Mini heeft smaakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef Yesse het volgende:
Wat een mooie goalik schakelde precies op tijd in vanaf het tennis (mini wilde tennis, geen voetbal
)
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gun het Jonker wel dat ze het heel goed gaan doen
Ja, Donnarumma was ook helemaal geshockeerd doen hij het doorhad. Het was geen overtreding want hij raakte speler en bal tegelijkertijd. Maar het was wel heel hardhandig.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan hebben we het specifiek over déze Jonker, de coach van Oranje? Of een wat minder problematische Jonker die dan wellicht niks met voetbal te maken heeft?
Strani heeft met Jonker gebeld.quote:
Je hebt hem uitgelegd dat Pole bij F1 racen goed is maar bij voetbal niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde hem vertellen over de pole position van Verstappen. Hij vond het verrassend.
Volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit jaar elke pole position en overwinning van Verstappen wel als enigszins verrassend kan worden beschouwd. Niet de verrassing van de eeuw, maar hij is zelden tot nooit de topfavoriet nu.
Jij bent ook steeds weer verrassend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde hem vertellen over de pole position van Verstappen. Hij vond het verrassend.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen![]()
Mijn regel 1 t/m 3 thuis:quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:57 schreef Yesse het volgende:
Wat een mooie goalik schakelde precies op tijd in vanaf het tennis (mini wilde tennis, geen voetbal
)
Never mind dear. Alles komt goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik nietIk reageerde gewoon op wat jij zei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |