abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218106950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Een ongezond gewicht ‘promoten’ vind ik in geen enkel geval goed te praten.
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Ja ze gaat op de foto in bikini, maar wat moet ze dan? Alkes verbergen.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als ze het zou promoten zou ze dat toch niet zeggen?
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
pi_218106978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee of het niet kan. Het kan ook een keuze zijn om lekker thuis te blijven omdat dat bijv. rustiger is.
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Het is niet gezegd dat ze het niet kunnen betalen.
pi_218107010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:53 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.
Toen hij terugliep naar het paard, met dat zweepje en die snelle pas, vond ik hilarisch.
pi_218107346
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
pi_218107467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Harper het volgende:
AM laat het filmpje van Maarten en het paard in het water aan een van de kinderen zien.
"Voordeel van een moeder die influencer is" zegt ze.
Dat zette me aan het denken. Is het filmen van hun hobby ook al onderdeel van haar werk? Maar ja, blijkbaar wel, want haar gezin is haar "selling point".
Ik hoop dat ze ooit beseft dat je ook influencer kan zijn zonder je hele leven, en je familieleden, te filmen.
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷
pi_218107472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ach wat leuk! En heeft ze die katten helemaal zelf ter wereld gebracht? Wat een oermoeder!!!! En wat een held!!!
Wat is ze ook kinderlijk!
pi_218107502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het niet op vakantie gaan dit jaar komt voor MB wel op het slechtste moment. Voor haar zou een vakantie juist heel goed zijn nu. Even geen werk etc..
Er stond ergens in de reactie undecided ofzo. Dus ze zullen vast nog ergens een potje leegtrekkencom wel te gaan. Al ziet hun vakantie met al die koters er niet uit als vakantie. Wordt soms al stapelgek van een vakantie met 2 kleine koters, laat staan met 7
pi_218107522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar er zijn er hier veel die zeggen dat ze haar gewicht promoot? Is dat geen aanname? Ja ze showt haar eigen kledinglijn, maar dat deed ze toen ze wat zwaarder was ook.
Het is zoals het is, ze zegt meerdere keren niet blij te zijn met haar lichaam nu.
Als je jaar langer volgt zie je ook dat haar blik ook is veranderd, ze straalt echt niet zo als vroeger.
Ik denk dat er gewoon veel meer speelt en dat ze niet alles wil delen, het is wel een dame die heel perfectionistisch is, en nu blijkt maar weer dat niet alles zo perfect is als het lijkt.
Ze is echt nu wel heel mager op die foto's, hoop voor haar dat ze zich snel beter gaat voelen.
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
pi_218107556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je goed kijkt zie je dat Maarten het filmpje laat zien... 🤷
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.
pi_218107618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Wat zou er moeten spelen denk ik dan? Geldzorgen? Loopt het bedrijf niet zoals gewenst? Ex van J wil ook weer in de poly? Ruzie met 1 van de bff's? Koen en Sjaak willen samen verder?
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….

Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
pi_218107633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:10 schreef Harper het volgende:

[..]
Whatever. Dat verandert niks aan mijn punt.
Nou ja antwoord op je punt kan je zelf ook bedenken.. Mensen volgen haar om haar leven te volgen dus ook haar Hobbies 🤷
pi_218107721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Of misschien zit ze gewoon persoonlijk totaal niet lekker in haar vel….

Laten we toch eens stoppen met al die speculaties hier…
Overal staat een vraagteken bij, dus dat IK me dat afvraag. We mogen dit wel en dat niet zeggen of afvragen, maar net hoe het uitkomt. Stop ook met reageren en meelezen hier. Lichtgeraakte mensheid tegenwoordig zeg... blegh
pi_218107773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Dat verbaasde mij ook heel erg ja.
En zo gek was de opmerking niet. Viel mij heel erg tegen van Liesbeth
pi_218107827
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omoda
Idd, dacht dat ze het bracht als een vriendinnen trip. 😂
pi_218107838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wat heel begrijpelijk is toch? Wie kan na een dure verbouwing wel ook nog een dure vakantie( ze zijn wel met 10 hè)
En misschien hebben ze die behoefte wel niet, of lukt het niet met de planning door bijv de ex van jvp.
Ik zeg ook nergens dat ze het niet kunnen betalen. Ik snap de behoefte om thuis te blijven juist heel goed na alle hectiek.
pi_218107862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.
Maar eigenlijk is het alsof je insueneert dat ze zich aanstelt met deze stellingen.

Denk dat zij veel te lang teveel op haar bordje neemt en verhuisproject de druppel is.

Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
pi_218107866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
pi_218107887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Joh, en nu hebben ze een groot huis en grote tuin, dus die kinderen ravotten wel buiten en hebben de tijd van hun leven.
pi_218107904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laat ik het er op houden dat IK het niet snap wanneer iemand zo ontevreden zegt te zijn maar het wel steeds laat zien. Nou snap ik bikinifoto’s sowieso niet. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Bij niemand.
Oh, maar je bent ook geen influencer zonder bikini fotos en filmpjes. Of je nu dik of dun bent.
pi_218107911
Ach nu is het ontwerp van de paracetamolletjes weer niet goed bij DBM...echt waar zij niet allemaal over kan klagen. Ben blij dat paracetamol bestaat....wat een gezeur...
pi_218107931
Sofie Nagelkerke jubelt over de "mooie broodjesbestellingen" van gisteren en vandaag.
Inpakken in meters plastic folie is toch niet meer van deze tijd?
Waarom niet wat passende kartonnen dozen met logo laten ontwerpen?
pi_218107936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:43 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat wel wat ver gaan. Lees en reageer graag mee.
Maar eigenlijk is het alsof je insueneert dat ze zich aanstelt met deze stellingen.

Denk dat zij veel te lang teveel op haar bordje neemt en verhuisproject de druppel is.

Ik vind 32 uur werken met 1 kind al pittig. 😂
Ik vind helemaal niet dat ze zich aanstelt, aanname dus.Vraag me alleen af wat er zou moeten zijn als je zoo afvalt.
pi_218107987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂
En ze zijn bijna uitverkocht, nog maar een paar maten!
En hier nog een linkje naar een ronde snackbak voor naar 35euro!

Waar zou haar horloge eigenlijk van zijn? 😉
pi_218107988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach nu is het ontwerp van de paracetamolletjes weer niet goed bij DBM...echt waar zij niet allemaal over kan klagen. Ben blij dat paracetamol bestaat....wat een gezeur...
Ze kan altijd nog een sinasprientje nemen of ander kinder paracetamol zuig tablet...
Desnoods kan ze nog een zetpil erin duwen 🤷 het is nou niet dat dit middeltje in 1 vorm komt 🤔 of van die bruistabletten 😵‍💫 (die zijn pas goor... Ik slik liever een normale weg 🤣 moet* er ongeveer 4a6 per dag - naast vele andere pillen - dus bottemsup it is 👌)
pi_218108010
Zullen we stoppen met dat wel of niet en waarom bij de Bollens. Ik volg ze niet eens maar dan ook steeds die ellenlange reacties quoten is niet prettig lezen. En daarnaast is dit topic toch al zo snel vol nu alles bij elkaar zit. Bedankt vast 🙃
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')