Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ookquote:Op zondag 6 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar wel met iets meer dan 100 euro verlies.
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnigquote:Op zondag 6 juli 2025 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ook
Snap ikquote:Op zondag 6 juli 2025 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnig
En dat het veel regent, vind ik vandaag net iets minder erg.
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ikJe keek er natuurlijk naar uit. En het is sowieso een prijzige manier om er niet heen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paar keer drie kwartier de hik gehad, nadat ik best wat bier op had. Bijzonder irritantquote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat effect heeft alcohol nog wel eens als je er flink te veel van op hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
4 jaar alweer.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag is het 4 jaar geleden dat Peter R. de Vries werd neergeschoten. Jeetje dat voelt echt als gisteren
Dierentuinquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
F1 kijken.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
Met 33 graden in de woonkamer naar buiten kijken in afwachting van de door jou beloofde regen.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Het is toch een film geworden. The Muppet Movie. Nog nooit gezien maar The Muppets is altijd goedquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @Cyan9 zwaaienquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
WAT. Was je net ook in de Jumbo?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @:cyan9 zwaaien![]()
Neequote:
Saai is het nietquote:Op zondag 6 juli 2025 15:59 schreef Strani het volgende:
In Silverstone lijkt regen een stuk waarschijnlijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |