Als de baby zometeen geboren is gaat haar man op privé en dan moet iedereen hem volgen om achter de naam van de baby te komen. Zo ging het de vorige keer ook. Allemaal cringe en voor de show …quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:07 schreef Miste_28 het volgende:
Dat geleeuuurrr van kelly beukers om haar man aan de 40.000 volgers te helpen...wat enorm cringe
Het is al een wonder dat Guus een keer apart vermeld wordt! Alles draait daar om Jim, Juul en Lot, de andere kinderen zijn bijvangst of zo en daar staat ze vooral veel tegen te zuchten via haar telefoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:55 schreef Post-its het volgende:
Vandaag een spannende dag voor guus?
Zeker z'n diploma uitreiking? Benieuwd of am dan wel een keer tijd maakt voor haar zoon en school.
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:39 schreef Snaky het volgende:
Judith is voo lof over de school van Bob. Omdat ze met haar meepraten vooral. Dan is het systeem weer wel goed. Bijzondere vrouw.
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zouden ze ook iets gezegd hebben over het, vanuit autonomie, te laat komen?
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:29 schreef Maremare het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daar iets over durven te zeggen tegen haar. Snap ook dat er mensen zijn die geen zin hebben in oeverloze discussies met haar, want zij heeft toch altijd gelijk en zo niet dan toch.
Ze kon zichzelf in ieder geval weer even flink op de borst kloppen over haar reislustigheid. Wat heeft die vrouw het toch enorm met zichzelf getroffen.
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef miep123456 het volgende:
Je ziet in het filmpje ook de moeder van AM, ik denk dan waarom doe je dit nu delen?
Inderdaad, daar neem je voor vrij. De datum weet je ongeveer een jaar van te voren. De tijd hier maar 2 weken van te voren, dus ik heb de hele dag vrijgenomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
Zeker weten. Die moeder daar is niets mis mee, wel met AM en haar hondje M.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal een bedoeling, lekker sneaky doen
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een leerkracht hier iets van durft te zeggen. Zou een mooie boel zijn wanneer iedereen maar binnen kan komen op een zelf gekozen moment omdat een leerkracht geen zin heeft in discussies. Daarbij is op tijd komen niet eens een discussiepunt. Het is een regel. En regels zijn er om je aan te houden. Punt.
Asociaal gedrag noem ik dat. Een keer te laat komen kan iedereen gebeuren. Stelselmatig te laat (laten) komen zegt m.i. dat je schijt hebt aan school, de leerkracht, de rest van de klas én aan je eigen kind.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:37 schreef miep123456 het volgende:
En ook weer dat gedoe rondom tijd diploma uitreiking, ja ,inderdaad was dat ook bij ons in de middag en ook vroeg in de avond. Daar neem je dan vrij voor, of stopt eerder met werken!
Denk idd dat het aanspreken niet altijd werkt.. Ouders die het belangrijk vinden komen toch wel optijd.. En als ze een keer te laat zijn weten ze zelf al dat het fout is en balen al genoeg 🤷 ouders die er poep aan hebben hebben ook poep aan de berisping.. Ken zelfs mensen die naar een andere school zijn gegaan omdat ze erop aangesproken werden en totaal niet zien dat ze zelf fout zittenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor over dat op tijd op school zijn geen discussiepunt zou moeten zijn. Maar als ik op onze school een beetje rondkijk dan krijg ik niet de indruk dat ouders erop aangesproken worden of dat ze echt "schijt" hebben aan wat er verwacht wordt. Altijd dezelfde ouders met kinderen die te laat aan komen kakken. En niet 1 dag in de week, maar meerdere dagen per week en ook van begin schooljaar tot einde schooljaar. Verrassend genoeg kunnen ze wel op tijd zijn als er iets leuks op het programma staat zoals schoolreisjes, kerstdiners en paasontbijten.
Snap het wel, ieder mens zou om minder paranoïde worden. Annemarie Geerts staat daar tussen al die ouders/leraren/medeleerlingen die alles van haar (kunnen) weten. Dan sta je toch gewoon voor paal?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Of krijgt AM soms een error omdat ze niet om 18.00u kan eten?
Och, och met haar error, error als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur. Voor haar eigen uitjes regelt ze een oppas, maar nu is het ineens een probleem?
Of krijgt AM soms een error omdat ze niet om 18.00u kan eten?
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AMquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:13 schreef Lodelie het volgende:
Am is trots dus ze gaat sowieso naar de diplomauitreiking.
Sowieso... Wat een geweldige moeder is het ook he. Wat het tijdstip ook is, zij gaat sowieso. Oerkracht, wat een moederliefde.
Het is nog niet zo laat hè. Moet het eerst zien of ze daadwerkelijk meegaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef miep123456 het volgende:
[..]
PFFFF , AM is geweldig, ze maakt tijd vrij voor Guus, ook al is het tijdstip ongunstig! Een applausje en een sticker voor AM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een Coco ❤quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:38 schreef Snaky het volgende:
Haha Coco Zhou heeft zelf een pony geknipt! Zo'n grappig kindje!
Sanneke was natuurlijk door niemand gewaarschuwd dat het hebben van kinderen kosten met zich meebrengt. Waarom heeft niemand haar dat verteld?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke heeft een kapper gevonden voor 20 euro. Maar is nog veel geld want kind is toch rustig met knippen.
Daarna geeft iemand een ongevraagde tip. Hoe durft diegene ook. Dat een tondeuse erover scheelt in de prijs. Maar diegene snapt niet hoe bewegelijk baby's zijn.
Euh die van jou was toch zeer rustig?
Ik betaalde 17.50 voor de eerste knipbeurt en zo veel haar had mijn kind nog niet. Stuk minder dan haar kind. Groeide alleen gek. Als je een jongen krijgt weet je dat je iets vaker bij de kapper zit. Of je moet voor een lange coupe gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |