Luctor en GeorgeM gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er zometeen kijken naar Oranje?
Ik denk dat ik Wimbledon blijf kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Ikkequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Van Aert is een aardige kerel maar mijn oranje hartje gaat er niet sneller van kloppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Twee halve Nederlanders maakt weer 1 he (Affini en van Aert)
Misschien op een tweede scherm. Ik richt me op Bayern - PSG in de Club World Cup.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:29 schreef Strani het volgende:
Ik schrijf Philipsen vast op voor de Gele Trui.
Nee ik denk dat Philipsen 21 etappe's gaat winnen maar Pogacar pakt inderdaad wel gewoon de eindzege.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor vandaag bedoel je? Voor over drie weken heb ik Pogacar met watervaste stift opgeschreven.![]()
Een zwarte, dat wel.
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?quote:
Ja daar gaan de hartkleppen stevig van klapperen hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, fladdert je oranje hartje daar wel wat harder van in je borstkas?
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Strani het volgende:
Zo, de eerste van de 21 etappezeges is binnen voor Philipsen.
Ja. Mja.Tja. Vooruit. Ik had wel de indruk dat hij het niet super lang volhield aan kop, in de sprint.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zonder ONZE Mathieu was hem dit niet gelukt!![]()
Dus technisch gezien rijden wij ook in het geel.
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
Overigens wordt Vingegaard gecoacht door een Nederlander, las ik in de krant, dus mocht hij toch Tadej verslaan, dan hebben WIJ ook weer de Tour gewonnen!![]()
(Kunnen we voor Pogacar ook even een Nederlandse link vinden? Dan winnen wij hoe dan ook het geel).
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentsequote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Weet ik, maar dan nog Momo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij woont daar ook he al best wat jaren en is getrouwd met een Twentse
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
Marcel Kittel laat goed horen dat Twentenaren gewoon Duitsers zijn die op latere leeftijd Nederlands hebben geleerd.
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg magerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb heb Pogacar ooit geïnterviewd. Of nou ja technisch deed m'n ex dat die dag en nam ik de foto's (we wisselden die rollen af). Dus ik kan de Nederlandse link voor je zijn eventueel.
Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij laat zien dat Duitsers eigenlijk gewoon Twentenaren zijn
[..]
Hmm, ik hoop dat er nog een wat betere link komt. Een in Spanje wonende Nederlander met een Colombiaanse ex die hem jaren terug interviewde, vind ik eerlijk gezegd wel erg mager.
Hij moet gewoon niet winnen, dan is dat probleem ook opgelost! Maar ik zie niet in wie hem zou kunnen verslaan. Al was hij in zijn eentje een ploeg, dan wint heel Visma nog niet van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja oké, maar de optie is er als back-up eventueel.
Mmmm dat klinkt lekker zegquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik weet niet wat mijn buren aan het maken zijn, maar het ruikt alsof ze gevulde knoflook met knoflookvulling makenJemig.
quote:
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mmmm dat klinkt lekker zegMisschien nog knoflook-ijs toe ook
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij het lekker vindt.
[ afbeelding ]
Mijn buurman komt trouwens uit Limburg, zou dat ook knoflook-gebied zijn? Het ligt wel in het zuiden.
Ze complementeren elkaar zelfs heel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Nee, is helemaal niet verrassendquote:
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt dat ik knoflook echt heerlijk vindMaar ui ook. Het zijn geen vijanden van elkaar.
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook wel erg van knoflook hoorMeer nog dan van ui.
Over 2 weken bevind ik mij weer een paar dagen op Mallorcaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik ben wel meer team ui.
[..]
Laatst was het warm en vond je het allemaal wel lekker en je bent al een soort van halve buitenlander. Moet je ook niet eens naar Spanje gaan?
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.quote:
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Lieke Martens is net bevallen toch? Zij speelt niet mee toch?
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Die was eigenlijk voor haar zwangerschap al gestopt. Alleen wist ze dat zelf nog niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. En nee, maar daar mis je ook niks aan.
Nu al?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft al afscheid genomen van het Nederlands elftal.
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Wel terecht dat er al veel voor gegeven is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:26 schreef Redefine het volgende:
Wales is al vanaf minuut tien aan het tijdrekken
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die tere vrouwtjes ook altijd, gewoon spelen met die baby op je rug!![]()
De mannen spelen toch ook gewoon als ze net vader zijn geworden, kom op zeg!
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het ook al. Ik vroeg me al af. Is dat nog wel een Nederlandse ploeg.
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Dat doet de rest van Nederland na de laatste groepswedstrijd, denk ik.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze de Tour winnen zijn ze zo Nederlands als het maar kan! Als ze niet winnen ligt dat uiteraard aan het ontbreken van Nederlanders in de ploeg.
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, laat ze zich maar eens richten op het landsbelang vóórdat ze zwanger wordenGewoon tot je 40e voetballen en dan maar eens kijken wat er nog mogelijk is om voor over een jaar of 20 een nieuwe topvoetballer te maken.
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervangerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken of dit speelsters zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kaptein en Buurman gaan op hun negentiende al stoppen
Precies, plus dat ze er vaak ook meteen meerdere krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die hebben het ook een stuk zwaarder. Eerst al negen maanden het gejank van hun partner aan moeten horen en dan komt er ook nog een klein jankertje bij.
Kijk, denken in oplossingen. Daar kunnen we wat mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En als ze geblesseerd raken hebben ze gelijk een vervanger
Ja,die mag een paar jaar stoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, zo’n Spitse is nog geen 40 maar die mag al wel stoppen hoor
Ik haat baby's helemaal niet! Ik geloof alleen gewoon niet dat ze echt bestaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dar terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommogen zelfs nog best kort geleden
Ohquote:
Kan hier een onafhankelijk onderzoek naar komen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
Ik denk dat dit jaar elke pole position en overwinning van Verstappen wel als enigszins verrassend kan worden beschouwd. Niet de verrassing van de eeuw, maar hij is zelden tot nooit de topfavoriet nu.quote:
Misschien dacht ze dat die bij haar team hoorde.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
Wel dom, want die paal stond daar de hele wedstrijd al dus dat had ze kunnen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef NailQueen het volgende:
En nu het pauze is moet mijn saus een half uur koken
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Duitse toeristen kennende spraken ze geen woord Engels of Nederlands en moest iedereen dit in het Duits oplossen?
Ah ja. Mijn methode is dat ik gewoon de pizza 12 minuten in de oven doe en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet nodig. De moussaka moet nog een half uur de oven in, daar kookt ie nog lekker door. Als je de aubergine en aardappeltjes klaar hebt, dan kan je nu ook de oven aan doen en beginnen met je bechamelsausje. Daarna kan ie meteen de oven in, anders duurt het onnodig lang.
Die “sommigen” posten niet hier hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:36 schreef Arizona het volgende:
Wat een haat tegen baby’s.
En dat terwijl jullie het zelf ook zijn geweest, sommigen zelfs nog best kort geleden
En hoe duur was de vis?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was een mix van Duits en Scooter-Engels inderdaad
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
Blessure van Musiala, het lijkt me om de voet te gaan, aan dit plaatje te zien.IeewwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |