Dat klinkt goedquote:
Beter dan vorige week.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:26 schreef NailQueen het volgende:
Verder lees ik dat de pepernoten nu alweer in de supermarkt liggen
Daarvoor moeten we naar de provincie van Cyan9quote:
Onze provincie wordt wel slecht op de kaart gezet zoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we naar de provincie van Cyan9
https://www.instagram.com(...)MXJjNmFrMm4yb3psaQ==
(Hopelijk werkt de link zo)
Ik melt niet down maar ik vind het wel jammerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:00 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat VdP niet wint. Maar de enorme meltdown in TDF door de winst van Pogacar is dan weer enorm vermakelijk
Ik heb het niet over jou he. Maar je ziet toch de andere reacties. Die zijn een beetje doorgeslagen. Een heeeeeel klein beetje maar hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik melt niet down maar ik vind het wel jammer![]()
Zijn deelname haalt zoveel spanning weg.
Edit: Meltdownen doe ik alleen om ESF![]()
Ons?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoooooi wat heb ik hier gemist terwijl ik op Werchter was?
Luctor was zijn bed kwijt. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Top! Linkin park gezien, ik voelde me weer 16. En ik heb de blauwe plekken van de moshpit van Gurriers nog staan. Keihard meegezongen bij Green Day. Put my hands in the air bij Yungblud, want dat vroeg ie 50 keer (zijn nieuwe album is top trouwens). Genoten bij Warhaus. En gedanst op iets met een hooizolder van mother mother. En nog veel meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |