quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat park, dat vervloekte parkquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:08 schreef Guanabana het volgende:
Villa Volta is in onderhoud als wij naar de Efteling gaan(En Baron 1898, maar goed, daar durf ik zelf toch niet in).
Dat krijg je ervan I guess als je in september gaatWel balen want is een van mijn favo attracties.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Kan ik helpen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:10 schreef Arizona het volgende:
Ik wil wat mensen op mijn werk wurgen. Ik ben zó boos.
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgtquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ik helpen?
Maar dan ik ook problemen met werk krijgen
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgt![]()
Dus alle hulp is welkom!
Ze komen er vast nooit achterquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.
ow jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gedaan wat je hoort te doen in situaties als deze: ik heb mezelf getrakteerd op een aardbeiengebakjeMet slagroom ? In de Wimbledon traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met slagroom ? In de Wimbledon traditie
Chocolade is altijd goed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
@ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
Nou, als ik de kans kreegquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.
Voorlopig gaat er niemand gewurgd worden.
Ik weet anders nog wel een ander goed medicijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans kreegHet zit me nog steeds best hoog.
En ik ben dan ook zo'n piekeraar, dat ik nu achteraf het gesprek kapot analyseer en denk, had ik niet beter zus of had ik niet beter zo. Ik sta volledig in mijn recht maar soms weet ik dan niet goed hoe ik het moet uiten.
Morgen maar even rustig met mijn manager overleggen; ik heb een donders fijne manager die echt achter me staat dus dat is wel heel fijn. Even zien of hij hier ook wat in kan betekenen.
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |