abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218100126
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218100139
AM weer in dr ballonrok met klompen, die heeft geen normale kleding hoor. Waarom zou je anders zo rondlope
pi_218100165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:25 schreef Ballerina888 het volgende:
AM weer in dr ballonrok met klompen, die heeft geen normale kleding hoor. Waarom zou je anders zo rondlope
Lijkt me ook snikheet die rok

Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
pi_218100186
quote:
Ik snap dat het heftig kan zijn.
Het ging mij er om dat ze in de ochtend zegt al de hele middag hoofdpijn te hebben.

Maar zij projecteert sowieso haar angsten op de kinderen, dat lijkt nooit goed. Ook dat schoolreisje en dochter met oma mee in de auto
Sorry, had jouw bericht verkeer gelezen 🙈 het zal de warmte wel zijn haha
pi_218100318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Bij ons gaan vanmiddag de lessen ook door.

Maar ze gaan niet rijden hoor, gaan de pony's lekker wassen.

Ik hoop maar dat het bij hun ook zoiets is. Alhoewel het in Den Haag wel koeler is dan gister geloof ik. Hier (oosten) is het niet te harden.
Gelukkig voor de paarden. Het is vandaag 31 graden, wel 8 graden minder dan gistermiddag maar alsnog veel te warm.
pi_218100351
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
Jawel hoor. Ze draagt (droeg) in de zomer geregeld een (zwarte) korte broek met een zwart hemdje met spaghettibandjes.
pi_218100507
Quote uit vorige deel

« Lunch bij AM en wat ligt er weer op tafel? Jim zijn helm en handschoenen! Ik zou dat toch eens afleren maar ja confrontaties gaat ze niet asn «

Natuurlijk spreekt ze Jim niet tegen en ik vermoed dat Jim normaal ook wel gewoon zijn spullen op zou ruimen. Alleen moet moeder een toneelstukje opvoeren voor de content en dan is het toch handiger om te zuchten en te klagen over je 25 jarige die zijn zooi niet opruimt.
pi_218100734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef Maretakje het volgende:
Quote uit vorige deel

« Lunch bij AM en wat ligt er weer op tafel? Jim zijn helm en handschoenen! Ik zou dat toch eens afleren maar ja confrontaties gaat ze niet asn «

Natuurlijk spreekt ze Jim niet tegen en ik vermoed dat Jim normaal ook wel gewoon zijn spullen op zou ruimen. Alleen moet moeder een toneelstukje opvoeren voor de content en dan is het toch handiger om te zuchten en te klagen over je 25 jarige die zijn zooi niet opruimt.
Zeker, net als lekkende pakken en vergaand voedsel in de koelkast als ze een weekje op vakantie is geweest.
Dat gebeurd werkelijk niet, allemaal toneel. Ik denk dat 95% van wat ze plaatst niet gebeurd.
pi_218100902
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.

Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
pi_218100927
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.

Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
Daar verbaas ik mij ook een beetje over. Ze doen dat altijd heel onhandig, lijken het ook eng te vinden. Ze rijden al minstens 3 jaar, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb bij hun altijd de indruk dat hun ouders het rijden leuker vinden dan de kinderen zelf.
pi_218101137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ja zoals al vaker gezegd ben ik niet onder de indruk van de kwaliteit van de lessen bij die manege.
pi_218101145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!
Nog niet heel lang geleden liep AM in van die hotpants.
pi_218101189
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!
Nog niet heel lang geleden liep AM in van die hotpants.
Ja iemand anders zei het ook al
Heb ik ff gemist, ze filmt zichzelf niet zo vaak he
pi_218101218
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
pi_218101239
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsen
pi_218101404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.
pi_218101486
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsen
Nee dan gaat haar hartslag omhoog, en dat is bij een klimpartij voor een watergevecht niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 02-07-2025 19:38:45 ]
pi_218101496
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Bijzonder dat het dan nu ineens wel lukt, en ook nog zonder helm.
pi_218101607
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
pi_218101620
Celine Charlotte is juist supertransparant. Ze filmt ook geregeld het dashboard van haar cursussen als die openstaan, daarin zie je letterlijk de omzet en het aantal deelnemers dat die cursus gekocht heeft. En als een paar honderd mensen een cursus van 3000 euro van je kopen kan het hard gaan hoor. Ze maakt ook weinig bedrijfskosten hè. Software, soms een digitale assistent om dm’s te beantwoorden, maar geen kantoor/materialen/etc. En haar appartement in NY kostte iets van 6000 dollar per maand ofzo, met doorman, eigen gym, business lounge en dakterras. Vliegt altijd business class ook. Je kunt veel vinden van haar werk/wat ze verkoopt, maar een leugenaar is ze niet.

Ze komt trouwens ook niet uit een rijke familie, maar uit een gezin waar weinig over geld gesproken werd en geld/materialisme een beetje vies was. Stond tijdje terug een dubbelinterview met haar en haar moeder in de krant. Haar moeder vindt dat gefocus op geld en rijker en rijker willen worden dus vreselijk 😂
pi_218101647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
Volgens mij was er ook geen bezorger te zien.
Alsof je tegen die man zegt wacht ff en dan 2 trappen op en neer holt voor een ijsje
pi_218101660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?
pi_218101699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Waarom zou ze dat niet hebben?
pi_218101709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
pi_218101726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
Oh ja
Dan hoop ik met je mee maar kan me niet voorstellen dat je je kind zonder onderbroekje in een rok laat lopen.
pi_218101736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh ja
Dan hoop ik met je mee maar kan me niet voorstellen dat je je kind zonder onderbroekje in een rok laat lopen.
Nee ik ook niet🤣, maar kan me ook noet voorstellen dat je dat met een broek aan doet en laat gaan met een helm op a la bob de Rooy.
pi_218102067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?
pi_218102292
Ik gok bij DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH, kind heeft buikpijn, germ..komt vast van al die zakjes laxeermiddel wat moeders haar gegeven heeft...

Zelf heeft ze ook weer drama, want ineens heeft ze hooikoorts? Altijd wat met die vrouw.
pi_218102326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣
pi_218102363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:54 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣
Dat zou ook wel heel gek zijn😂
pi_218102446
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"

Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
pi_218102550
Curly mom is schijnbaar ook gedumpt door haar agency. Die vrouw is flink op z'n retour
pi_218102962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"

Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
Ja, kind kan nooit eens gewoon spelen ofzo het moet altijd weer bijzonder autonoom met allerlei inzichten zijn
pi_218102979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:50 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok bij DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH, kind heeft buikpijn, germ..komt vast van al die zakjes laxeermiddel wat moeders haar gegeven heeft...

Zelf heeft ze ook weer drama, want ineens heeft ze hooikoorts? Altijd wat met die vrouw.
Volgens mij krijgt dochter iets van movicolon (of gelijkwaardigs), is geen laxeermiddel, kan je krampen van krijgen als je er te veel van krijgt. Maar kan me niet voorstellen dat DBM dat bewust zou doen.

Maar ze schreef vandaag op threads dat haar dochter een klysma nodig heeft vandaag, dus als ze buikpijn heeft van de verstopping en ze dus een klysma gaat krijgen zie ik niet in waarom ze weer de HAP zou moeten bellen, maar ze zal vast een reden vinden 😅
pi_218102991
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Ik zweet hier nog steeds van de bank af
pi_218103011
quote:

Mijn kind is ook geniaal denk ik, want die deed precies zo bij die blaasdingen. Ik ga hem nu inschrijven bij een topuniversiteit.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 19:04:28 #37
184769 crew  Deisyy
pi_218103042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Misschien staat daar een vriezer?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218103045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Daar vriest t denk ik, ik zit half naakt voor een ventilator, want heb het bloedheet na de vaatwasser inladen 😂
pi_218103126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
Celine Charlotte is juist supertransparant. Ze filmt ook geregeld het dashboard van haar cursussen als die openstaan, daarin zie je letterlijk de omzet en het aantal deelnemers dat die cursus gekocht heeft. En als een paar honderd mensen een cursus van 3000 euro van je kopen kan het hard gaan hoor. Ze maakt ook weinig bedrijfskosten hè. Software, soms een digitale assistent om dm’s te beantwoorden, maar geen kantoor/materialen/etc. En haar appartement in NY kostte iets van 6000 dollar per maand ofzo, met doorman, eigen gym, business lounge en dakterras. Vliegt altijd business class ook. Je kunt veel vinden van haar werk/wat ze verkoopt, maar een leugenaar is ze niet.

Ze komt trouwens ook niet uit een rijke familie, maar uit een gezin waar weinig over geld gesproken werd en geld/materialisme een beetje vies was. Stond tijdje terug een dubbelinterview met haar en haar moeder in de krant. Haar moeder vindt dat gefocus op geld en rijker en rijker willen worden dus vreselijk 😂
Ja idd, kwam hiervoor hier. Dat delen van omzet. En Spot heeft ze (goed) verkocht.
En na een tijdje is het 'geld maakt geld', dat eerste miljoen kan ze voor zich laten werken door beleggingen en slim investeren.

Ik vind haar altijd dubbel. Super transparant en wat ze doet werkt goed voor haar qua cursussen. Ook badass BAM.
Wel irritant hoeveel voor mij relatief logische dingen ze uitlegt in stories, bijv waar de wijk Brooklyn ligt oid (klein specifiek voorbeeld).
pi_218103132
quote:

Gister zei iemand dat het geen pochen is was Judith doet. Dit is dus een perfect voorbeeld van hoe zij iedereen wil wijsmaken dat Bob geniaal is.
pi_218103139
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
pi_218103151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijken
pi_218103194
quote:

Bob had het niet door
pi_218103200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.
pi_218103225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijken
Ik woon om de hoek, het is nu 21 graden
pi_218103260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?
pi_218103327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:25 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?
Zou ik idd ook niet doen, en dit soort foto's kan ook weer een trigger zijn voor (jonge) meiden/vrouwen met een eetstoornis.

Maar ze is dus voor 1 nachtje op en neer gegaan, begrijp ik?
pi_218103359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien staat daar een vriezer?
Bij ons ook. Op zolder 1 en beneden een kleine.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 19:37:21 #49
184769 crew  Deisyy
pi_218103381
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Bij ons ook. Op zolder 1 en beneden een kleine.
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.
pi_218103411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Ik wil echt niet bodyshamen maar ik schrik hier eigenlijk wel van, ze is echt te mager/dun nu, althans naar mijn mening, ik vind het er niet gezond uit zien. En ik zou ook niet zoveel filmpjes/foto’s van mijzelf posten als ik het zo vreselijk vond.

Had net nog wat anders getypt maar weer weggehaald want voelde toch niet goed.

[ Bericht 28% gewijzigd door proud_mami op 02-07-2025 19:49:44 (Aangepast want voelde niet goed ) ]
pi_218103441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.
Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.
pi_218103499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.
Nou, dat zou dan de eerste keer zijn dat Debbie op een tegenstrijdigheid wordt betrapt!
pi_218103529
Ik schrik ook echt van de foto's van Mb, ik geloof echt niet zoals sommigen hier dat ze hier trots op is of het zelf mooi vind.
Iets in haar ogen laat zien dat het echt niet top met haar gaat.
Ik vind het echt sneu voor haar wat het ook is.
Vind haar een lieve moeder voor al de kinderen ,ze werkt hard voor wat ze allemaal doen en kunnen. Maar zo zie je maar weer dat alle luxe ook niet alles is.
Hoop oprecht dat het snel beter gaat met haar.
Iris waar ze op bezoek is is al een vrouw met een prachtig figuur( vind ik) maar als je m'n daar naast ziet staan en naast Quinty dan zie je pas echt hoe erg ze is afgevallen
pi_218103619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.
Had ik ook in een vorig huis. Ideaal voor dingen die je niet dagelijks nodig hebt.
pi_218103668
Michelle: "Wekker om 4.30, maar eerst nog 2 uur slapen"

Welk persoon met slaapproblemen en duidelijke stress en daardoor gewichtsverlies aka maximaal roofbouw op je lichaam pocht hier zo mee? Dan ben je toch niet lekker in je bovenkamer?

Armbandjes maken na middernacht terwijl je thuis werkt en altijd overdag tijd hebt/maakt voor kappertjes en cupping en nageltjes.

Vooral doorgaan zo en dan miepen hoe zwaar alles wel niet is...
pi_218103691
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Henrike het volgende:
Ik schrik ook echt van de foto's van Mb, ik geloof echt niet zoals sommigen hier dat ze hier trots op is of het zelf mooi vind.
Iets in haar ogen laat zien dat het echt niet top met haar gaat.
Ik vind het echt sneu voor haar wat het ook is.
Vind haar een lieve moeder voor al de kinderen ,ze werkt hard voor wat ze allemaal doen en kunnen. Maar zo zie je maar weer dat alle luxe ook niet alles is.
Hoop oprecht dat het snel beter gaat met haar.
Iris waar ze op bezoek is is al een vrouw met een prachtig figuur( vind ik) maar als je m'n daar naast ziet staan en naast Quinty dan zie je pas echt hoe erg ze is afgevallen
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.
pi_218103771
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
Het is ook niet zo dat ze hier uren voor in de stoel heeft moeten zitten.
pi_218103853
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
pi_218103900
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓
pi_218103919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Bij Debbie liggen die bij nagels (die ook weer een beurt nodig hebben), veel te dure kaarsen, Labubu’s en weet ik wat meer.
pi_218103935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓
Ik vermoed dat de schoonzus het voor niks heeft geknipt. Of misschien voor een zelfgemaakte kaars of een ijsje.
pi_218103984
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben gisteren eindelijk na een jaar naar de kapper geweest, minimaal zo'n 10 cm eraf laten halen. Het was rustig, niemand in de zaak behalve ik en mijn man en we waren binnen 20 minuten van binnen naar buiten. Ik zou juist helemaal gek worden van elke keer naar een nagelstyliste moeten. Dat lijkt mij meer energie te kosten.
En 25 pp kwijt. Denk dat dit goedkoper is als je nagels laten doen.
pi_218103986
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.
Dat is toch ook precies de bedoeling 🙄

Dat ze zegt dat het heel goed voor haar is om nu thuis even weg te gaan, vind ik ook veelzeggend..
pi_218104053
Laat ik voorop stellen dat je je lichaam niet hoeft te verbergen. Maar dit is gewoon je lichaam (maximaal) tentoonstellen. En je vindt het toch zo vreselijk. Jaja :{
pi_218104070
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
pi_218104097
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
Dat denk ik ook maar als online je leven is dan is dat ook een deel van je identiteit geworden
pi_218104152
Ik krijg bij MB altijd het gevoel dat ik naar een pubermeisje kijk die 'grote mensen leven' speelt

Maximaal aandacht genereren 😂
pi_218104191
Annemarie in hotpants, ik kan mij er niks bij voorstellen. Had ze toch wel haar klompen onderaan?😁
pi_218104201
Waar gaat de familie Geerts op vakantie?
pi_218104209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef Bo-KataN het volgende:
Annemarie in hotpants, ik kan mij er niks bij voorstellen. Had ze toch wel haar klompen onderaan?😁
Yep.
pi_218104217
Nog nieuwtjes over haar stapel aantekeningenboek?

Heeft ze alvast een theatertour geboekt in de Neerlandse theaters?
pi_218104224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Eens! Ik heb altijd de indruk dat de relatie tussen Jacqueline en Koen veel luchtiger is met veel focus op plezier maken en met elkaar lachen. Ik kan me voorstellen dat de relatie(s) met Michelle veel zwaarder zijn met focus op haar er bovenop krijgen of stabiel houden.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218104228
De hoeveelheid schoenen die mb meeneemt.. überhaupt de hoeveelheid bagage 🤣
pi_218104232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Yep.
Nee toch! Ging ze vast het olifantenverblijf mee ter lijf. Of...sjiek een hapje eten met MAARTENGEERTS!!!!!😆
pi_218104288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De hoeveelheid schoenen die mb meeneemt.. überhaupt de hoeveelheid bagage 🤣
Ik dacht dat ze veel langer ging, maar het was echt ff voor 1 nachtje op en neer?
pi_218104295
Wordt Kelly Caresse hier ook besproken?

Het valt me de laatste tijd op dat ze content en filmpjes 1 op 1 nadoet van anderen. Ik volg haar al heel lang niet meer dus misschien was dat al langere tijd zo, maar ze komt nu telkens voorbij.

Met die schoonmaaktaken herken ik veel van de content van Amber Girelle (die ik overigens wel leuk vind om te volgen, al is dat meer een cleanfluencer dan mom haha)

En nu zag ik ineens dat filmpje over zomervakantie met kinderen, dat ze doet of ze zichzelf iets aan wil doen. Weet niet meer bij wie, maar dit is letterlijk nagedaan van een ander wat ik gister voorbij zag komen. Inclusief dat handje en gekke lachje erbij.
pi_218104360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:27 schreef Hyacinth het volgende:
Laat ik voorop stellen dat je je lichaam niet hoeft te verbergen. Maar dit is gewoon je lichaam (maximaal) tentoonstellen. En je vindt het toch zo vreselijk. Jaja :{
Exact, deze foto's bewijzen toch dat ze het zelf geweldig vindt. Zeker na die sneer naar J.
pi_218104433
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:56 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Exact, deze foto's bewijzen toch dat ze het zelf geweldig vindt. Zeker na die sneer naar J.
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.
De foto’s zijn wel wonderlijk voor iemand die haar lichaam echt maximaal niet leuk vindt.
pi_218104447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.
De foto’s zijn wel wonderlijk voor iemand die haar lichaam echt maximaal niet leuk vindt.
Ik heb het over van de week, toen ze de maten benoemde.
pi_218104471
Heb wel de indruk dat de familie Bollen-Walk-van Pelt veel moeten laten nu ze in dat gigantische huis wonen.

Deze zomervakantie zelfs geen Mallorca!
pi_218104498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Kaatjepuk het volgende:
Heb wel de indruk dat de familie Bollen-Walk-van Pelt veel moeten laten nu ze in dat gigantische huis wonen.

Dat vinden die andere gasten vast niet erg ;) Ik kan me nog een slechte review herinneren waarin deze familie aan bod kwam.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218104548
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb het over van de week, toen ze de maten benoemde.
Ik ook. Jvp zegt al weken dat ze op dit moment een maat M heeft. En omdat MB exact dezelfde woorden gebruikt is het ineens een sneer? 🤔
pi_218104575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Kaatjepuk het volgende:

Die Mallorca vakanties kosten een zwembad😉
pi_218104608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die Mallorca vakanties kosten een zwembad😉
Naja wel verfrissend om te zien dat daar dus ook niet zomaar alles kan.
pi_218104654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:23 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Geen idee of het niet kan. Het kan ook een keuze zijn om lekker thuis te blijven omdat dat bijv. rustiger is.
pi_218104655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ook. Jvp zegt al weken dat ze op dit moment een maat M heeft. En omdat MB exact dezelfde woorden gebruikt is het ineens een sneer? 🤔
Ik vind het gewoon niet oke. Maat M is overigens prima, maar samen op de foto: ik draag een xxs en jac op het moment een M. Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het raar.
pi_218104673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:23 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ze hebben al minstens 4 grote vakanties overgeslagen hè, heftig hoor: Kerst Dubai, wintersport, meivakantie Curaçao, zomervakantie Mallorca... en dan nog allerlei gesponsorde weekendjes niet, en de weekendjes naar zee in het huis vd ouders van Koen... (past wss niet meer 'met z'n 10en'.

Alles voor het nieuwe huis de woonboerderij. Maar wanneer wordt t zwembad nu gesponsord??
pi_218104713
Even hoor, dat behang in het huis van de fam. BWvP, dat behang wat je ziet in de story's van J., zit dat niet heel raar op de wand? Het lijkt er dwars op te zitten, patroon loopt niet over in de volgende baan en tegen het plafond lijkt een heel smal strookje te zitten.
Error.
pi_218104752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Even hoor, dat behang in het huis van de fam. BWvP, dat behang wat je ziet in de story's van J., zit dat niet heel raar op de wand? Het lijkt er dwars op te zitten, patroon loopt niet over in de volgende baan en tegen het plafond lijkt een heel smal strookje te zitten.
Error.
Hahaha ja, en Koen met zo'n ouderwetse snoerstofzuiger, is Dyson nog geen #ad? Het zijn net echte mensen....
Met een lange passpiegel middenin de woonkamer, dat dan weer wel #ijdelepoly
pi_218104753
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze hebben al minstens 4 grote vakanties overgeslagen hè, heftig hoor: Kerst Dubai, wintersport, meivakantie Curaçao, zomervakantie Mallorca... en dan nog allerlei gesponsorde weekendjes niet, en de weekendjes naar zee in het huis vd ouders van Koen... (past wss niet meer 'met z'n 10en'.

Alles voor het nieuwe huis de woonboerderij. Maar wanneer wordt t zwembad nu gesponsord??
Ze zullen inderdaad flink moeten afkicken. Maar het is wel een heel groot contrast met eerst.
pi_218104917
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Error.
Klopt!

Heel heel slordig voor ontzettend duur Arte behang.

Totaal geen kinderbehang trouwens maar ieder kind heeft het op de muur het luxe Arte. Op de twee jongste kids na met een pimpelmeesje maar lekker beige grijs neutraal.
Overigens zat JvP laatst voor te lezen op een stalen bedframe wat je verder nooit in beeld ziet. Het lijkt alsof het geld zelfs op was voor de kinderkamers. De grijze boxsprings zijn gesponsord door Cloupillow.
En als je dan laatst ziet hoeveel dozen er nog niet uitgepakt zijn, ik denk dat in die dozen letterlijk het leven zit.
De troepjes en rommeltjes van de kids. De schreeuwend lelijke hotwheels bijvoorbeeld, ik noem maar wat maar niet insta waardig dus laten we in een doos?

Huur een container en gooi het weg.... of start met leven in je showroom en pak het uit.

Hier thuis hangen de kinderkamer muren gezellig vol met schatten van vakantie, een lijstje van geboortecadeau een herinnering van een tekening van vriendinnetje etc etc.
Daar hebben alle jongens 4 voetbal posters. Het voelt bijna als hotel kinderkamers. Ze zijn alle 4 nagenoeg identiek met andere speler keuzes op de muur. En een blauwe Arte muur ipv een groene etc.

We vonden destijds Heel veel van Kim haar interieur, zowel advies als keuzes, maar dat vind ik wel honderd keer persoonlijker dan deze maximale insta showroom boerderij.
pi_218104944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:52 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Klopt!

Totaal geen kinderbehang trouwens maar ieder kind heeft het op de muur het luxe Arte. Op de twee jongste kids na met een pimpelmeesje maar lekker beige grijs neutraal.
Overigens zat JvP laatst voor te lezen op een stalen bedframe wat je verder nooit in beeld ziet. Het lijkt alsof het geld zelfs op was voor de kinderkamers. De grijze boxsprings zijn gesponsord door Cloupillow.
En als je dan laatst ziet hoeveel dozen er nog niet uitgepakt zijn, ik denk dat in die dozen letterlijk het leven zit.
De troepjes en rommeltjes van de kids. De schreeuwend lelijke hotwheels bijvoorbeeld, ik noem maar wat maar niet insta waardig dus laten we in een doos?

Huur een container en gooi het weg.... of start met leven in je showroom en pak het uit.

Hier thuis hangen de kinderkamer muren gezellig vol met schatten van vakantie, een lijstje van geboortecadeau een herinnering van een tekening van vriendinnetje etc etc.
Daar hebben alle jongens 4 voetbal posters. Het voelt bijna als hotel kinderkamers. Ze zijn alle 4 nagenoeg identiek met andere speler keuzes op de muur. En een blauwe Arte muur ipv een groene etc.

We vonden destijds Heel veel van Kim haar interieur, zowel advies als keuzes, maar dat vind ik wel honderd keer persoonlijker dan deze maximale insta showroom boerderij.
Zo woont Maike ook in een showroom, zo sad beige en ongezellig ongericht, geen smaak of kraak aan en niks persoonlijks te zien, geen tekeningen, knutsels etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 02-07-2025 22:07:30 ]
pi_218104948
quote:

[..]
Klopt!

Niks aan toe te voegen. Ik mis alleen de speelkamer nog. Ook volledig ingericht met grote mensen spullen en accessoires.
pi_218104976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon niet oke. Maat M is overigens prima, maar samen op de foto: ik draag een xxs en jac op het moment een M. Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het raar.
Ja je zoekt sensatie die er niet is. Als jvp het zelf in had geschreven had je er dan ook zo op gereageerd? Jvp is blijkbaar niet blij met haar maat M (en idd er is werkelijk niets mis met die maat) maar de woorden ‘op dit moment’ komen echt van haarzelf. En MB gebruikt ze wsl zelfs op verzoek.
pi_218105346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:50 schreef Avea het volgende:

Het valt me de laatste tijd op dat ze content en filmpjes 1 op 1 nadoet van anderen. Ik volg haar al heel lang niet meer dus misschien was dat al langere tijd zo, maar ze komt nu telkens voorbij.

Met die schoonmaaktaken herken ik veel van de content van Amber Girelle (die ik overigens wel leuk vind om te volgen, al is dat meer een cleanfluencer dan mom haha)

En nu zag ik ineens dat filmpje over zomervakantie met kinderen, dat ze doet of ze zichzelf iets aan wil doen. Weet niet meer bij wie, maar dit is letterlijk nagedaan van een ander wat ik gister voorbij zag komen. Inclusief dat handje en gekke lachje erbij.
Ik kijk af en toe, volg haar niet. Vind haar vaak geacteerd overkomen.
Dat ‘ik doe mezelf wat aan’ filmpje heb ik ook al bij 3 fluflus voorbij zien komen, en ik volg er niet eens veel.
pi_218105437
Ik wist trouwens niet dat MB met Kimberly Bosman om gaat? Van echte Gooische moeders… dat Jacq niet mee moest met dit meiden tripje meestal is ze er ook wel bij met dit soort dingen.
pi_218105473
quote:

Ik vind haar reels ook altijd net-niet of helemaal niet.

Maar ook zij hebben het prima voor elkaar. Weet nog goed dat ze heel bewust kinderen onherkenbaar op beeld liet. Nu worden ze volop ingezet. (VTech etc)
Maar toch is ze zelf meer in beeld. Dus niet zo als bij HVK ofzo.
pi_218105511
En hoe sexy ziet MG er uit in zijn paardrij outfit
Sorry maar als ik mijn man zo zal zien dan is dat echt een afknapper 😂😂😂😂🙈
pi_218105614
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Dat is toch ook precies de bedoeling 🙄

Dat ze zegt dat het heel goed voor haar is om nu thuis even weg te gaan, vind ik ook veelzeggend..
Tsja ze kan moeilijk in joggingpak die boot op gaan toch? Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze er in bikini gaat zitten.
Al die vrouwen om haar heen, is best confronterend.
Je komt nou eenmaal niet in 1 dag weer op gezond gewicht.
pi_218105626
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja ze kan moeilijk in joggingpak die boot op gaan toch? Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze er in bikini gaat zitten.
Al die vrouwen om haar heen, is best confronterend.
Je komt nou eenmaal niet in 1 dag weer op gezond gewicht.
Moedig is het zeker, maar dat zijn 10 vrouwen max. Delen met 178.000 anderen is een tweede, bewuste keuze mijns inziens.
pi_218105632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat ze het zelf geweldig vind , dat vind ik een aanname, ze heeft dat niet zelf gezegd, wel het tegenovergestelde.
Ze heeft ook psychische hulp en geeft aan dat het niet lekker met haar gaat.
En ik heb de sneer naar jvp ook niet gehoord, filmpje meerdere keren bekeken.
pi_218105655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:56 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat MB met Kimberly Bosman om gaat? Van echte Gooische moeders… dat Jacq niet mee moest met dit meiden tripje meestal is ze er ook wel bij met dit soort dingen.
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omoda
pi_218105656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En hoe sexy ziet MG er uit in zijn paardrij outfit
Sorry maar als ik mijn man zo zal zien dan is dat echt een afknapper 😂😂😂😂🙈
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarisch
pi_218105672
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:32 schreef Holaa het volgende:

[..]
Moedig is het zeker, maar dat zijn 10 vrouwen max. Delen met 178.000 anderen is een tweede, bewuste keuze mijns inziens.
Tsja ze deelt al dat ze naar Spanje gaat, dan is het logisch dat ze het vervolg ook filmt.
Ik denk niet dat ze dit post omdat ze zo blij is met haar lichaam op dit moment.
Ze geeft ook aan dat het mentaal een stapje voorwaarts gaat nu maar fysiek nog niet.
Stress en zorgen kunnen je enorm af doen vallen.
pi_218105737
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?

Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.

Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
pi_218105760
Ik mis @Muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
pi_218106040
quote:

Ik weet niet wat ik van haar mag vinden, ik volg haar niet meer, het is allemaal te gemaakt!
pi_218106051
Debbie heeft een reel over de katten maar daarin vermeld ze niet dat zijzelf die kat ter wereld heeft gebracht en moeder poes gered heeft . Is ze haar eigen verhaal vergeten?
pi_218106067
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Rechts bovenin zie je je eigen naam met een vierkantje ernaast, daarop klikken en dan zie je inbox, bericht verzenden etc.
pi_218106130
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 06:37 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie heeft een reel over de katten maar daarin vermeld ze niet dat zijzelf die kat ter wereld heeft gebracht en moeder poes gered heeft . Is ze haar eigen verhaal vergeten?
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)

Ze heeft nu misschien zo vaak gehoord dat een kat prima een stuit bevalling kan en als ze dit op tiktok plaatst krijgt ze weer allemaal mensen die dit gaan vertellen
En dat twix steeds naar haar kwam 🤣 ja... Kattenlokker... Maar dat verteld ze er niet bij!

Overigens moest txix toen bij haar geholpen worden door de mobiele dierenarts 🤔 maar die moederpoes is dus nog steeds niet gesteriliseerd 🤔 of hebben de buren dat wel zelf gedaan?
pi_218106142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?

Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.

Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Een ongezond gewicht ‘promoten’ vind ik in geen enkel geval goed te praten.
pi_218106162
quote:

[..]
Klopt!

Haha helemaal eens, het moet allemaal instawaardig zijn. Niks leuks of persoonlijks.
pi_218106164
De katten zijn jarig! Hieperdepiep, hieperdepiep hoera! Feest en daarna tien dagen bijkomen voor Debbie🥳
pi_218106210
Ach wat leuk! En heeft ze die katten helemaal zelf ter wereld gebracht? Wat een oermoeder!!!! En wat een held!!!
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 07:52:05 #115
382129 crew  Donna
pi_218106342
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Als je in je eigen bericht hierboven op haar @ klikt, kan je haar een PM of DM sturen.
pi_218106354
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
pi_218106510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Is wel een influencer dingetje, zetten heel hun leven en/of dat van hun kinderen online voor iedereen om te bekijken. Maar zodra je er een mening of vraag over hebt veranderen ze in duiveltjes.
pi_218106541
quote:
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…
pi_218106682
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik denk dat mensen met een risico op een eetstoornis via internet op heel veel manieren getriggerd kunnen worden. Ik vind ook niet dat MB ondergewicht promoot. Ze geeft geen tips om af te vallen ofzo. Overigens vond ik dat filmpje met MB en J ook wel leuk om te zien hoe dezelfde kleding op verschillende lichamen staat. Persoonlijk vond ik het bij J vaak beter staan, op dat roze pak na.
pi_218106729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!
pi_218106808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Precies hoe jij het omschrijft, zo zie ik het ook. Ja en de keuzes die ze maakt. Ze heeft al jaren slaapproblemen, denk ook dat het een opeenstapeling is van. Wat is dan een juiste keuze?
Als je alles deelt op social media, dan doe je het toch nooit goed voor iedereen.
Ze heeft wel hulp gezocht dus ze wil er wel wat aan doen. En verder klaagt ze er ook niet over zoals een Debbie.
Daar moest ik alweer van zuchten toen ze schreef dat de kapper een te lange zit was.
Kleuren en knippen kost je 1,5 uur, nagels een uur.
Dan doe je toch de kapper in 2 gedeeltes?
Als het om de kosten gaat kan ze ook beter zwijgen want al die meuk die ze aanschaft kost ook geld.
pi_218106831
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)

Ze heeft nu misschien zo vaak gehoord dat een kat prima een stuit bevalling kan en als ze dit op tiktok plaatst krijgt ze weer allemaal mensen die dit gaan vertellen
En dat twix steeds naar haar kwam 🤣 ja... Kattenlokker... Maar dat verteld ze er niet bij!

Overigens moest txix toen bij haar geholpen worden door de mobiele dierenarts 🤔 maar die moederpoes is dus nog steeds niet gesteriliseerd 🤔 of hebben de buren dat wel zelf gedaan?
Haha ze bedoelt dat ze de ene kat had maar toen gelijk haar strategie heeft bepaald om alles en iedereen naar haar hand te zetten zodat die tweede er ook kwam.
Debbie haar specialiteit; alles manipuleren
pi_218106848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂
pi_218106916
Het niet op vakantie gaan dit jaar komt voor MB wel op het slechtste moment. Voor haar zou een vakantie juist heel goed zijn nu. Even geen werk etc..
pi_218106922
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarisch
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.
pi_218106950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Ja ze gaat op de foto in bikini, maar wat moet ze dan? Alkes verbergen.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als ze het zou promoten zou ze dat toch niet zeggen?
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
pi_218106978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee of het niet kan. Het kan ook een keuze zijn om lekker thuis te blijven omdat dat bijv. rustiger is.
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Het is niet gezegd dat ze het niet kunnen betalen.
pi_218107010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:53 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.
Toen hij terugliep naar het paard, met dat zweepje en die snelle pas, vond ik hilarisch.
pi_218107346
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
pi_218107467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷
pi_218107472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ach wat leuk! En heeft ze die katten helemaal zelf ter wereld gebracht? Wat een oermoeder!!!! En wat een held!!!
Wat is ze ook kinderlijk!
pi_218107502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het niet op vakantie gaan dit jaar komt voor MB wel op het slechtste moment. Voor haar zou een vakantie juist heel goed zijn nu. Even geen werk etc..
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7
pi_218107522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
pi_218107556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.
pi_218107618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….

Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
pi_218107633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.
Nou ja antwoord op je punt kan je zelf ook bedenken.. Mensen volgen haar om haar leven te volgen dus ook haar Hobbies 🤷
pi_218107721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Overal staat een vraagteken bij, dus dat IK me dat afvraag. We mogen dit wel en dat niet zeggen of afvragen, maar net hoe het uitkomt. Stop ook met reageren en meelezen hier. Lichtgeraakte mensheid tegenwoordig zeg... blegh
pi_218107773
quote:
Dat verbaasde mij ook heel erg ja.
En zo gek was de opmerking niet. Viel mij heel erg tegen van Liesbeth
pi_218107827
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omoda
Idd, dacht dat ze het bracht als een vriendinnen trip. 😂
pi_218107838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.
pi_218107862
quote:

[..]
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.
Maar eigenlijk is het alsof je insueneert dat ze zich aanstelt met deze stellingen.

Denk dat zij veel te lang teveel op haar bordje neemt en verhuisproject de druppel is.

Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
pi_218107866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
pi_218107887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Joh, en nu hebben ze een groot huis en grote tuin, dus die kinderen ravotten wel buiten en hebben de tijd van hun leven.
pi_218107904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
Oh, maar je bent ook geen influencer zonder bikini fotos en filmpjes. Of je nu dik of dun bent.
pi_218107911
Ach nu is het ontwerp van de paracetamolletjes weer niet goed bij DBM...echt waar zij niet allemaal over kan klagen. Ben blij dat paracetamol bestaat....wat een gezeur...
pi_218107931
Sofie Nagelkerke jubelt over de "mooie broodjesbestellingen" van gisteren en vandaag.
Inpakken in meters plastic folie is toch niet meer van deze tijd?
Waarom niet wat passende kartonnen dozen met logo laten ontwerpen?
pi_218107936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.
Maar eigenlijk is het alsof je insueneert dat ze zich aanstelt met deze stellingen.

Denk dat zij veel te lang teveel op haar bordje neemt en verhuisproject de druppel is.

Ik vind helemaal niet dat ze zich aanstelt, aanname dus.Vraag me alleen af wat er zou moeten zijn als je zoo afvalt.
pi_218107987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂
En ze zijn bijna uitverkocht, nog maar een paar maten!
En hier nog een linkje naar een ronde snackbak voor naar 35euro!

Waar zou haar horloge eigenlijk van zijn? 😉
pi_218107988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach nu is het ontwerp van de paracetamolletjes weer niet goed bij DBM...echt waar zij niet allemaal over kan klagen. Ben blij dat paracetamol bestaat....wat een gezeur...
Ze kan altijd nog een sinasprientje nemen of ander kinder paracetamol zuig tablet...
Desnoods kan ze nog een zetpil erin duwen 🤷 het is nou niet dat dit middeltje in 1 vorm komt 🤔 of van die bruistabletten 😵‍💫 (die zijn pas goor... Ik slik liever een normale weg 🤣 moet* er ongeveer 4a6 per dag - naast vele andere pillen - dus bottemsup it is 👌)
pi_218108010
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
pi_218108051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 03-07-2025 11:43:10 ]
pi_218108052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!
pi_218108158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef miep123456 het volgende:

[..]
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!
De gouden tip! 🤭
pi_218108188
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:48 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke jubelt over de "mooie broodjesbestellingen" van gisteren en vandaag.
Inpakken in meters plastic folie is toch niet meer van deze tijd?
Waarom niet wat passende kartonnen dozen met logo laten ontwerpen?
plastic is veel goedkoper dan dozen met logo ;)
pi_218108282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 03-07-2025 11:43:23 ]
pi_218108389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]

Ik heb 2 kinderen en ben blij dat ik mag werken zonder hen 😜
pi_218108402
quote:

[..]
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.
Maar ik vind dat er hier best vaak wordt gesuggereerd dat ze blij is dat ze zo is afgevallen, en dat is een aanname.
Aangezien er hier vaak streng wordt toegezien op aannames en daar een waarschuwing voor wordt gegeven vind ik deze aanname niet heel terecht.
Het gaat om iemands gezondheid
pi_218108432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Nou dat dus, ik zei net ook; ik heb nergens gehoord of gelezen dat mb blij is met haar afgevallen lijf, wel dat ze het zelf ook niet mooi vind en er aan werkt.
In mijn ogen dus niet eerlijk om dan te suggereren dat ze het juist mooi vind.
Net als die sneer die ze zou hebben gegeven dat jvp een m draagt, ik heb het niet gezien of gehoord.
pi_218108437
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:11 schreef Earring het volgende:

[..]
De gouden tip! 🤭
Zo scroll ik soms ook hele pagina's, wat me niet interesseert lees ik niet.
pi_218108455
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
pi_218108465
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.
Ik ook, maar iemand dacht dat geld de reden is.
pi_218108471
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.
Maar ik vind dat er hier best vaak wordt gesuggereerd dat ze blij is dat ze zo is afgevallen, en dat is een aanname.
Aangezien er hier vaak streng wordt toegezien op aannames en daar een waarschuwing voor wordt gegeven vind ik deze aanname niet heel terecht.
Het gaat om iemands gezondheid
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 11:42:40 #163
382129 crew  Donna
pi_218108475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:40 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.
pi_218108494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan en dat is prima toch? Zij zal er anders over denken staat al jaren achter elkaar in bikini's op insta en doet het nu ook gewoon.
pi_218108577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:41 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
[..]
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘
Ik zeg nergens dat jij dat hebt gezegd toch? Alleen dat het hier is genoemd.
pi_218108743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7
Ik wou net zeggen, zo uitgerust ben je over het algemeen niet na een vakantie met 7 kinderen
pi_218108751
Ik begrijp niet helemaal waarom Maarten AM haar boek moet lezen en feedback moet geven? Het komt een beter over als een ouder die de scriptie van een kind naleest😅 zijn er geen professionals die dat doen? (Oprechte vraag, geen idee hoe dat gaat als je boek schrijft en uitbrengt)
pi_218108763
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.
Ja we blijven vrouwen he, gewicht is een dingetje
pi_218108774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.
pi_218108786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.
Ik zou het ook niet zo fijn vinden om elke week online gezet te worden op haar kanaal als ik dus mee zou rijden met die groep. Maar misschien vindt de manege het wel fantastische reclame
pi_218108835
AM kan de feedback van Maarten al niet aan. Het heeft zelfs invloed op hun relatie. Die woorden zijn heel veel zeggend. Daarmee doet ze ook de inhoud van haar boek teniet.
Hiermee bevestigt ze maar weer eens dat ze echt niets van feedback kan hebben. Dat hele boekje staat vol met subjectieve negativiteit die er mogelijk niet eens in.
Ze zou de feedback van haar ouders ook wel niet aan hebben gekund. Ik denk dat dat heel dicht bij de waarheid komt.
pi_218108840
🤔 Huh... Bij Debbie schijnt deze week bij de kinderen buikgriep te hebben geheerst..
Dus toen ze het watergevecht deden.. Ijsjes haalde met de oppas.. Aan het bbqen waren.. Met de buurkinderen in het zwembad speelde... Liam op de opvang vergaten.. Enzovoort.. Waren ze ziek?
Ik vind het een beetje raar 🤔
pi_218108846
Hier het tegengeluid: ik vind het juist goed dat MB zich niet verstopt in verhullende kleding maar gewoon aan trekt wat ze altijd aan heeft en dat laat zien zoals ze dat al heel lang doet. Ook dit is onderdeel van het leven. Ze is er open over dat er zaken spelen waardoor ze dit gewicht heeft bereikt. Ze geeft zelf aan er niet blij mee te zijn. Niet iedereen is een stress eter en komt kilo's aan. Er zijn juist ook legio vrouwen met hetzelfde probleem als MB en ook die vrouwen moeten een stem hebben en zoch kunnen identificeren met rolmodellen zoals MB. Toen Erin (@miniliefde) nog borstvoeding gaf was ze ook graatmager. Die liet dat ook gewoon op beeld zien. That's life!
pi_218108867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM kan de feedback van Maarten al niet aan. Het heeft zelfs invloed op hun relatie. Die woorden zijn heel veel zeggend. Daarmee doet ze ook de inhoud van haar boek teniet.
Hiermee bevestigt ze maar weer eens dat ze echt niets van feedback kan hebben. Dat hele boekje staat vol met subjectieve negativiteit die er mogelijk niet eens in.
Ze zou de feedback van haar ouders ook wel niet aan hebben gekund. Ik denk dat dat heel dicht bij de waarheid komt.
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
pi_218108906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Dan blijft er weinig te schrijven over, kan mooi het topic weer op slot 😂
pi_218108928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
plastic is veel goedkoper dan dozen met logo ;)
En over het milieu maken zij zich echt niet druk, dat is wel te zien aan de vele vliegreisjes naar Spanje.
pi_218108940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
Inderdaad maar AM doet het met stukjes uit zelfhulpboekjes van haar instabesties met wie ze samenwerkt.
Dat Maarten haar boek moet lezen is de 1e die het nakijkt, daarna gaat het naar de uitgever die ook weer iemand de opstelletjes laat nakijken. De vorige keer met haar "boek" werd het tig keer teruggestuurd voor het allemaal in orde was. En nog werd het een chaotisch prutswerk zonder goede opbouw en logica.
pi_218108942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:17 schreef PinsesKoe het volgende:
Hier het tegengeluid: ik vind het juist goed dat MB zich niet verstopt in verhullende kleding maar gewoon aan trekt wat ze altijd aan heeft en dat laat zien zoals ze dat al heel lang doet. Ook dit is onderdeel van het leven. Ze is er open over dat er zaken spelen waardoor ze dit gewicht heeft bereikt. Ze geeft zelf aan er niet blij mee te zijn. Niet iedereen is een stress eter en komt kilo's aan. Er zijn juist ook legio vrouwen met hetzelfde probleem als MB en ook die vrouwen moeten een stem hebben en zoch kunnen identificeren met rolmodellen zoals MB. Toen Erin (@:miniliefde) nog borstvoeding gaf was ze ook graatmager. Die liet dat ook gewoon op beeld zien. That's life!
Exact dit, helemaal mee eens.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 14:31:06 #179
184769 crew  Deisyy
pi_218110166
Ho maar!
pi_218110186
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen ;)
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 14:33:39 #181
184769 crew  Deisyy
pi_218110193
Wat posts verwijderd, en nogmaals de vraag om een tr te zetten, zodat er niet een hele offtopic discussie ontstaat, maar dat wij gewoon even kunnen kijken en besluiten wel of niet in te grijpen.
pi_218110220
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?

Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝
pi_218110282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral best goede intenties HAD toen ze begon met YouTube/insta. Toen ze zich nog star aan haar eigen principes hield enzo. Maar toen ze ontdekte dat ze met insta (veel) geld kon verdienen én dat ze hier heel veel positieve aandacht en bevestiging door kreeg (elke like een nieuw shotje dopamine), ze in heel rap tempo haar principes en intenties losliet. En die heeft ze ingeruild voor geld en aandacht, meer, meer, meer, ten koste van alles en iedereen.
pi_218110500
Ik ben dan wel benieuwd hoe Maarten feedback geeft. Vind die man zo’n natte dweil, ik kan me haast niet voorstellen dat hij heel scherpe kritiek geeft. En dat zij werkelijk alles wat lijkt op feedback of kritiek enorm persoonlijk opneemt.

Overigens kan ik me nog wel voorstellen dat je meer waarde hecht aan de feedback van mensen die je lief zijn, en dat hun feedback dus ook harder aan kan komen dan feedback van mensen die verder van je afstaan. Maar normale mensen leren toch dat juist die feedback van je dierbaren ook het meest waardevol is en jou het meeste vooruit helpen. En hoe je überhaupt op een normale, professionele, manier met feedback om kan gaan. Maar dat lijkt bij alle influencers onmogelijk. Die continue positieve bevestiging helpt daar ook vast niet bij, elke kritische noot wordt gelijk als “haat” en persoonlijke aanval geïnterpreteerd. Lekker hun eigen universum creëren waar ze enkel bejubeld en toegejuicht worden!
pi_218110683
Volgt er iemand shirleydenotter_ ?
Die gaat echt helemaal door in der saidbeige huis.
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Echt wat een flauwekul en doordraaien met zoiets.
pi_218110715
Maarten lijkt mij het type die heel veel wel best vindt en ook goed gaat met zo'n dominante vrouw, maar dat als hij een grens heeft dat hij er echt niet over gaat.
pi_218110725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Haha ach ja, over een jaar of 2 is die kleur weer uit, moeten ze hun hele inboedel weer vervangen!
pi_218110729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef IlseMarije het volgende:
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?

Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm
pi_218110749
quote:
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.
pi_218110875
quote:
Nog een ‘queen of sad beige’: @cynterior_designs

Ook haar kinderen dragen die kleuren
pi_218110876
Ik vind ook dat Michelle zich niet hoeft te verstoppen nu ze wat dunner is. Heb wel het idee dat het momenteel vooral dikke mik is tussen J en K. Jacqueline ging eerst echt met alle tripjes van Michelle mee, tot op het punt dat ik dacht van Joe je hebt een relatie maar bent toch nog wel je eigen persoon? Vind het altijd bijzonder als je partner ineens overal bij moet zijn. Zie voor m’n gevoel op stories sowieso vooral veel Koen en Jacqueline die het leuk met elkaar hebben.

Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
pi_218110949
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’

Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
pi_218110960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’

Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Over wie gaat dit?
pi_218111018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen
pi_218111130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm
Inderdaad maar dan zorg je dat ze lekker thuis kunnen zijn, lekker hangen op de bank en proberen op tijd in bed te krijgen (Wat niet meevalt met de hitte) en niet nog op avond mee baan sjouwen. (Mee laten sjouwen want ze ging met oma mee)
pi_218111141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen
Klopt, heb het aangepast
pi_218111168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:33 schreef poohenzo het volgende:
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen ;)
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
pi_218111173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
Zij kan dat gewoon, het plan orakel
pi_218111182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
pi_218111187
Zo sneu de oudste van minibelle… en jonge na groep 2 dusss
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:49:54 #201
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218111189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:02 schreef Moondance het volgende:

Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.

Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt :)

En in de categorie tips ( @ oa @Earring ); je kunt ook naar dm.fok.nl om iemand een DM te sturen, vind ik vaak makkelijker mobiel dan op iemands naam etc te klikken. Moet je wel de naam precies weten anders stuur je soms een rando een DM die voor het laatst in 2001 online was _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218111271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
Ze zet er altijd bij "nu een uur rust", misschien heeft ze ook moeite met klokkijken?
pi_218111278
Zouden de bijdragen van de kinderen van AM in het boek komen als ze zouden schrijven dat ze het ontzettend irritant vonden dat hun moeder constant met de camera in haar knuisten liep en via een beeldscherm tegen hen praatte? Ze niet veel privacy hadden en de jongste meisjes al helemaal niet, want het is in de loop der jaren alleen maar erger geworden? Dat ze op moesten draven bij promotie van het een of ander? Dat hun jeugd is gedeeld met tienduizenden volgers, dat wildvreemde mensen meer over hen weten dat hun opa en oma?

Retorische vraag hoor. 🙄
pi_218111350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.

Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt :)
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
pi_218111406
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:17:30 #206
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218111478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Dan is het dat rondje met een getal erin!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218111619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
pi_218111835
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.

Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
pi_218111843
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
pi_218111845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.

Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
Wat niemand weet, bleek iedereen behalve AM te weten

Ik ga het wel lezen trouwens, zo hypocriet ben ik dan wel
pi_218111852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
pi_218111854
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷‍♀️
pi_218111875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷‍♀️
Het is bij haar echt nooit goed
pi_218111883
quote:
Daar kan je niet eens pasta met geraspte kaas voor eten.
pi_218111887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:14 schreef Missinglink24 het volgende:
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:24:27 #216
382129 crew  Donna
pi_218111911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
Zie je het al voor je dat ze dan te laat zijn en ze chaggie op straat staat te wachten tot ze aankomen. Ik zou wel eens een paar dagen in dezelfde buurt willen wonen.
pi_218111928
quote:
Triest dat je daar een boek voor moet schrijven.
Al zal het wel meevallen, zoals Tarantelle zegt. Want anders komt het vast niet in het boek.
pi_218111976
quote:
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.

Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
pi_218112015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
pi_218112021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.

Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
pi_218112075
quote:
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
pi_218112106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
Dat denk ik ook. Ze noemt een soep als voorbeeld. Ook dan ben ik echt meer kwijt. Verse groente, kruiden, kookroom. En dan heb ik er nog niet eens vlees in.
pi_218112199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:46 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
Ik zie ze nog gewoon
pi_218112216
quote:

[..]

Boterham met pindakaas.
pi_218112314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg echt een error van het idee dat je smeerkaas door soep roert. Terwijl ik bijv wel soms cheddar broccoli soep maak, of soms wat feta over courgettesoep verkruimel. Maar smeerkaas & soep geeft me echt zo’n error 😅
pi_218112327
quote:
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.

Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
pi_218112437
quote:

[..]

Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50
Of een grote bak couscoussalade met groenten, of simpel aardappelen met seizoensgroenten en iets van vega/vis/vlees wat in de aanbieding is.
pi_218112567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.

Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
Goed gezegd 👏

Het toont wel dat AM echt totaal blind is voor het effect van haar handelen op anderen, zelfs op haar kinderen. En hoe veelzeggend dat ze hier (kennelijk) nooit een gesprek over heeft gevoerd met haar kinderen, en dat ze daar alleen interesse in heeft nu ze er zelf weer geld mee kan verdienen 🤑 Alles, echt alles daar draait om AM.
pi_218112634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.
Eens met de saaie inrichting hoor. Al zijn ze wel een prachtig huis aan het bouwen en lijkt die tuin me ook geweldig voor de kinderen!
pi_218112944
Maar Sanneke komt ook weer zo onsympathiek over door iemand die haar een suggestie geeft voor een recept met pijnboompitten erin compleet belachelijk te maken.

Alsof het heel raar is dat mensen bij budget recepten denken aan iets meer dan 1-2 euro? Je kan ook zeggen: goh wat lief dat jullie met me meedenken! Ik merk alleen dat niet iedereen hetzelfde idee heeft over wat een budget recept is. Ik bedoel dan eigenlijk recepten van 1-2 euro. Met veel van jullie suggesties kom ik toch nog wat hoger uit, doordat er bijv. duurdere ingrediënten zoals pijnboompitten in zitten. Dus mocht iemand nog ideeën hebben voor recepten rond de 1-2 euro dan zijn die meer dan welkom!

Ik kan niet in hun portemonnee kijken hoor dus misschien kunnen ze echt niet anders, maar de dingen die zij noemt zoals pannenkoeken en spaghetti aglio olio zijn toch gewoon echt ongezond en niet voedzaam. Wat dat betreft vind ik het ook niet gek dat ze er zo ongezond uit zien als dat is wat je eet.
pi_218112962
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:41 schreef Avea het volgende:

[..]
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.
Eens met de saaie inrichting hoor. Al zijn ze wel een prachtig huis aan het bouwen en lijkt die tuin me ook geweldig voor de kinderen!
Dat zal binnenkort wel afgelopen zijn. Ze heeft een kleurenanalyse laten doen en felle kleuren blijken niet haar kleuren te zijn.
Het huis vind ik inderdaad heel mooi maar qua inrichting ook dertien in een instagramdozijn.
pi_218112983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:05 schreef Moondance het volgende:
Maar Sanneke komt ook weer zo onsympathiek over door iemand die haar een suggestie geeft voor een recept met pijnboompitten erin compleet belachelijk te maken.

Alsof het heel raar is dat mensen bij budget recepten denken aan iets meer dan 1-2 euro? Je kan ook zeggen: goh wat lief dat jullie met me meedenken! Ik merk alleen dat niet iedereen hetzelfde idee heeft over wat een budget recept is. Ik bedoel dan eigenlijk recepten van 1-2 euro. Met veel van jullie suggesties kom ik toch nog wat hoger uit, doordat er bijv. duurdere ingrediënten zoals pijnboompitten in zitten. Dus mocht iemand nog ideeën hebben voor recepten rond de 1-2 euro dan zijn die meer dan welkom!

Ik kan niet in hun portemonnee kijken hoor dus misschien kunnen ze echt niet anders, maar de dingen die zij noemt zoals pannenkoeken en spaghetti aglio olio zijn toch gewoon echt ongezond en niet voedzaam. Wat dat betreft vind ik het ook niet gek dat ze er zo ongezond uit zien als dat is wat je eet.
En ja pijnboompitten zijn duur, maar je flikkert ook niet een heel zakje door je pasta he, kan je echt wel een aantal keer mee doen.

Spaghetti aglio olio kan je best voedzaam maken met volkoren spaghetti (maar is wel duurder) en groenten of een salade er naast, maar dan is t vast niet budget genoeg meer 🙈
pi_218113003
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50
Of een grote bak couscoussalade met groenten, of simpel aardappelen met seizoensgroenten en iets van vega/vis/vlees wat in de aanbieding is.
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.
pi_218113113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:

[..]

Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?
Wat ze willen en wat niet?
pi_218113117
Volgt er iemand LauraKemeling? ( eigenaresse Van Tess&Tobi/mamanova).

Ik krijg helemaal error van hoe laks zij omgaat met haar zwangerschap.
Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.

Ik zou dat dus echt niet kunnen zo
pi_218113149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.

Net als die Cora uit Meer dan verwacht. Risicovolle drielingzwangerschap en met 35 weken je vluchtkoffer niet klaar hebben staan.
pi_218113426
Julia Johanna die een vakantie recap post deelt en de eerste foto is inclusief hele gore oude zweetvlek van haar vriend. Sorry maar deze vlek is niet vers 🤮
pi_218113447
quote:

Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.

Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
pi_218113556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.

Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?
Heeft AM ook samenwerking mee gehad
Moest toen haar firmanaam veranderen, zoiets
pi_218113595
quote:

Ik vond het zelf al vreselijk dat ik (zorgeloze zwangerschap) met 37 weken nog kleine dingen moest doen zoals babyslaapzakjes wassen. Die ik bij m’n eerste kind pas na een week of 4 voor het eerst gebruikte… Dus nee, dit soort dingen snap ik ook echt niet!
pi_218113599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]

Ze is er idd wel heel open in, maar dat ze zo (naar mijn idee) laks omgaat met van alles terwijl ze al 37weken zwanger is snap ik echt niet.

Die winkel heb ik ook nooit begrepen
pi_218113721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?
pi_218113753
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?
Wat ze willen en wat niet?
Dat is dus gelogen.
pi_218113759
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:55 schreef Earring het volgende:

[..]
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?
Heeft AM ook samenwerking mee gehad
Moest toen haar firmanaam veranderen, zoiets
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobi
pi_218113837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉
pi_218113961
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.

Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.

Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
pi_218114002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:18 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobi
Oja, zij had een winkel in Leiden inderdaad.
Volgens mij waren er meer influencers waar zij toen mee samenwerkte.
Beetje een ‘zweverig’ type was zij. Niet zakelijk vooral had ik het idee
pi_218114086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.

Geweldig. Misschien durfde diegene dat omdat Sanneke zelf met regelmaat linkjes deelt naar pijnboompitten. Dan verwacht je natuurlijk dat ze die zelf ook op voorraad heeft.
pi_218114121
Minibelle weer, M. laat het niet zien op school...nee wellicht is dit wat er in zit.
pi_218114195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:55 schreef Ballerina888 het volgende:
Minibelle weer, M. laat het niet zien op school...nee wellicht is dit wat er in zit.
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
pi_218114231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
pi_218114289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
pi_218114466
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
Maar moeder zal het vast wel gaan gebruiken om duidelijk te maken hoe speciaal en slim ze is. Terwijl legio scholen het zo doen tegenwoordig.
pi_218114627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:16 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Dat is dus gelogen.
Goh 🤪
pi_218114749
quote:

[..]
Kind is van december, dus niet ongewoon dat ze naar groep twee gaat. Mijn zoon hetzelfde. Grens is januari normaal (hier dan) En die vind school ook maar saai. Houten schoolse puzzels zijn ook saai, Paw Patrol puzzels niet.
pi_218114819
Dat geleeuuurrr van kelly beukers om haar man aan de 40.000 volgers te helpen...wat enorm cringe
pi_218114856
Ik zou niet weten hoe ik voor 2-3 euro moest koken EN gezond/voedzaam.

Paprika soep, gezond.. totdat je er een bak vettige smeerkaas in gooit. 😂

Zou haar best gunnen dat ze voedzaam kan leren eten. Misschien kan ze dr elise volgen over vevo gerechten.

Mijn man zou me ontslaan als ik zo zou koken..wat gaat ze haar kind leren. Is dion ook bewust vegetarisch?

Was die 1/2 euro in totaal of per persoon?🥲
pi_218114868
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
pi_218114912
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
Flink gedokt voor Centerparcs he. Als ze nou een vakantie had gesponsord gekregen, hoefde ze nu niet op water en brood te leven.

Ik ben zelf dik, maar ik voel me wel een gezonde dikkerd ten opzichte van haar. Bankhangen, smeerkaassoep. Ik denk dat de Unox soepen nog gezonder zijn dan dat.
pi_218114940
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."

Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
pi_218114979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie het ook niet. Ik gebruik ook mijn mobiel
pi_218115029
quote:

[..]
Heel kwalijk dit soort ouders.
pi_218115036
Ik schrik van de foto van MB die ze vanavond online zet. In korte broek met straploss top. Haar huid lijkt slag en ze lijkt nog dunner weer geworden . Ik wil haar niet bodyshamen, ze blijft een prachtige vrouw maar ik hoop dat ze zichzelf ook zo ziet en dat er niet iets ernstigs aan de hand is waardoor ze zo afvalt.
pi_218115139
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
pi_218115146
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...

Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
pi_218115855
quote:
De story over dat ze geschrokken is heeft ze verwijderd. Er staat nu alleen nog dat zijn stukje waardevol zal zijn. Zou Sam gemute worden? 😏

Edit: mijn insta laadde gewoon niet goed. Het staat er nog wel.
pi_218116099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
pi_218116207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:19 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
pi_218116279
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
Precies zoals Sanneke is dus. Die staat mijlenver van de realiteit af. En omdat ze regelmatig linkjes deelt van grote zakken pijnboompitten verwacht ik dat ze die gewoon op voorraad heeft.
pi_218116288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
Zo erg. Ik heb haar jaren geleden ontvolgd, nu dit topic is samengevoegd heb ik weer een paar keer gespiekt. Echt niet oké hoeveel ze van haar kinderen laat zien. En intens veel stories elke dag.

Ik vind dat de tweeling ook zo ongemakkelijk is voor de camera nu, wat logisch is op die leeftijd. Ik snap niet dat AM dat maar blijft filmen. Ik zou in ieder geval een schurfthekel aan m'n moeder krijgen op deze manier.
pi_218116353
Haha Coco Zhou heeft zelf een pony geknipt! Zo'n grappig kindje!
pi_218116358
Judith is voo lof over de school van Bob. Omdat ze met haar meepraten vooral. Dan is het systeem weer wel goed. Bijzondere vrouw.
pi_218116548
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:

Lot kent haar moederregisseur niet anders dan vastgeplakt aan een telefoon.

Die telefoon ìs haar moeder.

Kun je nagaan wat het beeld van Lot moet zijn van een moeder. Ze weet niet wat een normale liefdevolle moeder is. Die telefoon is er altijd, de volgers kijken altijd mee. Lot is een product, een pion op het spel van het Insta account van haar verslaafde moederceo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bo-KataN op 04-07-2025 08:55:12 (.) ]
pi_218116556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
Inderdaad ja, dat riep ze voor dat ze naar school ging.
pi_218116576
Vandaag een spannende dag voor guus?
Zeker z'n diploma uitreiking? Benieuwd of am dan wel een keer tijd maakt voor haar zoon en school.
pi_218116620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef Miste_28 het volgende:
Dat geleeuuurrr van kelly beukers om haar man aan de 40.000 volgers te helpen...wat enorm cringe
Als de baby zometeen geboren is gaat haar man op privé en dan moet iedereen hem volgen om achter de naam van de baby te komen. Zo ging het de vorige keer ook. Allemaal cringe en voor de show …
pi_218116639
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:55 schreef Post-its het volgende:
Vandaag een spannende dag voor guus?
Zeker z'n diploma uitreiking? Benieuwd of am dan wel een keer tijd maakt voor haar zoon en school.
Het is al een wonder dat Guus een keer apart vermeld wordt! Alles draait daar om Jim, Juul en Lot, de andere kinderen zijn bijvangst of zo en daar staat ze vooral veel tegen te zuchten via haar telefoon.

Bij Lot begin je trouwens echt al een raar gedragspatroon te zien, daar kan het kind niets aan doen maar dat gaat nog heel naar worden als ze nog wat ouder is .
pi_218116661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:39 schreef Snaky het volgende:
Judith is voo lof over de school van Bob. Omdat ze met haar meepraten vooral. Dan is het systeem weer wel goed. Bijzondere vrouw.
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?
pi_218116715
Niet helm dragende filmend tijdens het fietsen (met bakfiets met kind erin zonder helm vaak) Judith houd even een pleidooi over het dragen van een helm bij bob en hoopt op schouderklopjes denk ik 🤔

Ga eerst zelf veilig fietsen voor je anderen de les probeert te lezen 🤔🤷
(mijn jongste fietst nog niet maar moet straks ook een helm op.. Mijn oudste 2 moesten dit ook tot ze naar het VO gingen nu weigeren ze 🤷 logisch.. Maar hebben geen electrische fiets.. Die krijgen ze alleen onder voorwaarde dat ze helm dragen dus willen het niet 👌)
pi_218116833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.

Ze kon zichzelf in ieder geval weer even flink op de borst kloppen over haar reislustigheid. Wat heeft die vrouw het toch enorm met zichzelf getroffen.
pi_218116891
Je ziet in het filmpje ook de moeder van AM, ik denk dan waarom doe je dit nu delen?
pi_218116902
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
pi_218116916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.

Ze kon zichzelf in ieder geval weer even flink op de borst kloppen over haar reislustigheid. Wat heeft die vrouw het toch enorm met zichzelf getroffen.
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.
pi_218116921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef miep123456 het volgende:
Je ziet in het filmpje ook de moeder van AM, ik denk dan waarom doe je dit nu delen?
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doen
pi_218116934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
Inderdaad, daar neem je voor vrij. De datum weet je ongeveer een jaar van te voren. De tijd hier maar 2 weken van te voren, dus ik heb de hele dag vrijgenomen.
pi_218116944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doen
Zeker weten. Die moeder daar is niets mis mee, wel met AM en haar hondje M.
pi_218116991
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
pi_218117047
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
Asociaal gedrag noem ik dat. Een keer te laat komen kan iedereen gebeuren. Stelselmatig te laat (laten) komen zegt m.i. dat je schijt hebt aan school, de leerkracht, de rest van de klas én aan je eigen kind.
pi_218117056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Of krijgt AM soms een error omdat ze niet om 18.00u kan eten?
pi_218117090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:

[..]
Denk idd dat het aanspreken niet altijd werkt.. Ouders die het belangrijk vinden komen toch wel optijd.. En als ze een keer te laat zijn weten ze zelf al dat het fout is en balen al genoeg 🤷 ouders die er poep aan hebben hebben ook poep aan de berisping.. Ken zelfs mensen die naar een andere school zijn gegaan omdat ze erop aangesproken werden en totaal niet zien dat ze zelf fout zitten

Vermoed dat het bij Judith beetje zelfde is.. Dat school weet dat het haar niets uit maakt en als ze moeilijk doen vooral bob ermee hebben omdat hij school wel gewoon leuk vind
pi_218117163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Snap het wel, ieder mens zou om minder paranoïde worden. Annemarie Geerts staat daar tussen al die ouders/leraren/medeleerlingen die alles van haar (kunnen) weten. Dan sta je toch gewoon voor paal?

Sta je naast iemand die zich afvraagt of je je menstruatieondergoed wel aanhebt, de knobbeltenen in de klompen, altijd prijssex met de natte dweil. Iedereen weet alles van je. Triest.
pi_218117170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Och, och met haar error, error als het haar uitkomt.
pi_218117245
Am is trots dus ze gaat sowieso naar de diplomauitreiking.

Sowieso... Wat een geweldige moeder is het ook he. Wat het tijdstip ook is, zij gaat sowieso. Oerkracht, wat een moederliefde.
pi_218117264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:13 schreef Lodelie het volgende:
Am is trots dus ze gaat sowieso naar de diplomauitreiking.

Sowieso... Wat een geweldige moeder is het ook he. Wat het tijdstip ook is, zij gaat sowieso. Oerkracht, wat een moederliefde.
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AM *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_218117283
Sanneke heeft een kapper gevonden voor 20 euro. Maar is nog veel geld want kind is toch rustig met knippen.

Daarna geeft iemand een ongevraagde tip. Hoe durft diegene ook. Dat een tondeuse erover scheelt in de prijs. Maar diegene snapt niet hoe bewegelijk baby's zijn.

Euh die van jou was toch zeer rustig?

Ik betaalde 17.50 voor de eerste knipbeurt en zo veel haar had mijn kind nog niet. Stuk minder dan haar kind. Groeide alleen gek. Als je een jongen krijgt weet je dat je iets vaker bij de kapper zit. Of je moet voor een lange coupe gaan.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218117284
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef miep123456 het volgende:

[..]
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AM *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het is nog niet zo laat hè. Moet het eerst zien of ze daadwerkelijk meegaat.
pi_218117285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef Snaky het volgende:
Haha Coco Zhou heeft zelf een pony geknipt! Zo'n grappig kindje!
Ik wil ook een Coco ❤
pi_218117335
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke heeft een kapper gevonden voor 20 euro. Maar is nog veel geld want kind is toch rustig met knippen.

Daarna geeft iemand een ongevraagde tip. Hoe durft diegene ook. Dat een tondeuse erover scheelt in de prijs. Maar diegene snapt niet hoe bewegelijk baby's zijn.

Euh die van jou was toch zeer rustig?

Ik betaalde 17.50 voor de eerste knipbeurt en zo veel haar had mijn kind nog niet. Stuk minder dan haar kind. Groeide alleen gek. Als je een jongen krijgt weet je dat je iets vaker bij de kapper zit. Of je moet voor een lange coupe gaan.
Sanneke was natuurlijk door niemand gewaarschuwd dat het hebben van kinderen kosten met zich meebrengt. Waarom heeft niemand haar dat verteld?
pi_218117340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik wil ook een Coco ❤
Daar heb je je handen vol aan denk ik
Wel een schatje ja. Ik vind ze alle 4 erg leuk trouwens
pi_218117387
Voor wie behoefte heeft aan wat gezellig gescheld vanuit een auto: veel plezier met de blije mama op deze mooie ochtend. Wat een probleem maakt zij overal weer van zeg, natuurlijk is het frustrerend maar ga niet zo tokkie lopen schelden. Dat gaat het allemaal niet oplossen en is nogal kansloos.
pi_218117393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Daar heb je je handen vol aan denk ik
Wel een schatje ja. Ik vind ze alle 4 erg leuk trouwens
Haha ja dat weet ik wel zeker. Maar ik hou daar wel van. Lekker boeven, maar ondertussen ook zo lief. Ook met haar broertje altijd 🥰
Inderdaad alle 4 leuke kinderen. Sowieso leuk gezin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')