Ik had net een maand met mijn vriend toen we een nacht moesten overnachten in het ronde Fletcherhotel aan de A9. Met midden in de kamer een glazen ronde douche. Terwijl ik ongesteld was.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Fred zegt, je ziet het tegenwoordig wel vaker. Blijf het een aparte keuze vinden, zulk soort badkamers. Je zal maar zo'n hotelkamer gekozen hebben terwijl je een kamer deelt met iemand die niet je partner is....
De dag begint hier in de woonkamer met 25.5 graden en ik ben blij dat ze zo komen om de laatste dingen voor de airco te fixen. Slecht geslapen en hoofdpijn en warm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is voor mij nu te warm. ik voel me beetje duizelig.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte aan iedereen die last heeft van de warmte
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Best aardigquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vind het ook wel een beetje heftig met als het wel je partner isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat Fred zegt, je ziet het tegenwoordig wel vaker. Blijf het een aparte keuze vinden, zulk soort badkamers. Je zal maar zo'n hotelkamer gekozen hebben terwijl je een kamer deelt met iemand die niet je partner is....
Ik heb niet echt pijn. Alleen lopen met zo'n zak en slang is niet fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef Meke het volgende:
Stom zeg @:esf1gamer, heb je er ook veel pijn van? Hopelijk morgen goed bericht
Ook met een partner is het niet ideaal nee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje heftig met als het wel je partner isAls je een keuze hebt à la, maar zoals @:troel zegt, ook een douche is niet altijd alleen maar romantisch
![]()
Wij hadden afgelopen januari ook zo'n kamer, waar je elkaar zo ongeveer op het toilet zagDie hadden gratis koffie en thee in de lobby, daar hebben we af en toe maar even gebruik van gemaakt, zodat de ander even privacy had
Je hebt je UI ook vast aangepast op de weervoorspelling zie ik?quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:57 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net 2x 800 meter gefietst. Op een ebike nog wel. En ik zweet me dood![]()
Ik dacht, nog even lekker fruit halen, zo’n klein stukje naar de supermarkt is een eitje!
Het bleek eerder een gebakken eitje
Jup, maar weer even van stal gehaaldquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt je UI ook vast aangepast op de weervoorspelling zie ik?
Ja je kunt maar voorbereid zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, maar weer even van stal gehaald
Code oranje! Ik ben geheel en compleet voorbereid op het noodweer. Alle losse dingetjes uit de tuin veilig onder de overkapping gelegd, gieter vol met water zodat hij niet omwaait, ook de tuinstoelen onder de overkapping gezet, dus er zal wel niks gaan gebeuren.
De eerste buien die in het zuiden zijn ontstaan, zijn in ieder geval al te oostelijk, die beginnen net in Duitsland ipv in Limburg.
Oh dat was wat ik hoorde hier aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:41 schreef NailQueen het volgende:
In de Appie draaiden ze This world is our home van Douwe Bob. Ik heb ongegeneerd meegezongen maar de tekst kwam wel even aan
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Redefine het volgende:
Het is nu duidelijk de stilte hitte voor de storm.
Ik zing volle Appie's leegquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat was wat ik hoorde hier aan de andere kant van het land
Ik moest vanmiddag naar de notaris. Toen ik weer thuiskwam was het binnen heel erg warm. Veel warmer dan gisteren toen ik thuis kwam, terwijl het toen een kleine tien graden warmer was...quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het is hier zoooo heet buiten.
Haha ja hetzelfde, hier is het inmiddels ook flink losgebarstenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef Redefine het volgende:
Heb het licht maar aan gedaan bij mij thuis, want het begint wel erg donker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |