Een bout van 30cm had niet alleen m'n band geruïneerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is duidelijk niet van een Fokker.
Dan had het je wel 450 euro gekost ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een bout van 30cm had niet alleen m'n band geruïneerd.
Het is maar goed dat hij niet voor Dire Straits is gaan spelen want zoals hij het zelf zei:quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
Dan mag dit optreden denk ik wel geplaatst worden. Er straalt zo veel plezier vanuit, vooral ook bij Danny.
Bekijk deze YouTube-video
De Nederlandse pers heeft het voornamelijk over de Wild Romance periode terwijl ze in België het vooral over The Radios hebben.quote:Lademacher, zelf ook een zeer beminnelijk mens, stapte in 1981 uit Wild Romance. Mark Knopler vroeg hem voor Dire Straits, als opvolger van diens broer David. Lademacher voelde zich vereerd, maar zei toch nee. “Ik had geen zin om om half verscholen achter een Marshall de tweede gitarist te zijn.”
Ben je al eens in Danse Macabre geweest?quote:
Ben je met de derde versie van deze post tevreden of moeten we eventuele reacties nog even uitstellen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Buiten zijn kinderen C'est La Vie aan het zingen
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je met de derde versie van deze post tevreden of moeten we eventuele reacties nog even uitstellen?
Oké ik zie het al. Dronken en helemaal strak van de pillen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.
Ik had gisteren al problemen met mijn spellingquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is ja weekend. Dan is goed nederlands moeilijk.
Als het maar niet besmetteleik isquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren al problemen met mijn spelling
Was je misselijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:24 schreef H_T het volgende:
Het pretpark waar ik vandaag was opende vanochtend een nieuwe attractie. Wist ik niet, maar leuk meegenomen.
De attractie is een Breakdance, die je ook vaak op de kermis ziet. Waarom kiest een park er dan voor om er daar een van te openen in 2025 en dat te brengen als belangrijk nieuws? Nou, dit was de eerste van de 5e generatie.
En die gaat HARD!
Bekijk deze YouTube-video
Ja, de Tour de France begint morgen al.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat, begint de Tour de France morgen al.
Moeten we 3 weken lang zien hoe Pogacar iedereen aan gort rijdtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat, begint de Tour de France morgen al.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moeten we 3 weken lang zien hoe Pogacar iedereen aan gort rijdt
Ik had me er nog niks over gehoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, de Tour de France begint morgen al.
Nee! Zelfs niet na kort ervoor een kolossaal ijsje gegeten te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Joris meer als commentator, misschien dat ik dan toch weer naar de NOS kijk dit jaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:04 schreef Momo het volgende:
Morgen een vlakke rit als eerste etappe, alle moeders naar de keuken zoals Mart zou zeggen.
En hoe zit het met kwebbel?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen Joris meer als commentator, misschien dat ik dan toch weer naar de NOS kijk dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |