Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze mag, volgens eigen zeggen, niet fietsen. Ze had wel in de auto kunnen stappen, Roy was immers toch al thuis. Had ze tenminste nog iets gedaan.
Nou, dat zou dan de eerste keer zijn dat Debbie op een tegenstrijdigheid wordt betrapt!quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zegt dat ze niet mag fietsen. Maar ik geloof er vrij weinig van dat ze het helemaal niet meer doet. Onlangs stond de bakfiets in de voortuin. Ik zie Roy er nog niet op fietsen.
Had ik ook in een vorig huis. Ideaal voor dingen die je niet dagelijks nodig hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Henrike het volgende:
Ik schrik ook echt van de foto's van Mb, ik geloof echt niet zoals sommigen hier dat ze hier trots op is of het zelf mooi vind.
Iets in haar ogen laat zien dat het echt niet top met haar gaat.
Ik vind het echt sneu voor haar wat het ook is.
Vind haar een lieve moeder voor al de kinderen ,ze werkt hard voor wat ze allemaal doen en kunnen. Maar zo zie je maar weer dat alle luxe ook niet alles is.
Hoop oprecht dat het snel beter gaat met haar.
Iris waar ze op bezoek is is al een vrouw met een prachtig figuur( vind ik) maar als je m'n daar naast ziet staan en naast Quinty dan zie je pas echt hoe erg ze is afgevallen
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
Het is ook niet zo dat ze hier uren voor in de stoel heeft moeten zitten.
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie benadrukt nog maar eens dat ze prul en meuk belangrijker vindt dan de kapper. En die schoonzus had eerder niet een keer tijd om iets te doen aan haar kapsel?
Het is ook niet zo dat ze hier uren voor in de stoel heeft moeten zitten.
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Bij Debbie liggen die bij nagels (die ook weer een beurt nodig hebben), veel te dure kaarsen, Labubu’s en weet ik wat meer.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
Ik vermoed dat de schoonzus het voor niks heeft geknipt. Of misschien voor een zelfgemaakte kaars of een ijsje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die redenatie van haar ook weer.. schoonzus mag knippen want ze wil niet uren in een kappersstoel. Nou meid, als je alleen een knipbeurtje doet bij de kapper dan zit je er wsl net zolang als bij de schoonzus 🤓
Ik ben gisteren eindelijk na een jaar naar de kapper geweest, minimaal zo'n 10 cm eraf laten halen. Het was rustig, niemand in de zaak behalve ik en mijn man en we waren binnen 20 minuten van binnen naar buiten. Ik zou juist helemaal gek worden van elke keer naar een nagelstyliste moeten. Dat lijkt mij meer energie te kosten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤔Puntjes knippen bij een kapper is goedkoper en sneller klaar dan je nagels laten doen toch? Of ben ik nu raar 🤔🤷
Dat is toch ook precies de bedoeling 🙄quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut niet dat ze er trots op is. Ik snap alleen niet dat ze deze foto’s post als ze het zo erg vindt. Zelf ben ik een periode veel te licht geweest. Uit die periode is één foto van mij in bikini en die heeft niemand mogen zien. En als je dan toch bijv. zo’n groepsfoto wilt, ga dan tussenin staan. Nu ligt ook nog alle focus op M.
Dat denk ik ook maar als online je leven is dan is dat ook een deel van je identiteit gewordenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
Yep.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:40 schreef Bo-KataN het volgende:
Annemarie in hotpants, ik kan mij er niks bij voorstellen. Had ze toch wel haar klompen onderaan?😁
Eens! Ik heb altijd de indruk dat de relatie tussen Jacqueline en Koen veel luchtiger is met veel focus op plezier maken en met elkaar lachen. Ik kan me voorstellen dat de relatie(s) met Michelle veel zwaarder zijn met focus op haar er bovenop krijgen of stabiel houden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:29 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat MB er goed aan doet om een tijd offline te gaan, het werk neer te leggen en eens tot rust te komen. Ze lijkt een enorme fomo te hebben en denk dat ze zelf graag overal controle over wil. Misschien voelt het voor haar als een soort teleurstelling (ook naar haar ouders toe) als ze "op zou geven" door even flink de rem in te trappen. Van 1 nachtje op en neer naar Moraira kom je over het algemeen nou niet echt tot rust, zeker niet als je op een boottrip gaat. Ik hoop echt dat ze de juiste hulp krijgt of gaat zoeken. Uiteindelijk heeft ze toch ook een verantwoordelijkheid voor de kinderen. Kun je ze altijd "dumpen" bij oma of de nanny om vervolgens te janken dat je ze zo maximaal mist maar je kunt ook andere keuzes maken.
Nee toch! Ging ze vast het olifantenverblijf mee ter lijf. Of...sjiek een hapje eten met MAARTENGEERTS!!!!!😆quote:
Ik dacht dat ze veel langer ging, maar het was echt ff voor 1 nachtje op en neer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De hoeveelheid schoenen die mb meeneemt.. überhaupt de hoeveelheid bagage 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |