Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.quote:
Inderdaad. Daar had je de stucadoor ook wel voor gehad. Man man wat een kut beleid.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.
Die had je voor 10 miljoen gewoon kunnen ophalen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.
Die zal daar wel significant boven 2,5 miljoen zitten, neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die had je voor 10 miljoen gewoon kunnen ophalen.
Goede buitenspelers in de Eredivisie kan ik er wel tien opnoemen. Aanvallende middenvelders (nummer tien dan in deze context) denk hoogstens 3/4.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat 10 miljoen echt geen bodemprijs is tegenwoordig.
Hij krijgt een eerlijke kans.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wel medelijden met Steijn inmiddels als dit topic de gemiddelde supporter uitbeeldt. Die kan echt niks goed doen.
De laatste Haagse tokkies bevielen ook allemaal niet zo (op Elia na)quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wel medelijden met Steijn inmiddels als dit topic de gemiddelde supporter uitbeeldt. Die kan echt niks goed doen.
Die 13 mln is inc. bonussen. Wat Feyenoord dus maximaal (maar niet sowieso) kwijt is. De kale transfersom is dus lager dan dat bedrag. Maar het AD meldt dat Feyenoord 'volgens ingewijden' veel minder dan 13 mln betaalt:quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat van die clausule met een afkoopsom van 10 miljoen klopt dus niet. Weer een twijfelgeval waar ze een recordbedrag voor betalen
quote:Vanuit Enschede wordt gesproken over een transferbedrag van 13 miljoen euro inclusief bonussen, maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager. Officieel doen beide clubs geen mededelingen over het exacte transferbedrag.
Als dit waar is mogen er koppen rollen. Maar geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat ze zó gestoord zijn.quote:Volgens de krant betaalt Feyenboord een bedrag van bijna dertien miljoen euro voor Steijn, inclusief bonussen. Bovendien heeft FC Twente een doorverkooppercentage bedongen. De topscorer van de Eredivisie is daarmee de duurste aankoop van Feyenoord ooit.
Telt toornstra ook als Hagenees? Eigenlijk hebben ze allemaal zijn nut wel gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste Haagse tokkies bevielen ook allemaal niet zo (op Elia na)
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen er koppen rollen. Maar geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat ze zó gestoord zijn.
Hij kan letterlijk alleen scoren. Als dat even weg valt heb je er niks aan. Maar goed, het is wat het is. Maar je gaat mij niet vertellen dat er voor dit soort bedragen niet minimaal 10 betere spelers te vinden zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Immers God.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Telt toornstra ook als Hagenees? Eigenlijk hebben ze allemaal zijn nut wel gehad.
13 miljoen is wel heel veel.
Tja, je hebt ook een paar leuke voetballers die alleen maar een balletje kunnen laten rond gaan. Als je voor Twente in de Mickey Mouse kunt scoren, dan kun je dat bij Feyenoord ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan letterlijk alleen scoren. Als dat even weg valt heb je er niks aan. Maar goed, het is wat het is. Maar je gaat mij niet vertellen dat er voor dit soort bedragen niet minimaal 10 betere spelers te vinden zijn.
Zonder CL zal het met dit soort bedragen ook wel de enige zijn die we kunnen betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook een paar leuke voetballers die alleen maar een balletje kunnen laten rond gaan. Als je voor Twente in de Mickey Mouse kunt scoren, dan kun je dat bij Feyenoord ook.
CL is leuk, maar je moet je eerst kwalificeren.
Je zult vaker de betere, bovenliggende ploeg zijn. Met meer balbezit. Ik verwacht minimaal 12 goals.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonder CL zal het met dit soort bedragen ook wel de enige zijn die we kunnen betalen.
Bij Feyenoord gaat hij een stuk minder ruimte krijgen, dus ik verwacht maximaal een stuk of 12 goals in de competitie.
Hij moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Dan moet er dus iemand uit het rijtje Timber, Moder of Hwang weg anders gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je zult vaker de betere, bovenliggende ploeg zijn. Met meer balbezit. Ik verwacht minimaal 12 goals.
Ik denk gewoon een goede deal voordat je straks weer 5 probeerseltjes gaat halen voor 5 miljoen per stuk die bij elkaar 25 miljoen of meer gaan kostenquote:maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager. Officieel doen beide clubs geen mededelingen over het exacte transferbedrag.
Reële kans dat Timber weg gaat. En dan begin ik niet eens over blessures. Dit jaar was absurd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Dan moet er dus iemand uit het rijtje Timber, Moder of Hwang weg anders gaat dat niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |