Dat ze het zelf geweldig vind , dat vind ik een aanname, ze heeft dat niet zelf gezegd, wel het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er was geen sneer naar jvp. Die tekst kwam letterlijk van jvp zelf. Iets wat ze al tig keer zelf heeft gezegd.
De foto’s zijn wel wonderlijk voor iemand die haar lichaam echt maximaal niet leuk vindt.
Is op uitnodiging van Iris die een samenwerking heeft met omodaquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:56 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat MB met Kimberly Bosman om gaat? Van echte Gooische moeders… dat Jacq niet mee moest met dit meiden tripje meestal is ze er ook wel bij met dit soort dingen.
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarischquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Lolaliedje30 het volgende:
En hoe sexy ziet MG er uit in zijn paardrij outfit
Sorry maar als ik mijn man zo zal zien dan is dat echt een afknapper 😂😂😂😂🙈
Tsja ze deelt al dat ze naar Spanje gaat, dan is het logisch dat ze het vervolg ook filmt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:32 schreef Holaa het volgende:
[..]
Moedig is het zeker, maar dat zijn 10 vrouwen max. Delen met 178.000 anderen is een tweede, bewuste keuze mijns inziens.
Ik weet niet wat ik van haar mag vinden, ik volg haar niet meer, het is allemaal te gemaakt!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:50 schreef Avea het volgende:
Wordt Kelly Caresse hier ook besproken?
Het valt me de laatste tijd op dat ze content en filmpjes 1 op 1 nadoet van anderen. Ik volg haar al heel lang niet meer dus misschien was dat al langere tijd zo, maar ze komt nu telkens voorbij.
Met die schoonmaaktaken herken ik veel van de content van Amber Girelle (die ik overigens wel leuk vind om te volgen, al is dat meer een cleanfluencer dan mom haha)
En nu zag ik ineens dat filmpje over zomervakantie met kinderen, dat ze doet of ze zichzelf iets aan wil doen. Weet niet meer bij wie, maar dit is letterlijk nagedaan van een ander wat ik gister voorbij zag komen. Inclusief dat handje en gekke lachje erbij.
Rechts bovenin zie je je eigen naam met een vierkantje ernaast, daarop klikken en dan zie je inbox, bericht verzenden etc.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)quote:Op donderdag 3 juli 2025 06:37 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie heeft een reel over de katten maar daarin vermeld ze niet dat zijzelf die kat ter wereld heeft gebracht en moeder poes gered heeft . Is ze haar eigen verhaal vergeten?
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?
Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.
Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
Haha helemaal eens, het moet allemaal instawaardig zijn. Niks leuks of persoonlijks.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:52 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Klopt!
Heel heel slordig voor ontzettend duur Arte behang.
Totaal geen kinderbehang trouwens maar ieder kind heeft het op de muur het luxe Arte. Op de twee jongste kids na met een pimpelmeesje maar lekker beige grijs neutraal.
Overigens zat JvP laatst voor te lezen op een stalen bedframe wat je verder nooit in beeld ziet. Het lijkt alsof het geld zelfs op was voor de kinderkamers. De grijze boxsprings zijn gesponsord door Cloupillow.
En als je dan laatst ziet hoeveel dozen er nog niet uitgepakt zijn, ik denk dat in die dozen letterlijk het leven zit.
De troepjes en rommeltjes van de kids. De schreeuwend lelijke hotwheels bijvoorbeeld, ik noem maar wat maar niet insta waardig dus laten we in een doos?
Huur een container en gooi het weg.... of start met leven in je showroom en pak het uit.
Hier thuis hangen de kinderkamer muren gezellig vol met schatten van vakantie, een lijstje van geboortecadeau een herinnering van een tekening van vriendinnetje etc etc.
Daar hebben alle jongens 4 voetbal posters. Het voelt bijna als hotel kinderkamers. Ze zijn alle 4 nagenoeg identiek met andere speler keuzes op de muur. En een blauwe Arte muur ipv een groene etc.
We vonden destijds Heel veel van Kim haar interieur, zowel advies als keuzes, maar dat vind ik wel honderd keer persoonlijker dan deze maximale insta showroom boerderij.
Als je in je eigen bericht hierboven op haar @ klikt, kan je haar een PM of DM sturen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:39 schreef Earring het volgende:
Ik mis @:muisjeruisje hier al een tijdje. Sinds het 1 topic is eigenlijk. Ik zoek me gek hoe ik een pb stuur maar dat lukt ook niet. Was benieuwd eigenlijk
Is wel een influencer dingetje, zetten heel hun leven en/of dat van hun kinderen online voor iedereen om te bekijken. Maar zodra je er een mening of vraag over hebt veranderen ze in duiveltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Dekliekvanlies die commentaar krijgt over haar Aff plaatsen, deze persoon bijna tot de grond afbrand maar vervolgens wel een story plaatst dat vriendelijkheid geen geld kost.
Nou ik had dus veel verwacht maar dus niet dat zij iemand zou zijn die een ander zo te kakken neer zet.
Ik hoop dat ze blij word van der tent in haar tuin maar brr wat een zure vrouw hoe ze reageert op ‘de waarheid’ .
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik denk dat mensen met een risico op een eetstoornis via internet op heel veel manieren getriggerd kunnen worden. Ik vind ook niet dat MB ondergewicht promoot. Ze geeft geen tips om af te vallen ofzo. Overigens vond ik dat filmpje met MB en J ook wel leuk om te zien hoe dezelfde kleding op verschillende lichamen staat. Persoonlijk vond ik het bij J vaak beter staan, op dat roze pak na.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat je je dat afvraagt. En ik denk dat het er aan ligt om wie het gaat. M is, naar mijn idee, een voorbeeld voor veel vrouwen. Ze heeft alles goed voor elkaar: prachtig huis, bedrijven, dikke bak, een flinke voorraad kleding, hechte familie, hechte vriendengroep, regelmatig etentjes buiten de deur etc. En hopelijk zullen haar volgers, net als de meesten hier, zien dat alles daar draait om het plaatje naar de buitenwereld. Maar… er zal er maar één tussen zitten die haar voorbeeld wil volgen. En éénmaal zoveel afgevallen kom je dat niet zomaar weer aan.
Een ongezond gewicht ‘promoten’ vind ik in geen enkel geval goed te praten.
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vond ‘m bij haar serieus nog redelijk zichtbaar, maar ik ben mensen als Natalie vd Let gewend. Die maken de hashtags nóg kleiner, of zetten het precies onder het kruisje waar je de story weg kunt klikken. Allemaal heel fout en niet oprecht transparant, wat mij betreft. Maar ik vind dat hele affiliate systeem sowieso sneu, als ik eerlijk ben. Als dit een onderdeel van je inkomen moet zijn, ideeën linken (en veelal nog van anderen ook), dan heb je echt geen idee van hoe je voor de maatschappij echt van waarde zou kunnen zijn…
Precies hoe jij het omschrijft, zo zie ik het ook. Ja en de keuzes die ze maakt. Ze heeft al jaren slaapproblemen, denk ook dat het een opeenstapeling is van. Wat is dan een juiste keuze?quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar alles wat er nu over MB gezegd wordt, zou dat ook gezegd worden als ze obesitas/overgewicht zou hebben gehad?
Ja, ze is mager, ze heeft al aangegeven er niet blij mee te zijn, ze zegt er iets aan proberen te doen. Ik heb mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maakt (lange dagen, korte nachten, regelmatig alcohol wat ook niet voor een goeie nachtrust zorgt) en hoop vooral dat ze beter in haar vel komt te zitten.
Ik zou willen dat ik zou afvallen bij stress dan had ik ondertussen maar xxxs gehad 🙈 maar denk dat zij juist denkt; ik zou willen dat ik wat aan zou komen bij stress.
Haha ze bedoelt dat ze de ene kat had maar toen gelijk haar strategie heeft bepaald om alles en iedereen naar haar hand te zetten zodat die tweede er ook kwam.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze maakt er nu een verhaal van dat ze direct het gevoel erbij had dat ze beide katten moest hebben (nou ja dat de broers bij elkaar moesten blijven)
Ze heeft nu misschien zo vaak gehoord dat een kat prima een stuit bevalling kan en als ze dit op tiktok plaatst krijgt ze weer allemaal mensen die dit gaan vertellen
En dat twix steeds naar haar kwam 🤣 ja... Kattenlokker... Maar dat verteld ze er niet bij!
Overigens moest txix toen bij haar geholpen worden door de mobiele dierenarts 🤔 maar die moederpoes is dus nog steeds niet gesteriliseerd 🤔 of hebben de buren dat wel zelf gedaan?
Milou met haar 600 schoenen die ze niet koopt. ‘Deze lijken op de mijne, maar net een ander model en nu suuuuper goed geprijsd! Koop snel!’ 😂quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als t dan nog spullen zijn die je daadwerkelijk gebruikt en heel fijn vind dan kan ik er ergens nog inkomen dat zo'n affiliate link gebruikt, maar niet zoals vele doen; ik zag dit en leek me wel leuk, geen idee hoe de kwaliteit is maar klik op mijn link!
Volgens mij maakte hij gewoon een misstap.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maarten huppelt als een paardje🫣toen hij in dat water viel, hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |