Ben in de ontvoering van Heineken bezig. Caransa komt herhaaldelijk langs.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:15 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, ik zou het ook helemaal niet erg vinden als Carranza deze zomer wordt ingeruild voor een betere spits.
We zullen de kool tegen Milan nooit vergeten. Lijkt me verder ook een goede jongen.
Oprecht leukste seizoen ooit die ik heb meegemaakt. Ja, kampioen worden is ook leuk maar eigenlijk is de ervaring zelf een lijdenswegquote:
Dat seizoen was vooral leuk omdat het direct volgde op Dick-ball en je gewend was naar gasten als Fer en Diemers te kijken. Dat dat soort gasten eruit gingen en je ineens leuk voetbal ging spelen was gewoon top.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Oprecht leukste seizoen ooit die ik heb meegemaakt. Ja, kampioen worden is ook leuk maar eigenlijk is de ervaring zelf een lijdensweg
Hoe dicht we ook nog bij de EL halve finale waren. En dat terwijl de eerste seizoenshelft van het kampioensjaar met enige afstand de matigste was onder Slot.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat seizoen was vooral leuk omdat het direct volgde op Dick-ball en je gewend was naar gasten als Fer en Diemers te kijken. Dat dat soort gasten eruit gingen en je ineens leuk voetbal ging spelen was gewoon top.
Maar uiteindelijk vond ik het kampioensjaar toch leuker. Alleen al door de eerste winst in Amsterdam in 18 jaar was dat een fantastisch seizoen. Ben er 100% van overtuigd dat je zonder dat aanstekertje met 2 vingers in de neus de dubbel had gepakt dat jaar.
Carranza heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Steijn betaald is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:15 schreef bbuddybb het volgende:
Ja, ik zou het ook helemaal niet erg vinden als Carranza deze zomer wordt ingeruild voor een betere spits.
We zullen de kool tegen Milan nooit vergeten. Lijkt me verder ook een goede jongen.
Was dat dit seizoen niet ook de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
We gaan voor de titel volgend seizoen
Het leek er niet zo op, begon al met die trainer en die belachelijke transferwindow.....quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat dit seizoen niet ook de bedoeling?
Dit lijkt mij alleen nut hebben als je Stengs en Paixao op zeker kwijtraakt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
We gaan voor de titel volgend seizoen
Ik vind dat je 22 gelijkwaardige spelers moet hebben die het uit moeten gaan vechtenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij alleen nut hebben als je Stengs en Paixao op zeker kwijtraakt.
Waarvan Paixao wel een zekerheidje is. Denk dat Feyenoord ook (weer) centjes wil verdienen. Ijzer smeden als het heet is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao is natuurlijk wel weg straks. Het is in elk geval positief dat niet alle aankopen pas eind Augustus komen maar dat ze nu wel op tijd de selectie op orde willen hebben. Al zal er vast nog wat op het laatste moment bijkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens Mounir Boualin, die af en toe iets bij het rechte eind heeft, wil Feyenoord voor Valente gaan (lol).
https://www.soccernews.nl(...)met-volgende-target/
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Kijk enkele posts boven je)
Je weet dat iedere club ter wereld inmiddels medisch keurt. Schijnt dat de Orthopeed zich een breuk lachte toen Calvin zijn jaarsalaris vertelde met die knieën.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs kwijtraken zal wat lastiger worden, maar ik zou je verlies nemen en hem voor een laag bedrag laten gaan. Al waren ze daar ook al mee begonnen in de winter (lol), maar vermoed dat het bedrag nog lager zal komen te liggen.
Dan blijft de vraag, hoe hebben ze hem bij Feyenoord gekeurd....quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je weet dat iedere club ter wereld inmiddels medisch keurt. Schijnt dat de Orthopeed zich een breuk lachte toen Calvin zijn jaarsalaris vertelde met die knieën.
Ja Stengs heb ik ook wel enigszins afgeschreven, eigenlijk is hij ook overbodig in zijn rol geraakt door (de ontwikkeling van) Paixao die eigenlijk je spelverdeler is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarvan Paixao wel een zekerheidje is. Denk dat Feyenoord ook (weer) centjes wil verdienen. Ijzer smeden als het heet is.
Stengs kwijtraken zal wat lastiger worden, maar ik zou je verlies nemen en hem voor een laag bedrag laten gaan. Al waren ze daar ook al mee begonnen in de winter (lol), maar vermoed dat het bedrag nog lager zal komen te liggen.
Het zal allemaal heel simpel zijn. Ik denk dat PSV en Feyenoord dit seizoen goed gekeken hebben hoe 020 het aangepakt heeft. Midweeks een elftal opstellen en zondag mogelijk een ander elftal opstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Stengs heb ik ook wel enigszins afgeschreven, eigenlijk is hij ook overbodig in zijn rol geraakt door (de ontwikkeling van) Paixao die eigenlijk je spelverdeler is.
Volgend jaar krijg je Sauer terug, dat is wel meer een klassieke buitenspeler. Waar Paixao een goede match is met een type wingback als Bueno, lijkt Sauer mij beter met een type opbouwende back als Hartman of Smal.
Dan vraag ik mij wel af waar Valente in die puzzel past. Op linksbuiten is het meer een type als Paixao, maar dat werkt niet enorm lekker met Smal en Hartman. Maar op 10 heb je nu net Steijn gekocht die vooral in de zestien van waarde is, en in Milambo heb je in principe al een goede voetballende optie. Tenzij je Milambo als een pure 8 gaat beschouwen, maar met Moder, Hwang en wellicht ook Timber is die positie wel overvol.
En dan doet Jannes net alsof er nog iemand anders is met zo'n belachelijke schrijfstijl.quote:Ondertussen is Brentford de klokken aan het gelijk zetten met Milambo, die zijn persoonlijke voorwaarden al op tafel heeft kunnen leggen.
Bedankt @ZKA!quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRIMEUR [ afbeelding ]
Brentford gaat zich melden voor Milambo
https://1908.nl/artikelen/brentford-gaat-zich-melden-voor-milambo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |