Pas maar op voor Hij weer op aarde neerdaalt om te sneren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan doet Jannes net alsof er nog iemand anders is met zo'n belachelijke schrijfstijl.
Graag gedaan gr De Bever aka Jannes (of hoe jullie de marktleider van het Feyenoordnieuws ook graag willen noemen)quote:
Als je er 25 voor kunt krijgen zou ik het niet eens heel gek vinden als Feyenoord het doet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Wat zouden jullie een mooi bedrag vinden voor Milambo?
Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Probleem is vooral dat we er nogal veel van het type Milambo hebben, dus als je Timber binnenboord kan houden en er een leuk bedrag voor krijgt zou ik het wel doen eigenlijk. 20 ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er wel nog erg veel rek in Milambo zit. Dit seizoen was allemaal niet even fantastisch maar let wel: het was een extreem onrustig seizoen met bizar veel blessures, en hij doet pas net mee.
Hij legt goede loopdata af en in sommige van zijn passes en acties druipt de klasse er van af. Maar ik vind hem ook vaak wat onstuimig of onrustig. Toch denk ik dat als je nu vertrouwen in hem houdt hij vrij snel die volgende stap kan zetten. De situatie is alleen een beetje gek omdat je in zijn type speler vrij breed bezet bent.
Ik denk dat Milambo beter is op 8. Als hij het spel voor zich heeft laat hij meestal de beste dingen zien. Dus als je hem houdt zou ik hem daar gebruiken, maar ook daar zal hij (veel) concurrentie hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn inruilen voor Milambo dus.
Tja.
15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Veel te vroeg inderdaad. Die kan nog genoeg leren in de eredivisie. Laat hem eerst maar hier een van de betere en dragende spelers zijn. Veel te vroeg naar de Premier League, en dan naar een Brentford. Dan krijg je dus een Kongolo of Martins Indi achtige carriere. Lekker aanmodderen bij clubs als Brentford, Leeds, Southampton of Palace.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:53 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo heeft zoveel van wat een moderne middenvelder moet hebben. Loopvermogen, fysiek, scorend vermogen, prima techniek.
Het zou jammer zijn als hij zo snel al naar de PL en dan ook nog eens een club als Brentford zou gaan. Die gaat het daar helemaal niet redden.
Goede vraag. Die was in feite bij AZ al stuk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag, hoe hebben ze hem bij Feyenoord gekeurd....
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal allemaal heel simpel zijn. Ik denk dat PSV en Feyenoord dit seizoen goed gekeken hebben hoe 020 het aangepakt heeft. Midweeks een elftal opstellen en zondag mogelijk een ander elftal opstellen.
Dat is de enige reden dat 020 het dit seizoen gered heeft om de titel te pakken
psv helemaal fysiek ingestort na de winterstop, hetzelfde kan je wel van Feyenoord zeggen met al die blessures. Ik denk dat het geen kut met de zware trainingen ofzo te maken heeft gehad maar puur met het tempo van de CL wedstrijden en de belasting daarvan.
Conclusie is gewoon dat je het gewoon niet meer gaat redden met 16 spelers in een seizoen en zeker niet als je CL speelt.
Dus heb je gewoon veel meer spelers nodig die het niveau in de eredivisie en de CL aankunnen.
Er zal gewoon veel meer gerouleerd moeten gaan worden wil je wat winnen
Nee dat wordt iets van 10-15 en dan nog bonussen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Die gaat niet veel speeltijd krijgen volgend seizoen, ben ik bang. Hopelijk kun je een dik deel van een toekomstige transfer binnenslepen. Nog een jaar een beetje spelen is ook weer niet goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind dat Milambo nog erg vaak de verkeerde keuze maakt juist als het spel voor hem ligt. Als ik hem was zou ik nog een jaartje rijpen en leren. Het lijkt me ook een verstandige jongen.
Gravenberch was bij Ajax wel gewoon echt goed en voornamelijk basisspeler op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?
Pro Evo laat mij altijd net niet alle wedstrijden met dezelfde 11 spelen, maar om ze een voor een te gaan wisselen krijg je nooit een ultieme samenhang (althans in Pro Evo). Ik sluit zulke praktijken niet uit voor de toekomst van het voetbal. Bij Chelsea doen ze het al zo, maar dat komt ook omdat die koopziek zijn en wel 4 elftallen kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
ik denk meer aan spelers meer rust geven op weekend-midweek wedstrijden
Maar is zijn sterke punt wat dat betreft niet gewoon dat ie erg all around is? Voetballend (opbouwend en aanvallend) vind ik hem beter dan Hwang, technisch (met name in de kleine ruimtes) vind ik hem beter dan Timber. En zijn loopvermogen is sowieso heel goed, op de duels/verdedigend ook weinig te klagen. Dat is best een compleet pakket voor een 20-jarige.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.
Milambo heeft alles wat een moderne middenvelder moet hebben. Dit is zijn eerste seizoen in de basis. Clubs willen dit soort spelers graag hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten echt niet vergeten dat Milambo aan zijn eerste seizoen als basisspeler bezig is. Zit nog gigantisch veel rek in die jongen, en hij heeft zeker op CL niveau een aantal keer een goed niveau aangetikt.
Voor minder dan 20 moet je die nu echt niet laten gaan.
Talenten als Milambo verkopen voor 15 en dan 28-jarige Jappen terugkopen voor 10. Genotquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |