En over het milieu maken zij zich echt niet druk, dat is wel te zien aan de vele vliegreisjes naar Spanje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
plastic is veel goedkoper dan dozen met logo

Inderdaad maar AM doet het met stukjes uit zelfhulpboekjes van haar instabesties met wie ze samenwerkt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.

Exact dit, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:17 schreef PinsesKoe het volgende:
Hier het tegengeluid: ik vind het juist goed dat MB zich niet verstopt in verhullende kleding maar gewoon aan trekt wat ze altijd aan heeft en dat laat zien zoals ze dat al heel lang doet. Ook dit is onderdeel van het leven. Ze is er open over dat er zaken spelen waardoor ze dit gewicht heeft bereikt. Ze geeft zelf aan er niet blij mee te zijn. Niet iedereen is een stress eter en komt kilo's aan. Er zijn juist ook legio vrouwen met hetzelfde probleem als MB en ook die vrouwen moeten een stem hebben en zoch kunnen identificeren met rolmodellen zoals MB. Toen Erin (@:miniliefde) nog borstvoeding gaf was ze ook graatmager. Die liet dat ook gewoon op beeld zien. That's life!

Ik denk dat ze vooral best goede intenties HAD toen ze begon met YouTube/insta. Toen ze zich nog star aan haar eigen principes hield enzo. Maar toen ze ontdekte dat ze met insta (veel) geld kon verdienen én dat ze hier heel veel positieve aandacht en bevestiging door kreeg (elke like een nieuw shotje dopamine), ze in heel rap tempo haar principes en intenties losliet. En die heeft ze ingeruild voor geld en aandacht, meer, meer, meer, ten koste van alles en iedereen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.

Haha ach ja, over een jaar of 2 is die kleur weer uit, moeten ze hun hele inboedel weer vervangen!quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Volgt er iemand shirleydenotter_ ?
Die gaat echt helemaal door in der saidbeige huis.
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Echt wat een flauwekul en doordraaien met zoiets.

Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbmquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef IlseMarije het volgende:
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?
Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝

Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.

Nog een ‘queen of sad beige’: @cynterior_designsquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:

Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’
Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?

Inderdaad maar dan zorg je dat ze lekker thuis kunnen zijn, lekker hangen op de bank en proberen op tijd in bed te krijgen (Wat niet meevalt met de hitte) en niet nog op avond mee baan sjouwen. (Mee laten sjouwen want ze ging met oma mee)quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm

Klopt, heb het aangepastquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen

Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:33 schreef poohenzo het volgende:
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen

Zij kan dat gewoon, het plan orakelquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.

Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |