Die te Kloese zal wel een fetish voor Aziatische vrouwtjes hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet hoe ze iedere keer nu ineens bij die Aziaten terecht komen
Misschien verkopen ze in Azië daar veel shirtjes daardoor ofzo?
Hwang heeft het goed gedaan maar die Ueda is natuurlijk een lachertje
Ik wens Wolfsburg sterkte.quote:Op maandag 28 april 2025 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRISKED
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rsklus-in-bundesliga
VBL / het centrale Cole Bassett topic #1quote:Op maandag 28 april 2025 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.
Ik was Basset even volkomen vergeten.
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.quote:
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.quote:Op maandag 28 april 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee of hij in de Duitse middenmoot wel uit de verf komt, bij Sparta Praag heeft ie het wel prima gedaan. Maar toen had hij wel een heel andere technische staf natuurlijk.
quote:Op maandag 28 april 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moffen doen traditiegetrouw wel wat de leider opdraagt, dus zo’n achterlijke huddle bij een plastic club kan vast op minder kritiek rekenen.
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.quote:
Lazio voor de EL was ook wel geinig. Bij de Lazio rondo in de CL zat ik helaas op Tenerifequote:Op maandag 28 april 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso zijn we wel verwend de afgelopen vier jaar met Europese avondjes in de Kuip, maar ik denk dat deze toch wel op 1 staat. Bayern-thuis als close tweede.
quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
quote:
Nou, ik zie Hwang anders genoeg overtredingen maken, vaak tegen het rode aan.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
@Caland wil meer Zerrouki en Mitchell.quote:Op maandag 28 april 2025 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, ik zie Hwang anders genoeg overtredingen maken, vaak tegen het rode aan.
Doe ff heel gauw normaalquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers zou van mij zo terug mogen komen. Daar kun je voor 5 miljoen geen miskoop aan doen.
Denk alleen niet dat hij zin heeft in een plek op de bank.
Dessers en Danillio waren beter dan die 2 die we nu hebben. OF ze nog steeds dat niveau hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers zou van mij zo terug mogen komen. Daar kun je voor 5 miljoen geen miskoop aan doen.
Denk alleen niet dat hij zin heeft in een plek op de bank.
Zoals gezegd; beter dan Carranza en misschien ook wel beter dan Ueda. Maar daar sluit ik nog niet uit dat het toch nog wat kan worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |