SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 29-03-2025 10:37:13 ]I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jaquote:
quote:
Ja logisch aangezien mensen die waarschijnlijk niet gespeeld hebben hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
De Xbox games staan in de top bij Playatation
TT was : mongoolquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was de TT dan?
En dit is pas een gewijzigde TT
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef Evangelion het volgende:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Pragmata
[ afbeelding ]
Mijn tekst is nog steeds relevant van jaren geledenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef Evangelion het volgende:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Pragmata
[ afbeelding ]
Waar blijven de Sony releasesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja logisch aangezien mensen die waarschijnlijk niet gespeeld hebben he
Dev tijden zijn te lang. Zoals Naughty Dog die gaat denk ik niet eens een game releasen voordat de ps6 er is.quote:
Dat kan niet want ik moet de nieuwe Uncharted spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dev tijden zijn te lang. Zoals Naughty Dog die gaat denk ik niet eens een game releasen voordat de ps6 er is.
Die komt er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik moet de nieuwe Uncharted spelen
Niet met Nathan drake maar zeg nooit nooit. zou me niet verbazen als ze met die dochter iets doenquote:
Het einde hitte wel die kant opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet met Nathan drake maar zeg nooit nooit. zou me niet verbazen als ze met die dochter iets doen
https://psprices.com/regi(...)domtm-ps4tm-en-ps5tmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ooit eens een demo of beta gespeeld van Lost in Random en die game is altijd in mijn gedachten blijven hangen, en ik zag dat ie nu is afgeprijst van 29,99 naar 5,09.
Dus maar gekocht.
Voorlopig iig geen tijd voor vanwege een enorme backlog 😱
Maar goed, dan heb ik 'm vast.
Bekijk deze YouTube-video
Sully is als de vader die ik nooit hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hitte wel die kant op
Al blijf ik hopen dat ze op die beslissing terug komen, want Uncharted = Nathan Drake + Sully.
Sully
De Uncharted games zijn een van de weinige games die ik om de zoveel jaar weer opnieuw speel.
Ja pas geleden ze allemaal opnieuw gespeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hitte wel die kant op
Al blijf ik hopen dat ze op die beslissing terug komen, want Uncharted = Nathan Drake + Sully.
Sully
De Uncharted games zijn een van de weinige games die ik om de zoveel jaar weer opnieuw speel.
😱quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://psprices.com/regi(...)domtm-ps4tm-en-ps5tm
In februari was hij 2,99.
You're never gonna financially recover from this.
Laatst ook voor een paar euro gekocht, best toffe game! Alleen de game mechanic wordt op een gegeven moment wel wat saai en traag.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ooit eens een demo of beta gespeeld van Lost in Random en die game is altijd in mijn gedachten blijven hangen, en ik zag dat ie nu is afgeprijst van 29,99 naar 5,09.
Dus maar gekocht.
Voorlopig iig geen tijd voor vanwege een enorme backlog 😱
Maar goed, dan heb ik 'm vast.
Een Sully game zou echt ontzettend tof zijn!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sully is als de vader die ik nooit had
Ik zweet als een hoer in de kerk GENOTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Een Sully game zou echt ontzettend tof zijn!
Oeh ja, Days Gone 2quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef DKUp het volgende:
Uncharted, welk jaar is het?
Zoiets als hoop hebben in Days Gone 2 en Xbox consoles.
Twee jaar geledenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh merk nu pas dat je ook je onderkleding uit kunt doen. Ik loop nu naakt door Faerun.
Goed dat de bengelende penis goed geanimeerd is. Game of the Year.
Ach, tijd is relatiefquote:
Nog niet gespeeld, heb hem wel. Ha.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Hogwarts Legacy nog niet gespeeld hebben, nu voor 18,74 euro in de Store.
Heb hier ook nog een aantal games die ik ooit, weliswaar in een sale, gekocht heb, maar nog steeds moet spelen, maar die in de backlog staan, voor ooitquote:Op maandag 31 maart 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, heb hem wel. Ha.
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben altijd een fan van roodharige krijgervrouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 maart 2025 15:31 schreef Friday12 het volgende:
MindsEye ben benieuwd naar gameplay hiervan
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben altijd een fan van roodharige krijgervrouwen!
Ik ook nog niet tot vandaag hahaquote:Op maandag 31 maart 2025 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had er nog niet van gehoord, maar ziet er wel vermakelijk uit, soort GTA.
Leslie Benzies is wel iets belangrijker dan "ex gta"quote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Studio is opgericht door ex GTA dev
De man was integraal voor een shitload aan Rockstar games.quote:2001 Grand Theft Auto III Producer[18]
2002 Grand Theft Auto: Vice City Producer[19]
2003 Manhunt Producer, development director
2004 Grand Theft Auto: San Andreas Producer
2005 Grand Theft Auto: Liberty City Stories Producer
2006 Grand Theft Auto: Vice City Stories Producer
2007 Manhunt 2 Producer
2008 Grand Theft Auto IV Producer
2009 Grand Theft Auto: The Lost and Damned Producer
2009 Grand Theft Auto: Chinatown Wars Producer
2009 Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony Producer
2010 Red Dead Redemption Executive producer, lead designer
2011 L.A. Noire Executive producer
2012 Max Payne 3 Executive producer
2013 Grand Theft Auto V Producer, game designer[20]
quote:‘PLEASE help me/us get rdr [Read Dead Redemption] into shape. I am a jabbering wreck right now. I need The Benz!’”
The Benz had van RDR2 waarschijnlijk in minder trage game gemaakt @Jimboquote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leslie Benzies is wel iets belangrijker dan "ex gta"
[..]
De man was integraal voor een shitload aan Rockstar games.
Toen RDR in development hell zat heeft hij het ook voornamelijk gefixt
Txt/whatsapp van Sam Houser naar Leslie Benzies tijdens RDR ontwikkeling
[..]
Ja i know daarom ben ik benieuwdquote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leslie Benzies is wel iets belangrijker dan "ex gta"
[..]
De man was integraal voor een shitload aan Rockstar games.
Toen RDR in development hell zat heeft hij het ook voornamelijk gefixt
Txt/whatsapp van Sam Houser naar Leslie Benzies tijdens RDR ontwikkeling
[..]
Op Mercedes-Benz AMG snelheidquote:Op maandag 31 maart 2025 18:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Benz had van RDR2 waarschijnlijk in minder trage game gemaakt @:jimbo
Het ziet eruit als early access.....quote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
MindsEye komt blijkbaar op 10 juni al uit zag ik net.
Het ziet er op zich wel leuk uit maar het is in 1 minuut trailer al extreem eentoning. En die emotieloze "dialoog" ...quote:Op maandag 31 maart 2025 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had er nog niet van gehoord, maar ziet er wel vermakelijk uit, soort GTA.
80 of lager metacriticquote:Op maandag 31 maart 2025 20:47 schreef MMaRsu het volgende:
Geen vertrouwen hebben in een product van Leslie Benzies
Markedquote:Op maandag 31 maart 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
80 of lager metacritic
mark my words
https://tinyurl.com/mu9rs3d2quote:OFFICIAL STATEMENT FROM ROCKSTAR GAMES
To our incredible Grand Theft Auto community,
We know you’ve been eagerly anticipating the release of Grand Theft Auto VI, and we have been just as excited to share it with you. However, we want to ensure that the game meets not only our incredibly high standards but also the expectations of our players around the world.
With that in mind, we have made the difficult decision to shift the launch window of GTA VI to 2026. We understand that this news may be disappointing, and we sincerely apologize for the delay. Our goal has always been to create the best possible experience, and we need a little more time to ensure that Grand Theft Auto VI is everything it should be—and more.
We appreciate your patience and unwavering support. We are working hard to deliver something truly special, and we look forward to sharing more updates with you soon.
Thank you,
Rockstar Games
Marty McFly is mijn heldquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Marty McFly
Al lijkt hij mij meer en Doc Brown type![]()
Michael J Foxquote:
Zou niks aan de hand moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:07 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat het je niet online kan spelen op het moment?
Kwam er achter dat ik moest updaten daarom wilde hij niet online 😅quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou niks aan de hand moeten zijn.
https://status.playstation.com/nl-NL/
Haha zeker en hij kan er zelf ook gewoon om lachen, dat blijf ik zo goed vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Michael J Fox
Als je toch iemand níet die rotziekte (Parkinson toch) toe wenst dan is het Michael J Fox wel.
Sympathieke gast.
pvpe only dus tja.. Niet echtquote:
Ja zwaar belachelijk, Nintendo denkt echt oh we hebben een groot succes gehad met de Switch 1, nu gaan we echt letterlijk voor alles meer geld vragen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
En wij maar denk dat PS5 games duur zijn met 70 tot 80 euro.
Lees net dat games voor de Switch 2 80 tot 90 euro gaan kosten
60-70 vind ik nog een ok prijs en dan ook niet voor alles. Voordeel is dat op de playstation het goedkoper word maar op de switch is het in 2032 nog steeds 90 euro voor mario kartquote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
En wij maar denk dat PS5 games duur zijn met 70 tot 80 euro.
Lees net dat games voor de Switch 2 80 tot 90 euro gaan kosten
Er gingen een tijd geleden geruchten (dus wagonlading zout) dat GTA6 en GTA Online apart verkocht zouden gaan worden om de prijs 'laag' te houden.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Als het GTA het flikt word ik ook niet blij.
Gaat sowieso gebeuren en gaat sowieso gekocht wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Als het GTA het flikt word ik ook niet blij.
Dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er gingen een tijd geleden geruchten (dus wagonlading zout) dat GTA6 en GTA Online apart verkocht zouden gaan worden om de prijs 'laag' te houden.
Ik geef echt helemaal niks om GTA Online dus ik zou er niet rouwig om zijn.quote:
Die heists waren leuk maar als er iemand weg ging cancelde die hele zooi en dat maakte het echt rukquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik geef echt helemaal niks om GTA Online dus ik zou er niet rouwig om zijn.
De singleplayer van GTA5 meerdere malen gespeeld en dat blijft een geweldige ervaring, maar Online mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Gaat zeker niet gebeuren. Dit is puur iets wat een analyst heeft gezegd, niets meer niet minder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaat sowieso gebeuren en gaat sowieso gekocht worden
quote:Ball said "there is hope" among some in the market that Take-Two will price GTA 6 at "$80 or even $100," which could prove to be a turning point for the video game industry. This could break a "key price barrier" and allow other developers to raise prices as well, he said. Before this, a Baldur's Gate 3 developer said GTA 6 could prompt a shift to more expensive games if Take-Two decides to price it above $70.
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:
Ik speel GTA toch niet, kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Als die geen winst meer maken, dan kunnen ze zich beter gaan richten op de kantklos markt
Precies. Uitgevers harken jaarlijks miljarden binnen aan winsten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:45 schreef DKUp het volgende:
“Er is hoop”, flikker toch een eind op dat spellen 80-100 euro moeten kosten zonder microtransacties, DLC’s en expansions die er nog bovenop komen…
Ik denk dat ze binnen 1 dag de totale ontwikkelkosten eruit hebbenquote:
En daarna weer jarenlang lekker harken met GTA Online, en in 2037 komt GTA7 pas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnen 1 dag de totale ontwikkelkosten eruit hebben
Weet je DLC vind ik prima zolang base game goed is.quote:Op zondag 6 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Maak gewoon weer goede games die in èèn keer speelbaar zijn en niet leunen op DLC en special editions die vaak toch teleurstellen of waar eerst nog een jaar aan patches nodig is zoals Cyberpunk. GTA 6 zal vroeg of laat ongetwijfeld met DLC komen. Dat doen ze ook gewoon om toch nog wat aan de tweedehands markt te verdienen want de DLC is vaak een code geworden die dan al geclaimd is. En 30 euro voor DLC en 70 voor de game is natuurlijk ook van de zotte.
RDR2 is helaas nooit met DLC gekomenquote:Op zondag 6 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Maak gewoon weer goede games die in èèn keer speelbaar zijn en niet leunen op DLC en special editions die vaak toch teleurstellen of waar eerst nog een jaar aan patches nodig is zoals Cyberpunk. GTA 6 zal vroeg of laat ongetwijfeld met DLC komen. Dat doen ze ook gewoon om toch nog wat aan de tweedehands markt te verdienen want de DLC is vaak een code geworden die dan al geclaimd is. En 30 euro voor DLC en 70 voor de game is natuurlijk ook van de zotte.
Ik neem genoegen met een 60fps patch en/of een PS5 upgrade.quote:
Heists hadden ze ook naar sp kunnen brengenquote:Op zondag 6 april 2025 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
De GTA5 story dlc is er nooit gekomen, omdat GTA Online bakken met geld voor ze verdiende.
Dat zal met GTA 6 Online niet veel anders zijn ben ik bang.
De Cyberpunk dlc is gewoon veel te vroeg uitgebracht, onder druk van aandeelhouders en financiële pipo's.
Men wist dat het niet af was.
Maar toen het uiteindelijk wel af was was het ook meteen een dijk van een uitbreiding.
Sommige dlc zijn het geld dubbel en dwars waard, andere weer niet.
Niet echt.quote:Op zondag 6 april 2025 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heists hadden ze ook naar sp kunnen brengen
Ja heists in mp heb je volgens mij echt meerdere spelers nodig , anders is het te moeilijk.quote:Op zondag 6 april 2025 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hadden ook heists in sp. Het had prima gekund
Nee dit kan niet. Zowel de naam als "een cultgame".quote:De 1/4 Marathon Rotterdam van de NN Marathon Rotterdam krijgt een nieuwe naam: The Last of Us 1/4 Marathon Rotterdam. De succesvolle HBO-serie The Last of Us – waarvan het tweede seizoen op 14 april (de dag na het evenement) te zien is op HBO Max – verbindt zich als naamsponsor aan het Rotterdamse evenement.
The Last of Us speelt zich af in een post-apocalyptische wereld en is gebaseerd op een cultvideogame.
Met het nieuwe seizoen van The Last of Us kiezen we er bewust voor om ons te binden aan premium sportevenementen zoals de NN Marathon Rotterdam. De intensiteit, doorzettingskracht en het overwinnen van uitdagingen - zowel in de serie als op het parcours - maken deze samenwerking een perfecte match. We kijken ernaar uit om de lopers en toeschouwers te inspireren en het verhaal van The Last of Us naar de straten van Rotterdam te brengen."
Hahahaha watquote:Op zondag 6 april 2025 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
De Cyberpunk dlc is gewoon veel te vroeg uitgebracht, onder druk van aandeelhouders en financiële pipo's.
Men wist dat het niet af was.
Maar toen het uiteindelijk wel af was was het ook meteen een dijk van een uitbreiding.
Ach shit nou zie ik het jaquote:Op zondag 6 april 2025 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahaha wat
Je verwart de dlc met de basegame
Heb wel weer zin om die wereld in te duiken nuquote:Op zondag 6 april 2025 22:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach shit nou zie ik het ja![]()
Dlc was idd meteen👌
De base game zelf pas vanaf update 1.5
ze zien geld, gaan ze pakkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat zeker niet gebeuren. Dit is puur iets wat een analyst heeft gezegd, niets meer niet minder.
picsquote:Op maandag 7 april 2025 10:06 schreef Ang3l het volgende:
OhVolgend seizoen van Marvel Rivals is Hellfire Gala
Met Emma Frost
My fav bigtitty woman! (Nee, geen Tifa. Misschien wel Lulu)
quote:
Split/Fiction kan je in coop spelen met je zoontje, geweldig spel.quote:Op maandag 7 april 2025 11:19 schreef Questular het volgende:
Dit weekend Sackboy gespeeld met mijn zoontje, de Ps5 heeft meer van dit soort spellen nodig. Of ze zijn er en ik ken ze niet, dan ontvang ik graag suggesties
Unravelquote:Op maandag 7 april 2025 11:19 schreef Questular het volgende:
Dit weekend Sackboy gespeeld met mijn zoontje, de Ps5 heeft meer van dit soort spellen nodig. Of ze zijn er en ik ken ze niet, dan ontvang ik graag suggesties
Het ziet er goed uit. Al mag ac wel net zoals last of us 2 semi open wereld wordequote:Op maandag 7 april 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
2e gebied is erg mooi
Veel meer hogere bergen en dus diepere sneeuw.
Maar het is bijna voorjaar, dus ben ben benieuwd.
Erg leuke AC iig.
Schitterende werelden maken kunnen ze daar welquote:Op maandag 7 april 2025 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit. Al mag ac wel net zoals last of us 2 semi open wereld worde
Mooi.quote:Op maandag 7 april 2025 20:02 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Title Update 1.0.2 - Includes PSSR, Removes 30fps cap in hideout and more
AC Shadows Title Update 1.0.2 - Release Notes
Hello Assassins,
Tomorrow we will be releasing our first major patch for Assassin's Creed Shadows, bringing new quality of life improvements and addressing a variety of bugs.
More new and exciting things are coming soon, so stay tuned.
Title update 1.0.2 will be deployed on all supported platforms on April 8 @ 2 pm UTC / 10 am EDT / 7 am PT.
Patch Sizes:
Xbox Series X|S: 19.5 GB
PlayStation®5: 11.59 GB
PC: 16.05 GB
Steam: 11 GB
MAC: 9 GB
https://www.ubisoft.com/e(...)te-102-release-notes
Wel leuk hoe ze elk seizoen weer nieuwe team ups doen!quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik begreep in dit seizoen elke maand een nieuw karakter?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ze elk seizoen weer nieuwe team ups doen!
Lees niks over torch of aanpasbaar dag nachtquote:Op maandag 7 april 2025 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi.
Die 30fps on de hideout is vreselijk irritant.
Hopelijk ook een torch erbij en/of dag/nacht zelf aanpasbaar.
Toch fijn he, dat je gewoon live en al spelenderwijs onderdeel mag zijn van de ontwikkeling van een spel!quote:Op maandag 7 april 2025 20:02 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Title Update 1.0.2 - Includes PSSR, Removes 30fps cap in hideout and more
AC Shadows Title Update 1.0.2 - Release Notes
Hello Assassins,
Tomorrow we will be releasing our first major patch for Assassin's Creed Shadows, bringing new quality of life improvements and addressing a variety of bugs.
More new and exciting things are coming soon, so stay tuned.
Title update 1.0.2 will be deployed on all supported platforms on April 8 @ 2 pm UTC / 10 am EDT / 7 am PT.
Patch Sizes:
Xbox Series X|S: 19.5 GB
PlayStation®5: 11.59 GB
PC: 16.05 GB
Steam: 11 GB
MAC: 9 GB
https://www.ubisoft.com/e(...)te-102-release-notes
Op de lage framerate in je hideout (je hub, base zeg maar) na is het verder een bugvrije soepel lopende game zonder glitches en zo.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch fijn he, dat je gewoon live en al spelenderwijs onderdeel mag zijn van de ontwikkeling van een spel!
Ze zouden de spelers een bedrag moeten uitbetalen voor de play testing fase (end user testing)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Kcd 2, topgame.
Inmiddels 20 uur verder, nog steeds bij quest 1 oid. Het doet me denken aan RDR2, van alles verkennen en doen.
kapoet makenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, na 30 uur nu Yasuke
Tenminste, ik moet nu tegen hem vechten.
Eindigde in een kut scènequote:
Heb hem hier ook nog op de lijst staanquote:Op woensdag 9 april 2025 19:53 schreef superniger het volgende:
Platinum gehaald in Prince of persia the Lost Crown. 🏆
Platform gedeelte was heel tof en afwisselend. Combat gedeelte vond ik matig, repetitief en saai. Heb het halverwege op easy gezet.
Platform gedeelte 9,5/10
Combat gedeelte 6,0/10
Betalen mensen daar echt voor?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Hogwarts Legacy nog niet hebben, hij komt naar PS Plus Extra later deze maand.
Heb jij niet al teveel games om te spelenquote:Op donderdag 10 april 2025 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb PS Plus Extra ja.
Premium is het niet waard.
I sleepquote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
NAUGHTY GODS komen weer met een mooie nieuwe game
of nee toch niet
[ x ]
Wie nietquote:Op donderdag 10 april 2025 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb jij niet al teveel games om te spelen
Beetje een 🥛quote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
NAUGHTY GODS komen weer met een mooie nieuwe game
of nee toch niet
[ x ]
Oude lul!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
Laatste voetbal game die ik gespeeld heb was Sensible Soccer, op de Commodore 64 of de Amiga 500
Bedankt vriend maar ik doe nooit mee aan winactiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef FlippingCoin het volgende:
https://pu.nl/artikelen/G(...)or-de-playstation-5/
@:kaneelstokje @:aberkullie
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bedankt vriend maar ik doe nooit mee aan winacties
Zinloos geweld 😱quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister gefaald met bg3. Was in Last Light Inn, beetje aan het onderzoeken. Moest Isobel spreken.
Eindelijk gevonden, worden we aangevallen door 15 man ofzo. Binnen een paar seconden ligt Isobel op de grond na 5 keer gecrit te zijn.
Alle npc's dood.
Vanavond nog eens proberen, al snap ik niet zo goed wat ik fout deed.
Het was voor hem wel fin.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zinloos geweld 😱
Met 15 man tegen 2
Finnen zeker
Sifu is top. Maar vind dit er wel echt kut uitzienquote:Op donderdag 10 april 2025 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dit word wel echt een gruwelijk spel, geloof me jongens
Denk aan Fifa Street x Rocket League.
GEWELDIG.
Van de makers van SIFU by the way
Het is uniek omdat er geen leuke arcade achtige sport spellen meer zijn op consolesquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sifu is top. Maar vind dit er wel echt kut uitzienLijkt op een mobile game. Wat is er nou precies uniek aan dit?
Geen idee, had niet de tijd om naar hun paspoort te vragen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zinloos geweld 😱
Met 15 man tegen 2
Finnen zeker
Is sowieso geen makkelijke game voor nieuwkomers, zelfs niet op de makkelijkste/minst moeilijke difficultyquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, had niet de tijd om naar hun paspoort te vragen.
Ik ga in ieder geval de rest van mijn party niet mee laten lopen het balkon op. Want Isobel loopt daarna maar binnen, waar mijn party buiten staat.
Shadowheart kan turn undead doen, en ze heeft haar Blood of Lathander die licht geeft. Is misschien voldoende.
Maar raar om de encounter zo te maken, is erg oneerlijk tegenover mensen die het voor het eerst spelen.
Nog steeds geen idee over welke grot je het hebt, denk dat ik die gemist heb. Of je bent verder geweest dan ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is sowieso geen makkelijke game voor nieuwkomers, zelfs niet op de makkelijkste/minst moeilijke difficulty
Ik was met mijn warrior oid, iig mêlee volledig vastgelopen in een grot en was kansloos tegen die skeletten.
Toen gestopt.
Wil tzt nog wel een keer opnieuw beginnen met een Druid of zo.
Was ergens in het begin gebied, uit mijn hoofd via een of andere ruïne.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee over welke grot je het hebt, denk dat ik die gemist heb. Of je bent verder geweest dan ik.
Er zit enorm veel in qua mogelijkheden. Extra opties voor rassen en klassen in gesprekken en terrein, erg leuk. Extra pets en companions als je weet wat je doet. Extra bonussen die verstopt zitten.
Nu de nieuwe levels gemist daardoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ingevuld
Heb hem al gespeeld, maar daarnaar verkocht
Digital only zou je voor dit soort fouten behoedenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ingevuld
Heb hem al gespeeld, maar daarnaar verkocht
Inmiddels Isobel beschermd, de betere positionering aan het begin was echt alles.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was ergens in het begin gebied, uit mijn hoofd via een of andere ruïne.
Maar weet niet meer precies waar, was maaaaaaanden geleden.
Voor mij als absolute leek/beginner was het iig een moeilijke game.
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leukquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:56 schreef DKUp het volgende:
Valhalla had nog minder loot. Altijd op vaste locaties, nu heb op vaste locaties specifieke loot en random. Random loot bestaat niet in Valhalla.
Odyssey was veel te veel. Origins ook best veel.
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill isquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
alle quests lijken op mekaar nezo
kan je aanzettenquote:Op zondag 13 april 2025 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill is
Nog een keer kijkenquote:
Uit het hoofd bij Gameplay, Difficulty.quote:Op zondag 13 april 2025 01:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog een keer kijkenkon het niet vinden
Hoe groot ze ook zijn als jij een hidden blade in je strot krijgt ben je dood
Probleem van Valhalla is dat het niks met Assassin’s Creed te maken heeft. De wereld is het minst mooist van bijna alle delen. Oorlog voeren in een simpele RPG met een slecht verhaal. Als je alle DLC en Expansions heb iets van 7 maps.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slimme timing tijdens COVID, launchgame nieuwe generatie consoles, vikingen, actie en een simpele RPG in een grote wereld. Ubisoft heeft zo gecasht met deze game.quote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 13:17 schreef Friday12 het volgende:
Logisch is natuurlijk sat instant assassination onder difficulty options staat en niet gewoon bij gameplay staat
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.quote:
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 13 april 2025 13:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.
De optie is er dus om de moeilijkheid makkelijker te maken.
Ook voor die vijanden zijn er skill-en perk upgrades.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Nee dat is ook dom, al die levels enzo.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.quote:
Dat vind ik nog best positief gebrachtquote:Op zondag 13 april 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.
Bij mij ookquote:
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordtquote:Op maandag 14 april 2025 07:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sony adviseert de PS5 Digital in prijs te verhogen: https://blog.playstation.(...)lia-and-new-zealand/
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets andersquote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn armen doen weer pijn van Marvel Rivals, want t nieuwe seizoen is gestart.
Nee. No pun intended!
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordt
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Emma en Magik. Hnngggquote:Op maandag 14 april 2025 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets anders
Dacht, anders even een speedrun op easy.quote:Op maandag 14 april 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia: The Lost Crown platinum + alle DLC 100%.
Eindelijk weer wat kwaliteit uit de koker van Ubisoft want games als Valiant Hearts en de twee South Park games zijn alweer te lang geleden.
Begonnen aan RoboCop en dat is echt een verassend leuke game: over the top, corny 80s one-liners en lekker gory. Je bent echt een agent want je moet moorden oplossen en je kan zelfs boetes uitdelen.
Morgen de hardcore mode van Kingdom Come Deliverance 2 én patch 8 van Baldur's Gate 3. What a time to be alive.
[..]
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.
Ik vind Magik nog wat lastig spelen.quote:
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.
Hhhssssshh. Even balen.
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Welke class en subclass ga je doen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.
Wacht op de class updates.
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik ziequote:
Druid circle of the stars denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke class en subclass ga je doen?
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.quote:
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.quote:Op maandag 14 april 2025 15:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik zie
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.quote:Op maandag 14 april 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.
Ik ga denk ik iets met hoge CHA spelen. Sorc, bard, zoiets.
Weet ik, mijn uitspraak was algemeen.quote:Op maandag 14 april 2025 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.
Maar de euro word sterker dus we mogen extra betalen aan Sony
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
quote:
Dit is gewoon Oost-Azie vs USA/Canada/Europaquote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOP:
Monster Hunter Wilds, The First Descendant, Stellar Blade
Marvel Rivals, NIKKE: Goddess of Victory, Mecha BREAK
Naraka: Bladepoint, Tides of Annihilation, Overwatch 2
BOTTOM:
Suicide: Kill the Justice League, Dragon Age: The Veilguard, Star Wars Outlaws
South of Midnight, Concord, Forspoken
Unknown 9 Awakening, Intergalactic: The Heretic Prophet, Overwatch 2 again
Begrijpelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.
Maar ik heb geen zin om EN de nieuwe classes te testen EN een Dark Urge te doen.
Onderhand wel ff klaar met BG3
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.quote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
The Sims spelen fantasy voetbal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Als ik de filmpjes zo zie, speel ik liever een half uurtje bejeweld.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hoor hier niemand over Marathon , de nieuwe extraction shooter van Bungie?
Is daar niemand hyped over
Nee de bal kan niet zomaar alle kanten opgaan. Hij gaat de kant op waar je hem heen schiet:Dquote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik zou zeggen wacht op de console beta en oordeel zelf
Gheghequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
Ik heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Ja, maar wel Virtuos.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Klopt aan de ene kant heb ik er ook weinig vertrouwen in, want Unreal Engine.quote:
55 uur en moet Yasuke nog unlockenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Op naar gebied 3
Nu 48 uur erin zitten (that's what she said), dus ik vermoed dat je per gebied zo'n 25 uur aan activiteiten hebt wil je alles doen.
Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks Ghost Recon Wildlands weer eens opgestart.
Ziet er anno 2025 nog steeds prima uit voor een game van 8 jaar oud
Hopelijk krijgt die ook ooit nog een 60fps upgrade, net zoals een aantal oeroude AC games, zoals Rogue.
Ik heb nooit iets met pc's gehad, sterker nog ik heb niet eens meer een pc/laptop (op de werk laptop na dan, maar die klap ik elke dag om 12.30u dicht en die gaat pas weer om 8.00u open, ik surf daar privé niet eens op).quote:Op woensdag 16 april 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.
Nee, kom met iets nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hun laatste nieuwe was idd niet geweldig 😂quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van Bethesda? Liever niet, dan zal het wel kut zijn hehehe.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Baldurs Gate 3 final patch
Keuzes, KEUZES!quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
De lat ligt echt ENORM hoog idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
Bethesda werkt aan tes6. Dit is gemaakt door Virtuosquote:
Niet alles heeft een vervolg nodig.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
But teh moneyzzzzzz!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles heeft een vervolg nodig.
Larian is niet de eigenaar van de IP. Hasbro heeft hard geld nodig, omdat alles wat ze doen hard faalt. II snap wel dat ze graag nog een succesvolle game willen, al is het maar voor de som die betaald wordt om de rechten te krijgen voor het spel.quote:
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Op zich wel logisch, Mexicanen zijn ook zeer bedreven in het afhakken/verwijderen van hoofden, al dan niet met een grote bijl.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Haha dat is toch te triest voor woordenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.
Zelfde met alle donkere soorten. Drow, duergar en deep gnomes allemaal uit de monster manual.
Maar goed, zal allemaal wel weer verkocht worden aan de volgende mongooltjes die het niet snappen.
Lelijkste characters in een game ooit die eerste gamequote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is mooie muziek ik wist niet dat Jeremy Soule (Skyrim,Oblivion) ook Harry Potter ost had gemaakt
Roetveeg Elfquote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
Google maar Community blackface. Was paar jaar terug groot nieuws.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |