Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:02 schreef Moondance het volgende:
Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
Ze zet er altijd bij "nu een uur rust", misschien heeft ze ook moeite met klokkijken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als je naar https://forum.fok.nl/user/active/509832 (of bovenin naar "mijn actieve topics") gaat, zie je in welke topics er is gepost sinds je laatste bezoek. Door op " >> " naast de topictitel te gaan, ga je dan naar de nieuwste post sinds je bijleessessie.
Bovenin op "reset" drukken zodat hij weet dat je op dat moment gelezen hebt![]()
Dan is het dat rondje met een getal erin!quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyyquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’
Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Wat niemand weet, bleek iedereen behalve AM te wetenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:13 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Gewoon clickbait. Allemaal teasertjes voor het nieuwe boek. Vermoeiend.
Ik ben cynisch vandaag. Maar misschien is het boek een aanzet op de aankondiging dat Annemarie gaat stoppen met het tentoonstellen van haar gezin. Wie weet...?
Ik merk eigenlijk dat ik niet bijzonder nieuwsgierig ben naar de "Wat niemand weet" van het influencen.
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha ach ja, beetje Rotterdamse taal geloof ik. Maar waar ik mij over verbaas, een gezonde groentesoep maar met twee bakjes smeerkaas(????). Whyyyy
Het is bij haar echt nooit goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷♀️
Daar kan je niet eens pasta met geraspte kaas voor eten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke vindt een recept wat 7,50 zou kosten geen budget. Maar wil recepten van een euro of 2🤷♀️
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:14 schreef Missinglink24 het volgende:
Gek zou ik worden van dat geklooi met die motors dag in dag uit als ik naast AM woonde!
Zie je het al voor je dat ze dan te laat zijn en ze chaggie op straat staat te wachten tot ze aankomen. Ik zou wel eens een paar dagen in dezelfde buurt willen wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan ga je midden op de weg staan om te filmen hoe Arte en Jim aankomen.
Gelukkig heeft ze het niet druk want zoiets kost toch onnodige tijd ook
Triest dat je daar een boek voor moet schrijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ach ja of je nou smeerkaas of room in je soep gooit, maakt het uit?
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.
Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Dat denk ik ook. Ze noemt een soep als voorbeeld. Ook dan ben ik echt meer kwijt. Verse groente, kruiden, kookroom. En dan heb ik er nog niet eens vlees in.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maar dan ben je jezelf toch niet aan het voeden? Maar goed prioriteiten, liever een weekendje weg naar een vakantiepark terwijl je zelf op een vakantiepark woont dan goed voor je lichaam zorgen
Ik zie ze nog gewoonquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
En die posts over Sam zijn nu weer weg. 😅😅😅
Boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wordt dan pannenkoeken. En dan gemaakt met de mix waar alleen water bij hoeft.
Ik zit echt te denken maar kan werkelijk niks bedenken wat ik kan maken voor 2 euro p/p.
Ik weet niet waarom, maar ik krijg echt een error van het idee dat je smeerkaas door soep roert. Terwijl ik bijv wel soms cheddar broccoli soep maak, of soms wat feta over courgettesoep verkruimel. Maar smeerkaas & soep geeft me echt zo’n error 😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ja nee dat doe ik dus ook niet, maar zal wel smaak zijn. Vind het gewoon niet gezond. Doe er hooguit wat geraspte kaas eroverheen voor de smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |