SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!
De mythe verhaalt dat dit duivelse leger van FOK!kenrijders zijn einde vond in een gruwelijke slag hoog in de hemelen boven de Danny'se abdij.quote:
En alsnog kunnen we maar niet ontsnappen uit deze SCquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mythe verhaalt dat dit duivelse leger van FOK!kenrijders zijn einde vond in een gruwelijke slag hoog in de hemelen boven de Danny'se abdij.
Maar goed dat die Trump fans die echt niet allemaal rijk zijn niet dit soort dingen lezenquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daarbij moet wel worden aangetekend: de meerderheid van de mensen die weet wat in die bill staat. En dat weet een groot deel van de Amerikanen helemaal niet.
Vergis je niet, onder z'n achterban is Trump populairder dan ooit en hij kan écht niks fout doen.
Is in Nederland toch niet anders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar goed dat die Trump fans die echt niet allemaal rijk zijn niet dit soort dingen lezen
[ x ]
Als ik denk aan bepaalde mensen op mijn werk, dan zou ik graag een Vandesokkenrijder zijnquote:
Ik weet het, schatjequote:Op donderdag 3 juli 2025 22:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik denk aan bepaalde mensen op mijn werk, dan zou ik graag een Vandesokkenrijder zijn
Ah de rijken aldaar nog rijker maken en de armen nog armer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand nog wat geld liggen om aan de VS te lenen? Ze zullen het binnenkort wel nodig gaan hebben nu ze de BBB definitief hebben aangenomen. https://nos.nl/artikel/25(...)efinitief-aangenomen
He he eindelijk!quote:
Jij zat zeker al twee uur te wachten.quote:
En ik maar denken dat Spanje en Portugal zulke dikke vriendjes zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
Portugal is ook wel slecht hoor, allememachies.
Mwah, soortgelijke rivaliteit aan die van NL en BE.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Spanje en Portugal zulke dikke vriendjes zijn.
Wie levert de infantiele kleuterprogramma's?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, soortgelijke rivaliteit aan die van NL en BE.
Nee, zó dysfunctioneel is het hier nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie levert de infantiele kleuterprogramma's?
Tuurlijk, niet de topics op fok bekijken met zure mannetjesquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:43 schreef NailQueen het volgende:
Is het morgen de moeite waard om naar het EK vrouwenvoetbal te kijken? Ik lees er maar weinig positiefs over
Mooi. Ik heb nog wat snacks in de diepvries liggen die ik wil opmaken. Maar ik wil ze ook niet gefrustreerd naar de tv gooien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet de topics op fok bekijken met zure mannetjes
Gewoon opeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb nog wat snacks in de diepvries liggen die ik wil opmaken. Maar ik wil ze ook niet gefrustreerd naar de tv gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cyan9 op 04-07-2025 11:03:32 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen allen! Ik mag vandaag lekker met de auto naar de garage voor een nieuwe band. De ANWB heeft woensdag het volgende uit m'n band geplukt:Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goedemorgen allen! Ik mag vandaag lekker met de auto naar de garage voor een nieuwe band. De ANWB heeft woensdag het volgende uit m'n band geplukt:In mijn ervaring smaakt een Bridgestoneband toch minder lekker dan Red bandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goedemorgen allen! Ik mag vandaag lekker met de auto naar de garage voor een nieuwe band. De ANWB heeft woensdag het volgende uit m'n band geplukt:Wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.Werewolf
Die is duidelijk niet van een Fokker.quote:
Kijken moet je doen als je het zelf wil. Of niet kijken als je het niet wil. De reacties van andere mensen erover zijn niet relevant.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:43 schreef NailQueen het volgende:
Is het morgen de moeite waard om naar het EK vrouwenvoetbal te kijken? Ik lees er maar weinig positiefs over
Goedemorgen allen! Ik mag vandaag lekker met de auto naar de garage voor een nieuwe band. De ANWB heeft woensdag het volgende uit m'n band geplukt:Damn Cyan, ik wist niet dat je zo'n lange hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Geïnspireerd door de TT, neem ik aan?quote:
Goedemorgen allen! Ik mag vandaag lekker met de auto naar de garage voor een nieuwe band. De ANWB heeft woensdag het volgende uit m'n band geplukt:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's meer dan 10 centimeter.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Een bout van 30cm had niet alleen m'n band geruïneerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is duidelijk niet van een Fokker.
Dan had het je wel 450 euro gekost ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een bout van 30cm had niet alleen m'n band geruïneerd.
Het is maar goed dat hij niet voor Dire Straits is gaan spelen want zoals hij het zelf zei:quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
Dan mag dit optreden denk ik wel geplaatst worden. Er straalt zo veel plezier vanuit, vooral ook bij Danny.
Bekijk deze YouTube-video
De Nederlandse pers heeft het voornamelijk over de Wild Romance periode terwijl ze in België het vooral over The Radios hebben.quote:Lademacher, zelf ook een zeer beminnelijk mens, stapte in 1981 uit Wild Romance. Mark Knopler vroeg hem voor Dire Straits, als opvolger van diens broer David. Lademacher voelde zich vereerd, maar zei toch nee. “Ik had geen zin om om half verscholen achter een Marshall de tweede gitarist te zijn.”
Ben je al eens in Danse Macabre geweest?quote:
Ben je met de derde versie van deze post tevreden of moeten we eventuele reacties nog even uitstellen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Buiten zijn kinderen C'est La Vie aan het zingen
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je met de derde versie van deze post tevreden of moeten we eventuele reacties nog even uitstellen?
Oké ik zie het al. Dronken en helemaal strak van de pillen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.
Ik had gisteren al problemen met mijn spellingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.
Als het maar niet besmetteleik isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren al problemen met mijn spelling
Was je misselijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:24 schreef H_T het volgende:
Het pretpark waar ik vandaag was opende vanochtend een nieuwe attractie. Wist ik niet, maar leuk meegenomen.
De attractie is een Breakdance, die je ook vaak op de kermis ziet. Waarom kiest een park er dan voor om er daar een van te openen in 2025 en dat te brengen als belangrijk nieuws? Nou, dit was de eerste van de 5e generatie.
En die gaat HARD!
Bekijk deze YouTube-video
Ja, de Tour de France begint morgen al.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat, begint de Tour de France morgen al.
Moeten we 3 weken lang zien hoe Pogacar iedereen aan gort rijdtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat, begint de Tour de France morgen al.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moeten we 3 weken lang zien hoe Pogacar iedereen aan gort rijdt
Ik had me er nog niks over gehoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de Tour de France begint morgen al.
Nee! Zelfs niet na kort ervoor een kolossaal ijsje gegeten te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Joris meer als commentator, misschien dat ik dan toch weer naar de NOS kijk dit jaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:04 schreef Momo het volgende:
Morgen een vlakke rit als eerste etappe, alle moeders naar de keuken zoals Mart zou zeggen.
En hoe zit het met kwebbel?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen Joris meer als commentator, misschien dat ik dan toch weer naar de NOS kijk dit jaar.
Die vrouw. Ik kom natuurlijk op dit moment niet op haar naam.quote:
quote:
En Knetemann mag de Tour de Femme doen met Lemain.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:33 schreef Momo het volgende:
Andries Lamain geeft commentaar samen met Michael Boogerd of Stef Clement bij de NOS
Dank. Tour de Femmes kijk ik dan wel op de Belg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
En Knetemann mag de Tour de Femme doen met Lemain.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer een disney avondje. Ik heb Aladdin aangeslingerd
Nu al?quote:
Dat verklaart wel waarom iemand net het een goed moment vond om nog herrie te gaan maken buiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al?
Maar het is toch nog lang geen bedtijd?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom iemand net het een goed moment vond om nog herrie te gaan maken buiten.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Buik gaat beterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wij gaan zo kennismaken met een hondenoppas voor onze hond voor onze vakantie.
Hopelijk is het wat, ze was de enige die nog beschikbaar was, wat een gekkenhuis in de hondenoppaswereld![]()
Spannend wel![]()
Jij? Hoe gaat het met je buik?
Hopelijk
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden willen fietsen naar een naburige stad of naburig dorp en dan daar ergens lunchen, maar het regenten er komt nog meer aan ook. Gisteren waren de voorspellingen nog dat het vandaag droog zou blijven.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buik gaat beter![]()
Ah spannend, een nieuwe hondenoppasHopelijk klikt het! Gaat hij dan in de vakantie daar naartoe, of hoe werkt dat? Onze katten gaan altijd naar een kattenhotel als wij op vakantie gaan.
Wanneer gaan jullie en waar naartoe?
Balenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden willen fietsen naar een naburige stad of naburig dorp en dan daar ergens lunchen, maar het regenten er komt nog meer aan ook. Gisteren waren de voorspellingen nog dat het vandaag droog zou blijven.
Ja wij hebben al jaren geen hond meer maar toen wij er 1 hadden moet je altijd super vroeg zijn met reserveren van pensions en sindsdien is het alleen maar erger geworden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ah fijn!
Ze gaat er in de vakantie naartoe idd. Ik wilde dat ze naar een Pension ging, maar alles zat vol met wachtlijsten en alles![]()
Schijnt dat mensen na hun vakantie alweer voor het jaar erop reserveren![]()
We hebben ook pas spontaan die vakantie geboekt met z’n vieren![]()
Voorgaande jaren waren Sjorsjina en meneer Sjors jr altijd thuis.
We gaan naar Italië, Gardameer.
Gaan jullie nog?
Ik had hem al eens gedaan toen die net open was. Voor mijn gevoel is die nu iets spectaculairder geworden. We hebben hem gisteren overigens twee keer gedaan, met in beide bezoeken exact dezelfde plaatsen, dat was ook wel bijzonder. Maar die virtuele wachtrij werkt wel lekker, dat zouden ze meer moeten doen.quote:
Regen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Misschien abonnement houders die nog even Aquanura mee willen pakken of zo. En wellicht zijn dat mensen die in het hotel verblijven en al eerder op de dag naar binnen zijn geweest en even eruit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem al eens gedaan toen die net open was. Voor mijn gevoel is die nu iets spectaculairder geworden. We hebben hem gisteren overigens twee keer gedaan, met in beide bezoeken exact dezelfde plaatsen, dat was ook wel bijzonder. Maar die virtuele wachtrij werkt wel lekker, dat zouden ze meer moeten doen.
Verder was het een dag met gezellige bedrijvigheid, dus we hebben alles wel meerdere keren kunnen doen. Max & Moritz was kapot, dat was wel jammer. Maar voor de rest werkte zo’n beetje alles. We hebben de elektrische stoomtrein ook gedaan. Je mist die kolenlucht wel, maar voor de rest is er geen verschil.
Verder is vermeldenswaardig dat Hugo tijdens zijn verhaal een TIA kreeg. Dat wil zeggen, hij bleef even hangen en zijn tekst ging door. Ook had die walvis in Symbolica kuren. De eerste keer ging het vlekkeloos, maar de andere ritten keken we naar een leeg aquarium.
Vermakelijk was het dat een opvliegend Duits koppel ruzie kreeg met een groep Nederlandse basisschoolkinderen in de wachtrij van Joris en de Draak. Vooral omdat die kinderen niets deden, anders dan een beetje druk zijn. Maar de vrouw (type verwend prinsesje) stoorde zich eraan, waarop de man (type stekeltjeshaar, betrokken bij verkeersruzies) woest verhaal ging halen. Waarop anderen zich er ook mee gingen bemoeien, waardoor die man alleen maar bozer werd. Daarachter lag iedereen in een deuk. Volgens mij heeft hij uiteindelijk de rit niet gemaakt.
We waren ook nog maar even binnen, toen een groep die de NOS eufemistisch “jongeren” zou noemen al uit het park verwijderd werd. Eén van hen vond het een lollig idee een fles water uit de Pagode te gooien, maar de beveiliging stelde dat minder op prijs, en greep hard en kordaat in. Mooi dat ze op dit soort dingen zo scherp zijn.
Het viel me ook op dat er veel (muzikaal) vermaak was en straatartiesten. Dat boeit mij persoonlijk niet zo heel erg, maar het trok veel publiek, dus er is een flinke doelgroep voor.
Uiteindelijk waren we van 10 uur tot 21.15 uur in het park. Daarna sliepen we in elk geval prima. Het viel me ook nog op dat er toen wij vertrokken, er nog steeds mensen binnenkwamen. Wie gaat er nou om kwart over negen naar de Efteling (die om 22 uur sluit)? Het waren er ook nog best veel, enkele tientallen. Hoe dan ook, waren wij er toen wel klaar mee. Het was al met al een mooie dag.
Ik ben gisterenavond semi-spontaan naar de Ikea geweest, samen met een vriend. Hij was er al jaren niet geweest en we hebben uren door de winkel gelopen. Normaal houd ik niet van slenteren en overal kijken of iets leuk is, maar nu was het een goede manier om mijn chagrijnigheid van dit weekend te ontwijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Duitse toeristen kennende spraken ze geen woord Engels of Nederlands en moest iedereen dit in het Duits oplossen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermakelijk was het dat een opvliegend Duits koppel ruzie kreeg met een groep Nederlandse basisschoolkinderen in de wachtrij van Joris en de Draak. Vooral omdat die kinderen niets deden, anders dan een beetje druk zijn. Maar de vrouw (type verwend prinsesje) stoorde zich eraan, waarop de man (type stekeltjeshaar, betrokken bij verkeersruzies) woest verhaal ging halen. Waarop anderen zich er ook mee gingen bemoeien, waardoor die man alleen maar bozer werd. Daarachter lag iedereen in een deuk. Volgens mij heeft hij uiteindelijk de rit niet gemaakt.
Ik heb geen plannen. Ik kijk wel even waar ik zin in heb. De tuin moet voor een deel nog onkruidvrij gemaakt worden maar misschien ga ik ook wel gewoon even de stad inquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Goedemiddag voor mij inmiddels hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Misschien Amerikanen die Independence Day vierdenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:32 schreef zorro28 het volgende:
Er was hier trouwens in de buurt gister iemand vuurwerk aan het afsteken
De regen trok hier verder net onderlangs, dus we hebben mooi nog even gefietstquote:
Luctor en GeorgeM gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er zometeen kijken naar Oranje?
Ik denk dat ik Wimbledon blijf kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Ikkequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Van Aert is een aardige kerel maar mijn oranje hartje gaat er niet sneller van kloppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Twee halve Nederlanders maakt weer 1 he (Affini en van Aert)
Misschien op een tweede scherm. Ik richt me op Bayern - PSG in de Club World Cup.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef Strani het volgende:
Ik schrijf Philipsen vast op voor de Gele Trui.
Nee ik denk dat Philipsen 21 etappe's gaat winnen maar Pogacar pakt inderdaad wel gewoon de eindzege.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.![]()
Een zwarte, dat wel.
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?quote:
Ja daar gaan de hartkleppen stevig van klapperen hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Strani het volgende:
Zo, de eerste van de 21 etappezeges is binnen voor Philipsen.
Ja. Mja.Tja. Vooruit. Ik had wel de indruk dat hij het niet super lang volhield aan kop, in de sprint.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!![]()
Dus technisch gezien rijden wij ook in het geel.
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Overigens wordt Vingegaard gecoacht door een Nederlander, las ik in de krant, dus mocht hij toch Tadej verslaan, dan hebben WIJ ook weer de Tour gewonnen!![]()
(Kunnen we voor Pogacar ook even een Nederlandse link vinden? Dan winnen wij hoe dan ook het geel).
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentsequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Weet ik, maar dan nog Momo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentse
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg magerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.
Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijn
[..]
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg mager.
Hij moet gewoon niet winnen, dan is dat probleem ook opgelost! Maar ik zie niet in wie hem zou kunnen verslaan. Al was hij in zijn eentje een ploeg, dan wint heel Visma nog niet van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.
Mmmm dat klinkt lekker zegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik weet niet wat mijn buren aan het maken zijn, maar het ruikt alsof ze gevulde knoflook met knoflookvulling makenJemig.
quote:
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mmmm dat klinkt lekker zegMisschien nog knoflook-ijs toe ook
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ze complementeren elkaar zelfs heel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Nee, is helemaal niet verrassendquote:
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorMeer nog dan van ui.
Over 2 weken bevind ik mij weer een paar dagen op Mallorcaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.
[..]
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.quote:
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Lieke Martens is net bevallen toch? Zij speelt niet mee toch?
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Die was eigenlijk voor haar zwangerschap al gestopt. Alleen wist ze dat zelf nog niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.
Nu al?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Wel terecht dat er al veel voor gegeven is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Redefine het volgende:
Wales is al vanaf minuut tien aan het tijdrekken
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!![]()
De mannen spelen toch ook gewoon als ze net vader zijn geworden, kom op zeg!
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Dat doet de rest van Nederland na de laatste groepswedstrijd, denk ik.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenGewoon tot je 40e voetballen en dan maar eens kijken wat er nog mogelijk is om voor over een jaar of 20 een nieuwe topvoetballer te maken.
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervangerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken of dit speelsters zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppen
Precies, plus dat ze er vaak ook meteen meerdere krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.
Kijk, denken in oplossingen. Daar kunnen we wat mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervanger
Ja,die mag een paar jaar stoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoor
Ik haat baby's helemaal niet! Ik geloof alleen gewoon niet dat ze echt bestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dar terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommogen zelfs nog best kort geleden
Ohquote:
Kan hier een onafhankelijk onderzoek naar komen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
Ik denk dat dit jaar elke pole position en overwinning van Verstappen wel als enigszins verrassend kan worden beschouwd. Niet de verrassing van de eeuw, maar hij is zelden tot nooit de topfavoriet nu.quote:
Misschien dacht ze dat die bij haar team hoorde.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef NailQueen het volgende:
En nu het pauze is moet mijn saus een half uur koken
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Duitse toeristen kennende spraken ze geen woord Engels of Nederlands en moest iedereen dit in het Duits oplossen?
Ah ja. Mijn methode is dat ik gewoon de pizza 12 minuten in de oven doe en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.
Die “sommigen” posten niet hier hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dat terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommigen zelfs nog best kort geleden
En hoe duur was de vis?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaad
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
Blessure van Musiala, het lijkt me om de voet te gaan, aan dit plaatje te zien.IeewwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mini heeft smaakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef Yesse het volgende:
Wat een mooie goalik schakelde precies op tijd in vanaf het tennis (mini wilde tennis, geen voetbal
)
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Jonker wel dat ze het heel goed gaan doen
Ja, Donnarumma was ook helemaal geshockeerd doen hij het doorhad. Het was geen overtreding want hij raakte speler en bal tegelijkertijd. Maar het was wel heel hardhandig.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?
Strani heeft met Jonker gebeld.quote:
Je hebt hem uitgelegd dat Pole bij F1 racen goed is maar bij voetbal niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde hem vertellen over de pole position van Verstappen. Hij vond het verrassend.
Volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit jaar elke pole position en overwinning van Verstappen wel als enigszins verrassend kan worden beschouwd. Niet de verrassing van de eeuw, maar hij is zelden tot nooit de topfavoriet nu.
Jij bent ook steeds weer verrassend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde hem vertellen over de pole position van Verstappen. Hij vond het verrassend.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen![]()
Mijn regel 1 t/m 3 thuis:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef Yesse het volgende:
Wat een mooie goalik schakelde precies op tijd in vanaf het tennis (mini wilde tennis, geen voetbal
)
Never mind dear. Alles komt goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik nietIk reageerde gewoon op wat jij zei!
Die komt van een bruiloft.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Ariane had ook liever ergens op een festival gestaan zo te zien.
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Lekker zuipen met grote zus Alexiaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Is wel een beetje waarquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbal
Ze is niet de enigequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of op Wimbledon, of bij de Tour, of bij Bayern-PSG… zoveel leukere sportevenementen te bedenken dan vrouwenvoetbal
Ik heb al heel wat mooie en verrassende wedstrjden gezien op Wimbledonquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.
Nee, maar dat neemt niet weg dat het gewoon echt een heel leuk toernooi is geworden. Oók van de Europese clubs, maar het is juist ook leuk om de passie van andere continenten te zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah derde ronde Wimbledon vind ik nog niet zo heel boeiend. En van het WK voor clubs heb ik nog geen seconde gezien.
Dat zal best. Maar het is een totaal overbodig toernooi op een heel slecht moment in het seizoen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat het gewoon echt een heel leuk toernooi is geworden. Oók van de Europese clubs, maar het is juist ook leuk om de passie van andere continenten te zien.
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het is een totaal overbodig toernooi op een heel slecht moment in het seizoen.
Ik heb er ook niks van gezien. Maar Bayern-PSG is op zich een mooi affichequote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.
Het zorgt voor teveel wedstrijden. Alleen maar omdat de FIFA meer geld wil verdienen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik beiden niet echt met je eens. Dit toernooi gaat op termijn heel belangrijk worden. Dat is het dus al, buiten Europa. En de timing? Tja, landentoernooien zijn ook in deze tijd van het jaar. En Braziliaanse clubs spelen nog meer wedstrijden dan Europese en die klagen er ook niet over.
Hier moeten ze nog 2 minutenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Het is gebeurd. Netjes gespeeld meiden!
Ik heb het niet eens afgekeken, was alweer naar Wimbledon verhuisdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Het is gebeurd. Netjes gespeeld meiden!
Tuurlijk wil de FIFA meer geld verdienen. Maar teveel wedstrijden weet ik niet. Niet meer in elk geval dan met een normaaal WK. Ik denk dat we in Europa soms best arrogant zijn en denken dat het voetbal van ons is. Maar het werd wat mij betreft juist tijd dat we een degelijk intercontinentaal toernooi hadden voor clubs.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zorgt voor teveel wedstrijden. Alleen maar omdat de FIFA meer geld wil verdienen.
Elke zomer een toernooi lijkt mij niet goed voor de spelers. Plus dat teveel voetbal alleen maar voor steeds minder boeiende wedstrijden zorgt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk wil de FIFA meer geld verdienen. Maar teveel wedstrijden weet ik niet. Niet meer in elk geval dan met een normaaal WK. Ik denk dat we in Europa soms best arrogant zijn en denken dat het voetbal van ons is. Maar het werd wat mij betreft juist tijd dat we een degelijk intercontinentaal toernooi hadden voor clubs.
Ik snap je zorg, maar dit toernooi is in elk geval erg vermakelijk geweest. En PSG maakt zojuist de 2-0 (ondanks 2 rode kaarten) en hoe ze het vieren laat zien dat ze dit zelf wel degelijk heel graag willen winnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke zomer een toernooi lijkt mij niet goed voor de spelers. Plus dat teveel voetbal alleen maar voor steeds minder boeiende wedstrijden zorgt.
Dat is bijna altijd zo. Dat zodra er een prijs te winnen valt spelers op dat moment wel enthousiast worden. Maar je zult zien dat Liverpool en Barcelona extra blij zullen zijn dat ze dit toernooi niet hebben hoeven spelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap je zorg, maar dit toernooi is in elk geval erg vermakelijk geweest. En PSG maakt zojuist de 2-0 (ondanks 2 rode kaarten) en hoe ze het vieren laat zien dat ze dit zelf wel degelijk heel graag willen winnen.
Wellicht, elk perspectief is anders. Voor een Ajax zou het wel heel leuk zijn geweest (die waren de volgende club op de ranking na RB Salzburg, om zich te kwalificeren).quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd zo. Dat zodra er een prijs te winnen valt spelers op dat moment wel enthousiast worden. Maar je zult zien dat Liverpool en Barcelona extra blij zullen zijn dat ze dit toernooi niet hebben hoeven spelen.
Waarschijnlijk gaat dit toernooi ook wel belangrijk worden. Vooral omdat het in den treure gepusht gaat worden. Maar het zal nog heel lang gaan duren voordat ik er ook maar enig enthousiasme voor op zal kunnen gaan brengen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht, elk perspectief is anders. Voor een Ajax zou het wel heel leuk zijn geweest (die waren de volgende club op de ranking na RB Salzburg, om zich te kwalificeren).
Maar hoe dan ook: En Als ik het op de lange termijn fout heb mag je me in het tehuis komen opzoeken om je gelijk te halen, ik denk dat dit toernooi belangrijk gaat worden. En degene die dit jaar wint zal daar nu al trots op zijn maar in de toekomst nog veel trotser.
Snap ik. Maar qua leuk voetbal heb je daar alleen jezelf meequote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dit toernooi ook wel belangrijk worden. Vooral omdat het in den treure gepusht gaat worden. Maar het zal nog heel lang gaan duren voordat ik er ook maar enig enthousiasme voor op zal kunnen gaan brengen.
Ach wat stom van me. Er is een clown die dit veel beter kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Die andere meiden kunnen weer terug naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Als er echt niks anders is wel. Maar rond deze tijd is er wel genoeg andere mooie sport met wielrennen en atletiek. En nu daadwerkelijk een EK bij de vrouwen. En nog genoeg andere leuke dingen te doen dan een extra voetbaltoernooi te kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik. Maar qua leuk voetbal heb je daar alleen jezelf meeVoor mij is dit toernooi een leuk cadeau geweest voor deze zomer
Zolang we alletwee maar kijken wat we leuk vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er echt niks anders is wel. Maar rond deze tijd is er wel genoeg andere mooie sport met wielrennen en atletiek. En nu daadwerkelijk een EK bij de vrouwen. En nog genoeg andere leuke dingen te doen dan een extra voetbaltoernooi te kijken.
Heel veel wedstrijden ga ik ook niet kijken. Zoals gisteren dat ik het op zet en dan wat blijf hangen of als er een topteam zoals Duitsland speelt nog wel. Andere wedstrijden zijn helaas vaak wat minder boeiend. Dat komt vooral omdat veel betere landen in niveau zijn blijven hangen. Spanje, Duitsland, Engeland en Frankrijk zijn wel echt heel goed. Maar bijvoorbeeld Italië, Zweden, Noorwegen en Nederland kabbelen eigenlijk maar wat voort.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang we alletwee maar kijken wat we leuk vindenIk ben er in elk geval erg blij mee. EK vrouwen heb ik dan weer heel weinig interesse in maar ik zet het ook aan op de achtergrond. Zo vanaf de kwartfinales zal ik het ook wel leuker vinden hoor.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
Maar goed, @:redefine, dat wij er op een redelijk volwassen manier uitkomen is natuurlijk voor niemand leuk dus ik stel voor dat we alsnog op de vuist gaan.
Hij wordt stiekem geïndoctrineerd omdat zowel opa, oma als mama tennissenquote:
Hij had ook maar keus tussen voetbal en tennis. De dingen die ik wilde zienquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn regel 1 t/m 3 thuis:
Mama is baas van de afstandsbediening van de tv
Is het nog gelukt met je ticket?quote:
Maar om dat in perspectief te plaatsen: Engeland deed er ook 100 jaar over om Frankrijk te verslaan. Dus in die zin geen schande als het ons net iets langer kost.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
Van Engeland noch van Frankrijk winnen wij in geen honderd jaar
De 100-jarige oorlog duurde ruim langer dan datquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar om dat in perspectief te plaatsen: Engeland deed er ook 100 jaar over om Frankrijk te verslaan. Dus in die zin geen schande als het ons net iets langer kost.
Ja 116 jaar, maar ik vond het wel oké zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
De 100-jarige oorlog duurde ruim langer dan dat
Onze laatste twee wedstrijden tegen Engeland waren we redelijk gelijkwaardig. En ik vond ze vandaag ook niet bepaald indrukwekkend. Frankrijk was wel heel goed, bijna het niveau van Spanje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
Van Engeland noch van Frankrijk winnen wij in geen honderd jaar
Nu niet zo negatief doen nou hequote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er al mensen naar bed willen, dan mag dat.
Mooi nietquote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
Daar bedank ik vriendelijk voor!quote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er al mensen naar bed willen, dan mag dat.
Ik heb besloten wel te gaan, maar ik ga nog niet slapen. Zo hou ik de controle toch nog in eigen hand.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kom even melden dat ik nog niet van plan ben naar bed te gaan.
Hm, dat kan ik dan weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb besloten wel te gaan, maar ik ga nog niet slapen. Zo hou ik de controle toch nog in eigen hand.
Ik las heel even Youtube (waarschijnlijk omdat ik daar nu zit) en ik was even heel erg onder de indruk.quote:
Ja, ze heeft heel Youtube afgekeken.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik las heel even Youtube (waarschijnlijk omdat ik daar nu zit) en ik was even heel erg onder de indruk.
Dat zou wel echt een prestatie zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze heeft heel Youtube afgekeken.
Dat doen wij toch allemaal wekelijksquote:Op zondag 6 juli 2025 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een beetje als 'Ik heb het internet uitgelezen.'
Uiteraard, maar wij pochen daar niet mee, ook al zou dat wel mogen.quote:
Het is zo vanzelfsprekend dat we het er niet steeds over hoeven te hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wij pochen daar niet mee, ook al zou dat wel mogen.
Daarom is het zo fijn dat we ook zo goed zijn in Engels. Als je het dan in het Nederlands uitgelezen hebt kan je het in het Engels herlezen en kijken of je nog wat nieuws vindt.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat we het er niet steeds over hoeven te hebben.
Had die zich weer verstopt?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan melden dat ik mijn bed heb gevonden.
Hij stond op de plek waar ik het laatste keek.quote:
Was dat toevallig ook de plek waar je als eerste keek?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij stond op de plek waar ik het laatste keek.
Dan is het vinden ervan toch niet het vermelden waard?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij stond op de plek waar ik het laatste keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |