abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217494568
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Caland het volgende:

[..]
En dan doet Jannes net alsof er nog iemand anders is met zo'n belachelijke schrijfstijl.
Pas maar op voor Hij weer op aarde neerdaalt om te sneren.
pi_217494578
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:44 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Bedankt @:ZKA!
Graag gedaan gr De Bever aka Jannes (of hoe jullie de marktleider van het Feyenoordnieuws ook graag willen noemen)
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:50:16 #278
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217494597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Wat zouden jullie een mooi bedrag vinden voor Milambo?

Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Als je er 25 voor kunt krijgen zou ik het niet eens heel gek vinden als Feyenoord het doet.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:52:01 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494610
quote:

Hij heeft nog niet heel veel gepresteerd, maar als ie de nieuwe Gravenberch blijkt te zijn is het zonde om hem voor ¤20m te verkopen. Voor ¤30m zou ik het nu zeker doen, maar dat zal Brentford niet gaan betalen.
Probleem is vooral dat we er nogal veel van het type Milambo hebben, dus als je Timber binnenboord kan houden en er een leuk bedrag voor krijgt zou ik het wel doen eigenlijk. 20 ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:00:02 #280
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217494673
Ik denk persoonlijk dat er wel nog erg veel rek in Milambo zit. Dit seizoen was allemaal niet even fantastisch maar let wel: het was een extreem onrustig seizoen met bizar veel blessures, en hij doet pas net mee.

Hij legt goede loopdata af en in sommige van zijn passes en acties druipt de klasse er van af. Maar ik vind hem ook vaak wat onstuimig of onrustig. Toch denk ik dat als je nu vertrouwen in hem houdt hij vrij snel die volgende stap kan zetten. De situatie is alleen een beetje gek omdat je in zijn type speler vrij breed bezet bent.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:03:01 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217494690
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk persoonlijk dat er wel nog erg veel rek in Milambo zit. Dit seizoen was allemaal niet even fantastisch maar let wel: het was een extreem onrustig seizoen met bizar veel blessures, en hij doet pas net mee.

Hij legt goede loopdata af en in sommige van zijn passes en acties druipt de klasse er van af. Maar ik vind hem ook vaak wat onstuimig of onrustig. Toch denk ik dat als je nu vertrouwen in hem houdt hij vrij snel die volgende stap kan zetten. De situatie is alleen een beetje gek omdat je in zijn type speler vrij breed bezet bent.
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217494747
Steijn inruilen voor Milambo dus.

Tja.
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:26:19 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217494815
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn inruilen voor Milambo dus.

Tja.
Ik denk dat Milambo beter is op 8. Als hij het spel voor zich heeft laat hij meestal de beste dingen zien. Dus als je hem houdt zou ik hem daar gebruiken, maar ook daar zal hij (veel) concurrentie hebben.
  dinsdag 29 april 2025 @ 18:36:16 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217494902
Ik vind dat Milambo nog erg vaak de verkeerde keuze maakt juist als het spel voor hem ligt. Als ik hem was zou ik nog een jaartje rijpen en leren. Het lijkt me ook een verstandige jongen.
pi_217494938
quote:

15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_217494961
Dan heb je die plek met Steijn en hopelijk Valente ook goed bezet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_217495027
Milambo heeft zoveel van wat een moderne middenvelder moet hebben. Loopvermogen, fysiek, scorend vermogen, prima techniek.

Het zou jammer zijn als hij zo snel al naar de PL en dan ook nog eens een club als Brentford zou gaan. Die gaat het daar helemaal niet redden.
pi_217495052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:53 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo heeft zoveel van wat een moderne middenvelder moet hebben. Loopvermogen, fysiek, scorend vermogen, prima techniek.

Het zou jammer zijn als hij zo snel al naar de PL en dan ook nog eens een club als Brentford zou gaan. Die gaat het daar helemaal niet redden.
Veel te vroeg inderdaad. Die kan nog genoeg leren in de eredivisie. Laat hem eerst maar hier een van de betere en dragende spelers zijn. Veel te vroeg naar de Premier League, en dan naar een Brentford. Dan krijg je dus een Kongolo of Martins Indi achtige carriere. Lekker aanmodderen bij clubs als Brentford, Leeds, Southampton of Palace.
pi_217495083
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dan blijft de vraag, hoe hebben ze hem bij Feyenoord gekeurd....
Goede vraag. Die was in feite bij AZ al stuk.
pi_217495171
Nederlandse clubs moeten opleiden om te verkopen, zo staan we er voor in europa

Als een club 20-25 miljoen wil betalen dan moet hij verkocht worden om Feyenoord weer centjes op te leveren om weer nieuwe spelers te kopen.

zo werkt het nu eenmaal

Milambo voor 20 verkopen en een nieuwe spits kopen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:21:47 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217495212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het zal allemaal heel simpel zijn. Ik denk dat PSV en Feyenoord dit seizoen goed gekeken hebben hoe 020 het aangepakt heeft. Midweeks een elftal opstellen en zondag mogelijk een ander elftal opstellen.

Dat is de enige reden dat 020 het dit seizoen gered heeft om de titel te pakken

psv helemaal fysiek ingestort na de winterstop, hetzelfde kan je wel van Feyenoord zeggen met al die blessures. Ik denk dat het geen kut met de zware trainingen ofzo te maken heeft gehad maar puur met het tempo van de CL wedstrijden en de belasting daarvan.

Conclusie is gewoon dat je het gewoon niet meer gaat redden met 16 spelers in een seizoen en zeker niet als je CL speelt.

Dus heb je gewoon veel meer spelers nodig die het niveau in de eredivisie en de CL aankunnen.

Er zal gewoon veel meer gerouleerd moeten gaan worden wil je wat winnen
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:22:39 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217495219
quote:

Nee dat wordt iets van 10-15 en dan nog bonussen.

Bron:

De dikke duim.
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:25:36 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217495240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind dat Milambo nog erg vaak de verkeerde keuze maakt juist als het spel voor hem ligt. Als ik hem was zou ik nog een jaartje rijpen en leren. Het lijkt me ook een verstandige jongen.
Die gaat niet veel speeltijd krijgen volgend seizoen, ben ik bang. Hopelijk kun je een dik deel van een toekomstige transfer binnenslepen. Nog een jaar een beetje spelen is ook weer niet goed voor zijn ontwikkeling.

Was het ook niet zo dat Hwang meestal maar één jaar ergens blijft of heb ik dat mis?
pi_217495243
quote:

Gravenberch was bij Ajax wel gewoon echt goed en voornamelijk basisspeler op jonge leeftijd.
pi_217495247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Krijgen we een B-kerteam en een competitieteam?
Nee

ik denk meer aan spelers meer rust geven op weekend-midweek wedstrijden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:32:45 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217495291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee

ik denk meer aan spelers meer rust geven op weekend-midweek wedstrijden
Pro Evo laat mij altijd net niet alle wedstrijden met dezelfde 11 spelen, maar om ze een voor een te gaan wisselen krijg je nooit een ultieme samenhang (althans in Pro Evo). Ik sluit zulke praktijken niet uit voor de toekomst van het voetbal. Bij Chelsea doen ze het al zo, maar dat komt ook omdat die koopziek zijn en wel 4 elftallen kunnen opstellen. ;)
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:38:23 #297
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217495336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Vooral dat laatste ja. Hij heeft best veel wat een moderne middenvelder moet hebben, in die korte goede Priskeperiode scoorde hij ook nog eens extreem makkelijk; zelfs op CL niveau. Toch heb ik nog steeds niet écht helder wat nou zijn sterke punten zijn, in teveel wedstrijden een beetje een vlees noch vis speler en dan komt toch ook weer de leeftijd om de hoek kijken.
Maar is zijn sterke punt wat dat betreft niet gewoon dat ie erg all around is? Voetballend (opbouwend en aanvallend) vind ik hem beter dan Hwang, technisch (met name in de kleine ruimtes) vind ik hem beter dan Timber. En zijn loopvermogen is sowieso heel goed, op de duels/verdedigend ook weinig te klagen. Dat is best een compleet pakket voor een 20-jarige.

Hij heeft vooral nog wat moeite om zich soms uit de dekking te spelen, en zoals gezegd is ie wat onstuimig. Maar waar je kan zeggen dat hij geen echt sterke punten heeft, zie ik eigenlijk vooral heel weinig wat hem écht tegen gaat houden om door te groeien.

Met Steijn voeg je wel een nodig aanvallend wapen toe (met name tegen defensieve clubs), maar verder lijkt Moder, Hwang en Milambo mij een uitstekend middenveld om tussen te rouleren met een dubbel programma.
Met pijn en moeite derde
pi_217495424
We moeten echt niet vergeten dat Milambo aan zijn eerste seizoen als basisspeler bezig is. Zit nog gigantisch veel rek in die jongen, en hij heeft zeker op CL niveau een aantal keer een goed niveau aangetikt.

Voor minder dan 20 moet je die nu echt niet laten gaan.
pi_217495497
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten echt niet vergeten dat Milambo aan zijn eerste seizoen als basisspeler bezig is. Zit nog gigantisch veel rek in die jongen, en hij heeft zeker op CL niveau een aantal keer een goed niveau aangetikt.

Voor minder dan 20 moet je die nu echt niet laten gaan.
Milambo heeft alles wat een moderne middenvelder moet hebben. Dit is zijn eerste seizoen in de basis. Clubs willen dit soort spelers graag hebben.

Het probleem is alleen dat na volgend seizoen hij nog maar een contract voor 1 jaar heeft. In 27 loopt zijn contract af.

Of hij moet nu verlengen of hij moet verkocht worden anders krijg je na volgend seizoen er geen 20 of meer voor....slecht beleid van Feyenoord.
pi_217495786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 18:41 schreef H.FR het volgende:

[..]
15 + bonussen + doorverkoop minimaal 20pct lijkt me keurig eigenlijk.
Talenten als Milambo verkopen voor 15 en dan 28-jarige Jappen terugkopen voor 10. Genot ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')