Hoewel, zeker, volledig verdiend, zou deze ietwat vroeg komen. Desondanks, zeer gewenst en terechtquote:
Heb hier het geluid maar uitgezet & een podcast aangezet... Veel vermakelijkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die tweede helft is niet fijn voor mijn oogballen
Ja gênant dat een trainer blij is dat een situatie die vooraf is besproken een goal oplevertquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:00 schreef tong80 het volgende:
Gênant dat juichen van van Persie bij de fout van de doelman.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gênant dat een trainer blij is dat een situatie die vooraf is besproken een goal oplevert
Mwah, je houdt alsnog redelijk vaak open huis maar speelt tegen fluttegenstandersquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spel was niet slecht maar ook niet goed
Er is duidelijk voor een andere weg gekozen om in deze fase voor meer zekerheid te kiezen omdat er miljoenen mee gemoeid zijn
logische en niets mis mee
https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-hij-voor-ons-kiestquote:Feyenoord-talent op de radar in Europese topcompetities: 'Hoop dat hij voor ons kiest'
Het contract van Zépiqueno Redmond loopt deze zomer af bij Feyenoord. De talentvolle spits krijgt belangstelling uit de Europese topcompetities. Hoofdtrainer Robin van Persie hoopt vooral dat hij in De Kuip blijft.
Feyenoord-talent op de radar in Europese topcompetities: 'Hoop dat hij voor ons kiest'
Totttenham Hotspur, AFC Bournemouth, AC Milan. Naar verluidt zomaar een aantal namen uit een rijtje clubs dat interesse heeft in de handtekening van Redmond. Feyenoord-trainer Robin van Persie zei vrijdagavond na de zege op PEC Zwolle (4-0) dat hij nog niet met de achttienjarige spits over de belangstelling heeft gesproken.
'Ik hoop vooral dat Zeppi zijn contract verlengt bij ons. Daar is best wel lang contact over tussen zijn agent en Feyenoord. Dus ons standpunt blijft daarin hetzelfde. We hopen dat hij voor ons kiest', aldus Van Persie.
Onzin natuurlijk, die speelt over een paar jaar bij Fortuna Sittardquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Zeppi laten zien dat hij al deze interesse heeft gewekt?
Champions L wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Zeppi laten zien dat hij al deze interesse heeft gewekt?
Ik word niet blij van middelmatige spelers die niet kunnen voetballenquote:
En wat waren daarin zijn prestaties? De enige prestatie die ik gezien heb is dat hij de enige was die niet geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Champions L wedstrijden gespeeld
Bovendien hij is nog vrij jong, mogelijk potentie voor de toekomst en natuurlijk handelswaar om geld mee te verdienen
Het is toch ook gewoon nog een jeugdspelerquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
En wat waren daarin zijn prestaties? De enige prestatie die ik gezien heb is dat hij de enige was die niet geblesseerd raakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |