats van de Spice Girls had ik vroeger K3
Geri’s hubby is vandaag ontslagenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Victoria - Posh
Mel B - Scary
Mel C - Sporty
Geri - Ginger
Emma - Baby
Lijkt me wel. K3 heeft nog mee gedaan aan een nationale finale van het ESF. Waar waren de Spice Girls toen?quote:
In de clip zijn ze ook allemaal kleddernat nadat iemand nog een keer oya lele met ze heeft gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Momo het volgende:
Voor kinderen?
Bekijk deze YouTube-video
'En dan draag ik een matrozen muts, en niet veel meer dan dat oh lala'
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de Tour hoeven we ook niet meer te kijken.
Ja, daar gebeurde dat ook nooit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!
Meestal kon er helemaal niks meer gebeuren.
Nederland - Engeland... ik denk een hattrick voor Van Basten, geen rood voor Koeman terwijl hij dat wel had moeten hebben en een heel laat doelpunt van Kluivert waardoor Nederland alsnog doorgaat ten koste van Schotland.quote:
Pogacar sfeerverpesterquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de Tour hoeven we ook niet meer te kijken.
Mja heel realistisch: Het moet voor een café natuurlijk ook de moeite waard zijn om open te gaan. Dat kost ook geld.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:57 schreef NailQueen het volgende:
Bij de café om de hoek kan je altijd meekijken met het EK of WK. Nu moeten de dames spelen en zijn ze niet open. Daar vind ik wel wat van![]()
En dat heeft niets te maken met dat het doordeweeks is. Met het WK kon je daar ook terecht om 14.00 uur middags.
Zo populair was het WK in 2022 ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja heel realistisch: Het moet voor een café natuurlijk ook de moeite waard zijn om open te gaan. Dat kost ook geld.
WK's en EK's zijn altijd populair in NL als NL meedoet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo populair was het WK in 2022 ook niet.
Ik moest toch even opzoeken of hij nog leeft. Dit is echt zo`n naam die je niet vaak meer hoort.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Tonny Eyk altijd zei in Sterrenslag: Er kan nog van álles gebeuren!
Meestal kon er helemaal niks meer gebeuren.
Haha ja ik had het ook al opgezocht. En een stukje Sterrenslag uit 1988 gekekenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest toch even opzoeken of hij nog leeft. Dit is echt zo`n naam die je niet vaak meer hoort.
Maar hij is 85 inmiddels en zo te lezen gaat het goed met hem.
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest toch even opzoeken of hij nog leeft. Dit is echt zo`n naam die je niet vaak meer hoort.
Maar hij is 85 inmiddels en zo te lezen gaat het goed met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |