SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Bueno; Hwang, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Ueda, Paixão.
Weinig geblesseerde spelers die een transfer maken hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Reële kans dat Timber weg gaat. En dan begin ik niet eens over blessures. Dit jaar was absurd.
Hij heeft toch nog niet verlengd? En loopt volgend seizoen niet zijn contract af?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:44 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Weinig geblesseerde spelers die een transfer maken hoor.
Ohja, dat nieuwsbericht dat van de verlenging was blijkbaar voorbarig. Dacht dat hij bijgetekend had.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog niet verlengd? En loopt volgend seizoen niet zijn contract af?
https://www.soccernews.nl(...)ferwaarde-opdrijven/
Laten we het hopen. Liever dat hij nog een jaartje blijft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ohja, dat nieuwsbericht dat van de verlenging was blijkbaar voorbarig. Dacht dat hij bijgetekend had.
Prima statistieken voor een klein miljoen. Het alles vanuit Den Haag segment gaat gewoon niet op.quote:
Deze blauwvinger helpt het je hopenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:57 schreef ashardalan het volgende:
Hopen dat die blauwvingers lekker op hun bek gaan vanavond
Ja, heel apart dat de kuip vorige week leeg was tijdens een uitwedstrijdquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
Apart dat Feyenoord een week te laat is met de ode aan Beenhakker
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke, uiteraard, meer dan verdiend is
Hoewel, zeker, volledig verdiend, zou deze ietwat vroeg komen. Desondanks, zeer gewenst en terechtquote:
Heb hier het geluid maar uitgezet & een podcast aangezet... Veel vermakelijkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die tweede helft is niet fijn voor mijn oogballen
Ja gênant dat een trainer blij is dat een situatie die vooraf is besproken een goal oplevertquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:00 schreef tong80 het volgende:
Gênant dat juichen van van Persie bij de fout van de doelman.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gênant dat een trainer blij is dat een situatie die vooraf is besproken een goal oplevert
Mwah, je houdt alsnog redelijk vaak open huis maar speelt tegen fluttegenstandersquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spel was niet slecht maar ook niet goed
Er is duidelijk voor een andere weg gekozen om in deze fase voor meer zekerheid te kiezen omdat er miljoenen mee gemoeid zijn
logische en niets mis mee
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hij-voor-ons-kiestquote:Feyenoord-talent op de radar in Europese topcompetities: 'Hoop dat hij voor ons kiest'
Het contract van Zépiqueno Redmond loopt deze zomer af bij Feyenoord. De talentvolle spits krijgt belangstelling uit de Europese topcompetities. Hoofdtrainer Robin van Persie hoopt vooral dat hij in De Kuip blijft.
Feyenoord-talent op de radar in Europese topcompetities: 'Hoop dat hij voor ons kiest'
Totttenham Hotspur, AFC Bournemouth, AC Milan. Naar verluidt zomaar een aantal namen uit een rijtje clubs dat interesse heeft in de handtekening van Redmond. Feyenoord-trainer Robin van Persie zei vrijdagavond na de zege op PEC Zwolle (4-0) dat hij nog niet met de achttienjarige spits over de belangstelling heeft gesproken.
'Ik hoop vooral dat Zeppi zijn contract verlengt bij ons. Daar is best wel lang contact over tussen zijn agent en Feyenoord. Dus ons standpunt blijft daarin hetzelfde. We hopen dat hij voor ons kiest', aldus Van Persie.
Onzin natuurlijk, die speelt over een paar jaar bij Fortuna Sittardquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Zeppi laten zien dat hij al deze interesse heeft gewekt?
Champions L wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Zeppi laten zien dat hij al deze interesse heeft gewekt?
Ik word niet blij van middelmatige spelers die niet kunnen voetballenquote:
En wat waren daarin zijn prestaties? De enige prestatie die ik gezien heb is dat hij de enige was die niet geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Champions L wedstrijden gespeeld
Bovendien hij is nog vrij jong, mogelijk potentie voor de toekomst en natuurlijk handelswaar om geld mee te verdienen
Het is toch ook gewoon nog een jeugdspelerquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
En wat waren daarin zijn prestaties? De enige prestatie die ik gezien heb is dat hij de enige was die niet geblesseerd raakte.
Voorlopig heb ik nog niet de dingen gezien waardoor ik denk dat het een speler is voor de Spurs. Ook niet voor de serie van 25 spelers waarvan er 1 wel zal doorbreken. Voorlopig hou ik het op een jongere versie van Vente. Kan prima ballen, maar geen glansrijke carrière.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon nog een jeugdspeler
Hij had normaal gesproken ook helemaal niet meegedaan als er geen geblesseerden waren geweest
Door op CL niveau te gaan voetballen wekt dat automatische gewoon belangstelling
zo werkt het nu eenmaal.....
en dan heeft hij ook nog is een aflopend contract...
lekker gratis zo een speler ophalen bij een jeugopleiding die toch wel een goede reputatie heeft
Dat heb ik ook nog niet gezien van Ueda....quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog niet de dingen gezien waardoor ik denk dat het een speler is voor de Spurs. Ook niet voor de serie van 25 spelers waarvan er 1 wel zal doorbreken. Voorlopig hou ik het op een jongere versie van Vente. Kan prima ballen, maar geen glansrijke carrière.
En daar is ook niks mis mee, maar de buitenlandse aandacht is in mijn ogen waarschijnlijk veel meer spelersmakelaars-gedoe om een hype te laten creeren dan echte content.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet gezien van Ueda....
Ik denk dat hij beter kan worden dan Ueda....zo moeilijk zal dat niet zijn
Ik vind Vente beter dan Ueda...
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......quote:
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......
Hij is al ingehaald door Carrillo
Hopelijk haalt Feyenoord nog een spits die er gelijk staat....
Waar zie je staan waar ik zeg dat Redmund de redder is...quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.
Die woorden leg ik je ook zeker niet in de mond. Ik hou het vooral bij mijn eigen conclusie dat ik Redmond een prima spits voor de eredivisie vindt (zoals bijv ook Vente), maar geen groots talent voor het buitenland.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar zie je staan waar ik zeg dat Redmund de redder is...
Ik ga al aan dat Redmund eerst een paar jaar uitgeleend zou moeten worden voordat hij in aanmerking zou kunnen komen voor feyenoord....
Sem Steijn past eigenlijk precies in het rijtjes spelers zoalsquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
13 miljoen euro stukslaan op Sem middelmaat Steijn, wel weer gelachen hoor.
10 miljoen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
13 miljoen euro stukslaan op Sem middelmaat Steijn, wel weer gelachen hoor.
Szymanski en Tomasson tussen die twee spelers zetten is bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Sem Steijn past eigenlijk precies in het rijtjes spelers zoals
Davy Klaassen
Tomasson
Guus Til
Szymański
En dan kan ik er nog een stuk of 10 noemen.....
Zijn geen super top spelers maar zonder dit soort spelers zal je succes een stuk minder zijn.....
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Paixao is zo’n ongelofelijke kutspeler.
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is overal opduiken om doelpunten te makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski en Tomasson tussen die twee spelers zetten is bijzonder te noemen.
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......
Hij is al ingehaald door Carrillo
Hopelijk haalt Feyenoord nog een spits die er gelijk staat....
Ja leuk dat je zogenaamd goals koopt met Steijn maar Paixao is ook zo goed als zeker weg.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.
Toornstraquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
En dan kan ik er nog een stuk of 10 noemen.....
Veel plezier in de serie C vriend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hij-voor-ons-kiest
ik denk dat hij niet gaat verlengen
zou eerst nog een paar jaar uitgeleend moeten worden om geschikt te zijn voor feyenoord
Gijs is gewoon een Nederlander he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al opmerkelijk hoe weinig Small speelt sinds van Persie trainer is?!
Gijs Narrowquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gijs is gewoon een Nederlander he.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
Buitenspeler met een prima rendement, elk seizoen ietsjes beter. Maar als er een club zo gek is om er 25 voor neer te leggen zou ik hem ook meteen wegdoen eigenlijk.
(Volgens mij had ik ook ‘genoeg gezien’ afgelopen zomer, maar toch)quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
Paixao moet je eigenlijk ook wel een keertje gaan doorselecteren. Vandaag doet hij weer heel veel goed hoor, maar dan krijg je toch nog steeds het idee dat dit het wel een beetje is
Vente was in zijn periode bij Feyenoord toch gewoon veel te jongquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:28 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben nog niet zo kapot van Steijn, maar het is wel fijn dat er af en toe een Nederlandse speler wordt gekocht. Wel gelachen om die opmerking hier over Vente. Straks wordt Mitchell Te Vrede nog aangedragen.
Het gaat er niet om dat je veel spitsen heb, het gaat erom dat je geschikte spitsen hebquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.
Pepie is ook voor 13 miljoen gehaald en die heeft het grootste gedeelte van het seizoen op de bank gezeten bij psv........quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Oh en 13 miljoen voor Steijn is ook wel een prijsje na die 8 miljoen voor Zerrouki.
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pepie is ook voor 13 miljoen gehaald en die heeft het grootste gedeelte van het seizoen op de bank gezeten bij psv........
Domste keuze ooit. Die Pepi is de nieuwe Jorgensen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.
dit was toch ook een gigantische blunder.....quote:In september 2023 keerde Lozano terug naar PSV, waarbij de club ¤15 miljoen betaalde voor de snelle vleugelaanvaller.
Daarna toch ook weer voor 12 miljoen verpatst? Ik wil best de selectie van PSV doornemen maar met Pepi en Lozano hebben ze toch verdienstelijk gehandeld. Zeg dan iets over Karsdorp of Malacia, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dit was toch ook een gigantische blunder.....
Jij begint toch over Steijn en dat er zoveel voor betaald isquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarna toch ook weer voor 12 miljoen verpatst? Ik wil best de selectie van PSV doornemen maar met Pepi en Lozano hebben ze toch verdienstelijk gehandeld. Zeg dan iets over Karsdorp of Malacia, zou ik zeggen.
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij begint toch over Steijn en dat er zoveel voor betaald is
Je hebt gewoon geen zekerheden bij transfers ook niet voor 10 miljoen. En of je dan 2x een Twente spekt of een andere club is toch niet relevant? Volgens mij hebben jullie recent met Bruma, Max, Baumgartl, Romero etc ook wel eens ketsers van die orde van grootte opgelopen. You win some you lose some...nou poe poe.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.
Eh ja. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zekerheden bij transfers ook niet voor 10 miljoen. En of je dan 2x een Twente spekt of een andere club is toch niet relevant? Volgens mij hebben jullie recent met Bruma, Max, Baumgartl, Romero etc ook wel eens ketsers van die orde van grootte opgelopen. You win some you lose some...nou poe poe.
psv heeft denk ik ook weles bij andere clubs in nederland geshopt en ook een hoop geld weggegooidquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.
Telt er even 4 miljoen bovenop. Maar bij Pepi was die er als de kippen bij om het te corrigeren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eh ja. Geen speld tussen te krijgen.
En dan ben ik nog steeds benieuwd of je 21 miljoen voor Jan Lul aan Twente hebt overgemaakt of niet.
8 en 13 dacht ik, maar dan maken we er 18 van.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Telt er even 4 miljoen bovenop. Maar bij Pepi was die er als de kippen bij om het te corrigeren.
Maar ok als dit jou bezig houdt mag dat uiteraard. Snap alleen niet waarom je daar benieuwd naar zou zijn. De kans is niet groter of kleiner dat het een miskoop is omdat het de tweede aankoop van Twente is.
Top! Spannend hoor, wat zal het gaan worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
8 en 13 dacht ik, maar dan maken we er 18 van.
Nounounounounou....quote:
Joh, dat ventje heeft wat minuten gemaakt tegen Milan, en wil nu graag iets wat op salaris gaat lijken in plaats van op zakgeld. Daarnaast zal hij geen zin hebben om met jong in een flubberkuttecompetitie te ballen. Prima, geef hem een contractje en zet hem lekker een jaartje bij Dordt of Excelsior, zien we daarna wel weer wat z'n rek is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Domste keuze ooit. Die Pepi is de nieuwe Jorgensen.
Als je na 2 seizoen nog niet die opa uit de basis kan spelen dan bent je echt niks waard.
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.quote:Op zondag 27 april 2025 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pepi vergelijken met Jorgensen dat kan echt niet.
Ik geef je ook gelijk.quote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.
Ik denk wel 50 goals zelfs!quote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.
11 doelpunten in 680 minutenquote:
Toch vind ik dat Bosz te lang heeft gewacht om Pepi de voorkeur te geven boven de Jongquote:Op zondag 27 april 2025 01:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
11 doelpunten in 680 minutenDe 30 had ie makkelijk gehaald. En de titel voor PSV gepakt.
Gaat het straks in het buitenland ook beter doen dat die overschatte Giminez
Was lastig om de goat te passeren. In zijn huidige vorm wel een stuk makkelijker..quote:Op zondag 27 april 2025 01:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch vind ik dat Bosz te lang heeft gewacht om Pepi de voorkeur te geven boven de Jong
Dan had die inderdaad geëindigd op 50 Eredivisie goals. En dat is nog zonder de minuten van de verlenging. Ongelooflijk wat een pech die jongen. Had als eerste speler ooit dat aantal kunnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 01:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
11 doelpunten in 680 minutenDe 30 had ie makkelijk gehaald. En de titel voor PSV gepakt.
Gaat het straks in het buitenland ook beter doen dat die overschatte Giminez
Hij heeft een goeie trap en een neusje voor op de goede plaats staan. Als je z'n goals laat zien zie je precies dat.quote:Op zondag 27 april 2025 10:53 schreef bbuddybb het volgende:
Hans laat zojuist wat kools zien van Steijn.
Ik ben om.
Dit wordt een bizar succes.
WAAROM stond Luuk de Jong in de basis ook toen pepi niet geblesseerd wasquote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi is toch een heel beperkte spits.quote:Op zondag 27 april 2025 01:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was lastig om de goat te passeren. In zijn huidige vorm wel een stuk makkelijker..
Pepi is komend seizoen de eerste spits
Ik weet het: andere trainer, ander team, andere tijden. Maar Szymanski was ook niet zo'n goede voetballer.quote:Op zondag 27 april 2025 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft een goeie trap en een neusje voor op de goede plaats staan. Als je z'n goals laat zien zie je precies dat.
Ben benieuwd of het genoeg is om de rest te verbloemen
Als Steijn letterlijk in zijn contract een clausule heeft dat hij voor 10 miljoen weg mag, waarom zou je dan meer moeten gaan betalen....dus die 10 miljoen lijkt me dan logische als Steijn zelf ook naar Feyenoord wil.quote:Op zondag 27 april 2025 11:35 schreef bbuddybb het volgende:
Hansie bij Goedemorgon Eredivisie:
Volgens Kraay, die Dennis te Kloese sprak, zou het definitieve bedrag op tien miljoen euro liggen zonder aanvullende bonussen. ''Ik ben tijdens de wedstrijd naar Dennis te Kloese gegaan. Hij zegt: los van een krabbel op het document is het rond en het is geen dertien miljoen. Wat het wel is? Tien miljoen en geen bonussen erbij,'' aldus Kraay.
Eens, 10 van zijn 11 goals waren ook tegen NAC, Excelsior, Willem 2, Groningen en Zwolle. En ohja tegen Koninklijke HFC en het C-team van Liverpool.quote:Op zondag 27 april 2025 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pepi is toch een heel beperkte spits.
Is gewoon een type Weghorst, weinig techniek, moet het vooral van intikkertjes en kopgoals hebben.
Je zou bijna user @wotte gaan missen aldus user @wottequote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het grote Feyenoord-topic is gekaapt door een stel overcompenserende Eindhovenaren...
Grote mond nu ze weer winnen, erg stil toen ze hun 10 punten voorsprong verspeelden.
quote:Op zondag 27 april 2025 11:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik weet het: andere trainer, ander team, andere tijden. Maar Szymanski was ook niet zo'n goede voetballer.
quote:Op zondag 27 april 2025 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pepi is toch een heel beperkte spits.
Is gewoon een type Weghorst, weinig techniek, moet het vooral van intikkertjes en kopgoals hebben.
Wtfquote:Op zondag 27 april 2025 11:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik weet het: andere trainer, ander team, andere tijden. Maar Szymanski was ook niet zo'n goede voetballer.
Jij bent duidelijk zijn wereldpasses vergeten.quote:Op zondag 27 april 2025 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
Nu schat ik Szymanski wel hoger in dan Steijn, maar Szymanski moest het ook voornamelijk van zijn loopacties en goals hebben.
Waar is die reportage? Lees er in het artikel niks over, kan het ook zo snel niet vinden.quote:
NPO 1quote:Op zondag 27 april 2025 16:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waar is die reportage? Lees er in het artikel niks over, kan het ook zo snel niet vinden.
Jij had tijdens het kijken waarschijnlijk nog last van de oogtyfus van eerdere jaren. Szymanski is voetballend juist erg sterk.quote:Op zondag 27 april 2025 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
Nu schat ik Szymanski wel hoger in dan Steijn, maar Szymanski moest het ook voornamelijk van zijn loopacties en goals hebben.
Altijd de eerste.quote:Op zondag 27 april 2025 19:03 schreef Zipportal het volgende:
Een Feyenoorder wordt als eerste kampioen als trainer in Engeland. Done deal.
Veel geld voor iemand zonder restwaarde.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Met flappen aan het strooien alsof Don Dennis in Thailand zit
Dat kan af en toe wel, maar laatste tijd zijn er wel veel inkomende transfers 24+.quote:Op zondag 27 april 2025 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand zonder restwaarde.
Dit is natuurlijk wel weer het andere uiterste.quote:Feyenoord meldt zich voor Japanse verdediger Watanabe
Aangepast: Vandaag, 17:33
ROTTERDAM - Na het aantrekken van Sem Steijn voor komend seizoen richt Feyenoord de pijlen op andere mogelijke versterkingen. De Rotterdamse club heeft zich inmiddels gemeld om de Japanse verdediger Tsuyoshi Watanabe over te nemen van AA Gent bevestigen bronnen in België.
Tsuyoshi Watanabe
Het ziet er naar uit dat Watanabe bezig is aan zijn laatste wedstrijden voor de Buffalo’s. Vorige zomer én winter sloeg Gent al verschillende aanbiedingen af voor Watanabe. Daarbij kreeg de ambitieuze Japanse verdediger de toezegging dat er deze zomer wel meegewerkt zal worden aan een stap hogerop.
Watanabe, bij afwezigheid van voormalig SC Heerenveen-speler Sven Kums en Stefan Mitrovic de aanvoerder van de Belgische nummer vijf, ligt nog twee jaar vast in Gent. Sinds zijn transfer van KV Kortrijk twee jaar geleden heeft hij zich ontpopt tot onmiskenbare sterkhouder van de Buffalo’s én de Jupiler Pro League. De vraag is nu hoe ver Feyenoord, dat al een eerste bod heeft uitgebracht, wil gaan voor Watanabe.
Vertrek Hancko?
Vorige zomer moest de 28-jarige sterkhouder nog minstens 10 miljoen euro kosten. Vandaag ligt die prijs iets lager. Feyenoord is evenwel niet de enige club die Watanabe in het vizier heeft. De verdediger, die één interland voor Japan speelde, is sinds 2022 actief in België. Daarvoor speelde hij voor FC Tokyo.
Feyenoord wil zich versterken met een centrale verdediger met het oog op het verwachte vertrek van David Hancko deze zomer. De Slowaakse verdediger is toe aan een stap omhoog en kan de Rotterdammers een volgende klapper op de transfermarkt opleveren. Bovendien is er ook de nodige interesse in Thomas Beelen.
Ik heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer Japanners in Europa voetballen en dat ze soms pas rond hun 25e de overstap maken. Kan natuurlijk dat dit een enorm goeie speler is die nooit ontdekt is door de grotere clubs. Japanners blijven wel vaak goed tot ver na hun 30e.quote:Op zondag 27 april 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel weer het andere uiterste.
Vind het bijzonder veel geld voor een speler van zijn leeftijd (en met minder interlands dan Ueda).
Ook vaak genoeg gebleken dat de daadwerkelijke transferbedragen lager uitvallen dan in eerste instantie in de media genoemd (zo ook bij Steijn), maar dat is ook allemaal afwachten.quote:Op zondag 27 april 2025 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar er wordt nu wel erg makkelijk met transfers rond de 10 miljoen gestrooid.
Ja, je moet oppassen dat je wel genoeg toekomstige waarde in je basis hebt staan.quote:Op zondag 27 april 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan af en toe wel, maar laatste tijd zijn er wel veel inkomende transfers 24+.
1908.nl had dit keer ein-de-lijk weer eens een scoopquote:Op zondag 27 april 2025 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is de bron van dat nieuwsbericht over die Japanse verdediger?
Weer eens wat anders dan 1 van de 10 middenvelders fit hebben zoals eerder dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2025 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang, Targhalline, Zechiel, Moder, Timber, Milambo en Steijn; dat wordt dringen op het middenveld.
En dan heb je Zerrouki nog niet genoemd.quote:Op maandag 28 april 2025 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang, Targhalline, Zechiel, Moder, Timber, Milambo en Steijn; dat wordt dringen op het middenveld.
Tja het is er niet veel meer sinds er een bevlogen en zeer gerespecteerde journalist weg isquote:Op maandag 28 april 2025 11:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
1908.nl had dit keer ein-de-lijk weer eens een scoop
En Bullaude!quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan heb je Zerrouki nog niet genoemd.
Hahahaha, het zoveelste echec van de jeugdpedofielen die tegenwoordig op social media rondhangen.quote:
Vrij lachwekkend ja.quote:Op maandag 28 april 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha, het zoveelste echec van de jeugdpedofielen die tegenwoordig op social media rondhangen.
Pistolero en Lokalequote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Bullaude!
Wie was ook alweer die Bullaude fan?
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Lokale was ook fan van Bassetquote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Nee dat gaat Jan Plug doen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?
Deze Argentijnse nummer 10 heeft de werkethiek van Guus Til, maar de techniek van een potentiële topspeler.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lokale was ook fan van BassetHahaha
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Zo dan. Hier worden even grenzen gesteld.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik neem Arne Slot niet langer serieus.
Zo.
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
Slappe zak.quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.
quote:
Gore smerige stokers.quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe meer Aziaten in het elftal hoe beter.
Wen maar aan de nieuwe burgemeester.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En in de avond alles aan de roulettetafel uitgeven. Waarom denk je dat die Hwang zo'n raar carrièreverloop heeft, overal gokschulden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Marko Pantelic Japans bloed?quote:Op maandag 28 april 2025 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!
Nee ja ze draaien echt een kutjaar inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja het is er niet veel meer sinds er een bevlogen en zeer gerespecteerde journalist weg is
Die te Kloese zal wel een fetish voor Aziatische vrouwtjes hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet hoe ze iedere keer nu ineens bij die Aziaten terecht komen
Misschien verkopen ze in Azië daar veel shirtjes daardoor ofzo?
Hwang heeft het goed gedaan maar die Ueda is natuurlijk een lachertje
Ik wens Wolfsburg sterkte.quote:Op maandag 28 april 2025 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRISKED
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rsklus-in-bundesliga
VBL / het centrale Cole Bassett topic #1quote:Op maandag 28 april 2025 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.
Ik was Basset even volkomen vergeten.
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.quote:
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.quote:Op maandag 28 april 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.
quote:Op maandag 28 april 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.quote:
Lazio voor de EL was ook wel geinig. Bij de Lazio rondo in de CL zat ik helaas op Tenerifequote:Op maandag 28 april 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.
quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
quote:
Nou, ik zie Hwang anders genoeg overtredingen maken, vaak tegen het rode aan.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
@Caland wil meer Zerrouki en Mitchell.quote:Op maandag 28 april 2025 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, ik zie Hwang anders genoeg overtredingen maken, vaak tegen het rode aan.
Doe ff heel gauw normaalquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers zou van mij zo terug mogen komen. Daar kun je voor 5 miljoen geen miskoop aan doen.
Denk alleen niet dat hij zin heeft in een plek op de bank.
Dessers en Danillio waren beter dan die 2 die we nu hebben. OF ze nog steeds dat niveau hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers zou van mij zo terug mogen komen. Daar kun je voor 5 miljoen geen miskoop aan doen.
Denk alleen niet dat hij zin heeft in een plek op de bank.
Zoals gezegd; beter dan Carranza en misschien ook wel beter dan Ueda. Maar daar sluit ik nog niet uit dat het toch nog wat kan worden.quote:
Ben in de ontvoering van Heineken bezig. Caransa komt herhaaldelijk langs.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:15 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, ik zou het ook helemaal niet erg vinden als Carranza deze zomer wordt ingeruild voor een betere spits.
We zullen de kool tegen Milan nooit vergeten. Lijkt me verder ook een goede jongen.
Oprecht leukste seizoen ooit die ik heb meegemaakt. Ja, kampioen worden is ook leuk maar eigenlijk is de ervaring zelf een lijdenswegquote:
Dat seizoen was vooral leuk omdat het direct volgde op Dick-ball en je gewend was naar gasten als Fer en Diemers te kijken. Dat dat soort gasten eruit gingen en je ineens leuk voetbal ging spelen was gewoon top.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Oprecht leukste seizoen ooit die ik heb meegemaakt. Ja, kampioen worden is ook leuk maar eigenlijk is de ervaring zelf een lijdensweg
Hoe dicht we ook nog bij de EL halve finale waren. En dat terwijl de eerste seizoenshelft van het kampioensjaar met enige afstand de matigste was onder Slot.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat seizoen was vooral leuk omdat het direct volgde op Dick-ball en je gewend was naar gasten als Fer en Diemers te kijken. Dat dat soort gasten eruit gingen en je ineens leuk voetbal ging spelen was gewoon top.
Maar uiteindelijk vond ik het kampioensjaar toch leuker. Alleen al door de eerste winst in Amsterdam in 18 jaar was dat een fantastisch seizoen. Ben er 100% van overtuigd dat je zonder dat aanstekertje met 2 vingers in de neus de dubbel had gepakt dat jaar.
Carranza heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Steijn betaald is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:15 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, ik zou het ook helemaal niet erg vinden als Carranza deze zomer wordt ingeruild voor een betere spits.
We zullen de kool tegen Milan nooit vergeten. Lijkt me verder ook een goede jongen.
Was dat dit seizoen niet ook de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
We gaan voor de titel volgend seizoen
Het leek er niet zo op, begon al met die trainer en die belachelijke transferwindow.....quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat dit seizoen niet ook de bedoeling?
Dit lijkt mij alleen nut hebben als je Stengs en Paixao op zeker kwijtraakt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
We gaan voor de titel volgend seizoen
Ik vind dat je 22 gelijkwaardige spelers moet hebben die het uit moeten gaan vechtenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij alleen nut hebben als je Stengs en Paixao op zeker kwijtraakt.
Waarvan Paixao wel een zekerheidje is. Denk dat Feyenoord ook (weer) centjes wil verdienen. Ijzer smeden als het heet is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao is natuurlijk wel weg straks. Het is in elk geval positief dat niet alle aankopen pas eind Augustus komen maar dat ze nu wel op tijd de selectie op orde willen hebben. Al zal er vast nog wat op het laatste moment bijkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens Mounir Boualin, die af en toe iets bij het rechte eind heeft, wil Feyenoord voor Valente gaan (lol).
https://www.soccernews.nl(...)met-volgende-target/
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Kijk enkele posts boven je)
Je weet dat iedere club ter wereld inmiddels medisch keurt. Schijnt dat de Orthopeed zich een breuk lachte toen Calvin zijn jaarsalaris vertelde met die knieën.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs kwijtraken zal wat lastiger worden, maar ik zou je verlies nemen en hem voor een laag bedrag laten gaan. Al waren ze daar ook al mee begonnen in de winter (lol), maar vermoed dat het bedrag nog lager zal komen te liggen.
Dan blijft de vraag, hoe hebben ze hem bij Feyenoord gekeurd....quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je weet dat iedere club ter wereld inmiddels medisch keurt. Schijnt dat de Orthopeed zich een breuk lachte toen Calvin zijn jaarsalaris vertelde met die knieën.
Ja Stengs heb ik ook wel enigszins afgeschreven, eigenlijk is hij ook overbodig in zijn rol geraakt door (de ontwikkeling van) Paixao die eigenlijk je spelverdeler is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarvan Paixao wel een zekerheidje is. Denk dat Feyenoord ook (weer) centjes wil verdienen. Ijzer smeden als het heet is.
Stengs kwijtraken zal wat lastiger worden, maar ik zou je verlies nemen en hem voor een laag bedrag laten gaan. Al waren ze daar ook al mee begonnen in de winter (lol), maar vermoed dat het bedrag nog lager zal komen te liggen.
Het zal allemaal heel simpel zijn. Ik denk dat PSV en Feyenoord dit seizoen goed gekeken hebben hoe 020 het aangepakt heeft. Midweeks een elftal opstellen en zondag mogelijk een ander elftal opstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Stengs heb ik ook wel enigszins afgeschreven, eigenlijk is hij ook overbodig in zijn rol geraakt door (de ontwikkeling van) Paixao die eigenlijk je spelverdeler is.
Volgend jaar krijg je Sauer terug, dat is wel meer een klassieke buitenspeler. Waar Paixao een goede match is met een type wingback als Bueno, lijkt Sauer mij beter met een type opbouwende back als Hartman of Smal.
Dan vraag ik mij wel af waar Valente in die puzzel past. Op linksbuiten is het meer een type als Paixao, maar dat werkt niet enorm lekker met Smal en Hartman. Maar op 10 heb je nu net Steijn gekocht die vooral in de zestien van waarde is, en in Milambo heb je in principe al een goede voetballende optie. Tenzij je Milambo als een pure 8 gaat beschouwen, maar met Moder, Hwang en wellicht ook Timber is die positie wel overvol.
En dan doet Jannes net alsof er nog iemand anders is met zo'n belachelijke schrijfstijl.quote:Ondertussen is Brentford de klokken aan het gelijk zetten met Milambo, die zijn persoonlijke voorwaarden al op tafel heeft kunnen leggen.
Bedankt @ZKA!quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRIMEUR [ afbeelding ]
Brentford gaat zich melden voor Milambo
https://1908.nl/artikelen/brentford-gaat-zich-melden-voor-milambo
Pas maar op voor Hij weer op aarde neerdaalt om te sneren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan doet Jannes net alsof er nog iemand anders is met zo'n belachelijke schrijfstijl.
Graag gedaan gr De Bever aka Jannes (of hoe jullie de marktleider van het Feyenoordnieuws ook graag willen noemen)quote:
Als je er 25 voor kunt krijgen zou ik het niet eens heel gek vinden als Feyenoord het doet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Wat zouden jullie een mooi bedrag vinden voor Milambo?
Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Probleem is vooral dat we er nogal veel van het type Milambo hebben, dus als je Timber binnenboord kan houden en er een leuk bedrag voor krijgt zou ik het wel doen eigenlijk. 20 ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er wel nog erg veel rek in Milambo zit. Dit seizoen was allemaal niet even fantastisch maar let wel: het was een extreem onrustig seizoen met bizar veel blessures, en hij doet pas net mee.
Hij legt goede loopdata af en in sommige van zijn passes en acties druipt de klasse er van af. Maar ik vind hem ook vaak wat onstuimig of onrustig. Toch denk ik dat als je nu vertrouwen in hem houdt hij vrij snel die volgende stap kan zetten. De situatie is alleen een beetje gek omdat je in zijn type speler vrij breed bezet bent.
Ik denk dat Milambo beter is op 8. Als hij het spel voor zich heeft laat hij meestal de beste dingen zien. Dus als je hem houdt zou ik hem daar gebruiken, maar ook daar zal hij (veel) concurrentie hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn inruilen voor Milambo dus.
Tja.
15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Veel te vroeg inderdaad. Die kan nog genoeg leren in de eredivisie. Laat hem eerst maar hier een van de betere en dragende spelers zijn. Veel te vroeg naar de Premier League, en dan naar een Brentford. Dan krijg je dus een Kongolo of Martins Indi achtige carriere. Lekker aanmodderen bij clubs als Brentford, Leeds, Southampton of Palace.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:53 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo heeft zoveel van wat een moderne middenvelder moet hebben. Loopvermogen, fysiek, scorend vermogen, prima techniek.
Het zou jammer zijn als hij zo snel al naar de PL en dan ook nog eens een club als Brentford zou gaan. Die gaat het daar helemaal niet redden.
Goede vraag. Die was in feite bij AZ al stuk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag, hoe hebben ze hem bij Feyenoord gekeurd....
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal allemaal heel simpel zijn. Ik denk dat PSV en Feyenoord dit seizoen goed gekeken hebben hoe 020 het aangepakt heeft. Midweeks een elftal opstellen en zondag mogelijk een ander elftal opstellen.
Dat is de enige reden dat 020 het dit seizoen gered heeft om de titel te pakken
psv helemaal fysiek ingestort na de winterstop, hetzelfde kan je wel van Feyenoord zeggen met al die blessures. Ik denk dat het geen kut met de zware trainingen ofzo te maken heeft gehad maar puur met het tempo van de CL wedstrijden en de belasting daarvan.
Conclusie is gewoon dat je het gewoon niet meer gaat redden met 16 spelers in een seizoen en zeker niet als je CL speelt.
Dus heb je gewoon veel meer spelers nodig die het niveau in de eredivisie en de CL aankunnen.
Er zal gewoon veel meer gerouleerd moeten gaan worden wil je wat winnen
Nee dat wordt iets van 10-15 en dan nog bonussen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Die gaat niet veel speeltijd krijgen volgend seizoen, ben ik bang. Hopelijk kun je een dik deel van een toekomstige transfer binnenslepen. Nog een jaar een beetje spelen is ook weer niet goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind dat Milambo nog erg vaak de verkeerde keuze maakt juist als het spel voor hem ligt. Als ik hem was zou ik nog een jaartje rijpen en leren. Het lijkt me ook een verstandige jongen.
Gravenberch was bij Ajax wel gewoon echt goed en voornamelijk basisspeler op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?
Pro Evo laat mij altijd net niet alle wedstrijden met dezelfde 11 spelen, maar om ze een voor een te gaan wisselen krijg je nooit een ultieme samenhang (althans in Pro Evo). Ik sluit zulke praktijken niet uit voor de toekomst van het voetbal. Bij Chelsea doen ze het al zo, maar dat komt ook omdat die koopziek zijn en wel 4 elftallen kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
ik denk meer aan spelers meer rust geven op weekend-midweek wedstrijden
Maar is zijn sterke punt wat dat betreft niet gewoon dat ie erg all around is? Voetballend (opbouwend en aanvallend) vind ik hem beter dan Hwang, technisch (met name in de kleine ruimtes) vind ik hem beter dan Timber. En zijn loopvermogen is sowieso heel goed, op de duels/verdedigend ook weinig te klagen. Dat is best een compleet pakket voor een 20-jarige.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.
Milambo heeft alles wat een moderne middenvelder moet hebben. Dit is zijn eerste seizoen in de basis. Clubs willen dit soort spelers graag hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten echt niet vergeten dat Milambo aan zijn eerste seizoen als basisspeler bezig is. Zit nog gigantisch veel rek in die jongen, en hij heeft zeker op CL niveau een aantal keer een goed niveau aangetikt.
Voor minder dan 20 moet je die nu echt niet laten gaan.
Talenten als Milambo verkopen voor 15 en dan 28-jarige Jappen terugkopen voor 10. Genotquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.
Die gaat nog wel een keer bijtekenen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Milambo heeft alles wat een moderne middenvelder moet hebben. Dit is zijn eerste seizoen in de basis. Clubs willen dit soort spelers graag hebben.
Het probleem is alleen dat na volgend seizoen hij nog maar een contract voor 1 jaar heeft. In 27 loopt zijn contract af.
Of hij moet nu verlengen of hij moet verkocht worden anders krijg je na volgend seizoen er geen 20 of meer voor....slecht beleid van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |