Ja dat is nu de airco. En de ventilator.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de White noises?
Die 30+ is morgen en overmorgen.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat het vandaag bloedheet zou worden maar dat valt reuzemee. Het wordt hier 'maar' 24 graden.
Wereldkampioenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
Nederlandse 3x3 dames naar de finale.
Vanmorgen was het hier ook nog wel lekker, nu is het best warm. Wordt nog wat de komende dagenquote:Op zondag 29 juni 2025 12:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat het vandaag bloedheet zou worden maar dat valt reuzemee. Het wordt hier 'maar' 24 graden.
Het is hier vooral bewolkt en warm. Ik heb even gefietst en kwam bezwetend weer terugquote:Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanmorgen was het hier ook nog wel lekker, nu is het best warm. Wordt nog wat de komende dagen
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel goed! Alleen nog maar leuke dingen beleefd.
Waar was deze held dit jaar?quote:Op zondag 29 juni 2025 22:13 schreef Momo het volgende:
Van dit weer wordt ik
Bekijk deze YouTube-video
De lamellen zijn thuis potdicht. Op kantoor moet ik helaas een lange broek aan maar gelukkig is het binnen niet zo warm.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal goed voorbereid op de hitte?
Geen rokjesdagquote:Op maandag 30 juni 2025 09:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De lamellen zijn thuis potdicht. Op kantoor moet ik helaas een lange broek aan maar gelukkig is het binnen niet zo warm.
Nee.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal goed voorbereid op de hitte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |