quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.Jammer, maar begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DCquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Coulthard?quote:
Nee, in plaats van ACquote:
quote:
Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Jij succes vandaag!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij succes vandaag!
Het gaat met mij nu alweer stukken beter gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben weer veel waardering gekregen van de directie.
Nee, de toehoorders hebben de schouderklopjes gekregen dat we het zo goed doen. Alleen wel zo'n beetje bij elk onderwerp.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |