Vrij lachwekkend ja.quote:Op maandag 28 april 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha, het zoveelste echec van de jeugdpedofielen die tegenwoordig op social media rondhangen.
Pistolero en Lokalequote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Bullaude!
Wie was ook alweer die Bullaude fan?
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Lokale was ook fan van Bassetquote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Nee dat gaat Jan Plug doen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?
Deze Argentijnse nummer 10 heeft de werkethiek van Guus Til, maar de techniek van een potentiële topspeler.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lokale was ook fan van BassetHahaha
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Zo dan. Hier worden even grenzen gesteld.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik neem Arne Slot niet langer serieus.
Zo.
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
Slappe zak.quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug en excuses voor deze laster. Ik zal voortaan betere aantekeningen bijhouden van welke spelers jij fan bent.
quote:
Gore smerige stokers.quote:Op maandag 28 april 2025 14:10 schreef Caland het volgende:
Gurley doet een Edvarsennetje, dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.quote:Op maandag 28 april 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe meer Aziaten in het elftal hoe beter.
Wen maar aan de nieuwe burgemeester.quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, naar een elftal kijken waarin men nooit een overtreding maakt, geen emotie toont en vooral netjes de bal uitspeelt wanneer iemand weer eens de stervende zwaan speelt.
En in de avond alles aan de roulettetafel uitgeven. Waarom denk je dat die Hwang zo'n raar carrièreverloop heeft, overal gokschulden.quote:Op maandag 28 april 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En nieuwsartikeltjes over hoe netjes ze kleedkamers achterlaten!
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!quote:Op maandag 28 april 2025 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Marko Pantelic Japans bloed?quote:Op maandag 28 april 2025 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het aantal duimpjes omhoog naar teamgenoten door het dak!
Nee ja ze draaien echt een kutjaar inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja het is er niet veel meer sinds er een bevlogen en zeer gerespecteerde journalist weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |