Onze laatste twee wedstrijden tegen Engeland waren we redelijk gelijkwaardig. En ik vond ze vandaag ook niet bepaald indrukwekkend. Frankrijk was wel heel goed, bijna het niveau van Spanje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
Van Engeland noch van Frankrijk winnen wij in geen honderd jaar
Nu niet zo negatief doen nou hequote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
quote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er al mensen naar bed willen, dan mag dat.
Mooi nietquote:Op zondag 6 juli 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Morgen weer werken.
Daar bedank ik vriendelijk voor!quote:Op zondag 6 juli 2025 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er al mensen naar bed willen, dan mag dat.
Ik heb besloten wel te gaan, maar ik ga nog niet slapen. Zo hou ik de controle toch nog in eigen hand.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kom even melden dat ik nog niet van plan ben naar bed te gaan.
Hm, dat kan ik dan weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb besloten wel te gaan, maar ik ga nog niet slapen. Zo hou ik de controle toch nog in eigen hand.
Ik las heel even Youtube (waarschijnlijk omdat ik daar nu zit) en ik was even heel erg onder de indruk.quote:
Ja, ze heeft heel Youtube afgekeken.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik las heel even Youtube (waarschijnlijk omdat ik daar nu zit) en ik was even heel erg onder de indruk.
Dat zou wel echt een prestatie zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze heeft heel Youtube afgekeken.
Dat doen wij toch allemaal wekelijksquote:Op zondag 6 juli 2025 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een beetje als 'Ik heb het internet uitgelezen.'
Uiteraard, maar wij pochen daar niet mee, ook al zou dat wel mogen.quote:
Het is zo vanzelfsprekend dat we het er niet steeds over hoeven te hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wij pochen daar niet mee, ook al zou dat wel mogen.
Daarom is het zo fijn dat we ook zo goed zijn in Engels. Als je het dan in het Nederlands uitgelezen hebt kan je het in het Engels herlezen en kijken of je nog wat nieuws vindt.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat we het er niet steeds over hoeven te hebben.
Had die zich weer verstopt?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan melden dat ik mijn bed heb gevonden.
Hij stond op de plek waar ik het laatste keek.quote:
Was dat toevallig ook de plek waar je als eerste keek?quote:Op zondag 6 juli 2025 01:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij stond op de plek waar ik het laatste keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |