Lijkt me ook snikheet die rokquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:25 schreef Ballerina888 het volgende:
AM weer in dr ballonrok met klompen, die heeft geen normale kleding hoor. Waarom zou je anders zo rondlope
Sorry, had jouw bericht verkeer gelezen 🙈 het zal de warmte wel zijn hahaquote:Ik snap dat het heftig kan zijn.
Het ging mij er om dat ze in de ochtend zegt al de hele middag hoofdpijn te hebben.
Maar zij projecteert sowieso haar angsten op de kinderen, dat lijkt nooit goed. Ook dat schoolreisje en dochter met oma mee in de auto
Gelukkig voor de paarden. Het is vandaag 31 graden, wel 8 graden minder dan gistermiddag maar alsnog veel te warm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Bij ons gaan vanmiddag de lessen ook door.
Maar ze gaan niet rijden hoor, gaan de pony's lekker wassen.
Ik hoop maar dat het bij hun ook zoiets is. Alhoewel het in Den Haag wel koeler is dan gister geloof ik. Hier (oosten) is het niet te harden.
Jawel hoor. Ze draagt (droeg) in de zomer geregeld een (zwarte) korte broek met een zwart hemdje met spaghettibandjes.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lijkt me ook snikheet die rok
Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
Zeker, net als lekkende pakken en vergaand voedsel in de koelkast als ze een weekje op vakantie is geweest.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:58 schreef Maretakje het volgende:
Quote uit vorige deel
« Lunch bij AM en wat ligt er weer op tafel? Jim zijn helm en handschoenen! Ik zou dat toch eens afleren maar ja confrontaties gaat ze niet asn «
Natuurlijk spreekt ze Jim niet tegen en ik vermoed dat Jim normaal ook wel gewoon zijn spullen op zou ruimen. Alleen moet moeder een toneelstukje opvoeren voor de content en dan is het toch handiger om te zuchten en te klagen over je 25 jarige die zijn zooi niet opruimt.
Daar verbaas ik mij ook een beetje over. Ze doen dat altijd heel onhandig, lijken het ook eng te vinden. Ze rijden al minstens 3 jaar, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb bij hun altijd de indruk dat hun ouders het rijden leuker vinden dan de kinderen zelf.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.
Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
Ja zoals al vaker gezegd ben ik niet onder de indruk van de kwaliteit van de lessen bij die manege.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe lang rijdt de tweeling nou paard? En dan kunnen ze nog steeds geen hoofdstel fatsoenlijk omdoen, want het bit zat aan de ene kant veel te hoog, en aan de andere kant had het paard de ring in zijn mond.
Kind staat er aan die kant naast, AM staat te filmen. Dan ziet/zegt niemand dat het bit niet goed zit?
Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lijkt me ook snikheet die rok
Maar nu ik er aan denk, je ziet AM nooit in iets met blote benen, een korte broek ofzo? Ook met dat hardlopen altijd lange leggings toch? (En voetbalkousen)
Ja iemand anders zei het ook alquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij is die rok puur synthetisch. Zweten!!
Nog niet heel lang geleden liep AM in van die hotpants.
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees nu pas dat Roy Liam is vergeten gisteren. Tsja dat krijg je als je alle verantwoordelijkheden, regeltaken en de uitvoering bij hem dumpt. Debbie was thuis.. waarom ging zij niet even heen? En als ze niet in de auto wilde, dan had ze haar fantastische bakfiets toch kunnen pakken?
Nee dan gaat haar hartslag omhoog, en dat is bij een klimpartij voor een watergevecht niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Wel blijven opletten he, Debbie mag niet fietsen
Volgens mij was er ook geen bezorger te zien.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Bijzonder dat het dan nu ineens wel lukt, en ook nog zonder helm.
Waarom zou ze dat niet hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de jongste van minibelle onder die zomerrokjes wel een onderbroek draagt?
Bijzonder dat het dan nu ineens wel lukt, en ook nog zonder helm.
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Waarom zou ze geen onderbroek dragen?
Oh jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
Nee ik ook niet🤣, maar kan me ook noet voorstellen dat je dat met een broek aan doet en laat gaan met een helm op a la bob de Rooy.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Oh ja
Dan hoop ik met je mee maar kan me niet voorstellen dat je je kind zonder onderbroekje in een rok laat lopen.
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?
Dat zou ook wel heel gek zijn😂quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:54 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣
Ja, kind kan nooit eens gewoon spelen ofzo het moet altijd weer bijzonder autonoom met allerlei inzichten zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"
Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
Volgens mij krijgt dochter iets van movicolon (of gelijkwaardigs), is geen laxeermiddel, kan je krampen van krijgen als je er te veel van krijgt. Maar kan me niet voorstellen dat DBM dat bewust zou doen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:50 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok bij DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH, kind heeft buikpijn, germ..komt vast van al die zakjes laxeermiddel wat moeders haar gegeven heeft...
Zelf heeft ze ook weer drama, want ineens heeft ze hooikoorts? Altijd wat met die vrouw.
Mijn kind is ook geniaal denk ik, want die deed precies zo bij die blaasdingen. Ik ga hem nu inschrijven bij een topuniversiteit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"
Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
Misschien staat daar een vriezer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
Daar vriest t denk ik, ik zit half naakt voor een ventilator, want heb het bloedheet na de vaatwasser inladen 😂quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Ik zweet hier nog steeds van de bank af
Ja idd, kwam hiervoor hier. Dat delen van omzet. En Spot heeft ze (goed) verkocht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
Celine Charlotte is juist supertransparant. Ze filmt ook geregeld het dashboard van haar cursussen als die openstaan, daarin zie je letterlijk de omzet en het aantal deelnemers dat die cursus gekocht heeft. En als een paar honderd mensen een cursus van 3000 euro van je kopen kan het hard gaan hoor. Ze maakt ook weinig bedrijfskosten hè. Software, soms een digitale assistent om dm’s te beantwoorden, maar geen kantoor/materialen/etc. En haar appartement in NY kostte iets van 6000 dollar per maand ofzo, met doorman, eigen gym, business lounge en dakterras. Vliegt altijd business class ook. Je kunt veel vinden van haar werk/wat ze verkoopt, maar een leugenaar is ze niet.
Ze komt trouwens ook niet uit een rijke familie, maar uit een gezin waar weinig over geld gesproken werd en geld/materialisme een beetje vies was. Stond tijdje terug een dubbelinterview met haar en haar moeder in de krant. Haar moeder vindt dat gefocus op geld en rijker en rijker willen worden dus vreselijk 😂
Gister zei iemand dat het geen pochen is was Judith doet. Dit is dus een perfect voorbeeld van hoe zij iedereen wil wijsmaken dat Bob geniaal is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Ik zweet hier nog steeds van de bank af
Bob had het niet doorquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
Ik woon om de hoek, het is nu 21 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijken
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.
Zou ik idd ook niet doen, en dit soort foto's kan ook weer een trigger zijn voor (jonge) meiden/vrouwen met een eetstoornis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:25 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Bij ons ook. Op zolder 1 en beneden een kleine.
Ik wil echt niet bodyshamen maar ik schrik hier eigenlijk wel van, ze is echt te mager/dun nu, althans naar mijn mening, ik vind het er niet gezond uit zien. En ik zou ook niet zoveel filmpjes/foto’s van mijzelf posten als ik het zo vreselijk vond.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.
Nou, dat zou dan de eerste keer zijn dat Debbie op een tegenstrijdigheid wordt betrapt!quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.
Had ik ook in een vorig huis. Ideaal voor dingen die je niet dagelijks nodig hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Henrike het volgende:
Ik schrik ook echt van de foto's van Mb, ik geloof echt niet zoals sommigen hier dat ze hier trots op is of het zelf mooi vind.
Iets in haar ogen laat zien dat het echt niet top met haar gaat.
Ik vind het echt sneu voor haar wat het ook is.
Vind haar een lieve moeder voor al de kinderen ,ze werkt hard voor wat ze allemaal doen en kunnen. Maar zo zie je maar weer dat alle luxe ook niet alles is.
Hoop oprecht dat het snel beter gaat met haar.
Iris waar ze op bezoek is is al een vrouw met een prachtig figuur( vind ik) maar als je m'n daar naast ziet staan en naast Quinty dan zie je pas echt hoe erg ze is afgevallen
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
Het is ook niet zo dat ze hier uren voor in de stoel heeft moeten zitten.
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
Het is ook niet zo dat ze hier uren voor in de stoel heeft moeten zitten.
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Bij Debbie liggen die bij nagels (die ook weer een beurt nodig hebben), veel te dure kaarsen, Labubu’s en weet ik wat meer.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
Ik vermoed dat de schoonzus het voor niks heeft geknipt. Of misschien voor een zelfgemaakte kaars of een ijsje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓
Ik ben gisteren eindelijk na een jaar naar de kapper geweest, minimaal zo'n 10 cm eraf laten halen. Het was rustig, niemand in de zaak behalve ik en mijn man en we waren binnen 20 minuten van binnen naar buiten. Ik zou juist helemaal gek worden van elke keer naar een nagelstyliste moeten. Dat lijkt mij meer energie te kosten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
Dat is toch ook precies de bedoeling 🙄quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.
Dat denk ik ook maar als online je leven is dan is dat ook een deel van je identiteit gewordenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
Yep.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef Bo-KataN het volgende:
Annemarie in hotpants, ik kan mij er niks bij voorstellen. Had ze toch wel haar klompen onderaan?😁
Eens! Ik heb altijd de indruk dat de relatie tussen Jacqueline en Koen veel luchtiger is met veel focus op plezier maken en met elkaar lachen. Ik kan me voorstellen dat de relatie(s) met Michelle veel zwaarder zijn met focus op haar er bovenop krijgen of stabiel houden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
Nee toch! Ging ze vast het olifantenverblijf mee ter lijf. Of...sjiek een hapje eten met MAARTENGEERTS!!!!!😆quote:
Ik dacht dat ze veel langer ging, maar het was echt ff voor 1 nachtje op en neer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De hoeveelheid schoenen die mb meeneemt.. überhaupt de hoeveelheid bagage 🤣
Exact, deze foto's bewijzen toch dat ze het zelf geweldig vindt. Zeker na die sneer naar J.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:27 schreef Hyacinth het volgende:
Laat ik voorop stellen dat je je lichaam niet hoeft te verbergen. Maar dit is gewoon je lichaam (maximaal) tentoonstellen. En je vindt het toch zo vreselijk. Jaja
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:56 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Exact, deze foto's bewijzen toch dat ze het zelf geweldig vindt. Zeker na die sneer naar J.
Ik heb het over van de week, toen ze de maten benoemde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.
De foto’s zijn wel wonderlijk voor iemand die haar lichaam echt maximaal niet leuk vindt.
Dat vinden die andere gasten vast niet ergquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Kaatjepuk het volgende:
Heb wel de indruk dat de familie Bollen-Walk-van Pelt veel moeten laten nu ze in dat gigantische huis wonen.
Deze zomervakantie zelfs geen Mallorca!
Ik ook. Jvp zegt al weken dat ze op dit moment een maat M heeft. En omdat MB exact dezelfde woorden gebruikt is het ineens een sneer? 🤔quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik heb het over van de week, toen ze de maten benoemde.
Die Mallorca vakanties kosten een zwembad😉quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Kaatjepuk het volgende:
Heb wel de indruk dat de familie Bollen-Walk-van Pelt veel moeten laten nu ze in dat gigantische huis wonen.
Deze zomervakantie zelfs geen Mallorca!
Naja wel verfrissend om te zien dat daar dus ook niet zomaar alles kan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die Mallorca vakanties kosten een zwembad😉
Geen idee of het niet kan. Het kan ook een keuze zijn om lekker thuis te blijven omdat dat bijv. rustiger is.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:23 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Naja wel verfrissend om te zien dat daar dus ook niet zomaar alles kan.
Ik vind het gewoon niet oke. Maat M is overigens prima, maar samen op de foto: ik draag een xxs en jac op het moment een M. Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het raar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ook. Jvp zegt al weken dat ze op dit moment een maat M heeft. En omdat MB exact dezelfde woorden gebruikt is het ineens een sneer? 🤔
Ze hebben al minstens 4 grote vakanties overgeslagen hè, heftig hoor: Kerst Dubai, wintersport, meivakantie Curaçao, zomervakantie Mallorca... en dan nog allerlei gesponsorde weekendjes niet, en de weekendjes naar zee in het huis vd ouders van Koen... (past wss niet meer 'met z'n 10en'.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:23 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Naja wel verfrissend om te zien dat daar dus ook niet zomaar alles kan.
Hahaha ja, en Koen met zo'n ouderwetse snoerstofzuiger, is Dyson nog geen #ad? Het zijn net echte mensen....quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Even hoor, dat behang in het huis van de fam. BWvP, dat behang wat je ziet in de story's van J., zit dat niet heel raar op de wand? Het lijkt er dwars op te zitten, patroon loopt niet over in de volgende baan en tegen het plafond lijkt een heel smal strookje te zitten.
Error.
Ze zullen inderdaad flink moeten afkicken. Maar het is wel een heel groot contrast met eerst.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ze hebben al minstens 4 grote vakanties overgeslagen hè, heftig hoor: Kerst Dubai, wintersport, meivakantie Curaçao, zomervakantie Mallorca... en dan nog allerlei gesponsorde weekendjes niet, en de weekendjes naar zee in het huis vd ouders van Koen... (past wss niet meer 'met z'n 10en'.
Alles voor het nieuwe huis de woonboerderij. Maar wanneer wordt t zwembad nu gesponsord??
Klopt!quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Even hoor, dat behang in het huis van de fam. BWvP, dat behang wat je ziet in de story's van J., zit dat niet heel raar op de wand? Het lijkt er dwars op te zitten, patroon loopt niet over in de volgende baan en tegen het plafond lijkt een heel smal strookje te zitten.
Error.
Zo woont Maike ook in een showroom, zo sad beige en ongezellig ongericht, geen smaak of kraak aan en niks persoonlijks te zien, geen tekeningen, knutsels etcquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:52 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt!
Heel heel slordig voor ontzettend duur Arte behang.
Totaal geen kinderbehang trouwens maar ieder kind heeft het op de muur het luxe Arte. Op de twee jongste kids na met een pimpelmeesje maar lekker beige grijs neutraal.
Overigens zat JvP laatst voor te lezen op een stalen bedframe wat je verder nooit in beeld ziet. Het lijkt alsof het geld zelfs op was voor de kinderkamers. De grijze boxsprings zijn gesponsord door Cloupillow.
En als je dan laatst ziet hoeveel dozen er nog niet uitgepakt zijn, ik denk dat in die dozen letterlijk het leven zit.
De troepjes en rommeltjes van de kids. De schreeuwend lelijke hotwheels bijvoorbeeld, ik noem maar wat maar niet insta waardig dus laten we in een doos?
Huur een container en gooi het weg.... of start met leven in je showroom en pak het uit.
Hier thuis hangen de kinderkamer muren gezellig vol met schatten van vakantie, een lijstje van geboortecadeau een herinnering van een tekening van vriendinnetje etc etc.
Daar hebben alle jongens 4 voetbal posters. Het voelt bijna als hotel kinderkamers. Ze zijn alle 4 nagenoeg identiek met andere speler keuzes op de muur. En een blauwe Arte muur ipv een groene etc.
We vonden destijds Heel veel van Kim haar interieur, zowel advies als keuzes, maar dat vind ik wel honderd keer persoonlijker dan deze maximale insta showroom boerderij.
Niks aan toe te voegen. Ik mis alleen de speelkamer nog. Ook volledig ingericht met grote mensen spullen en accessoires.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:52 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt!
Totaal geen kinderbehang trouwens maar ieder kind heeft het op de muur het luxe Arte. Op de twee jongste kids na met een pimpelmeesje maar lekker beige grijs neutraal.
Overigens zat JvP laatst voor te lezen op een stalen bedframe wat je verder nooit in beeld ziet. Het lijkt alsof het geld zelfs op was voor de kinderkamers. De grijze boxsprings zijn gesponsord door Cloupillow.
En als je dan laatst ziet hoeveel dozen er nog niet uitgepakt zijn, ik denk dat in die dozen letterlijk het leven zit.
De troepjes en rommeltjes van de kids. De schreeuwend lelijke hotwheels bijvoorbeeld, ik noem maar wat maar niet insta waardig dus laten we in een doos?
Huur een container en gooi het weg.... of start met leven in je showroom en pak het uit.
Hier thuis hangen de kinderkamer muren gezellig vol met schatten van vakantie, een lijstje van geboortecadeau een herinnering van een tekening van vriendinnetje etc etc.
Daar hebben alle jongens 4 voetbal posters. Het voelt bijna als hotel kinderkamers. Ze zijn alle 4 nagenoeg identiek met andere speler keuzes op de muur. En een blauwe Arte muur ipv een groene etc.
We vonden destijds Heel veel van Kim haar interieur, zowel advies als keuzes, maar dat vind ik wel honderd keer persoonlijker dan deze maximale insta showroom boerderij.
Ja je zoekt sensatie die er niet is. Als jvp het zelf in had geschreven had je er dan ook zo op gereageerd? Jvp is blijkbaar niet blij met haar maat M (en idd er is werkelijk niets mis met die maat) maar de woorden ‘op dit moment’ komen echt van haarzelf. En MB gebruikt ze wsl zelfs op verzoek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:28 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet oke. Maat M is overigens prima, maar samen op de foto: ik draag een xxs en jac op het moment een M. Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het raar.
Ik kijk af en toe, volg haar niet. Vind haar vaak geacteerd overkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:50 schreef Avea het volgende:
Wordt Kelly Caresse hier ook besproken?
Het valt me de laatste tijd op dat ze content en filmpjes 1 op 1 nadoet van anderen. Ik volg haar al heel lang niet meer dus misschien was dat al langere tijd zo, maar ze komt nu telkens voorbij.
Met die schoonmaaktaken herken ik veel van de content van Amber Girelle (die ik overigens wel leuk vind om te volgen, al is dat meer een cleanfluencer dan mom haha)
En nu zag ik ineens dat filmpje over zomervakantie met kinderen, dat ze doet of ze zichzelf iets aan wil doen. Weet niet meer bij wie, maar dit is letterlijk nagedaan van een ander wat ik gister voorbij zag komen. Inclusief dat handje en gekke lachje erbij.
Ik vind haar reels ook altijd net-niet of helemaal niet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:50 schreef Avea het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat ze content en filmpjes 1 op 1 nadoet van anderen. Ik volg haar al heel lang niet meer dus misschien was dat al langere tijd zo, maar ze komt nu telkens voorbij.
Met die schoonmaaktaken herken ik veel van de content van Amber Girelle (die ik overigens wel leuk vind om te volgen, al is dat meer een cleanfluencer dan mom haha)
En nu zag ik ineens dat filmpje over zomervakantie met kinderen, dat ze doet of ze zichzelf iets aan wil doen. Weet niet meer bij wie, maar dit is letterlijk nagedaan van een ander wat ik gister voorbij zag komen. Inclusief dat handje en gekke lachje erbij.
Tsja ze kan moeilijk in joggingpak die boot op gaan toch? Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze er in bikini gaat zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies de bedoeling 🙄
Dat ze zegt dat het heel goed voor haar is om nu thuis even weg te gaan, vind ik ook veelzeggend..
Moedig is het zeker, maar dat zijn 10 vrouwen max. Delen met 178.000 anderen is een tweede, bewuste keuze mijns inziens.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja ze kan moeilijk in joggingpak die boot op gaan toch? Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze er in bikini gaat zitten.
Al die vrouwen om haar heen, is best confronterend.
Je komt nou eenmaal niet in 1 dag weer op gezond gewicht.
Dat ze het zelf geweldig vind , dat vind ik een aanname, ze heeft dat niet zelf gezegd, wel het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.
De foto’s zijn wel wonderlijk voor iemand die haar lichaam echt maximaal niet leuk vindt.
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omodaquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:56 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat MB met Kimberly Bosman om gaat? Van echte Gooische moeders… dat Jacq niet mee moest met dit meiden tripje meestal is ze er ook wel bij met dit soort dingen.
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarischquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En hoe sexy ziet MG er uit in zijn paardrij outfit
Sorry maar als ik mijn man zo zal zien dan is dat echt een afknapper 😂😂😂😂🙈
Tsja ze deelt al dat ze naar Spanje gaat, dan is het logisch dat ze het vervolg ook filmt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:32 schreef Holaa het volgende:
[..]
Moedig is het zeker, maar dat zijn 10 vrouwen max. Delen met 178.000 anderen is een tweede, bewuste keuze mijns inziens.
Ik weet niet wat ik van haar mag vinden, ik volg haar niet meer, het is allemaal te gemaakt!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:50 schreef Avea het volgende:
Rechts bovenin zie je je eigen naam met een vierkantje ernaast, daarop klikken en dan zie je inbox, bericht verzenden etc.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)quote:Op donderdag 3 juli 2025 06:37 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie heeft een reel over de katten maar daarin vermeld ze niet dat zijzelf die kat ter wereld heeft gebracht en moeder poes gered heeft . Is ze haar eigen verhaal vergeten?
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?
Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.
Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
Haha helemaal eens, het moet allemaal instawaardig zijn. Niks leuks of persoonlijks.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:52 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt!
Als je in je eigen bericht hierboven op haar @ klikt, kan je haar een PM of DM sturen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Is wel een influencer dingetje, zetten heel hun leven en/of dat van hun kinderen online voor iedereen om te bekijken. Maar zodra je er een mening of vraag over hebt veranderen ze in duiveltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik denk dat mensen met een risico op een eetstoornis via internet op heel veel manieren getriggerd kunnen worden. Ik vind ook niet dat MB ondergewicht promoot. Ze geeft geen tips om af te vallen ofzo. Overigens vond ik dat filmpje met MB en J ook wel leuk om te zien hoe dezelfde kleding op verschillende lichamen staat. Persoonlijk vond ik het bij J vaak beter staan, op dat roze pak na.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Een ongezond gewicht ‘promoten’ vind ik in geen enkel geval goed te praten.
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…
Precies hoe jij het omschrijft, zo zie ik het ook. Ja en de keuzes die ze maakt. Ze heeft al jaren slaapproblemen, denk ook dat het een opeenstapeling is van. Wat is dan een juiste keuze?quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?
Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.
Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
Haha ze bedoelt dat ze de ene kat had maar toen gelijk haar strategie heeft bepaald om alles en iedereen naar haar hand te zetten zodat die tweede er ook kwam.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)
Ze heeft nu misschien zo vaak gehoord dat een kat prima een stuit bevalling kan en als ze dit op tiktok plaatst krijgt ze weer allemaal mensen die dit gaan vertellen
En dat twix steeds naar haar kwam 🤣 ja... Kattenlokker... Maar dat verteld ze er niet bij!
Overigens moest txix toen bij haar geholpen worden door de mobiele dierenarts 🤔 maar die moederpoes is dus nog steeds niet gesteriliseerd 🤔 of hebben de buren dat wel zelf gedaan?
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarisch
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Een ongezond gewicht ‘promoten’ vind ik in geen enkel geval goed te praten.
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee of het niet kan. Het kan ook een keuze zijn om lekker thuis te blijven omdat dat bijv. rustiger is.
Toen hij terugliep naar het paard, met dat zweepje en die snelle pas, vond ik hilarisch.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:53 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
Wat is ze ook kinderlijk!quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ach wat leuk! En heeft ze die katten helemaal zelf ter wereld gebracht? Wat een oermoeder!!!! En wat een held!!!
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het niet op vakantie gaan dit jaar komt voor MB wel op het slechtste moment. Voor haar zou een vakantie juist heel goed zijn nu. Even geen werk etc..
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Ja ze gaat op de foto in bikini, maar wat moet ze dan? Alkes verbergen.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als ze het zou promoten zou ze dat toch niet zeggen?
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
Nou ja antwoord op je punt kan je zelf ook bedenken.. Mensen volgen haar om haar leven te volgen dus ook haar Hobbies 🤷quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.
Overal staat een vraagteken bij, dus dat IK me dat afvraag. We mogen dit wel en dat niet zeggen of afvragen, maar net hoe het uitkomt. Stop ook met reageren en meelezen hier. Lichtgeraakte mensheid tegenwoordig zeg... bleghquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….
Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
Dat verbaasde mij ook heel erg ja.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Idd, dacht dat ze het bracht als een vriendinnen trip. 😂quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omoda
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Het is niet gezegd dat ze het niet kunnen betalen.
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Ja ze gaat op de foto in bikini, maar wat moet ze dan? Alkes verbergen.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als ze het zou promoten zou ze dat toch niet zeggen?
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
Joh, en nu hebben ze een groot huis en grote tuin, dus die kinderen ravotten wel buiten en hebben de tijd van hun leven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Het is niet gezegd dat ze het niet kunnen betalen.
Oh, maar je bent ook geen influencer zonder bikini fotos en filmpjes. Of je nu dik of dun bent.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
Ik vind helemaal niet dat ze zich aanstelt, aanname dus.Vraag me alleen af wat er zou moeten zijn als je zoo afvalt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.
Maar eigenlijk is het alsof je insueneert dat ze zich aanstelt met deze stellingen.
Denk dat zij veel te lang teveel op haar bordje neemt en verhuisproject de druppel is.
Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
En ze zijn bijna uitverkocht, nog maar een paar maten!quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂
Ze kan altijd nog een sinasprientje nemen of ander kinder paracetamol zuig tablet...quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach nu is het ontwerp van de paracetamolletjes weer niet goed bij DBM...echt waar zij niet allemaal over kan klagen. Ben blij dat paracetamol bestaat....wat een gezeur...
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
De gouden tip! 🤭quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef miep123456 het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!
plastic is veel goedkoper dan dozen met logoquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:48 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke jubelt over de "mooie broodjesbestellingen" van gisteren en vandaag.
Inpakken in meters plastic folie is toch niet meer van deze tijd?
Waarom niet wat passende kartonnen dozen met logo laten ontwerpen?
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!
Ik heb 2 kinderen en ben blij dat ik mag werken zonder hen 😜quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Nou dat dus, ik zei net ook; ik heb nergens gehoord of gelezen dat mb blij is met haar afgevallen lijf, wel dat ze het zelf ook niet mooi vind en er aan werkt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….
Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.
Ik ook, maar iemand dacht dat geld de reden is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.
Maar ik vind dat er hier best vaak wordt gesuggereerd dat ze blij is dat ze zo is afgevallen, en dat is een aanname.
Aangezien er hier vaak streng wordt toegezien op aannames en daar een waarschuwing voor wordt gegeven vind ik deze aanname niet heel terecht.
Het gaat om iemands gezondheid
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:40 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
Dat kan en dat is prima toch? Zij zal er anders over denken staat al jaren achter elkaar in bikini's op insta en doet het nu ook gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
Ik zeg nergens dat jij dat hebt gezegd toch? Alleen dat het hier is genoemd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:41 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
[..]
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘
Ik wou net zeggen, zo uitgerust ben je over het algemeen niet na een vakantie met 7 kinderenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7
Ja we blijven vrouwen he, gewicht is een dingetjequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
Ik zou het ook niet zo fijn vinden om elke week online gezet te worden op haar kanaal als ik dus mee zou rijden met die groep. Maar misschien vindt de manege het wel fantastische reclamequote:Op donderdag 3 juli 2025 12:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM kan de feedback van Maarten al niet aan. Het heeft zelfs invloed op hun relatie. Die woorden zijn heel veel zeggend. Daarmee doet ze ook de inhoud van haar boek teniet.
Hiermee bevestigt ze maar weer eens dat ze echt niets van feedback kan hebben. Dat hele boekje staat vol met subjectieve negativiteit die er mogelijk niet eens in.
Ze zou de feedback van haar ouders ook wel niet aan hebben gekund. Ik denk dat dat heel dicht bij de waarheid komt.
Dan blijft er weinig te schrijven over, kan mooi het topic weer op slot 😂quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!
En over het milieu maken zij zich echt niet druk, dat is wel te zien aan de vele vliegreisjes naar Spanje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
plastic is veel goedkoper dan dozen met logo
Inderdaad maar AM doet het met stukjes uit zelfhulpboekjes van haar instabesties met wie ze samenwerkt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
Exact dit, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:17 schreef PinsesKoe het volgende:
Hier het tegengeluid: ik vind het juist goed dat MB zich niet verstopt in verhullende kleding maar gewoon aan trekt wat ze altijd aan heeft en dat laat zien zoals ze dat al heel lang doet. Ook dit is onderdeel van het leven. Ze is er open over dat er zaken spelen waardoor ze dit gewicht heeft bereikt. Ze geeft zelf aan er niet blij mee te zijn. Niet iedereen is een stress eter en komt kilo's aan. Er zijn juist ook legio vrouwen met hetzelfde probleem als MB en ook die vrouwen moeten een stem hebben en zoch kunnen identificeren met rolmodellen zoals MB. Toen Erin (@:miniliefde) nog borstvoeding gaf was ze ook graatmager. Die liet dat ook gewoon op beeld zien. That's life!
Ik denk dat ze vooral best goede intenties HAD toen ze begon met YouTube/insta. Toen ze zich nog star aan haar eigen principes hield enzo. Maar toen ze ontdekte dat ze met insta (veel) geld kon verdienen én dat ze hier heel veel positieve aandacht en bevestiging door kreeg (elke like een nieuw shotje dopamine), ze in heel rap tempo haar principes en intenties losliet. En die heeft ze ingeruild voor geld en aandacht, meer, meer, meer, ten koste van alles en iedereen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
Haha ach ja, over een jaar of 2 is die kleur weer uit, moeten ze hun hele inboedel weer vervangen!quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Volgt er iemand shirleydenotter_ ?
Die gaat echt helemaal door in der saidbeige huis.
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Echt wat een flauwekul en doordraaien met zoiets.
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbmquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef IlseMarije het volgende:
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?
Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Nog een ‘queen of sad beige’: @cynterior_designsquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’
Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Inderdaad maar dan zorg je dat ze lekker thuis kunnen zijn, lekker hangen op de bank en proberen op tijd in bed te krijgen (Wat niet meevalt met de hitte) en niet nog op avond mee baan sjouwen. (Mee laten sjouwen want ze ging met oma mee)quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm
Klopt, heb het aangepastquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:33 schreef poohenzo het volgende:
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen
Zij kan dat gewoon, het plan orakelquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:02 schreef Moondance het volgende:
Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
Ze zet er altijd bij "nu een uur rust", misschien heeft ze ook moeite met klokkijken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.
Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt![]()
Dan is het dat rondje met een getal erin!quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyyquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’
Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Wat niemand weet, bleek iedereen behalve AM te wetenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:13 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.
Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
Het is bij haar echt nooit goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷♀️
Daar kan je niet eens pasta met geraspte kaas voor eten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷♀️
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:14 schreef Missinglink24 het volgende:
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
Zie je het al voor je dat ze dan te laat zijn en ze chaggie op straat staat te wachten tot ze aankomen. Ik zou wel eens een paar dagen in dezelfde buurt willen wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
Triest dat je daar een boek voor moet schrijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.
Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Dat denk ik ook. Ze noemt een soep als voorbeeld. Ook dan ben ik echt meer kwijt. Verse groente, kruiden, kookroom. En dan heb ik er nog niet eens vlees in.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
Ik zie ze nog gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
Boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.
Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg echt een error van het idee dat je smeerkaas door soep roert. Terwijl ik bijv wel soms cheddar broccoli soep maak, of soms wat feta over courgettesoep verkruimel. Maar smeerkaas & soep geeft me echt zo’n error 😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Goed gezegd 👏quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.
Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.
Dat zal binnenkort wel afgelopen zijn. Ze heeft een kleurenanalyse laten doen en felle kleuren blijken niet haar kleuren te zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:41 schreef Avea het volgende:
[..]
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.
Eens met de saaie inrichting hoor. Al zijn ze wel een prachtig huis aan het bouwen en lijkt die tuin me ook geweldig voor de kinderen!
En ja pijnboompitten zijn duur, maar je flikkert ook niet een heel zakje door je pasta he, kan je echt wel een aantal keer mee doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:05 schreef Moondance het volgende:
Maar Sanneke komt ook weer zo onsympathiek over door iemand die haar een suggestie geeft voor een recept met pijnboompitten erin compleet belachelijk te maken.
Alsof het heel raar is dat mensen bij budget recepten denken aan iets meer dan 1-2 euro? Je kan ook zeggen: goh wat lief dat jullie met me meedenken! Ik merk alleen dat niet iedereen hetzelfde idee heeft over wat een budget recept is. Ik bedoel dan eigenlijk recepten van 1-2 euro. Met veel van jullie suggesties kom ik toch nog wat hoger uit, doordat er bijv. duurdere ingrediënten zoals pijnboompitten in zitten. Dus mocht iemand nog ideeën hebben voor recepten rond de 1-2 euro dan zijn die meer dan welkom!
Ik kan niet in hun portemonnee kijken hoor dus misschien kunnen ze echt niet anders, maar de dingen die zij noemt zoals pannenkoeken en spaghetti aglio olio zijn toch gewoon echt ongezond en niet voedzaam. Wat dat betreft vind ik het ook niet gek dat ze er zo ongezond uit zien als dat is wat je eet.
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50
Of een grote bak couscoussalade met groenten, of simpel aardappelen met seizoensgroenten en iets van vega/vis/vlees wat in de aanbieding is.
Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.
Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
Net als die Cora uit Meer dan verwacht. Risicovolle drielingzwangerschap en met 35 weken je vluchtkoffer niet klaar hebben staan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt er iemand LauraKemeling? ( eigenaresse Van Tess&Tobi/mamanova).
Ik krijg helemaal error van hoe laks zij omgaat met haar zwangerschap.
Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.
Ik zou dat dus echt niet kunnen zo
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.
Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
Ik vond het zelf al vreselijk dat ik (zorgeloze zwangerschap) met 37 weken nog kleine dingen moest doen zoals babyslaapzakjes wassen. Die ik bij m’n eerste kind pas na een week of 4 voor het eerst gebruikte… Dus nee, dit soort dingen snap ik ook echt niet!quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze is er idd wel heel open in, maar dat ze zo (naar mijn idee) laks omgaat met van alles terwijl ze al 37weken zwanger is snap ik echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.
Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.
Dat is dus gelogen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?
Wat ze willen en wat niet?
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobiquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?
Heeft AM ook samenwerking mee gehad
Moest toen haar firmanaam veranderen, zoiets
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉
Oja, zij had een winkel in Leiden inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:18 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobi
Geweldig. Misschien durfde diegene dat omdat Sanneke zelf met regelmaat linkjes deelt naar pijnboompitten. Dan verwacht je natuurlijk dat ze die zelf ook op voorraad heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.
Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.
Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:55 schreef Ballerina888 het volgende:
Minibelle weer, M. laat het niet zien op school...nee wellicht is dit wat er in zit.
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
Maar moeder zal het vast wel gaan gebruiken om duidelijk te maken hoe speciaal en slim ze is. Terwijl legio scholen het zo doen tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
Kind is van december, dus niet ongewoon dat ze naar groep twee gaat. Mijn zoon hetzelfde. Grens is januari normaal (hier dan) En die vind school ook maar saai. Houten schoolse puzzels zijn ook saai, Paw Patrol puzzels niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Flink gedokt voor Centerparcs he. Als ze nou een vakantie had gesponsord gekregen, hoefde ze nu niet op water en brood te leven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
Ik zie het ook niet. Ik gebruik ook mijn mobielquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Heel kwalijk dit soort ouders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."
Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
De story over dat ze geschrokken is heeft ze verwijderd. Er staat nu alleen nog dat zijn stukje waardevol zal zijn. Zou Sam gemute worden? 😏quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.
Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.
Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:19 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
Precies zoals Sanneke is dus. Die staat mijlenver van de realiteit af. En omdat ze regelmatig linkjes deelt van grote zakken pijnboompitten verwacht ik dat ze die gewoon op voorraad heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
Zo erg. Ik heb haar jaren geleden ontvolgd, nu dit topic is samengevoegd heb ik weer een paar keer gespiekt. Echt niet oké hoeveel ze van haar kinderen laat zien. En intens veel stories elke dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
Lot kent haar moederregisseur niet anders dan vastgeplakt aan een telefoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."
Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
Inderdaad ja, dat riep ze voor dat ze naar school ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
Als de baby zometeen geboren is gaat haar man op privé en dan moet iedereen hem volgen om achter de naam van de baby te komen. Zo ging het de vorige keer ook. Allemaal cringe en voor de show …quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef Miste_28 het volgende:
Dat geleeuuurrr van kelly beukers om haar man aan de 40.000 volgers te helpen...wat enorm cringe
Het is al een wonder dat Guus een keer apart vermeld wordt! Alles draait daar om Jim, Juul en Lot, de andere kinderen zijn bijvangst of zo en daar staat ze vooral veel tegen te zuchten via haar telefoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:55 schreef Post-its het volgende:
Vandaag een spannende dag voor guus?
Zeker z'n diploma uitreiking? Benieuwd of am dan wel een keer tijd maakt voor haar zoon en school.
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:39 schreef Snaky het volgende:
Judith is voo lof over de school van Bob. Omdat ze met haar meepraten vooral. Dan is het systeem weer wel goed. Bijzondere vrouw.
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Maremare het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.
Ze kon zichzelf in ieder geval weer even flink op de borst kloppen over haar reislustigheid. Wat heeft die vrouw het toch enorm met zichzelf getroffen.
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef miep123456 het volgende:
Je ziet in het filmpje ook de moeder van AM, ik denk dan waarom doe je dit nu delen?
Inderdaad, daar neem je voor vrij. De datum weet je ongeveer een jaar van te voren. De tijd hier maar 2 weken van te voren, dus ik heb de hele dag vrijgenomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
Zeker weten. Die moeder daar is niets mis mee, wel met AM en haar hondje M.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doen
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.
Asociaal gedrag noem ik dat. Een keer te laat komen kan iedereen gebeuren. Stelselmatig te laat (laten) komen zegt m.i. dat je schijt hebt aan school, de leerkracht, de rest van de klas én aan je eigen kind.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
Denk idd dat het aanspreken niet altijd werkt.. Ouders die het belangrijk vinden komen toch wel optijd.. En als ze een keer te laat zijn weten ze zelf al dat het fout is en balen al genoeg 🤷 ouders die er poep aan hebben hebben ook poep aan de berisping.. Ken zelfs mensen die naar een andere school zijn gegaan omdat ze erop aangesproken werden en totaal niet zien dat ze zelf fout zittenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
Snap het wel, ieder mens zou om minder paranoïde worden. Annemarie Geerts staat daar tussen al die ouders/leraren/medeleerlingen die alles van haar (kunnen) weten. Dan sta je toch gewoon voor paal?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Of krijgt AM soms een error omdat ze niet om 18.00u kan eten?
Och, och met haar error, error als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Of krijgt AM soms een error omdat ze niet om 18.00u kan eten?
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AMquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:13 schreef Lodelie het volgende:
Am is trots dus ze gaat sowieso naar de diplomauitreiking.
Sowieso... Wat een geweldige moeder is het ook he. Wat het tijdstip ook is, zij gaat sowieso. Oerkracht, wat een moederliefde.
Het is nog niet zo laat hè. Moet het eerst zien of ze daadwerkelijk meegaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef miep123456 het volgende:
[..]
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een Coco ❤quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef Snaky het volgende:
Haha Coco Zhou heeft zelf een pony geknipt! Zo'n grappig kindje!
Sanneke was natuurlijk door niemand gewaarschuwd dat het hebben van kinderen kosten met zich meebrengt. Waarom heeft niemand haar dat verteld?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke heeft een kapper gevonden voor 20 euro. Maar is nog veel geld want kind is toch rustig met knippen.
Daarna geeft iemand een ongevraagde tip. Hoe durft diegene ook. Dat een tondeuse erover scheelt in de prijs. Maar diegene snapt niet hoe bewegelijk baby's zijn.
Euh die van jou was toch zeer rustig?
Ik betaalde 17.50 voor de eerste knipbeurt en zo veel haar had mijn kind nog niet. Stuk minder dan haar kind. Groeide alleen gek. Als je een jongen krijgt weet je dat je iets vaker bij de kapper zit. Of je moet voor een lange coupe gaan.
Haha ja dat weet ik wel zeker. Maar ik hou daar wel van. Lekker boeven, maar ondertussen ook zo lief. Ook met haar broertje altijd 🥰quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Daar heb je je handen vol aan denk ik
Wel een schatje ja. Ik vind ze alle 4 erg leuk trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |