Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.
Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
Goed gezegd 👏quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.
Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.
Dat zal binnenkort wel afgelopen zijn. Ze heeft een kleurenanalyse laten doen en felle kleuren blijken niet haar kleuren te zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:41 schreef Avea het volgende:
[..]
Wat ik bij haar dan wel weer grappig vind is dat ze zelf wel vaak in van die felgekleurde pakken loopt.
Eens met de saaie inrichting hoor. Al zijn ze wel een prachtig huis aan het bouwen en lijkt die tuin me ook geweldig voor de kinderen!
En ja pijnboompitten zijn duur, maar je flikkert ook niet een heel zakje door je pasta he, kan je echt wel een aantal keer mee doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:05 schreef Moondance het volgende:
Maar Sanneke komt ook weer zo onsympathiek over door iemand die haar een suggestie geeft voor een recept met pijnboompitten erin compleet belachelijk te maken.
Alsof het heel raar is dat mensen bij budget recepten denken aan iets meer dan 1-2 euro? Je kan ook zeggen: goh wat lief dat jullie met me meedenken! Ik merk alleen dat niet iedereen hetzelfde idee heeft over wat een budget recept is. Ik bedoel dan eigenlijk recepten van 1-2 euro. Met veel van jullie suggesties kom ik toch nog wat hoger uit, doordat er bijv. duurdere ingrediënten zoals pijnboompitten in zitten. Dus mocht iemand nog ideeën hebben voor recepten rond de 1-2 euro dan zijn die meer dan welkom!
Ik kan niet in hun portemonnee kijken hoor dus misschien kunnen ze echt niet anders, maar de dingen die zij noemt zoals pannenkoeken en spaghetti aglio olio zijn toch gewoon echt ongezond en niet voedzaam. Wat dat betreft vind ik het ook niet gek dat ze er zo ongezond uit zien als dat is wat je eet.
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Als je uitgaat van 4 personen (of met 2-en twee dagen hetzelfde eet) heb je 8 euro te besteden per recept. Dat lukt toch wel? Bijv met pasta, zak spaghetti (¤1), 2 blikken tomatenblokjes (¤1,50), paprikamix (¤2), champignons (¤1), courgette (¤1), kruiden/knoflook/uitje (¤1), totaal 7,50
Of een grote bak couscoussalade met groenten, of simpel aardappelen met seizoensgroenten en iets van vega/vis/vlees wat in de aanbieding is.
Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:13 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat blijkbaar niet wist, je zou toch zeggen dat dat besproken wordt.
Wat mensen inderdaad bezielt om hun kinderen, hoe leuk ze ook zijn, tot in de badkamer, in hun ondergoed al tanden poetsend en tot in de slaapkamer te filmen heb ik nooit begrepen..
Net als die Cora uit Meer dan verwacht. Risicovolle drielingzwangerschap en met 35 weken je vluchtkoffer niet klaar hebben staan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Volgt er iemand LauraKemeling? ( eigenaresse Van Tess&Tobi/mamanova).
Ik krijg helemaal error van hoe laks zij omgaat met haar zwangerschap.
Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.
Ik zou dat dus echt niet kunnen zo
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze is 37weken zwanger van een kind met een hartafwijking, aantal dagen terug had ze nog geen maxi cosi (kind kan ook nog niet gelijk mee naar huis, maar ik zou dat wel geregeld willen hebben), het huis is een grote bende omdat ze nog iets in elkaar aan t zetten zijn ofzo. Er was nog niks geregeld voor de erkenning van het kind door de vader.
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.
Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
Ik vond het zelf al vreselijk dat ik (zorgeloze zwangerschap) met 37 weken nog kleine dingen moest doen zoals babyslaapzakjes wassen. Die ik bij m’n eerste kind pas na een week of 4 voor het eerst gebruikte… Dus nee, dit soort dingen snap ik ook echt niet!quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze is er idd wel heel open in, maar dat ze zo (naar mijn idee) laks omgaat met van alles terwijl ze al 37weken zwanger is snap ik echt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel heel erg open over de angsten rondom de gezondheid van het kindje en aanstaande bevalling en verloop erna.
Ik heb die winkel nooit zo goed gesnapt! Altijd geld zorgen. Collecties in de sales of insta life verkopen omdat er anders niet opnieuw ingekocht kan worden. Het lijkt me een hele lastige markt waarin ze zich begeven met heel veel concurrentie. Knap dat het nog steeds bestaat.... ik vraag me af voor hoelang.
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik reken en kook met duurdere producten. Hier lukt dat echt niet.
Dat is dus gelogen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want ze bespreekt toch alles met haar kinderen op influence gebied? Zei ze n.a.v. de uitzending van BOOS?
Wat ze willen en wat niet?
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobiquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Is dat zij van die hoesjes over schalen enzo?
Heeft AM ook samenwerking mee gehad
Moest toen haar firmanaam veranderen, zoiets
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ik hou me er zelf ook niet aan hoor haha, ik kook waar ik zin in heb en ga toch liever naar de kaasboer of groenteboer dan de budgetsuper. Maar tijdens m’n studiejaren jarenlang op houtje gebeten, en toen met krap budget toch voedzaam en goedkoop kunnen eten. Al was het wel vaak dezelfde recepten die elkaar afwisselden haha. Maar goed, ik ga nu helemaal offtopic. Weer ontopic: zou Sanneke ook gaan besparen op hun horeca en uitjes uitgaven?
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier ook de kaasboer, groenteboer etc. Love it. Ik denk dat Sanneke zelf budget wil koken om vaker uit eten te gaan😉
Oja, zij had een winkel in Leiden inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:18 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt! Winkelnaam eerst Jut&Julie nu Tess&Tobi
Geweldig. Misschien durfde diegene dat omdat Sanneke zelf met regelmaat linkjes deelt naar pijnboompitten. Dan verwacht je natuurlijk dat ze die zelf ook op voorraad heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.
Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.
Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:55 schreef Ballerina888 het volgende:
Minibelle weer, M. laat het niet zien op school...nee wellicht is dit wat er in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |