Pepie is ook voor 13 miljoen gehaald en die heeft het grootste gedeelte van het seizoen op de bank gezeten bij psv........quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Oh en 13 miljoen voor Steijn is ook wel een prijsje na die 8 miljoen voor Zerrouki.
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pepie is ook voor 13 miljoen gehaald en die heeft het grootste gedeelte van het seizoen op de bank gezeten bij psv........
Domste keuze ooit. Die Pepi is de nieuwe Jorgensen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 11 miljoen en daarbij is er al een concreet bod van 25 miljoen van West Ham afgewezen. Daarna tekende hij voor 5 jaar bij dus ik maak me geen zorgen.
dit was toch ook een gigantische blunder.....quote:In september 2023 keerde Lozano terug naar PSV, waarbij de club ¤15 miljoen betaalde voor de snelle vleugelaanvaller.
Daarna toch ook weer voor 12 miljoen verpatst? Ik wil best de selectie van PSV doornemen maar met Pepi en Lozano hebben ze toch verdienstelijk gehandeld. Zeg dan iets over Karsdorp of Malacia, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dit was toch ook een gigantische blunder.....
Jij begint toch over Steijn en dat er zoveel voor betaald isquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarna toch ook weer voor 12 miljoen verpatst? Ik wil best de selectie van PSV doornemen maar met Pepi en Lozano hebben ze toch verdienstelijk gehandeld. Zeg dan iets over Karsdorp of Malacia, zou ik zeggen.
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij begint toch over Steijn en dat er zoveel voor betaald is
Je hebt gewoon geen zekerheden bij transfers ook niet voor 10 miljoen. En of je dan 2x een Twente spekt of een andere club is toch niet relevant? Volgens mij hebben jullie recent met Bruma, Max, Baumgartl, Romero etc ook wel eens ketsers van die orde van grootte opgelopen. You win some you lose some...nou poe poe.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.
Eh ja. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zekerheden bij transfers ook niet voor 10 miljoen. En of je dan 2x een Twente spekt of een andere club is toch niet relevant? Volgens mij hebben jullie recent met Bruma, Max, Baumgartl, Romero etc ook wel eens ketsers van die orde van grootte opgelopen. You win some you lose some...nou poe poe.
psv heeft denk ik ook weles bij andere clubs in nederland geshopt en ook een hoop geld weggegooidquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij speelt toch ook niet bij PSV? Geen idee waarom die hij daar nu ineens vergeleken wordt, maar mijn punt was meer dat ik benieuwd ben of je gelijk hebt en het en een topper wordt of dat ie samen met Zerrouki 21 miljoen voor Twente heeft opgeleverd en bij Feyenoord niks gaat laten zien.
Telt er even 4 miljoen bovenop. Maar bij Pepi was die er als de kippen bij om het te corrigeren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eh ja. Geen speld tussen te krijgen.
En dan ben ik nog steeds benieuwd of je 21 miljoen voor Jan Lul aan Twente hebt overgemaakt of niet.
8 en 13 dacht ik, maar dan maken we er 18 van.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Telt er even 4 miljoen bovenop. Maar bij Pepi was die er als de kippen bij om het te corrigeren.
Maar ok als dit jou bezig houdt mag dat uiteraard. Snap alleen niet waarom je daar benieuwd naar zou zijn. De kans is niet groter of kleiner dat het een miskoop is omdat het de tweede aankoop van Twente is.
Top! Spannend hoor, wat zal het gaan worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
8 en 13 dacht ik, maar dan maken we er 18 van.
Nounounounounou....quote:
Joh, dat ventje heeft wat minuten gemaakt tegen Milan, en wil nu graag iets wat op salaris gaat lijken in plaats van op zakgeld. Daarnaast zal hij geen zin hebben om met jong in een flubberkuttecompetitie te ballen. Prima, geef hem een contractje en zet hem lekker een jaartje bij Dordt of Excelsior, zien we daarna wel weer wat z'n rek is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee oneens, maar ik zie in Redmond ook niet de redder. En ja hij kan ook prima waarde hebben in wedstrijden, maar 'talent' zou ik zelf graag plakken op mensen die kans hebben op een grotere groei.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Domste keuze ooit. Die Pepi is de nieuwe Jorgensen.
Als je na 2 seizoen nog niet die opa uit de basis kan spelen dan bent je echt niks waard.
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.quote:Op zondag 27 april 2025 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pepi vergelijken met Jorgensen dat kan echt niet.
Ik geef je ook gelijk.quote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.
Ik denk wel 50 goals zelfs!quote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pepi is met afstand de beste spits van NL, hij was met gemak op 30 plus doelpunten geëindigd als ie niet geblesseerd was geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |