Ja man. Maar volgende maand komt het écht af, denk ik!quote:Op zondag 6 juli 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft gewoon slim een manuscript geschreven, daarvoor als voorschot veel geld ontvangen. En sindsdien komt dat nieuwe hoofdstuk heus wel eind van de maand, anders volgende maand.
En ondertussen een beetje stappen, een beetje Fokken etc.
Grappig om terug te zienquote:Op zondag 6 juli 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook. Vijf jaar geleden alweer dat @:Strani zijn schrijfkunsten aan ons openbaarde.
En nog steeds geen roman van hem in de winkel te vinden.
[..]
Haa Mollie! Goed je weer te zien hierquote:Op zondag 6 juli 2025 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit zelf weer in de Vierdaagsevoorbereiding want volgende week is het weer zo verEen stuk slechter getraind dan vorig jaar dus ik ben benieuwd
Hoeveel was het danquote:Op zondag 6 juli 2025 22:56 schreef Strani het volgende:
Ha het gaat hier flink afkoelen en woensdag misschien zelfs maar 28 graden!
En anders de maand erna.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man. Maar volgende maand komt het écht af, denk ik!
Je moet als 18+ man ook gelijk de 50. Nu ben ik nog steeds een prima loper die dat ook veel in zijn vrije tijd doet, maar 50 per dag is toch andere koek. Dit jaar gewoon wegens omstandigheden (o.a. mijn opa is overleden) minder tijd en behoefte gehad om echt de lange afstanden te trainen. Desondanks nog steeds vertrouwen erin hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haa Mollie! Goed je weer te zien hier![]()
Veel succes vastDenk je dat je niet getraind genoeg bent? Welke afstand doe je?
Niet zo hard zwaaien op de vroege maandagochtend, zoveel prikkels kan ik nog niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:14 schreef Guanabana het volgende:
We zijn er vroeg bij, we hebben al een vakantie geboekt voor mei 2026![]()
Kans bestaat ook dat we het ESF missen als de finale is op 23 mei, maarja dat is dan maar een keer zo.
Dit kan toch niet zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Engels werkt vast ook wel, als je maar flink gebaart en hard schreeuwtquote:Op maandag 7 juli 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had al helemaal zin om mijn DuoLingo Spaans weer op te pakken, maar nu lees ik dat ze daar ook vooral Catalaans spreken? @:Strani?
(En Duits blijkbaar)
Dat is toch dat liedje van Jan?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we de zomerhit van dit jaar eigenlijk al gehoord?
Sowieso altijd harder praten als je een taal spreekt die ze niet verstaan. Dat helpt.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Engels werkt vast ook wel, als je maar flink gebaart en hard schreeuwt
Jan de hoop?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje van Jan?
quote:Op maandag 7 juli 2025 10:14 schreef Guanabana het volgende:
We zijn er vroeg bij, we hebben al een vakantie geboekt voor mei 2026![]()
Kans bestaat ook dat we het ESF missen als de finale is op 23 mei, maarja dat is dan maar een keer zo.
Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vertrek eind volgende week voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik vertrek eind volgende week voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik denk als we helemáál weg zouden blijven, de economie daar compleet instortquote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef Guanabana het volgende:
We zijn alleen niet welkom zie ik @:Arizona
Inwoners Mallorca roepen toeristen dringend op weg te blijven
quote:Op maandag 7 juli 2025 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Ah, veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Wat gemeen van ze! Je besluit er één keer heen te gaan en dan meteen dit!quote:Op maandag 7 juli 2025 11:49 schreef Guanabana het volgende:
We zijn alleen niet welkom zie ik @:Arizona
Inwoners Mallorca roepen toeristen dringend op weg te blijven
Nou maar echt, ik zei net nog van, gaan wij ook eens een keer ergens heen hoor. We doen echt nooit zo'n soort vakantie.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze! Je besluit er één keer heen te gaan en dan meteen dit!
En dan verpest je het gelijk voor iedereen.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou maar echt, ik zei net nog van, gaan wij ook eens een keer ergens heen hoor. We doen echt nooit zo'n soort vakantie.
Moet je ook echt nog wat doen vandaag?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:59 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vanmorgen heel hard gewerkt maar mijn motivitatie is alweer helemaal weg.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Ja, ik was nog weer heel drukquote:
Kun je je productiviteit ook in een percentage uitdrukken? We hebben er niet veel aan als je je wel productief voelt, maar dit niet in je omzet terug is te zienquote:Op maandag 7 juli 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede productiviteit vandaag. Al was ie 's middags wel wat minder door allerlei telefoontjes.
Ik kreeg er net op het einde wat van mee ja. En die arme Philipsen eruit in het groenquote:
's ochtends 100%, 's middags 75-80%quote:Op maandag 7 juli 2025 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je je productiviteit ook in een percentage uitdrukken? We hebben er niet veel aan als je je wel productief voelt, maar dit niet in je omzet terug is te zien
Dat heb ik iedere werkdagquote:Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtends 100%, 's middags 75-80%
quote:Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtends 100%, 's middags 75-80%
Jij ook!quote:
Als er mensen gaan rennen tussen die fietsers is het natuurlijk niet gek dat er een paar op hun muil gaan!quote:
Ze noemen het ook renners dus op zich snap ik de verwarring wel!quote:Op maandag 7 juli 2025 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er mensen gaan rennen tussen die fietsers is het natuurlijk niet gek dat er een paar op hun muil gaan!
Ja ik weet niet of je het veel nodig gaat hebben maar veel mensen spreken er inderdaad Baleaars, de regionale variant van het Catalaansquote:Op maandag 7 juli 2025 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik had al helemaal zin om mijn DuoLingo Spaans weer op te pakken, maar nu lees ik dat ze daar ook vooral Catalaans spreken? @:Strani?
(En Duits blijkbaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |