abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218108928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
plastic is veel goedkoper dan dozen met logo ;)
En over het milieu maken zij zich echt niet druk, dat is wel te zien aan de vele vliegreisjes naar Spanje.
pi_218108940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
Inderdaad maar AM doet het met stukjes uit zelfhulpboekjes van haar instabesties met wie ze samenwerkt.
Dat Maarten haar boek moet lezen is de 1e die het nakijkt, daarna gaat het naar de uitgever die ook weer iemand de opstelletjes laat nakijken. De vorige keer met haar "boek" werd het tig keer teruggestuurd voor het allemaal in orde was. En nog werd het een chaotisch prutswerk zonder goede opbouw en logica.
pi_218108942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:17 schreef PinsesKoe het volgende:
Hier het tegengeluid: ik vind het juist goed dat MB zich niet verstopt in verhullende kleding maar gewoon aan trekt wat ze altijd aan heeft en dat laat zien zoals ze dat al heel lang doet. Ook dit is onderdeel van het leven. Ze is er open over dat er zaken spelen waardoor ze dit gewicht heeft bereikt. Ze geeft zelf aan er niet blij mee te zijn. Niet iedereen is een stress eter en komt kilo's aan. Er zijn juist ook legio vrouwen met hetzelfde probleem als MB en ook die vrouwen moeten een stem hebben en zoch kunnen identificeren met rolmodellen zoals MB. Toen Erin (@:miniliefde) nog borstvoeding gaf was ze ook graatmager. Die liet dat ook gewoon op beeld zien. That's life!
Exact dit, helemaal mee eens.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 14:31:06 #179
184769 crew  Deisyy
pi_218110166
Ho maar!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218110186
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen ;)
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 14:33:39 #181
184769 crew  Deisyy
pi_218110193
Wat posts verwijderd, en nogmaals de vraag om een tr te zetten, zodat er niet een hele offtopic discussie ontstaat, maar dat wij gewoon even kunnen kijken en besluiten wel of niet in te grijpen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218110220
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?

Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝
pi_218110282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:22 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.
Ik denk dat ze vooral best goede intenties HAD toen ze begon met YouTube/insta. Toen ze zich nog star aan haar eigen principes hield enzo. Maar toen ze ontdekte dat ze met insta (veel) geld kon verdienen én dat ze hier heel veel positieve aandacht en bevestiging door kreeg (elke like een nieuw shotje dopamine), ze in heel rap tempo haar principes en intenties losliet. En die heeft ze ingeruild voor geld en aandacht, meer, meer, meer, ten koste van alles en iedereen.
pi_218110500
Ik ben dan wel benieuwd hoe Maarten feedback geeft. Vind die man zo’n natte dweil, ik kan me haast niet voorstellen dat hij heel scherpe kritiek geeft. En dat zij werkelijk alles wat lijkt op feedback of kritiek enorm persoonlijk opneemt.

Overigens kan ik me nog wel voorstellen dat je meer waarde hecht aan de feedback van mensen die je lief zijn, en dat hun feedback dus ook harder aan kan komen dan feedback van mensen die verder van je afstaan. Maar normale mensen leren toch dat juist die feedback van je dierbaren ook het meest waardevol is en jou het meeste vooruit helpen. En hoe je überhaupt op een normale, professionele, manier met feedback om kan gaan. Maar dat lijkt bij alle influencers onmogelijk. Die continue positieve bevestiging helpt daar ook vast niet bij, elke kritische noot wordt gelijk als “haat” en persoonlijke aanval geïnterpreteerd. Lekker hun eigen universum creëren waar ze enkel bejubeld en toegejuicht worden!
pi_218110683
Volgt er iemand shirleydenotter_ ?
Die gaat echt helemaal door in der saidbeige huis.
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Echt wat een flauwekul en doordraaien met zoiets.
pi_218110715
Maarten lijkt mij het type die heel veel wel best vindt en ook goed gaat met zo'n dominante vrouw, maar dat als hij een grens heeft dat hij er echt niet over gaat.
pi_218110725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze heeft nu zelfs een witte/saidbeige glijbaan gekocht zodat hij bij de inboedel van het huis past.
Haha ach ja, over een jaar of 2 is die kleur weer uit, moeten ze hun hele inboedel weer vervangen!
pi_218110729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:37 schreef IlseMarije het volgende:
DBM haar dochter was gisteren ziek en ze had de pop 🤢 in bed gelegd. Dochter lief was gisteravond mee naar de musical van groep 8 (bij ons mochten destijds echt geen jonge kinderen mee) en ze had de hele avond staan dansen. Vanmorgen voelde het meisje zich niet zo lekker en was best nog wel moe. Nou dat is gek?

Ik ga naar buiten, de hitte van de afgelopen dagen heeft me te pakken denk ik 😝
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm
pi_218110749
quote:
Dat vind ik ook bij huisje.in.brabant. Als er al iets van kleur is zijn het nooit de fellere tinten of de primaire kleuren.
pi_218110875
quote:
Nog een ‘queen of sad beige’: @cynterior_designs

Ook haar kinderen dragen die kleuren
pi_218110876
Ik vind ook dat Michelle zich niet hoeft te verstoppen nu ze wat dunner is. Heb wel het idee dat het momenteel vooral dikke mik is tussen J en K. Jacqueline ging eerst echt met alle tripjes van Michelle mee, tot op het punt dat ik dacht van Joe je hebt een relatie maar bent toch nog wel je eigen persoon? Vind het altijd bijzonder als je partner ineens overal bij moet zijn. Zie voor m’n gevoel op stories sowieso vooral veel Koen en Jacqueline die het leuk met elkaar hebben.

Iets heel anders: ik ben relatief nieuw en vroeg me af of er een manier is om te zien waar ik gebleven ben met het lezen van een topic? Ik moet nu steeds als ik weer op het forum kijk zoeken tot waar ik gelezen heb.
pi_218110949
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’

Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
pi_218110960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het binnenste van de paprika kan je gelijk wegmieteren. Doe er 2 bakjes smeerkaas bij. Goudkuipje, whatever.’

Als je uit bent op meer samenwerkingen (en dus inkomsten) zou ik toch proberen wat aantrekkelijker te zijn voor een potentieel bedrijf?
Over wie gaat dit?
pi_218111018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen
pi_218111130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iedereen is ook moe na zulke warme dagen, einde schooljaar. Niets bijzonders , alleen bij dbm
Inderdaad maar dan zorg je dat ze lekker thuis kunnen zijn, lekker hangen op de bank en proberen op tijd in bed te krijgen (Wat niet meevalt met de hitte) en niet nog op avond mee baan sjouwen. (Mee laten sjouwen want ze ging met oma mee)
pi_218111141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zag het net bij Sanneke voorbij komen
Klopt, heb het aangepast
pi_218111168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:33 schreef poohenzo het volgende:
AM neemt een uurtje rust, misschien moeten sommigen hier dat ook even doen ;)
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
pi_218111173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat uur is ook een wassen neus, ze plaatst een foto van 14.1?u en om 15u gaat de school uit dus moet ze daar zijn.
Zij kan dat gewoon, het plan orakel
pi_218111182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Rust betekent waarschijnlijk op bed liggen en her en der scrollen wat er over haar gezegd wordt, zodat ze dat weer in haar boek kan verwerken.
pi_218111187
Zo sneu de oudste van minibelle… en jonge na groep 2 dusss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')