abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218101736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh ja
Dan hoop ik met je mee maar kan me niet voorstellen dat je je kind zonder onderbroekje in een rok laat lopen.
Nee ik ook niet🤣, maar kan me ook noet voorstellen dat je dat met een broek aan doet en laat gaan met een helm op a la bob de Rooy.
pi_218102067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Omdat we maanden stories voorbij hebben zien komen dat ze een onderbroek weigeraar is. Ze wil ze pertinent niet aan en moeder geeft aan dat ze op haar kop kan gaan staan, maar dat ze het vertikt om aan te trekken.
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?
pi_218102292
Ik gok bij DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH, kind heeft buikpijn, germ..komt vast van al die zakjes laxeermiddel wat moeders haar gegeven heeft...

Zelf heeft ze ook weer drama, want ineens heeft ze hooikoorts? Altijd wat met die vrouw.
pi_218102326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan snap ik jouw bericht. Ik volg haar niet dus dacht echt: hoezo zou je je zoiets afvragen?
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣
pi_218102363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:54 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha ja dat snap ik, maar ik vraag me dat niet bij een random kind af🤣
Dat zou ook wel heel gek zijn😂
pi_218102446
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"

Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
pi_218102550
Curly mom is schijnbaar ook gedumpt door haar agency. Die vrouw is flink op z'n retour
pi_218102962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer 😂🤣🤦 "kijken tot het einde als hij eenmaal door heeft hoe het werkt it's magic"

Ik kijk filmpje tot het einde... Judith doet het voor bob heeft vooral interesse in dat het waait... Dan gaat ze stuk of 5 X zeggen dat hij los moet laten... Hij staart haar aan van wat bedoel je.. Dan floept die bal semi per ongeluk door de wind uit zijn hand "jaaaaa" 🥴🤷🤦 kind had niets door hoor... Leuk filmpje voor naar opa en oma 👌👍 maar niet een hij had toen al inzichten die bijzonder zijn
Ja, kind kan nooit eens gewoon spelen ofzo het moet altijd weer bijzonder autonoom met allerlei inzichten zijn
pi_218102979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:50 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok bij DBM vanavond nog een rondje HAP/SEH, kind heeft buikpijn, germ..komt vast van al die zakjes laxeermiddel wat moeders haar gegeven heeft...

Zelf heeft ze ook weer drama, want ineens heeft ze hooikoorts? Altijd wat met die vrouw.
Volgens mij krijgt dochter iets van movicolon (of gelijkwaardigs), is geen laxeermiddel, kan je krampen van krijgen als je er te veel van krijgt. Maar kan me niet voorstellen dat DBM dat bewust zou doen.

Maar ze schreef vandaag op threads dat haar dochter een klysma nodig heeft vandaag, dus als ze buikpijn heeft van de verstopping en ze dus een klysma gaat krijgen zie ik niet in waarom ze weer de HAP zou moeten bellen, maar ze zal vast een reden vinden 😅
pi_218102991
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Ik zweet hier nog steeds van de bank af
pi_218103011
quote:

Mijn kind is ook geniaal denk ik, want die deed precies zo bij die blaasdingen. Ik ga hem nu inschrijven bij een topuniversiteit.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 19:04:28 #37
184769 crew  Deisyy
pi_218103042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:50 schreef SterreKaatje het volgende:
Wat mij vandaag intrigeert is het ijsje van Debbie wat op zolder gehaald moet worden....
Misschien staat daar een vriezer?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218103045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoe koud is het in Den Haag? Julia ligt in bed onder de dekens met een hoodie aan?
Daar vriest t denk ik, ik zit half naakt voor een ventilator, want heb het bloedheet na de vaatwasser inladen 😂
pi_218103126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:51 schreef Louuuu_lou het volgende:
Celine Charlotte is juist supertransparant. Ze filmt ook geregeld het dashboard van haar cursussen als die openstaan, daarin zie je letterlijk de omzet en het aantal deelnemers dat die cursus gekocht heeft. En als een paar honderd mensen een cursus van 3000 euro van je kopen kan het hard gaan hoor. Ze maakt ook weinig bedrijfskosten hè. Software, soms een digitale assistent om dm’s te beantwoorden, maar geen kantoor/materialen/etc. En haar appartement in NY kostte iets van 6000 dollar per maand ofzo, met doorman, eigen gym, business lounge en dakterras. Vliegt altijd business class ook. Je kunt veel vinden van haar werk/wat ze verkoopt, maar een leugenaar is ze niet.

Ze komt trouwens ook niet uit een rijke familie, maar uit een gezin waar weinig over geld gesproken werd en geld/materialisme een beetje vies was. Stond tijdje terug een dubbelinterview met haar en haar moeder in de krant. Haar moeder vindt dat gefocus op geld en rijker en rijker willen worden dus vreselijk 😂
Ja idd, kwam hiervoor hier. Dat delen van omzet. En Spot heeft ze (goed) verkocht.
En na een tijdje is het 'geld maakt geld', dat eerste miljoen kan ze voor zich laten werken door beleggingen en slim investeren.

Ik vind haar altijd dubbel. Super transparant en wat ze doet werkt goed voor haar qua cursussen. Ook badass BAM.
Wel irritant hoeveel voor mij relatief logische dingen ze uitlegt in stories, bijv waar de wijk Brooklyn ligt oid (klein specifiek voorbeeld).
pi_218103132
quote:

Gister zei iemand dat het geen pochen is was Judith doet. Dit is dus een perfect voorbeeld van hoe zij iedereen wil wijsmaken dat Bob geniaal is.
pi_218103139
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
pi_218103151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijken
pi_218103194
quote:

Bob had het niet door
pi_218103200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Die foto’s van MB in Spanje, hier zie je echt duidelijk dat ze enorm afgevallen is!
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.
pi_218103225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik woon er dichtbij maar het is nog steeds bloedheet. Ik zat ook al met verbazing te kijken
Ik woon om de hoek, het is nu 21 graden
pi_218103260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou ze niet gepost hebben. Puur en alleen al vanwege het feit dat ze zegt dat ze het zelf zo erg vindt.
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?
pi_218103327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:25 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Precies daarom dus. Als je iets bent aangekomen (of afgevallen) en je vind dat zelf niet chil (quote mb: ik vind het echt vréselijk!) ga je geen bikini foto’s plaatsen waarop dat heel duidelijk te zien is toch?
Zou ik idd ook niet doen, en dit soort foto's kan ook weer een trigger zijn voor (jonge) meiden/vrouwen met een eetstoornis.

Maar ze is dus voor 1 nachtje op en neer gegaan, begrijp ik?
pi_218103359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien staat daar een vriezer?
Bij ons ook. Op zolder 1 en beneden een kleine.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 19:37:21 #49
184769 crew  Deisyy
pi_218103381
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Bij ons ook. Op zolder 1 en beneden een kleine.
Ja dat had ik ook in mijn vorige huis, heel handig.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218103411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Zonderschijn het volgende:
Ik wil echt niet bodyshamen maar ik schrik hier eigenlijk wel van, ze is echt te mager/dun nu, althans naar mijn mening, ik vind het er niet gezond uit zien. En ik zou ook niet zoveel filmpjes/foto’s van mijzelf posten als ik het zo vreselijk vond.

Had net nog wat anders getypt maar weer weggehaald want voelde toch niet goed.

[ Bericht 28% gewijzigd door proud_mami op 02-07-2025 19:49:44 (Aangepast want voelde niet goed ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')