Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze is van december. Op de basisschool van mijn kinderen gingen alle okt-dec (de zogenoemde herfstleerlingen) sowieso door naar groep 2. Van groep 2 naar 3 werd dan kritischer gekeken.
Maar idd, moeder zal wel 100 dingen zien die allemaal op HB duiden.
Nog meer druk thuis, want op school zien ze het niet.
Maar moeder zal het vast wel gaan gebruiken om duidelijk te maken hoe speciaal en slim ze is. Terwijl legio scholen het zo doen tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ah ja, dan zou ze daar nog net in zitten inderdaad als hun school hetzelfde aanhoudt. Ik had even geen zin om haar verjaardag terug te zoeken, sorry🤣
Kind is van december, dus niet ongewoon dat ze naar groep twee gaat. Mijn zoon hetzelfde. Grens is januari normaal (hier dan) En die vind school ook maar saai. Houten schoolse puzzels zijn ook saai, Paw Patrol puzzels niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar ze mag wel naar groep 2! Want ze vindt alles saai en wil niet steeds dezelfde puzzels doen. Kind zit net een maand of 3-4 in groep 1 toch? Maar deze powermama heeft het weer voor elkaar. Zal de school daar nou niet ontzettend moe van worden? En dan gaat moeder ook nog een expertise-opleiding doen over hoogbegaafdheid. Kan ze nog meer gaan roepen wat zij allemaal ziet terwijl school al die signalen mist. Heb echt te doen met deze meisjes…
Flink gedokt voor Centerparcs he. Als ze nou een vakantie had gesponsord gekregen, hoefde ze nu niet op water en brood te leven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het heel bizar van Sanneke en haar budget recepten.
Sorry maar groenten heeft een mens gewoon nodig. Net zoals gezond eten.
En 1 of 2 euro voor een maaltijd? Misschien kon je daar 20 jaar geleden prima iets mee op tafel zetten maar tegenwoordig niet hoor. Maar jeetje mina, deze vrouw heeft haar prioriteiten niet op een rijtje.
Ach, zolang je maar met je auto van je huis naar je lunch/dinerspel kan komen, meerdere keren per jaar dagjes weg kan doen, meerdere keren per jaar (korte) vakanties tot je kunt nemen. Sorry maar heel veel mensen doen echt niet wat zij doet met meer geld op de bank. En de ene keer moeten ze elk dubbeltje omdraaien, de andere keer zwemmen ze volgens haar in het geld. Doe toch gewoon eens verstandig. Je bent een vrouw van 36 met een kind waar je zorg over draagt.
En ook kan nog zo hard roepen op Threads dat ze zo gezond is maar dat is ze echt niet. Gezonde voeding en beweging zal écht goed doen in haar geval.
Ik zie het ook niet. Ik gebruik ook mijn mobielquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie dit niet, misschien omdat ik mobiel forum (via een webbrowser, geen idee of er een Fok-app bestaat..)
Heel kwalijk dit soort ouders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."
Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
De story over dat ze geschrokken is heeft ze verwijderd. Er staat nu alleen nog dat zijn stukje waardevol zal zijn. Zou Sam gemute worden? 😏quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:08 schreef Henrike het volgende:
Oei Am is geschrokken van het feit dat Sam niet altijd positief was over haar influencen.
Wat had ze dan gedacht? Haar kinderen staan gewoon dagelijks op
Social media met alle positieve en negatieve gedragingen. Heel Nederland ziet wat ze doen en zeggen, wat ze dragen en eten.
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe iemand het lef had om pijnboompitten te vermelden. Vond ze heel brutaal. Dan eet je goud.
Het stond tussen haakjes. Dus optioneel.
En er stond Maacarpone of kookroom.
Maar mascarpone echt heel duur.
Wat een botheid weer. Hoe dúrfen die volgers toch, tegen De Sanneke.
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:19 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt afschuwelijk! Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er niet eens een heel klein lampje gaat branden bij pa en ma Geerts. Dit is toch geen gezonde situatie voor een kind?? Arme arme kinderen 😔
Precies zoals Sanneke is dus. Die staat mijlenver van de realiteit af. En omdat ze regelmatig linkjes deelt van grote zakken pijnboompitten verwacht ik dat ze die gewoon op voorraad heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sanneke had het zeker anders kunnen verwoorden. Maar als je je niet realiseert dat bepaalde producten echt niet budget is dan sta je ook wel van de realiteit af zeg 😅
Zo erg. Ik heb haar jaren geleden ontvolgd, nu dit topic is samengevoegd heb ik weer een paar keer gespiekt. Echt niet oké hoeveel ze van haar kinderen laat zien. En intens veel stories elke dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:16 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen als m'n kind dat zou zeggen en het al helemaal niet online plempen
Lot kent haar moederregisseur niet anders dan vastgeplakt aan een telefoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:21 schreef Holaa het volgende:
Lot tegen Annemarie bij het naar bed brengen (wat dus live gedeeld wordt op insta ten eerste)...
"Ik wil dat je me nog een knuffel geeft met je telefoon."
Sorry maar dat is toch ziek! 🤯🤯
Inderdaad ja, dat riep ze voor dat ze naar school ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik ben in de war. De jongste van minibelle zou toch gelijk starten in groep 2? Daar heeft ze wekenlang over zitten opscheppen 🫠
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |