Die vrouw. Ik kom natuurlijk op dit moment niet op haar naam.quote:
quote:
En Knetemann mag de Tour de Femme doen met Lemain.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:33 schreef Momo het volgende:
Andries Lamain geeft commentaar samen met Michael Boogerd of Stef Clement bij de NOS
Dank. Tour de Femmes kijk ik dan wel op de Belg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
En Knetemann mag de Tour de Femme doen met Lemain.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer een disney avondje. Ik heb Aladdin aangeslingerd
Nu al?quote:
Dat verklaart wel waarom iemand net het een goed moment vond om nog herrie te gaan maken buiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu al?
Maar het is toch nog lang geen bedtijd?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom iemand net het een goed moment vond om nog herrie te gaan maken buiten.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Buik gaat beterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wij gaan zo kennismaken met een hondenoppas voor onze hond voor onze vakantie.
Hopelijk is het wat, ze was de enige die nog beschikbaar was, wat een gekkenhuis in de hondenoppaswereld![]()
Spannend wel![]()
Jij? Hoe gaat het met je buik?
Hopelijk
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden willen fietsen naar een naburige stad of naburig dorp en dan daar ergens lunchen, maar het regenten er komt nog meer aan ook. Gisteren waren de voorspellingen nog dat het vandaag droog zou blijven.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buik gaat beter![]()
Ah spannend, een nieuwe hondenoppasHopelijk klikt het! Gaat hij dan in de vakantie daar naartoe, of hoe werkt dat? Onze katten gaan altijd naar een kattenhotel als wij op vakantie gaan.
Wanneer gaan jullie en waar naartoe?
Balenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden willen fietsen naar een naburige stad of naburig dorp en dan daar ergens lunchen, maar het regenten er komt nog meer aan ook. Gisteren waren de voorspellingen nog dat het vandaag droog zou blijven.
Ja wij hebben al jaren geen hond meer maar toen wij er 1 hadden moet je altijd super vroeg zijn met reserveren van pensions en sindsdien is het alleen maar erger geworden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ah fijn!
Ze gaat er in de vakantie naartoe idd. Ik wilde dat ze naar een Pension ging, maar alles zat vol met wachtlijsten en alles![]()
Schijnt dat mensen na hun vakantie alweer voor het jaar erop reserveren![]()
We hebben ook pas spontaan die vakantie geboekt met z’n vieren![]()
Voorgaande jaren waren Sjorsjina en meneer Sjors jr altijd thuis.
We gaan naar Italië, Gardameer.
Gaan jullie nog?
Ik had hem al eens gedaan toen die net open was. Voor mijn gevoel is die nu iets spectaculairder geworden. We hebben hem gisteren overigens twee keer gedaan, met in beide bezoeken exact dezelfde plaatsen, dat was ook wel bijzonder. Maar die virtuele wachtrij werkt wel lekker, dat zouden ze meer moeten doen.quote:
Regen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Misschien abonnement houders die nog even Aquanura mee willen pakken of zo. En wellicht zijn dat mensen die in het hotel verblijven en al eerder op de dag naar binnen zijn geweest en even eruit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem al eens gedaan toen die net open was. Voor mijn gevoel is die nu iets spectaculairder geworden. We hebben hem gisteren overigens twee keer gedaan, met in beide bezoeken exact dezelfde plaatsen, dat was ook wel bijzonder. Maar die virtuele wachtrij werkt wel lekker, dat zouden ze meer moeten doen.
Verder was het een dag met gezellige bedrijvigheid, dus we hebben alles wel meerdere keren kunnen doen. Max & Moritz was kapot, dat was wel jammer. Maar voor de rest werkte zo’n beetje alles. We hebben de elektrische stoomtrein ook gedaan. Je mist die kolenlucht wel, maar voor de rest is er geen verschil.
Verder is vermeldenswaardig dat Hugo tijdens zijn verhaal een TIA kreeg. Dat wil zeggen, hij bleef even hangen en zijn tekst ging door. Ook had die walvis in Symbolica kuren. De eerste keer ging het vlekkeloos, maar de andere ritten keken we naar een leeg aquarium.
Vermakelijk was het dat een opvliegend Duits koppel ruzie kreeg met een groep Nederlandse basisschoolkinderen in de wachtrij van Joris en de Draak. Vooral omdat die kinderen niets deden, anders dan een beetje druk zijn. Maar de vrouw (type verwend prinsesje) stoorde zich eraan, waarop de man (type stekeltjeshaar, betrokken bij verkeersruzies) woest verhaal ging halen. Waarop anderen zich er ook mee gingen bemoeien, waardoor die man alleen maar bozer werd. Daarachter lag iedereen in een deuk. Volgens mij heeft hij uiteindelijk de rit niet gemaakt.
We waren ook nog maar even binnen, toen een groep die de NOS eufemistisch “jongeren” zou noemen al uit het park verwijderd werd. Eén van hen vond het een lollig idee een fles water uit de Pagode te gooien, maar de beveiliging stelde dat minder op prijs, en greep hard en kordaat in. Mooi dat ze op dit soort dingen zo scherp zijn.
Het viel me ook op dat er veel (muzikaal) vermaak was en straatartiesten. Dat boeit mij persoonlijk niet zo heel erg, maar het trok veel publiek, dus er is een flinke doelgroep voor.
Uiteindelijk waren we van 10 uur tot 21.15 uur in het park. Daarna sliepen we in elk geval prima. Het viel me ook nog op dat er toen wij vertrokken, er nog steeds mensen binnenkwamen. Wie gaat er nou om kwart over negen naar de Efteling (die om 22 uur sluit)? Het waren er ook nog best veel, enkele tientallen. Hoe dan ook, waren wij er toen wel klaar mee. Het was al met al een mooie dag.
Ik ben gisterenavond semi-spontaan naar de Ikea geweest, samen met een vriend. Hij was er al jaren niet geweest en we hebben uren door de winkel gelopen. Normaal houd ik niet van slenteren en overal kijken of iets leuk is, maar nu was het een goede manier om mijn chagrijnigheid van dit weekend te ontwijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Duitse toeristen kennende spraken ze geen woord Engels of Nederlands en moest iedereen dit in het Duits oplossen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermakelijk was het dat een opvliegend Duits koppel ruzie kreeg met een groep Nederlandse basisschoolkinderen in de wachtrij van Joris en de Draak. Vooral omdat die kinderen niets deden, anders dan een beetje druk zijn. Maar de vrouw (type verwend prinsesje) stoorde zich eraan, waarop de man (type stekeltjeshaar, betrokken bij verkeersruzies) woest verhaal ging halen. Waarop anderen zich er ook mee gingen bemoeien, waardoor die man alleen maar bozer werd. Daarachter lag iedereen in een deuk. Volgens mij heeft hij uiteindelijk de rit niet gemaakt.
Ik heb geen plannen. Ik kijk wel even waar ik zin in heb. De tuin moet voor een deel nog onkruidvrij gemaakt worden maar misschien ga ik ook wel gewoon even de stad inquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Goedemiddag voor mij inmiddels hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Misschien Amerikanen die Independence Day vierdenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:32 schreef zorro28 het volgende:
Er was hier trouwens in de buurt gister iemand vuurwerk aan het afsteken
De regen trok hier verder net onderlangs, dus we hebben mooi nog even gefietstquote:
Luctor en GeorgeM gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er zometeen kijken naar Oranje?
Ik denk dat ik Wimbledon blijf kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er zometeen kijken naar Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |