Voorlopig heb ik nog niet de dingen gezien waardoor ik denk dat het een speler is voor de Spurs. Ook niet voor de serie van 25 spelers waarvan er 1 wel zal doorbreken. Voorlopig hou ik het op een jongere versie van Vente. Kan prima ballen, maar geen glansrijke carrière.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon nog een jeugdspeler
Hij had normaal gesproken ook helemaal niet meegedaan als er geen geblesseerden waren geweest
Door op CL niveau te gaan voetballen wekt dat automatische gewoon belangstelling
zo werkt het nu eenmaal.....
en dan heeft hij ook nog is een aflopend contract...
lekker gratis zo een speler ophalen bij een jeugopleiding die toch wel een goede reputatie heeft
Dat heb ik ook nog niet gezien van Ueda....quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik nog niet de dingen gezien waardoor ik denk dat het een speler is voor de Spurs. Ook niet voor de serie van 25 spelers waarvan er 1 wel zal doorbreken. Voorlopig hou ik het op een jongere versie van Vente. Kan prima ballen, maar geen glansrijke carrière.
En daar is ook niks mis mee, maar de buitenlandse aandacht is in mijn ogen waarschijnlijk veel meer spelersmakelaars-gedoe om een hype te laten creeren dan echte content.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet gezien van Ueda....
Ik denk dat hij beter kan worden dan Ueda....zo moeilijk zal dat niet zijn
Ik vind Vente beter dan Ueda...
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......quote:
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......
Hij is al ingehaald door Carrillo
Hopelijk haalt Feyenoord nog een spits die er gelijk staat....
Waar zie je staan waar ik zeg dat Redmund de redder is...quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.
Die woorden leg ik je ook zeker niet in de mond. Ik hou het vooral bij mijn eigen conclusie dat ik Redmond een prima spits voor de eredivisie vindt (zoals bijv ook Vente), maar geen groots talent voor het buitenland.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar zie je staan waar ik zeg dat Redmund de redder is...
Ik ga al aan dat Redmund eerst een paar jaar uitgeleend zou moeten worden voordat hij in aanmerking zou kunnen komen voor feyenoord....
Sem Steijn past eigenlijk precies in het rijtjes spelers zoalsquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
13 miljoen euro stukslaan op Sem middelmaat Steijn, wel weer gelachen hoor.
10 miljoen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
13 miljoen euro stukslaan op Sem middelmaat Steijn, wel weer gelachen hoor.
Szymanski en Tomasson tussen die twee spelers zetten is bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Sem Steijn past eigenlijk precies in het rijtjes spelers zoals
Davy Klaassen
Tomasson
Guus Til
Szymański
En dan kan ik er nog een stuk of 10 noemen.....
Zijn geen super top spelers maar zonder dit soort spelers zal je succes een stuk minder zijn.....
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Paixao is zo’n ongelofelijke kutspeler.
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is overal opduiken om doelpunten te makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski en Tomasson tussen die twee spelers zetten is bijzonder te noemen.
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb volgend seizoen echt een rampseizoen als Ueda je eerste spits zal zijn.......
Hij is al ingehaald door Carrillo
Hopelijk haalt Feyenoord nog een spits die er gelijk staat....
Ja leuk dat je zogenaamd goals koopt met Steijn maar Paixao is ook zo goed als zeker weg.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.
Toornstraquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
En dan kan ik er nog een stuk of 10 noemen.....
Veel plezier in de serie C vriend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hij-voor-ons-kiest
ik denk dat hij niet gaat verlengen
zou eerst nog een paar jaar uitgeleend moeten worden om geschikt te zijn voor feyenoord
Gijs is gewoon een Nederlander he.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al opmerkelijk hoe weinig Small speelt sinds van Persie trainer is?!
Gijs Narrowquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gijs is gewoon een Nederlander he.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
Buitenspeler met een prima rendement, elk seizoen ietsjes beter. Maar als er een club zo gek is om er 25 voor neer te leggen zou ik hem ook meteen wegdoen eigenlijk.
(Volgens mij had ik ook ‘genoeg gezien’ afgelopen zomer, maar toch)quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
Paixao moet je eigenlijk ook wel een keertje gaan doorselecteren. Vandaag doet hij weer heel veel goed hoor, maar dan krijg je toch nog steeds het idee dat dit het wel een beetje is
Vente was in zijn periode bij Feyenoord toch gewoon veel te jongquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:28 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben nog niet zo kapot van Steijn, maar het is wel fijn dat er af en toe een Nederlandse speler wordt gekocht. Wel gelachen om die opmerking hier over Vente. Straks wordt Mitchell Te Vrede nog aangedragen.
Het gaat er niet om dat je veel spitsen heb, het gaat erom dat je geschikte spitsen hebquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben meer dan genoeg spitsen. Daar gaat echt niks gebeuren. Zelfs Steijn kan daar nog spelen. Je moet eerst maar eens je huurspelers vervangen. Dus een goede LCV en een buitenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |