Veel geld voor iemand zonder restwaarde.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Met flappen aan het strooien alsof Don Dennis in Thailand zit
Dat kan af en toe wel, maar laatste tijd zijn er wel veel inkomende transfers 24+.quote:Op zondag 27 april 2025 21:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand zonder restwaarde.
Dit is natuurlijk wel weer het andere uiterste.quote:Feyenoord meldt zich voor Japanse verdediger Watanabe
Aangepast: Vandaag, 17:33
ROTTERDAM - Na het aantrekken van Sem Steijn voor komend seizoen richt Feyenoord de pijlen op andere mogelijke versterkingen. De Rotterdamse club heeft zich inmiddels gemeld om de Japanse verdediger Tsuyoshi Watanabe over te nemen van AA Gent bevestigen bronnen in België.
Tsuyoshi Watanabe
Het ziet er naar uit dat Watanabe bezig is aan zijn laatste wedstrijden voor de Buffalo’s. Vorige zomer én winter sloeg Gent al verschillende aanbiedingen af voor Watanabe. Daarbij kreeg de ambitieuze Japanse verdediger de toezegging dat er deze zomer wel meegewerkt zal worden aan een stap hogerop.
Watanabe, bij afwezigheid van voormalig SC Heerenveen-speler Sven Kums en Stefan Mitrovic de aanvoerder van de Belgische nummer vijf, ligt nog twee jaar vast in Gent. Sinds zijn transfer van KV Kortrijk twee jaar geleden heeft hij zich ontpopt tot onmiskenbare sterkhouder van de Buffalo’s én de Jupiler Pro League. De vraag is nu hoe ver Feyenoord, dat al een eerste bod heeft uitgebracht, wil gaan voor Watanabe.
Vertrek Hancko?
Vorige zomer moest de 28-jarige sterkhouder nog minstens 10 miljoen euro kosten. Vandaag ligt die prijs iets lager. Feyenoord is evenwel niet de enige club die Watanabe in het vizier heeft. De verdediger, die één interland voor Japan speelde, is sinds 2022 actief in België. Daarvoor speelde hij voor FC Tokyo.
Feyenoord wil zich versterken met een centrale verdediger met het oog op het verwachte vertrek van David Hancko deze zomer. De Slowaakse verdediger is toe aan een stap omhoog en kan de Rotterdammers een volgende klapper op de transfermarkt opleveren. Bovendien is er ook de nodige interesse in Thomas Beelen.
Ik heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer Japanners in Europa voetballen en dat ze soms pas rond hun 25e de overstap maken. Kan natuurlijk dat dit een enorm goeie speler is die nooit ontdekt is door de grotere clubs. Japanners blijven wel vaak goed tot ver na hun 30e.quote:Op zondag 27 april 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel weer het andere uiterste.
Vind het bijzonder veel geld voor een speler van zijn leeftijd (en met minder interlands dan Ueda).
Ook vaak genoeg gebleken dat de daadwerkelijke transferbedragen lager uitvallen dan in eerste instantie in de media genoemd (zo ook bij Steijn), maar dat is ook allemaal afwachten.quote:Op zondag 27 april 2025 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar er wordt nu wel erg makkelijk met transfers rond de 10 miljoen gestrooid.
Ja, je moet oppassen dat je wel genoeg toekomstige waarde in je basis hebt staan.quote:Op zondag 27 april 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan af en toe wel, maar laatste tijd zijn er wel veel inkomende transfers 24+.
1908.nl had dit keer ein-de-lijk weer eens een scoopquote:Op zondag 27 april 2025 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is de bron van dat nieuwsbericht over die Japanse verdediger?
Weer eens wat anders dan 1 van de 10 middenvelders fit hebben zoals eerder dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2025 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang, Targhalline, Zechiel, Moder, Timber, Milambo en Steijn; dat wordt dringen op het middenveld.
En dan heb je Zerrouki nog niet genoemd.quote:Op maandag 28 april 2025 12:12 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang, Targhalline, Zechiel, Moder, Timber, Milambo en Steijn; dat wordt dringen op het middenveld.
Tja het is er niet veel meer sinds er een bevlogen en zeer gerespecteerde journalist weg isquote:Op maandag 28 april 2025 11:48 schreef ZKA het volgende:
[..]
1908.nl had dit keer ein-de-lijk weer eens een scoop
En Bullaude!quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan heb je Zerrouki nog niet genoemd.
Hahahaha, het zoveelste echec van de jeugdpedofielen die tegenwoordig op social media rondhangen.quote:
Vrij lachwekkend ja.quote:Op maandag 28 april 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha, het zoveelste echec van de jeugdpedofielen die tegenwoordig op social media rondhangen.
Pistolero en Lokalequote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Bullaude!
Wie was ook alweer die Bullaude fan?
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Lokale was ook fan van Bassetquote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Vergeet ook niet: Nadje, Sebaoui, t Zand, Stengs en Hockeyhoofd. Dat wordt dringen om een plekje!
Nee dat gaat Jan Plug doen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die Tsongwie dan volgend seizoen moeiteloos de plek van Hancko overnemen?
Deze Argentijnse nummer 10 heeft de werkethiek van Guus Til, maar de techniek van een potentiële topspeler.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
O ja het was niet Bullaude maar Basset waar hij fan van was. Allebei met een B, allebei lopende tienen die verhuurd werden aan Fortuna, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lokale was ook fan van BassetHahaha
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pistolero en Lokale
Zo dan. Hier worden even grenzen gesteld.quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Houd mij er lekker buiten. Ik heb nooit iets over Bullaude gezegd. Jij voert al jaren een lastercampagne tegen mij, sinds ik mij negatief heb uitgelaten over De Roze Kameraden, en daar moet je eens mee ophouden. Want het is nu echt genoeg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |