abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218114231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
pi_218114289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
pi_218114466
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
Maar moeder zal het vast wel gaan gebruiken om duidelijk te maken hoe speciaal en slim ze is. Terwijl legio scholen het zo doen tegenwoordig.
pi_218114627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:16 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Dat is dus gelogen.
Goh 🤪
pi_218114749
quote:

[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Kind is van december, dus niet ongewoon dat ze naar groep twee gaat. Mijn zoon hetzelfde. Grens is januari normaal (hier dan) En die vind school ook maar saai. Houten schoolse puzzels zijn ook saai, Paw Patrol puzzels niet.
pi_218114819
Dat geleeuuurrr van kelly beukers om haar man aan de 40.000 volgers te helpen...wat enorm cringe
pi_218114856
Ik zou niet weten hoe ik voor 2-3 euro moest koken EN gezond/voedzaam.

Paprika soep, gezond.. totdat je er een bak vettige smeerkaas in gooit. 😂

Zou haar best gunnen dat ze voedzaam kan leren eten. Misschien kan ze dr elise volgen over vevo gerechten.

Mijn man zou me ontslaan als ik zo zou koken..wat gaat ze haar kind leren. Is dion ook bewust vegetarisch?

Was die 1/2 euro in totaal of per persoon?🥲
pi_218114868
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
pi_218114912
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
Flink gedokt voor Centerparcs he. Als ze nou een vakantie had gesponsord gekregen, hoefde ze nu niet op water en brood te leven.

Ik ben zelf dik, maar ik voel me wel een gezonde dikkerd ten opzichte van haar. Bankhangen, smeerkaassoep. Ik denk dat de Unox soepen nog gezonder zijn dan dat.
pi_218114940
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."

Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
pi_218114979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Ik zie het ook niet. Ik gebruik ook mijn mobiel
pi_218115029
quote:

[..]
Heel kwalijk dit soort ouders.
pi_218115036
Ik schrik van de foto van MB die ze vanavond online zet. In korte broek met straploss top. Haar huid lijkt slag en ze lijkt nog dunner weer geworden . Ik wil haar niet bodyshamen, ze blijft een prachtige vrouw maar ik hoop dat ze zichzelf ook zo ziet en dat er niet iets ernstigs aan de hand is waardoor ze zo afvalt.
pi_218115139
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
pi_218115146
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...

Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
pi_218115855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
De story over dat ze geschrokken is heeft ze verwijderd. Er staat nu alleen nog dat zijn stukje waardevol zal zijn. Zou Sam gemute worden? 😏

Edit: mijn insta laadde gewoon niet goed. Het staat er nog wel.
pi_218116099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.

Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.

Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
pi_218116207
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:19 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
pi_218116279
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
Precies zoals Sanneke is dus. Die staat mijlenver van de realiteit af. En omdat ze regelmatig linkjes deelt van grote zakken pijnboompitten verwacht ik dat ze die gewoon op voorraad heeft.
pi_218116288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
Zo erg. Ik heb haar jaren geleden ontvolgd, nu dit topic is samengevoegd heb ik weer een paar keer gespiekt. Echt niet oké hoeveel ze van haar kinderen laat zien. En intens veel stories elke dag.

Ik vind dat de tweeling ook zo ongemakkelijk is voor de camera nu, wat logisch is op die leeftijd. Ik snap niet dat AM dat maar blijft filmen. Ik zou in ieder geval een schurfthekel aan m'n moeder krijgen op deze manier.
pi_218116353
Haha Coco Zhou heeft zelf een pony geknipt! Zo'n grappig kindje!
pi_218116358
Judith is voo lof over de school van Bob. Omdat ze met haar meepraten vooral. Dan is het systeem weer wel goed. Bijzondere vrouw.
pi_218116548
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:

Lot kent haar moederregisseur niet anders dan vastgeplakt aan een telefoon.

Die telefoon ìs haar moeder.

Kun je nagaan wat het beeld van Lot moet zijn van een moeder. Ze weet niet wat een normale liefdevolle moeder is. Die telefoon is er altijd, de volgers kijken altijd mee. Lot is een product, een pion op het spel van het Insta account van haar verslaafde moederceo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bo-KataN op 04-07-2025 08:55:12 (.) ]
pi_218116556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
Inderdaad ja, dat riep ze voor dat ze naar school ging.
pi_218116576
Vandaag een spannende dag voor guus?
Zeker z'n diploma uitreiking? Benieuwd of am dan wel een keer tijd maakt voor haar zoon en school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')