Die was niet heel terecht?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het aantal kijkcijfers voor die tweede gele kaart is i.i.g. nul
Oh ja, dat is begonnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat jullie allemaal naar IJsland - Finland kijken op NPO1 voor het EK Vrouwen?
Ben reuzebenieuwd naar de kijkcijfers.
Dat was niet in beeld. En ook geen herhalingquote:
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rip Nico (van Eigen Huis & Tuin)
Maar Rob was juist van tuin!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Als ik Rob was zou ik veilig thuis blijven en niks meer doen.
Klopt dit? Ik geloof van niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag 2 juli 2025. Vanaf vandaag zijn we dichterbij het jaar 2050 dan het jaar 2000.
uhm... het jaar 3000 is nog 975 jaar van ons verwijderd. Het jaar 2000 slechts 25....quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:03 schreef NailQueen het volgende:
We zijn trouwens ook dichterbij het jaar 3000 dan het jaar 2000. Niet dat er veel gaat veranderen. We leven alleen onderwater en de boybands komen weer terug.
2050 is vanaf nu sowieso makkelijker te bereiken dan 2000quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag 2 juli 2025. Vanaf vandaag zijn we dichterbij het jaar 2050 dan het jaar 2000.
Met de nadruk op BIJNA.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... het jaar 3000 is nog 975 jaar van ons verwijderd. Het jaar 2000 slechts 25....
Het is 18 graden bij jouquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met de nadruk op BIJNA.
Nee oké. Hij klopt niet. Door de hitte dacht ik niet na![]()
Ah ja ik ook maar toen ik inschakelde was het al 1-2.quote:
Nee hoor, waarom zou Google liegenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is hier 25 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.Jammer, maar begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb met pijn in mijn hart mijn ticket voor Down The Rabbit Hole op ticketswap gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DCquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Coulthard?quote:
Nee, in plaats van ACquote:
quote:
Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Beterschapquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik werk ongepland thuis vandaag. Kreeg in de vroege ochtend weer flinke buikpijn, het lijkt dat mijn PDS weer even opspeelt.
Jij succes vandaag!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij succes vandaag!
Het gaat met mij nu alweer stukken beter gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben weer veel waardering gekregen van de directie.
Nee, de toehoorders hebben de schouderklopjes gekregen dat we het zo goed doen. Alleen wel zo'n beetje bij elk onderwerp.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf de nodige schouderklopje gegeven?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat park, dat vervloekte parkquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:08 schreef Guanabana het volgende:
Villa Volta is in onderhoud als wij naar de Efteling gaan(En Baron 1898, maar goed, daar durf ik zelf toch niet in).
Dat krijg je ervan I guess als je in september gaatWel balen want is een van mijn favo attracties.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:47 schreef Arizona het volgende:
Fuck FIA
Pakaak
Kan ik helpen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:10 schreef Arizona het volgende:
Ik wil wat mensen op mijn werk wurgen. Ik ben zó boos.
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgtquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ik helpen?
Maar dan ik ook problemen met werk krijgen
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ligt er vast niet wakker van als je problemen met míjn werk krijgt![]()
Dus alle hulp is welkom!
Ze komen er vast nooit achterquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel flinke problemen met mijn werk, zodat ik daar niet kan werken.
ow jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gedaan wat je hoort te doen in situaties als deze: ik heb mezelf getrakteerd op een aardbeiengebakjeMet slagroom ? In de Wimbledon traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met slagroom ? In de Wimbledon traditie
Chocolade is altijd goed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
@ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
En ik heb ook nog chocola gekocht, je kunt maar beter wat extra's achter de hand hebben hè, mocht het me toch allemaal weer teveel worden![]()
Nou, als ik de kans kreegquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer en haar troepen kunnen zich weer terugtrekken.
Voorlopig gaat er niemand gewurgd worden.
Ik weet anders nog wel een ander goed medicijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Arizona het volgende:
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans kreegHet zit me nog steeds best hoog.
En ik ben dan ook zo'n piekeraar, dat ik nu achteraf het gesprek kapot analyseer en denk, had ik niet beter zus of had ik niet beter zo. Ik sta volledig in mijn recht maar soms weet ik dan niet goed hoe ik het moet uiten.
Morgen maar even rustig met mijn manager overleggen; ik heb een donders fijne manager die echt achter me staat dus dat is wel heel fijn. Even zien of hij hier ook wat in kan betekenen.
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat het los vanavond en kijk morgen verder. Dat je manager achter je staat is heel postitief.
rip.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dus voetballer Diogo Jota, acteur Michael Madsen en gitarist Danny Lademacher (van o.a. Herman Brood) overleden. Geen beste dagR.i.p.
Ohh Lademacher wist ik ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dus voetballer Diogo Jota, acteur Michael Madsen en gitarist Danny Lademacher (van o.a. Herman Brood) overleden. Geen beste dagR.i.p.
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand nog wat geld liggen om aan de VS te lenen? Ze zullen het binnenkort wel nodig gaan hebben nu ze de BBB definitief hebben aangenomen. https://nos.nl/artikel/25(...)efinitief-aangenomen
Fake news natuurlijk dat de bevolking tegen is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...
Nee, ik ga daar geen geld aan lenen. In ieder geval niet tegen slechts 5,5 %quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand nog wat geld liggen om aan de VS te lenen? Ze zullen het binnenkort wel nodig gaan hebben nu ze de BBB definitief hebben aangenomen. https://nos.nl/artikel/25(...)efinitief-aangenomen
Wat ben je toch ook een keiharde loan shark Luctorquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ga daar geen geld aan lenen. In ieder geval niet tegen slechts 5,5 %
Ik denk dat de VS er een stuk minder beautiful van wordtquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan de dollarprijs weer dalen, wordt de benzine goedkoperquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS er een stuk minder beautyful van wordt
Ja, dan moeten er wel zo ongelooflijk veel tegen zijn dat zelfs zij er niks anders meer van kunnen maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijzonder dat zelfs FOX News zegt dat de meerderheid van de bevolking tegen is...
Nix mis met vaag gespel, als we maar weeten wat je bedoelquote:
Ja, het spijt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Beschamend inderdaad AriDenk aan het niveau hier!
Daarbij moet wel worden aangetekend: de meerderheid van de mensen die weet wat in die bill staat. En dat weet een groot deel van de Amerikanen helemaal niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |