SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
ja, toevallig wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was dat toevallig ook de plek waar je als eerste keek?
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.quote:
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!quote:Op zondag 6 juli 2025 01:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was eens Luctor die zijn bed kwijt was. Echter besefte hij zich dat die gewoon nog stond waar die de ochtend ervoor ook nog stond. Hij keek weer op die plek en ja gevonden! En zo was het het verhaaltje uit.
quote:Op zondag 6 juli 2025 01:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!
Daarvoor zullen we denk ik nog een uur of 8 moeten wachten of hij dat gedaan heeftquote:Op zondag 6 juli 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?
Ik was ooit mijn hond kwijt, gelukkig bedacht ik me na niet al te lang zoeken dat ik helemaal geen hond had.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een spannend verhaal voor het slapen gaan. Ik was ooit mijn kat kwijt. Toen riep ik: Poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes poes. Poes poes poes poes poes. En ja hoor, daar was hij weer! Eind goed, al goed!
quote:Op zondag 6 juli 2025 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor zullen we denk ik nog een uur of 8 moeten wachten of hij dat gedaan heeft
En waar staan onze bedden? Zijn die ook kwijt? Slapen we nu allemaal in Luctor's bed?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
The suspense is killing me, stapt hij wel of niet in dat bed?
Luctor weet niet wat hem overkomt straks.quote:Op zondag 6 juli 2025 02:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En waar staan onze bedden? Zijn die ook kwijt? Slapen we nu allemaal in Luctor's bed?
BOE!!!!!!!!!!!quote:
Ja, belachelijk wel, he.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:07 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben jullie weer tot laat (of vroeg) doorgefeest
Ik zag al dat jij flink aan het posten was geweestquote:Op zondag 6 juli 2025 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Voor wie van overzichtjes houdt: de landenoverzicht topics van @:Fred_B hebben allemaal een nieuwe overzichtsvideo!
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
Hoeveel overzicht wil je hebben..
Ik wilde het gisteravond "even" afmaken.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag al dat jij flink aan het posten was geweest
Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ookquote:Op zondag 6 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar wel met iets meer dan 100 euro verlies.
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnigquote:Op zondag 6 juli 2025 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Vervelend, maar alsnog beter dan 100% verlies. En nu heb je er nog een ander blij mee gemaakt ook
Snap ikquote:Op zondag 6 juli 2025 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik ook wel positief, maar nu ben ik nog steeds een beetje chagrijnig
En dat het veel regent, vind ik vandaag net iets minder erg.
Precies.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ikJe keek er natuurlijk naar uit. En het is sowieso een prijzige manier om er niet heen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paar keer drie kwartier de hik gehad, nadat ik best wat bier op had. Bijzonder irritantquote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat effect heeft alcohol nog wel eens als je er flink te veel van op hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 12:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
4 jaar alweer.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag is het 4 jaar geleden dat Peter R. de Vries werd neergeschoten. Jeetje dat voelt echt als gisteren
Dierentuinquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
F1 kijken.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Wat doen jullie op deze regenachtige zondag? Ik heb een lui middagje met alleen de was doen en wat opruimen. De rest gewoon lekker op de bank series kijken. Dat mag ook wel eens
Met 33 graden in de woonkamer naar buiten kijken in afwachting van de door jou beloofde regen.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Het is toch een film geworden. The Muppet Movie. Nog nooit gezien maar The Muppets is altijd goedquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @Cyan9 zwaaienquote:Op zondag 6 juli 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
WAT. Was je net ook in de Jumbo?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was op visite in jouw durp, en nu onderweg terug, bijna naar @:cyan9 zwaaien![]()
Neequote:
Saai is het nietquote:Op zondag 6 juli 2025 15:59 schreef Strani het volgende:
In Silverstone lijkt regen een stuk waarschijnlijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |