Ik heb even boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk andere kleren aan gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.
Het was ook wel raar dat jij in badpak in de supermarkt liepquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb even boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk andere kleren aan gedaan
Net bij de kassa stond er een gast in blote bast en de broek om half 7. Dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook wel raar dat jij in badpak in de supermarkt liep
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:47 schreef Redefine het volgende:
Het ergste bij Yesilgöz is nog dat ze nu weliswaar zegt dat Douwe geen Jodenhater is mijn zijn acties wel Jodenhaat waren. Kortom net doen alsof je terugkomt op je uitspraken, maar ondertussen nog wel een trap nageven.
En uiteraard de meest gebezigde uitspraak van de laatste tien jaar 'Ik betreur de ophef'.
Dat vinden ze in Spanje schijnbaar heel normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net bij de kassa stond er een gast in blote bast en de broek om half 7. Dus zo raar is dat niet.
Waar is @Luctor.et.Emergo eigenlijk gebleven? Moeren we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 20 graden verschil tussen Zeeland en Limburg.
Die worstelt, maar komt straks wel boven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is @:Luctor.et.Emergo eigenlijk gebleven? Moeren we ons zorgen maken?
Helemaal eens. Het is vooral ook een poging tot monddood maken van de ander door die weg te zetten als antisemiet. Bij woke is het zelfs nog mooier dat het gebruikt wordt voor alles waar dat soort mensen kwaad over zijn woke te noemenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.
Ik vind het wel cynisch ironisch dat de mensen die nu zo opzichtig Israël-fanaat zijn de eersten zouden zijn die tijdens de Tweede Wereldoorlog de joden zouden hebben verraden. Daar ben ik vrij zeker van.
edit: ironisch, niet cynisch
Mensen weten Woke niet eens uit te leggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Door elke lichte kritiek op Israël of de Israëlische regering jodenhaat/antisemitisme te noemen is die term z'n lading totaal verloren. Hetzelfde zie je met woke, ook zo'n term die door extreemrechts te pas en te onpas wordt gebruikt en daardoor niks meer betekent. Antisemitisme is slecht, woke is slecht, dus we noemen iedereen waar we het niet mee eens zijn gewoon woke en een antisemiet. Zo, klaar.
Ik vind het wel cynisch ironisch dat de mensen die nu zo opzichtig Israël-fanaat zijn de eersten zouden zijn die tijdens de Tweede Wereldoorlog de joden zouden hebben verraden. Daar ben ik vrij zeker van.
edit: ironisch, niet cynisch
Het is ook wel tekenend hoe ze elk detail van het Douwe Bob-verhaal onder de loep nemen om aan te tonen dat hij zou liegen en dat het allemaal onzin is en zionisten nooit iemand zouden bedreigen... de Telegraaf doet daar ook vrolijk aan mee. Misschien is hij wel niet uitdrukkelijk op politieadvies vertrokken, zou goed kunnen, maar hij is dus wel bedreigd want daar is iemand zelfs voor opgepakt. En zelfs al was dat niet zo dan heeft Yesilgöz alsnog veel aanleiding daartoe gegeven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is vooral ook een poging tot monddood maken van de ander door die weg te zetten als antisemiet. Bij woke is het zelfs nog mooier dat het gebruikt wordt voor alles waar dat soort mensen kwaad over zijn woke te noemen
En dat die extreme Israël fanaten in NWD zouden staan om de boel te verraden schat ik ook wel zo in ja. Tegenwoordig zou dat bij hen dan weliswaar bij moslims zijn.
Klopt. Wat dat laatste betreft. De stroman is erg populair bij dergelijke mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook wel tekenend hoe ze elk detail van het Douwe Bob-verhaal onder de loep nemen om aan te tonen dat hij zou liegen en dat het allemaal onzin is en zionisten nooit iemand zouden bedreigen... de Telegraaf doet daar ook vrolijk aan mee. Misschien is hij wel niet uitdrukkelijk op politieadvies vertrokken, zou goed kunnen, maar hij is dus wel bedreigd want daar is iemand zelfs voor opgepakt. En zelfs al was dat niet zo dan heeft Yesilgöz alsnog veel aanleiding daartoe gegeven.
Dat zie je eigenlijk altijd, met name op rechts: ipv ingaan op de inhoud, altijd de boodschapper aanvallen. Trump is daar natuurlijk de absolute meester in, die gaat nooit inhoudelijk ergens op in.
Ja, heerlijk hier nu.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 20 graden verschil tussen Zeeland en Limburg.
Ja geen probleem, zolang je er maar geen actieve herinneringen aan hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:45 schreef Redefine het volgende:
@:Strani mocht ik je de afgelopen tijd hebben beledigd. Dan was dat niet helemaal de bedoeling. Mijn reacties waren te ongepolijst. En ik betreur de ophef.
Zo, kan ik nu aan de slag als lijsttrekker van de VVD?
De Britse toeristen wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Spanje schijnbaar heel normaal.
Die staan op mijn oude Nokia, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja geen probleem, zolang je er maar geen actieve herinneringen aan hebt.
Mag je in Spanje dan halfnaakt de winkels in? In Frankrijk word je dan nog net niet gelyncht.quote:
Nee mag hier ook niet. Meeste café's en zo ook echt niet. Maar de Britse café's zitten er wel vol mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag je in Spanje dan halfnaakt de winkels in? In Frankrijk word je dan nog net niet gelyncht.
Het aantal kijkcijfers voor die tweede gele kaart is i.i.g. nulquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat jullie allemaal naar IJsland - Finland kijken op NPO1 voor het EK Vrouwen?
Ben reuzebenieuwd naar de kijkcijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |