Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
De gouden tip! 🤭quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef miep123456 het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te lezen en gewoon door scrollen is een optie!
plastic is veel goedkoper dan dozen met logoquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:48 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke jubelt over de "mooie broodjesbestellingen" van gisteren en vandaag.
Inpakken in meters plastic folie is toch niet meer van deze tijd?
Waarom niet wat passende kartonnen dozen met logo laten ontwerpen?
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!
Ik heb 2 kinderen en ben blij dat ik mag werken zonder hen 😜quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
Nou dat dus, ik zei net ook; ik heb nergens gehoord of gelezen dat mb blij is met haar afgevallen lijf, wel dat ze het zelf ook niet mooi vind en er aan werkt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….
Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.
Ik ook, maar iemand dacht dat geld de reden is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Het gaat mij puur over het gewicht an met name MB en hoe of waarom. Dat weet niemand dus speculeren heeft geen zin.
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er speelt, sommige zaken zijn voor haar privé, en dat mag.
Maar ik vind dat er hier best vaak wordt gesuggereerd dat ze blij is dat ze zo is afgevallen, en dat is een aanname.
Aangezien er hier vaak streng wordt toegezien op aannames en daar een waarschuwing voor wordt gegeven vind ik deze aanname niet heel terecht.
Het gaat om iemands gezondheid
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:40 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
Dat kan en dat is prima toch? Zij zal er anders over denken staat al jaren achter elkaar in bikini's op insta en doet het nu ook gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
Ik zeg nergens dat jij dat hebt gezegd toch? Alleen dat het hier is genoemd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:41 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ja hoor, met zn allen 3 topics volgeschreven over haar gewicht en waarom en hoe druk ze is en nu vinden we daar opeens wat van 🤣
[..]
Ik heb nog nooit in mn mond pen genomen dat ze blij is dat ze is afgevallen. En weet je gewicht interesseert me geen ene moer bij niemand niet zou mb vs perfectie nog een voorbeeld aan kunnen nemen 😘
Ik wou net zeggen, zo uitgerust ben je over het algemeen niet na een vakantie met 7 kinderenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7
Ja we blijven vrouwen he, gewicht is een dingetjequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Topics geleden werd er ook al wat van gevonden hoor. Maar het is schijnbaar een hot item.
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
Ik zou het ook niet zo fijn vinden om elke week online gezet te worden op haar kanaal als ik dus mee zou rijden met die groep. Maar misschien vindt de manege het wel fantastische reclamequote:Op donderdag 3 juli 2025 12:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is toch te bizar dat AM elke woensdag met dat rare ding op haar hoofd rijdt? Een keer filmen lijkt me prima. Maar iedere week? Ik zou er iets van zeggen. En blijkbaar heeft ze haar werk nu ook al meegebracht naar haar hobby. Er is geen lijn meer tussen werk en privé. Hoe is dat houdbaar op de lange termijn? Vooral in het geval van AM.. zij is een gigantische stresskip.
ik heb het al eens eerder gezegd en ik denk dat AM best goede intenties heeft, als in "ik verdien ook geld voor het gezin", maar ze is alle grenzen al lang voorbij en kan inderdaad helemaal niet tegen kritiek of zelfs feedback en ik denk dat ze daar oprecht iets van therapie voor zou moeten volgen. En dan niet bij een of andere zelfbenoemde coach waar ze weer geld van krijgt maar een echte therapeut.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM kan de feedback van Maarten al niet aan. Het heeft zelfs invloed op hun relatie. Die woorden zijn heel veel zeggend. Daarmee doet ze ook de inhoud van haar boek teniet.
Hiermee bevestigt ze maar weer eens dat ze echt niets van feedback kan hebben. Dat hele boekje staat vol met subjectieve negativiteit die er mogelijk niet eens in.
Ze zou de feedback van haar ouders ook wel niet aan hebben gekund. Ik denk dat dat heel dicht bij de waarheid komt.
Dan blijft er weinig te schrijven over, kan mooi het topic weer op slot 😂quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:59 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook stoppen met Debbie te bashen en elke onlogische story van dbm onder een vergrootglas te leggen? Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |