quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik neem Arne Slot niet langer serieus.
Zo.
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
Slappe zak.quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.
quote:
Gore smerige stokers.quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe meer Aziaten in het elftal hoe beter.
Wen maar aan de nieuwe burgemeester.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En in de avond alles aan de roulettetafel uitgeven. Waarom denk je dat die Hwang zo'n raar carrièreverloop heeft, overal gokschulden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Marko Pantelic Japans bloed?quote:Op maandag 28 april 2025 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!
Nee ja ze draaien echt een kutjaar inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja het is er niet veel meer sinds er een bevlogen en zeer gerespecteerde journalist weg is
Die te Kloese zal wel een fetish voor Aziatische vrouwtjes hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet hoe ze iedere keer nu ineens bij die Aziaten terecht komen
Misschien verkopen ze in Azië daar veel shirtjes daardoor ofzo?
Hwang heeft het goed gedaan maar die Ueda is natuurlijk een lachertje
Ik wens Wolfsburg sterkte.quote:Op maandag 28 april 2025 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRISKED
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rsklus-in-bundesliga
VBL / het centrale Cole Bassett topic #1quote:Op maandag 28 april 2025 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.
Ik was Basset even volkomen vergeten.
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.quote:
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.quote:Op maandag 28 april 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.
quote:Op maandag 28 april 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.quote:
Lazio voor de EL was ook wel geinig. Bij de Lazio rondo in de CL zat ik helaas op Tenerifequote:Op maandag 28 april 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.
quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |