ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leukquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:56 schreef DKUp het volgende:
Valhalla had nog minder loot. Altijd op vaste locaties, nu heb op vaste locaties specifieke loot en random. Random loot bestaat niet in Valhalla.
Odyssey was veel te veel. Origins ook best veel.
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill isquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
alle quests lijken op mekaar nezo
kan je aanzettenquote:Op zondag 13 april 2025 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill is
Nog een keer kijkenquote:
Uit het hoofd bij Gameplay, Difficulty.quote:Op zondag 13 april 2025 01:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog een keer kijkenkon het niet vinden
Hoe groot ze ook zijn als jij een hidden blade in je strot krijgt ben je dood
Probleem van Valhalla is dat het niks met Assassin’s Creed te maken heeft. De wereld is het minst mooist van bijna alle delen. Oorlog voeren in een simpele RPG met een slecht verhaal. Als je alle DLC en Expansions heb iets van 7 maps.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slimme timing tijdens COVID, launchgame nieuwe generatie consoles, vikingen, actie en een simpele RPG in een grote wereld. Ubisoft heeft zo gecasht met deze game.quote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 13:17 schreef Friday12 het volgende:
Logisch is natuurlijk sat instant assassination onder difficulty options staat en niet gewoon bij gameplay staat
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.quote:
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 13 april 2025 13:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.
De optie is er dus om de moeilijkheid makkelijker te maken.
Ook voor die vijanden zijn er skill-en perk upgrades.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Nee dat is ook dom, al die levels enzo.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |