SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben niet van de rokjes en jurkjes. Zelfs boven de 30 graden zou het nog niet aandoenquote:Op maandag 30 juni 2025 10:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen rokjesdag?
Ik heb morgen kantoordag, ben benieuwd hoe het gaat. Slecht geisoleerd pand en grote ramen op het zuiden, dus het is er snel bloedheet. De airco hangt recht boven mijn nek, die kan niet zo goed aan als ik er zit, maar moet dan eigenlijk wel de hele dag aan.
Als het niet goed werkt, ga ik tussen de middag naar huis. Hier hebben we het heel comfortabel door de airco’s.
En nu de volgende zinquote:
Ik draag wel graag jurkjes en rokjes. Maar dan wel met een bikerbroekje eronder, anders plakken mijn benen zo aan elkaar als ik zitquote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rokjes en jurkjes. Zelfs boven de 30 graden zou het nog niet aandoenDaar heb ik mijn shorts en jumpsuits voor. En in het ergste geval mijn zwemkleding. Uiteraard buiten kantoortijd.
23 hierquote:Op maandag 30 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden al op mijn thuiswerkplek.
Jazeker!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal goed voorbereid op de hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier ook geen airco aan. De ventilator staat wel aan.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
23 hier![]()
En we hebben de airco nog niet aan.
quote:Op maandag 30 juni 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Jazeker!Veel plezier daar. Ik wil daar ook nog eens heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Jazeker!Veel plezier! Ik kijk uit naar je recensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jazeker!Wat slim! En leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heel veel plezier!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
Jazeker!Legoland is echt fantastisch! Heel veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Dan heb je straks bij thuiskomst iets koelsquote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Het is hier niet eens zo warm maar dit is weer waar je benauwd en dorst van krijgt. Ik heb inmiddels 4 kopjes thee en 3 glazen water op en een appeltje voor de dorst
Ik heb een koel flesje in de koelkast bewaard maar die ben ik vergeten![]()
De ventilator maakt hier ook overuren.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook geen airco aan. De ventilator staat wel aan.
Warm.quote:
Ik vond het vandaag nog serieus lekkerquote:
Fijn dat het aardig gaat en lekker dat je er even een paar dagen uit was! Hopelijk ben je snel weer 100% de oude.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Warm.![]()
Gaat wel aardig inmiddels, dank je. Nek is en schouders zijn nog wat ongemakkelijk als ik aan het werk ben.
Gelukkig net even een paar dagen eruit geweest.
rip. En binnen is het 28 graden.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:17 schreef Momo het volgende:
Dacht even de ramen open zetten, is het nog steeds 30 graden buiten...
Hier is de gevoelstemperatuur nog 27 graden en 28 graden zowel buiten als binnen.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Door de lamellen dicht te houden is het hier aangenaam 23 graden. Waar buiten het gevoelstemperatuur op 25 graden ligt. Maar morgen ontkom ik er niet aan.
Kleine H_T wilde graag naar Legoland, maar is er nooit geweest. Grote H_T vindt dat nu niet zo'n probleem.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik kijk uit naar je recensie
Ja binnen kantoortijd lijkt zwemkleding mij niet zo'n goed idee. Zou je wel de aandacht mee trekken, dat welquote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rokjes en jurkjes. Zelfs boven de 30 graden zou het nog niet aandoenDaar heb ik mijn shorts en jumpsuits voor. En in het ergste geval mijn zwemkleding. Uiteraard buiten kantoortijd.
Is de koelte al in aantocht?quote:
Tenzij je in een zwembad werkt zeg maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja binnen kantoortijd lijkt zwemkleding mij niet zo'n goed idee. Zou je wel de aandacht mee trekken, dat wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik had me trouwens voorgenomen mij niet te ergeren vanwege de hitte. Maar helaas. Vanochtend reed ik achter een lesauto. Prima, we hebben het allemaal moeten leren. Maar deze was wel heel gevaarlijk bezig. Op de 100-snelweg eerst 70 rijden en dan gas geven naar 100 om daarna op de rem te trappen naar 50. En weer terug naar 100 en hetzelfde tafereel te herhalen. Ik ben maar bij een kleine parkeerplek aan de kant gegaan
Hier hebben we de installateur voorzien van een parasol. Ik denk niet dat hij daar zelf om had durven vragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:00 schreef Fred_B het volgende:
Overigens heb ik veel respect voor de wegwerkers die hier kabels in de straat aan het leggen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ook voor pakketbezorgers. Want ik heb voor morgen een pakketje besteld. Toen ik de bezorgdatum veranderde wist ik nog niet dat het zo warm zou wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:00 schreef Fred_B het volgende:
Overigens heb ik veel respect voor de wegwerkers die hier kabels in de straat aan het leggen zijn.
Nee, dat is ook met airco waardeloos met die warmte.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik ook voor pakketbezorgers. Want ik heb voor morgen een pakketje besteld. Toen ik de bezorgdatum veranderde wist ik nog niet dat het zo warm zou worden
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:30 schreef zorro28 het volgende:
Het is hier in huis net Samson & GertWaarom bel je bij jezelf aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is hier in huis net Samson & GertHeeft Marie wel een bel trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is hier in huis net Samson & GertDe bel doet het hier al tijden niet. Maandag zouden we gebeld worden door de jongen die ons kon helpen, maar nu wordt het donderdag pas opgelost. Het enige wat we missen is het wachtwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Wat een feest moet het zijn om op kantoor te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:11 schreef Arizona het volgende:
Hier op kantoor is het verrassend goed uit te houden
Hier is het ook 'maar' 23 gradenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een feest moet het zijn om op kantoor te zijn
Ik heb nu geen last meer van mijn knie. Maar iets minder warm mag wel van mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel de winter keek ik uit naar de warmte, dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Jouw positiviteit van de laatste dagen begint mij zorgen te baren...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:11 schreef Arizona het volgende:
Hier op kantoor is het verrassend goed uit te houden
Met wat? Lekker berenklauwtje?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:26 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden maar binnen is het aangenaan 24 graden![]()
En ik heb met dit weer zin in patatjes dus ik eet patatjes![]()
Wij schrijven vast met potlood de nieuwe ESF-mod op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw positiviteit van de laatste dagen begint mij zorgen te baren...
Dan zijn wij appelknagers niet veilig meerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij schrijven vast met potlood de nieuwe ESF-mod op.
Het is maar goed dat ze niet in Juli 1923 kabels aan het leggen zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ze in 1923 nog niet echt bezig waren met dingen als voldoende drinken en zorgen voor schaduw.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet in Juli 1923 kabels aan het leggen zijn.
Kunnen wij nu beter tegen de hitte dan 102 jaar geleden ?
[ x ]
Het is ook nooit goed hè!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw positiviteit van de laatste dagen begint mij zorgen te baren...
Wij zijn naar de McD geweest, ook zin in patat en snacksquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:26 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden maar binnen is het aangenaan 24 graden![]()
En ik heb met dit weer zin in patatjes dus ik eet patatjes![]()
En een milkshake?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn naar de McD geweest, ook zin in patat en snacks
Deze keer niet, ik had een ijskoude cola erbijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En een milkshake?Dat is voor mij de enige reden om naar die tent te gaan.
Ja en nu zijn er van die mensen die klagen dat er gelijk code geel of oranje wordt afgeroepen en dat we nergens meer tegen kunnen. Terwijl we die protocollen juist hebben om dit soort taferelen te voorkomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in 1923 nog niet echt bezig waren met dingen als voldoende drinken en zorgen voor schaduw.
Niet zeuren en gewoon werken was toen het motto.
Op social media is het ook weer genieten met reacties op de tropenroosters zoals "vroeger zaten we ook in benauwde klaslokaal met een flesje water. Gewoon doorbikkelen daar wordt je hard en sterk van"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en nu zijn er van die mensen die klagen dat er gelijk code geel of oranje wordt afgeroepen en dat we nergens meer tegen kunnen. Terwijl we die protocollen juist hebben om dit soort taferelen te voorkomen.
Wij niet hoor, wij hadden vroeger ook al tropenroosters!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op social media is het ook weer genieten met reacties op de tropenroosters zoals "vroeger zaten we ook in benauwde klaslokaal met een flesje water. Gewoon doorbikkelen daar wordt je hard en sterk van"
Ja precies. Het is nu echt niet slim om al te zware activiteiten te doen buiten, het is goed dat mensen hiertegrn beschermd worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja en nu zijn er van die mensen die klagen dat er gelijk code geel of oranje wordt afgeroepen en dat we nergens meer tegen kunnen. Terwijl we die protocollen juist hebben om dit soort taferelen te voorkomen.
In dit geval zijn dat soort opmerkingen van mensen extra onzinnig, omdat het vroegah veel minder vaak zo warm wasquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Echt? Wij niet hoor. Wij moesten gewoon doorbikkelen want daar word je hard en sterk van.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij niet hoor, wij hadden vroeger ook al tropenroosters!
Zeg, wij zijn oud genoeg om bij 'vroegâh' te horen Redefine. De jeugd wil jou niet meer. Kies de kant waar je wél welkom bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zijn dat soort opmerkingen van mensen extra onzinnig, omdat het vroegah veel minder vaak zo warm was
Ja heerlijk 19 graden overdag en dan 's avonds weer normale slaaptemperaturen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef Strani het volgende:
Ik ben jaloers op jullie nachttemperatuur van 20 graden. Maar dan weer minder jaloers op jullie dagtemperatuur van 19 graden over een paar dagen.
Ach, dan steken we gewoon weer lekker de houtkachel aan!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef Strani het volgende:
Ik ben jaloers op jullie nachttemperatuur van 20 graden. Maar dan weer minder jaloers op jullie dagtemperatuur van 19 graden over een paar dagen.
Dat is de rare cirkel die je krijgt bij voorzorgsmaatregelen: als ze hebben gewerkt vinden mensen dat ze niet nodig waren omdat er niks is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat je jeugd jou niet meer wil beste Straan betekend niet dat dit voor andere mensen van jouw leeftijd ook geldt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg, wij zijn oud genoeg om bij 'vroegâh' te horen Redefine. De jeugd wil jou niet meer. Kies de kant waar je wél welkom bent.
En als er geen voorzorgsmaatregelen zouden zijn en er gebeurt iets, dan klagen mensen daar weer over.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is de rare cirkel die je krijgt bij voorzorgsmaatregelen: als ze hebben gewerkt vinden mensen dat ze niet nodig waren omdat er niks is gebeurd.
En kijk eens wat je van je geworden is!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Wij niet hoor. Wij moesten gewoon doorbikkelen want daar word je hard en sterk van.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is de rare cirkel die je krijgt bij voorzorgsmaatregelen: als ze hebben gewerkt vinden mensen dat ze niet nodig waren omdat er niks is gebeurd.
Dat kon je vooral tijdens de Corona jaren wel zien ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als er geen voorzorgsmaatregelen zouden zijn en er gebeurt iets, dan klagen mensen daar weer over.
Hier wordt voor Wimbledon de maximale schermtijd overtredenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:29 schreef Arizona het volgende:
Zeg ik, al Wimbledon kijkend, lekker in mijn bedje in mijn geairconditionede slaapkamer
Veel opmerkingen online zijn van het niveau "JA MAAR ANDERE MENSEN MOETEN NIET ZEUREN"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zijn dat soort opmerkingen van mensen extra onzinnig, omdat het vroegah veel minder vaak zo warm was
Ach dat is altijd zo treurig als mensen het zelf niet doorhebben hèquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je jeugd jou niet meer wil beste Straan betekend niet dat dit voor andere mensen van jouw leeftijd ook geldt.
Precies, fysiek en mentaal voorbereid op Spaanse zomers!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En kijk eens wat je van je geworden is!
Nu maar hopen dat ons huis voldoende is afgekoeld voordat het weer zo warm wordt. We hebben een langzaam opwarmend huis maar het koelt ook langzaam af.. Gelukkig hebben we airco in de slaapkamersquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef Strani het volgende:
Ja dat is het hem uiteindelijk. Vooral als het langere tijd warm blijft. Overdag overleef je wel. Als je 's nachts maar een beetje normaal kunt slapen. Ik kreeg twee jaar terug pas een (mobiele) airco in m'n slaapkamer en daarvoor sloopten de zomers me echt doordat de nachten altijd veel te heet waren en goed slapen onmogelijk was gedurende twee/drie maanden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ons huis voldoende is afgekoeld voordat het weer zo warm wordt. We hebben een langzaam opwarmend huis maar het koelt ook langzaam af.. Gelukkig hebben we airco in de slaapkamers
Nee er zijn mensen die gewoon lekker zelf bepalen wat ze doen i.p.v. met alles maar mee te lopen zoals jij in Spanjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat is altijd zo treurig als mensen het zelf niet doorhebben hèProbeer je ook bij te blijven met jeugdige taal en zo?
Ja ja, met je pet achterstevoren en alle jongeren op straat 'kids' noemen om cool te lijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee er zijn mensen die gewoon lekker zelf bepalen wat ze doen i.p.v. met alles maar mee te lopen zoals jij in Spanje
Dat scheelt zoveel voor hoe ik mij voel hè, die airco. Ik voel me opgewekt, slaap (relatief) goed en kan de hitte buiten veel beter handelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ons huis voldoende is afgekoeld voordat het weer zo warm wordt. We hebben een langzaam opwarmend huis maar het koelt ook langzaam af.. Gelukkig hebben we airco in de slaapkamers
Ik heb een collega die mijn zoon zou kunnen zijn dus ik ben definitief oudquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, met je pet achterstevoren en alle jongeren op straat 'kids' noemen om cool te lijken.
Dansjes. Ze kunnen dansjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef Strani het volgende:
Nou heb ik ook Tiktok, maar dat is vooral om te kijken of de jongere generatie al een bedreiging voor ons wordt. Tot zover: Nee. Ze kunnen eigenlijk vrij weinig.
En dat is helemaal oké, Ari. We hebben het verdiend dat mensen ons voor laten gaan in de rij, of hun stoel aan ons geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een collega die mijn zoon zou kunnen zijn dus ik ben definitief oud
quote:
Nou ja, in onze generatie hadden we wel de breakdancers, die deden ook dancebattles!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]Ja, als een toekomstige oorlog wordt uitgevochten met dansjes, dan hebben wij wel een probleem.
En vergeet de gevaarlijke memes niet he.quote:
Dat is waar! Zo is uiteindelijk ook de Koude Oorlog beslistquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, in onze generatie hadden we wel de breakdancers, die deden ook dancebattles!
Eens. Een dergelijke domme actie moet genoeg zijn voor aftreden, wat mij betreft. Ongeacht de partij die ze vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een ongelooflijke trut is Dilan Yesilgöz trouwens. Douwe Bob moet nu zelfs het land uit vluchten vanwege de bedreigingen... en dat komt gewoon door haar, ik kan er niks anders van maken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]Ja, als een toekomstige oorlog wordt uitgevochten met dansjes, dan hebben wij wel een probleem.
Jup. Voor zover ik het begrijp, was Douwe Bob wat onnozel, maar Dilan trekt het volledig uit het verband. Schadelijk en schandelijk gedrag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een ongelooflijke trut is Dilan Yesilgöz trouwens. Douwe Bob moet nu zelfs het land uit vluchten vanwege de bedreigingen... en dat komt gewoon door haar, ik kan er niks anders van maken.
Aangezien ze dat ook al niet deed nadat er bewezen was dat, en ze toegegeven had, bewust verkeerde informatie over het nareizen van asielzoekers te hebben gegeven aan de kamer (en daardoor de regering liet vallen) zal ze dat nu zeker niet doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Een dergelijke domme actie moet genoeg zijn voor aftreden, wat mij betreft. Ongeacht de partij die ze vertegenwoordigt.
En zelfs al zou hij het zijn, dan is het bizar dat een minister dit over een burger zegt...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Voor zover ik het begrijp, was Douwe Bob wat onnozel, maar Dilan trekt het volledig uit het verband. Schadelijk en schandelijk gedrag.
Zouden ze bij de VVD al spijt hebben>quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:27 schreef Redefine het volgende:
Yesilgöz bewijst ook maar weer eens dat je alleen maar hard roept op te willen treden tegen migranten om populair te zijn bij een behoorlijke groep mensen. Want er is verder werkelijk niks positiefs aan haar politieke vermogen af te zien.
Ik acht de kans klein. Anders hadden ze haar niet weer naar voren geschoven. Plus dat je het wel aan de VVD spindoctors kunt overlaten om haar richting de verkiezingen weer enorm populair te maken...quote:
Ik begrijp ook niet wat men in haar ziet. Ze is net zo vreselijk als Mona Keijzer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Een dergelijke domme actie moet genoeg zijn voor aftreden, wat mij betreft. Ongeacht de partij die ze vertegenwoordigt.
Ik vond het niet zo onnozel, hij had blijkbaar afgesproken dat er geen politieke of religieuze uitingen zouden zijn en die waren er wel. Je kunt je afvragen of je dan meteen helemaal niet meer moet optreden op zo'n voetbaltoernooi, maar principes zijn principes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Voor zover ik het begrijp, was Douwe Bob wat onnozel, maar Dilan trekt het volledig uit het verband. Schadelijk en schandelijk gedrag.
Hoe ik het las, interpreteerde hij de bewuste poster verkeerd. Maar inderdaad, hij is hoe dan ook niet de kwade genius in dit verhaal, dat is Dilan. Wat zij doet is écht haatzaaien.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo onnozel, hij had blijkbaar afgesproken dat er geen politieke of religieuze uitingen zouden zijn en die waren er wel. Je kunt je afvragen of je dan meteen helemaal niet meer moet optreden op zo'n voetbaltoernooi, maar principes zijn principes.
En je kunt veel van Douwe Bob zeggen, maar hij staat wel ergens voor. Vaak (zoals tijdens covid) ben ik het totaal niet met hem eens... maar het is een vrij land en je mag je mening verkondigen. Zoals Yesilgöz nu de helft van Nederland tegen hem ophitst is gewoon schan-da-lig. Zoals @:Strani zegt, dit zou einde politieke carrière moeten zijn. Dat wordt het alleen niet, ze heeft immers al veel ergere dingen gedaan en die bleven ook zonder consequenties.
Bij de VVD doen ze niet zo moeilijk hierover. Van der Burg zei al eens dat studenten die protesteren tegen Israël wel antisemitisch moesten zijn, want waarom protesteerden ze alleen nu en niet bij oorlogen in Congo etc...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo onnozel, hij had blijkbaar afgesproken dat er geen politieke of religieuze uitingen zouden zijn en die waren er wel. Je kunt je afvragen of je dan meteen helemaal niet meer moet optreden op zo'n voetbaltoernooi, maar principes zijn principes.
En je kunt veel van Douwe Bob zeggen, maar hij staat wel ergens voor. Vaak (zoals tijdens covid) ben ik het totaal niet met hem eens... maar het is een vrij land en je mag je mening verkondigen. Zoals Yesilgöz nu de helft van Nederland tegen hem ophitst is gewoon schan-da-lig. Zoals @:Strani zegt, dit zou einde politieke carrière moeten zijn. Dat wordt het alleen niet, ze heeft immers al veel ergere dingen gedaan en die bleven ook zonder consequenties.
Ik zie het ja, hoe zielloos kan je zijn…quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Douwe had ook op zijn stories berichten laten zien van mensen die naar zijn overleden kindje vragen. Echt hoe ziek ben je dan.
Ik ben blij dat er iemand hier mee eens is. Hoe hij behandeld wordt kan ik echt kwaad om worden. Niet omdat ik Douwe Bob hoog heb zitten maar de discussie erom heen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind zelf de VVD, en dan zeker Yesilgöz, nog erger dan de PVV. Bij Wilders weet je tenminste wat je krijgt, onvervalst racisme en ophitserij. Bij de VVD wordt het omgeven door een zweem van respectabel geneuzel, maar voor electoraal gewin gaan ze dan weer vol op het populistische orgel en proberen ze de PVV rechts in te halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de VVD doen ze niet zo moeilijk hierover. Van der Burg zei al eens dat studenten die protesteren tegen Israël wel antisemitisch moesten zijn, want waarom protesteerden ze alleen nu en niet bij oorlogen in Congo etc...
Het is hier nog steeds 29 graden, maar ik heb het raam toch maar opengezet. Voor de vorm heb ik het betegelde stuk van de tuin maar even natgespoten, want die stenen waren nog steeds enorm warm.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kwart over 10 's avonds, ik kom thuis van een wandelingetje en denk: "poe, lekker fris binnen". En dan heb ik nog niet eens airco. Hoe dan? Hoe kan het buiten nog steeds zo warm zijn
Oh wat gek. Ik dacht dat Geert juist een enorme ESF-fan was, gezien zijn steun voor Israël elk jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Geert had naar eigen zeggen nog nooit gehoord van Douwe Bob trouwens. Hij was alleen even vergeten dat hij hem met meerdere tweets had bejubeld tijdens het ESF van 2016.
Zomaar wat reacties van Douwe's instagram. Overigens wel merendeels reacties die hem steunen, maar je hoeft niet ver te zoeken om de totaal gebrainwashte wappies tegen te komen. Er valt op een gegeven moment geen land meer te bezeilen met een bepaald deel van de bevolking... wat moet je hier nou mee? Hoe krijg je deze mensen weer in de gedeelde realiteit?quote:Krokodil tranen gast! Niemand bedreigt je en je gezien. Je gebruik dit om@aandacht te trekken en centjes te verdienen! Wokie
Ik vind het echt niks voor Joden om die bedreigingen te uiten. Ik denk eerlijk gezegd dat je wordt bedreigd door Pro-Palestijnse mensen die zich voor doen als Joden, om Joden weer in een slecht daglicht te zetten. Kunnen ze weer zeggen “zie je wel!”
Zeg dan maar gewoon dat je onderweg bent op vakantie. Je zoekt wel heel erg de publiciteit nu. Dit doet jou image geen goed Maar voor niemand zijn image is dit goed. Wees gewoon een vent Zegt dat je een domme fout hebt gemaakt. Was naar die stent gelopen en had info gevraagd. En ontslaat die gitarist van je, Daar heb je je belachelijk door laten leiden.
Je hebt zelf zo een gevoelige keuze gemaakt gezien de geschiedenis… Dat wist je toen je de beslissing nam om weg te lopen bij een vrij evenement waarbij Joodse kinderen de dupe zijn. Te weten dat zij al jaar en dag beveiligd moeten worden voor wie ze zijn. Nu moet jij blijkbaar veiligheid zoeken. Wat zij al zo lang moeten vanwege hen etniciteit. En nu probeer je je eigen hagje te redden. Een kat in het nauw maakt rare sprongen Douwe
Eens. Daarbij hebben ze de PVV ook bestaansrecht gegeven als partij die er toe doet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind zelf de VVD, en dan zeker Yesilgöz, nog erger dan de PVV. Bij Wilders weet je tenminste wat je krijgt, onvervalst racisme en ophitserij. Bij de VVD wordt het omgeven door een zweem van respectabel geneuzel, maar voor electoraal gewin gaan ze dan weer vol op het populistische orgel en proberen ze de PVV rechts in te halen.
Geert doet dus een Trumpie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Geert had naar eigen zeggen nog nooit gehoord van Douwe Bob trouwens. Hij was alleen even vergeten dat hij hem met meerdere tweets had bejubeld tijdens het ESF van 2016.
Ik heb ook, ondanks dat het buiten warmer is dan binnen, nu wel een raam open gezet. Scheelt toch wat frisse lucht en over een uur is het buiten wel weer koeler dan binnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds 29 graden, maar ik heb het raam toch maar opengezet. Voor de vorm heb ik het betegelde stuk van de tuin maar even natgespoten, want die stenen waren nog steeds enorm warm.
Ja dat weet die altijd wel op een 'bijzondere' manier te uiten. Vooral zo mooi dat hij en zijn juichlaven hun mond vol hebben van dat Nederland voorop moet staan etc. Maar Wilders zelf alleen Israël aanmoedigt tijdens het ESF, Nederland nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat gek. Ik dacht dat Geert juist een enorme ESF-fan was, gezien zijn steun voor Israël elk jaar.
Betekent dit nu het einde van de Joodse staat?quote:
Ik vind het fijn dat Cornald zich meer en meer durft uit te spreken na dat gedoe met Joost vorig jaar.quote:
"Geen actieve herinneringen aan"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Als de WC ook 'zichtbaar' is hoeft het voor mij ook niet. Maar als dat niet het geval is kan ik me er wel enig gebruiksnut bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
Mijn huidige hotelkamer heeft een badkamer en douchecel met allemaal glazen wanden, direct grenzend aan het slaapgedeelte. En ook al is het matglas... voor wie is zoiets leuk?
Dat komt tegenwoordig steeds vaker voor. Vorig jaar hadden wij nog een soort luxaflex tussen de badkamer en de rest van de hotelkamer (waar we toen iets te lang mee gespeeld hadden).quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
Mijn huidige hotelkamer heeft een badkamer en douchecel met allemaal glazen wanden, direct grenzend aan het slaapgedeelte. En ook al is het matglas... voor wie is zoiets leuk?
Als je toch al een bad hebt, voelt een WC ook wel als dubbelop natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de WC ook 'zichtbaar' is hoeft het voor mij ook niet. Maar als dat niet het geval is kan ik me er wel enig gebruiksnut bij voorstellen.
Klassiekerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je toch al een bad hebt, voelt een WC ook wel als dubbelop natuurlijk.
Wat Fred zegt, je ziet het tegenwoordig wel vaker. Blijf het een aparte keuze vinden, zulk soort badkamers. Je zal maar zo'n hotelkamer gekozen hebben terwijl je een kamer deelt met iemand die niet je partner is....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
Als ik ga douchen moet je de ogen dicht doen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Fred zegt, je ziet het tegenwoordig wel vaker. Blijf het een aparte keuze vinden, zulk soort badkamers. Je zal maar zo'n hotelkamer gekozen hebben terwijl je een kamer deelt met iemand die niet je partner is....
'Ga jij maar even een kwartier uit het raam staren.'quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik ga douchen moet je de ogen dicht doen!
Dat zou ik toch al nooit doen, een kamer delen met anderen dan mijn gezinsleden. Ik zou geen oog dichtdoenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Fred zegt, je ziet het tegenwoordig wel vaker. Blijf het een aparte keuze vinden, zulk soort badkamers. Je zal maar zo'n hotelkamer gekozen hebben terwijl je een kamer deelt met iemand die niet je partner is....
Hoe was de hondenschetenachtbaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik had net een maand met mijn vriend toen we een nacht moesten overnachten in het ronde Fletcherhotel aan de A9. Met midden in de kamer een glazen ronde douche. Terwijl ik ongesteld was.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De dag begint hier in de woonkamer met 25.5 graden en ik ben blij dat ze zo komen om de laatste dingen voor de airco te fixen. Slecht geslapen en hoofdpijn en warm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is voor mij nu te warm. ik voel me beetje duizelig.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte aan iedereen die last heeft van de warmte
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Best aardigquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik vind het ook wel een beetje heftig met als het wel je partner isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet echt pijn. Alleen lopen met zo'n zak en slang is niet fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef Meke het volgende:
Stom zeg @:esf1gamer, heb je er ook veel pijn van? Hopelijk morgen goed bericht
Ook met een partner is het niet ideaal nee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje heftig met als het wel je partner isAls je een keuze hebt à la, maar zoals @:troel zegt, ook een douche is niet altijd alleen maar romantisch
![]()
Wij hadden afgelopen januari ook zo'n kamer, waar je elkaar zo ongeveer op het toilet zagDie hadden gratis koffie en thee in de lobby, daar hebben we af en toe maar even gebruik van gemaakt, zodat de ander even privacy had
Je hebt je UI ook vast aangepast op de weervoorspelling zie ik?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net 2x 800 meter gefietst. Op een ebike nog wel. En ik zweet me dood![]()
Ik dacht, nog even lekker fruit halen, zo’n klein stukje naar de supermarkt is een eitje!
Het bleek eerder een gebakken eitje
Jup, maar weer even van stal gehaaldquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt je UI ook vast aangepast op de weervoorspelling zie ik?
Ja je kunt maar voorbereid zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, maar weer even van stal gehaald
Code oranje! Ik ben geheel en compleet voorbereid op het noodweer. Alle losse dingetjes uit de tuin veilig onder de overkapping gelegd, gieter vol met water zodat hij niet omwaait, ook de tuinstoelen onder de overkapping gezet, dus er zal wel niks gaan gebeuren.
De eerste buien die in het zuiden zijn ontstaan, zijn in ieder geval al te oostelijk, die beginnen net in Duitsland ipv in Limburg.
Oh dat was wat ik hoorde hier aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:41 schreef NailQueen het volgende:
In de Appie draaiden ze This world is our home van Douwe Bob. Ik heb ongegeneerd meegezongen maar de tekst kwam wel even aan
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Redefine het volgende:
Het is nu duidelijk de stilte hitte voor de storm.
Ik zing volle Appie's leegquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat was wat ik hoorde hier aan de andere kant van het land
Ik moest vanmiddag naar de notaris. Toen ik weer thuiskwam was het binnen heel erg warm. Veel warmer dan gisteren toen ik thuis kwam, terwijl het toen een kleine tien graden warmer was...quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.
Haha ja hetzelfde, hier is het inmiddels ook flink losgebarstenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef Redefine het volgende:
Heb het licht maar aan gedaan bij mij thuis, want het begint wel erg donker te worden
Ik heb even boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk andere kleren aan gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.
Het was ook wel raar dat jij in badpak in de supermarkt liepquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb even boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk andere kleren aan gedaan
Net bij de kassa stond er een gast in blote bast en de broek om half 7. Dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook wel raar dat jij in badpak in de supermarkt liep
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:47 schreef Redefine het volgende:
Het ergste bij Yesilgöz is nog dat ze nu weliswaar zegt dat Douwe geen Jodenhater is mijn zijn acties wel Jodenhaat waren. Kortom net doen alsof je terugkomt op je uitspraken, maar ondertussen nog wel een trap nageven.
En uiteraard de meest gebezigde uitspraak van de laatste tien jaar 'Ik betreur de ophef'.
Dat vinden ze in Spanje schijnbaar heel normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net bij de kassa stond er een gast in blote bast en de broek om half 7. Dus zo raar is dat niet.
Waar is @Luctor.et.Emergo eigenlijk gebleven? Moeren we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 20 graden verschil tussen Zeeland en Limburg.
Die worstelt, maar komt straks wel boven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is @:Luctor.et.Emergo eigenlijk gebleven? Moeren we ons zorgen maken?
Helemaal eens. Het is vooral ook een poging tot monddood maken van de ander door die weg te zetten als antisemiet. Bij woke is het zelfs nog mooier dat het gebruikt wordt voor alles waar dat soort mensen kwaad over zijn woke te noemenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.
Ik vind het wel cynisch ironisch dat de mensen die nu zo opzichtig Israël-fanaat zijn de eersten zouden zijn die tijdens de Tweede Wereldoorlog de joden zouden hebben verraden. Daar ben ik vrij zeker van.
edit: ironisch, niet cynisch
Mensen weten Woke niet eens uit te leggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.
Ik vind het wel cynisch ironisch dat de mensen die nu zo opzichtig Israël-fanaat zijn de eersten zouden zijn die tijdens de Tweede Wereldoorlog de joden zouden hebben verraden. Daar ben ik vrij zeker van.
edit: ironisch, niet cynisch
Het is ook wel tekenend hoe ze elk detail van het Douwe Bob-verhaal onder de loep nemen om aan te tonen dat hij zou liegen en dat het allemaal onzin is en zionisten nooit iemand zouden bedreigen... de Telegraaf doet daar ook vrolijk aan mee. Misschien is hij wel niet uitdrukkelijk op politieadvies vertrokken, zou goed kunnen, maar hij is dus wel bedreigd want daar is iemand zelfs voor opgepakt. En zelfs al was dat niet zo dan heeft Yesilgöz alsnog veel aanleiding daartoe gegeven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is vooral ook een poging tot monddood maken van de ander door die weg te zetten als antisemiet. Bij woke is het zelfs nog mooier dat het gebruikt wordt voor alles waar dat soort mensen kwaad over zijn woke te noemen
En dat die extreme Israël fanaten in NWD zouden staan om de boel te verraden schat ik ook wel zo in ja. Tegenwoordig zou dat bij hen dan weliswaar bij moslims zijn.
Klopt. Wat dat laatste betreft. De stroman is erg populair bij dergelijke mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook wel tekenend hoe ze elk detail van het Douwe Bob-verhaal onder de loep nemen om aan te tonen dat hij zou liegen en dat het allemaal onzin is en zionisten nooit iemand zouden bedreigen... de Telegraaf doet daar ook vrolijk aan mee. Misschien is hij wel niet uitdrukkelijk op politieadvies vertrokken, zou goed kunnen, maar hij is dus wel bedreigd want daar is iemand zelfs voor opgepakt. En zelfs al was dat niet zo dan heeft Yesilgöz alsnog veel aanleiding daartoe gegeven.
Dat zie je eigenlijk altijd, met name op rechts: ipv ingaan op de inhoud, altijd de boodschapper aanvallen. Trump is daar natuurlijk de absolute meester in, die gaat nooit inhoudelijk ergens op in.
Ja, heerlijk hier nu.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 20 graden verschil tussen Zeeland en Limburg.
Ja geen probleem, zolang je er maar geen actieve herinneringen aan hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef Redefine het volgende:
@:Strani mocht ik je de afgelopen tijd hebben beledigd. Dan was dat niet helemaal de bedoeling. Mijn reacties waren te ongepolijst. En ik betreur de ophef.
Zo, kan ik nu aan de slag als lijsttrekker van de VVD?
De Britse toeristen wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Spanje schijnbaar heel normaal.
Die staan op mijn oude Nokia, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja geen probleem, zolang je er maar geen actieve herinneringen aan hebt.
Mag je in Spanje dan halfnaakt de winkels in? In Frankrijk word je dan nog net niet gelyncht.quote:
Nee mag hier ook niet. Meeste café's en zo ook echt niet. Maar de Britse café's zitten er wel vol mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag je in Spanje dan halfnaakt de winkels in? In Frankrijk word je dan nog net niet gelyncht.
Het aantal kijkcijfers voor die tweede gele kaart is i.i.g. nulquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat jullie allemaal naar IJsland - Finland kijken op NPO1 voor het EK Vrouwen?
Ben reuzebenieuwd naar de kijkcijfers.
Die was niet heel terecht?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het aantal kijkcijfers voor die tweede gele kaart is i.i.g. nul
Oh ja, dat is begonnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat jullie allemaal naar IJsland - Finland kijken op NPO1 voor het EK Vrouwen?
Ben reuzebenieuwd naar de kijkcijfers.
Dat was niet in beeld. En ook geen herhalingquote:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rip Nico (van Eigen Huis & Tuin)
Maar Rob was juist van tuin!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Als ik Rob was zou ik veilig thuis blijven en niks meer doen.
Klopt dit? Ik geloof van niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag 2 juli 2025. Vanaf vandaag zijn we dichterbij het jaar 2050 dan het jaar 2000.
uhm... het jaar 3000 is nog 975 jaar van ons verwijderd. Het jaar 2000 slechts 25....quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:03 schreef NailQueen het volgende:
We zijn trouwens ook dichterbij het jaar 3000 dan het jaar 2000. Niet dat er veel gaat veranderen. We leven alleen onderwater en de boybands komen weer terug.
2050 is vanaf nu sowieso makkelijker te bereiken dan 2000quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag 2 juli 2025. Vanaf vandaag zijn we dichterbij het jaar 2050 dan het jaar 2000.
Met de nadruk op BIJNA.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... het jaar 3000 is nog 975 jaar van ons verwijderd. Het jaar 2000 slechts 25....
Het is 18 graden bij jouquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met de nadruk op BIJNA.
Nee oké. Hij klopt niet. Door de hitte dacht ik niet na![]()
Ah ja ik ook maar toen ik inschakelde was het al 1-2.quote:
Nee hoor, waarom zou Google liegenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is hier 25 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.Jammer, maar begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DCquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Coulthard?quote:
Nee, in plaats van ACquote:
quote:
Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Jij succes vandaag!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij succes vandaag!
Het gaat met mij nu alweer stukken beter gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben weer veel waardering gekregen van de directie.
Nee, de toehoorders hebben de schouderklopjes gekregen dat we het zo goed doen. Alleen wel zo'n beetje bij elk onderwerp.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat park, dat vervloekte parkquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:08 schreef Guanabana het volgende:
Villa Volta is in onderhoud als wij naar de Efteling gaan(En Baron 1898, maar goed, daar durf ik zelf toch niet in).
Dat krijg je ervan I guess als je in september gaatWel balen want is een van mijn favo attracties.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:47 schreef Arizona het volgende:
Fuck FIA
Pakaak
Kan ik helpen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:10 schreef Arizona het volgende:
Ik wil wat mensen op mijn werk wurgen. Ik ben zó boos.
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgtquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ik helpen?
Maar dan ik ook problemen met werk krijgen
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgt![]()
Dus alle hulp is welkom!
Ze komen er vast nooit achterquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.
ow jawelquote:
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gedaan wat je hoort te doen in situaties als deze: ik heb mezelf getrakteerd op een aardbeiengebakjeMet slagroom ? In de Wimbledon traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met slagroom ? In de Wimbledon traditie
Chocolade is altijd goed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
@ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
Nou, als ik de kans kreegquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.
Voorlopig gaat er niemand gewurgd worden.
Ik weet anders nog wel een ander goed medicijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans kreegHet zit me nog steeds best hoog.
En ik ben dan ook zo'n piekeraar, dat ik nu achteraf het gesprek kapot analyseer en denk, had ik niet beter zus of had ik niet beter zo. Ik sta volledig in mijn recht maar soms weet ik dan niet goed hoe ik het moet uiten.
Morgen maar even rustig met mijn manager overleggen; ik heb een donders fijne manager die echt achter me staat dus dat is wel heel fijn. Even zien of hij hier ook wat in kan betekenen.
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.
rip.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dus voetballer Diogo Jota, acteur Michael Madsen en gitarist Danny Lademacher (van o.a. Herman Brood) overleden. Geen beste dagR.i.p.
Ohh Lademacher wist ik ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dus voetballer Diogo Jota, acteur Michael Madsen en gitarist Danny Lademacher (van o.a. Herman Brood) overleden. Geen beste dagR.i.p.
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand nog wat geld liggen om aan de VS te lenen? Ze zullen het binnenkort wel nodig gaan hebben nu ze de BBB definitief hebben aangenomen. https://nos.nl/artikel/25(...)efinitief-aangenomen
Fake news natuurlijk dat de bevolking tegen is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...
Nee, ik ga daar geen geld aan lenen. In ieder geval niet tegen slechts 5,5 %quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand nog wat geld liggen om aan de VS te lenen? Ze zullen het binnenkort wel nodig gaan hebben nu ze de BBB definitief hebben aangenomen. https://nos.nl/artikel/25(...)efinitief-aangenomen
Wat ben je toch ook een keiharde loan shark Luctorquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ga daar geen geld aan lenen. In ieder geval niet tegen slechts 5,5 %
Ik denk dat de VS er een stuk minder beautiful van wordtquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan de dollarprijs weer dalen, wordt de benzine goedkoperquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS er een stuk minder beautyful van wordt
Ja, dan moeten er wel zo ongelooflijk veel tegen zijn dat zelfs zij er niks anders meer van kunnen maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...
Nix mis met vaag gespel, als we maar weeten wat je bedoelquote:
Ja, het spijt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Beschamend inderdaad AriDenk aan het niveau hier!
Daarbij moet wel worden aangetekend: de meerderheid van de mensen die weet wat in die bill staat. En dat weet een groot deel van de Amerikanen helemaal niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |