abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 16:49:54 #201
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218111189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:02 schreef Moondance het volgende:

Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.

Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt :)

En in de categorie tips ( @ oa @Earring ); je kunt ook naar dm.fok.nl om iemand een DM te sturen, vind ik vaak makkelijker mobiel dan op iemands naam etc te klikken. Moet je wel de naam precies weten anders stuur je soms een rando een DM die voor het laatst in 2001 online was _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:56:09 #202
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218111271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
Ze zet er altijd bij "nu een uur rust", misschien heeft ze ook moeite met klokkijken?
pi_218111278
Zouden de bijdragen van de kinderen van AM in het boek komen als ze zouden schrijven dat ze het ontzettend irritant vonden dat hun moeder constant met de camera in haar knuisten liep en via een beeldscherm tegen hen praatte? Ze niet veel privacy hadden en de jongste meisjes al helemaal niet, want het is in de loop der jaren alleen maar erger geworden? Dat ze op moesten draven bij promotie van het een of ander? Dat hun jeugd is gedeeld met tienduizenden volgers, dat wildvreemde mensen meer over hen weten dat hun opa en oma?

Retorische vraag hoor. 🙄
pi_218111350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.

Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt :)
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
pi_218111406
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 17:17:30 #206
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218111478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Dan is het dat rondje met een getal erin!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218111619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’

Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
pi_218111835
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.

Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
pi_218111843
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
I can't help it, if I'm lucky
pi_218111845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.

Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
Wat niemand weet, bleek iedereen behalve AM te weten

Ik ga het wel lezen trouwens, zo hypocriet ben ik dan wel
pi_218111852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
pi_218111854
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷‍♀️
pi_218111875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷‍♀️
Het is bij haar echt nooit goed
pi_218111883
quote:
Daar kan je niet eens pasta met geraspte kaas voor eten.
pi_218111887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:14 schreef Missinglink24 het volgende:
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
  Moderator / Colorchick donderdag 3 juli 2025 @ 18:24:27 #216
382129 crew  Donna
pi_218111911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
Zie je het al voor je dat ze dan te laat zijn en ze chaggie op straat staat te wachten tot ze aankomen. Ik zou wel eens een paar dagen in dezelfde buurt willen wonen.
pi_218111928
quote:
Triest dat je daar een boek voor moet schrijven.
Al zal het wel meevallen, zoals Tarantelle zegt. Want anders komt het vast niet in het boek.
pi_218111976
quote:
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.

Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
pi_218112015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
pi_218112021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.

Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
pi_218112075
quote:
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
pi_218112106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
Dat denk ik ook. Ze noemt een soep als voorbeeld. Ook dan ben ik echt meer kwijt. Verse groente, kruiden, kookroom. En dan heb ik er nog niet eens vlees in.
pi_218112199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:46 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
Ik zie ze nog gewoon
pi_218112216
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Boterham met pindakaas.
pi_218112314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg echt een error van het idee dat je smeerkaas door soep roert. Terwijl ik bijv wel soms cheddar broccoli soep maak, of soms wat feta over courgettesoep verkruimel. Maar smeerkaas & soep geeft me echt zo’n error 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')