ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leukquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:56 schreef DKUp het volgende:
Valhalla had nog minder loot. Altijd op vaste locaties, nu heb op vaste locaties specifieke loot en random. Random loot bestaat niet in Valhalla.
Odyssey was veel te veel. Origins ook best veel.
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill isquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
alle quests lijken op mekaar nezo
kan je aanzettenquote:Op zondag 13 april 2025 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik irriteer me nog altijd aan dat een assassination geen insta kill is
Nog een keer kijkenquote:
Uit het hoofd bij Gameplay, Difficulty.quote:Op zondag 13 april 2025 01:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog een keer kijkenkon het niet vinden
Hoe groot ze ook zijn als jij een hidden blade in je strot krijgt ben je dood
Probleem van Valhalla is dat het niks met Assassin’s Creed te maken heeft. De wereld is het minst mooist van bijna alle delen. Oorlog voeren in een simpele RPG met een slecht verhaal. Als je alle DLC en Expansions heb iets van 7 maps.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu toch flink wat uur in valhalla.... maar vind t eigenlijk helemaal niet leuk
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slimme timing tijdens COVID, launchgame nieuwe generatie consoles, vikingen, actie en een simpele RPG in een grote wereld. Ubisoft heeft zo gecasht met deze game.quote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoor continue van mensen dat dit de matigste AC is.
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 13:17 schreef Friday12 het volgende:
Logisch is natuurlijk sat instant assassination onder difficulty options staat en niet gewoon bij gameplay staat
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.quote:
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 13 april 2025 13:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zijn er allerlei skills en perks gebouwd om de assassinations beter uit te voeren op vijanden die sterker zijn.
De optie is er dus om de moeilijkheid makkelijker te maken.
Ook voor die vijanden zijn er skill-en perk upgrades.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Nee dat is ook dom, al die levels enzo.quote:Op zondag 13 april 2025 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja had ik in Odyssey enzo. Maar ik ging net dood doordat mijn assissnation failde omdat het een elite was.. terwijl ik dat ding in zijn strot had zitten en daar heb ik geen zin in.
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.quote:
Dat vind ik nog best positief gebrachtquote:Op zondag 13 april 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.
Bij mij ookquote:
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordtquote:Op maandag 14 april 2025 07:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sony adviseert de PS5 Digital in prijs te verhogen: https://blog.playstation.(...)lia-and-new-zealand/
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets andersquote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn armen doen weer pijn van Marvel Rivals, want t nieuwe seizoen is gestart.
Nee. No pun intended!
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordt
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Emma en Magik. Hnngggquote:Op maandag 14 april 2025 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets anders
Dacht, anders even een speedrun op easy.quote:Op maandag 14 april 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia: The Lost Crown platinum + alle DLC 100%.
Eindelijk weer wat kwaliteit uit de koker van Ubisoft want games als Valiant Hearts en de twee South Park games zijn alweer te lang geleden.
Begonnen aan RoboCop en dat is echt een verassend leuke game: over the top, corny 80s one-liners en lekker gory. Je bent echt een agent want je moet moorden oplossen en je kan zelfs boetes uitdelen.
Morgen de hardcore mode van Kingdom Come Deliverance 2 én patch 8 van Baldur's Gate 3. What a time to be alive.
[..]
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.
Ik vind Magik nog wat lastig spelen.quote:
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.
Hhhssssshh. Even balen.
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Welke class en subclass ga je doen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.
Wacht op de class updates.
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik ziequote:
Druid circle of the stars denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke class en subclass ga je doen?
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.quote:
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.quote:Op maandag 14 april 2025 15:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik zie
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.quote:Op maandag 14 april 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.
Ik ga denk ik iets met hoge CHA spelen. Sorc, bard, zoiets.
Weet ik, mijn uitspraak was algemeen.quote:Op maandag 14 april 2025 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.
Maar de euro word sterker dus we mogen extra betalen aan Sony
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Bekijk deze YouTube-video
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
quote:
Dit is gewoon Oost-Azie vs USA/Canada/Europaquote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOP:
Monster Hunter Wilds, The First Descendant, Stellar Blade
Marvel Rivals, NIKKE: Goddess of Victory, Mecha BREAK
Naraka: Bladepoint, Tides of Annihilation, Overwatch 2
BOTTOM:
Suicide: Kill the Justice League, Dragon Age: The Veilguard, Star Wars Outlaws
South of Midnight, Concord, Forspoken
Unknown 9 Awakening, Intergalactic: The Heretic Prophet, Overwatch 2 again
Begrijpelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.
Maar ik heb geen zin om EN de nieuwe classes te testen EN een Dark Urge te doen.
Onderhand wel ff klaar met BG3
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.quote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
The Sims spelen fantasy voetbal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Als ik de filmpjes zo zie, speel ik liever een half uurtje bejeweld.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hoor hier niemand over Marathon , de nieuwe extraction shooter van Bungie?
Is daar niemand hyped over
Nee de bal kan niet zomaar alle kanten opgaan. Hij gaat de kant op waar je hem heen schiet:Dquote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik zou zeggen wacht op de console beta en oordeel zelf
Gheghequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
Ik heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Ja, maar wel Virtuos.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Klopt aan de ene kant heb ik er ook weinig vertrouwen in, want Unreal Engine.quote:
55 uur en moet Yasuke nog unlockenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Op naar gebied 3
Nu 48 uur erin zitten (that's what she said), dus ik vermoed dat je per gebied zo'n 25 uur aan activiteiten hebt wil je alles doen.
Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks Ghost Recon Wildlands weer eens opgestart.
Ziet er anno 2025 nog steeds prima uit voor een game van 8 jaar oud
Hopelijk krijgt die ook ooit nog een 60fps upgrade, net zoals een aantal oeroude AC games, zoals Rogue.
Ik heb nooit iets met pc's gehad, sterker nog ik heb niet eens meer een pc/laptop (op de werk laptop na dan, maar die klap ik elke dag om 12.30u dicht en die gaat pas weer om 8.00u open, ik surf daar privé niet eens op).quote:Op woensdag 16 april 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.
Nee, kom met iets nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hun laatste nieuwe was idd niet geweldig 😂quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van Bethesda? Liever niet, dan zal het wel kut zijn hehehe.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Baldurs Gate 3 final patch
Keuzes, KEUZES!quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
De lat ligt echt ENORM hoog idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
Bethesda werkt aan tes6. Dit is gemaakt door Virtuosquote:
Niet alles heeft een vervolg nodig.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
But teh moneyzzzzzz!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles heeft een vervolg nodig.
Larian is niet de eigenaar van de IP. Hasbro heeft hard geld nodig, omdat alles wat ze doen hard faalt. II snap wel dat ze graag nog een succesvolle game willen, al is het maar voor de som die betaald wordt om de rechten te krijgen voor het spel.quote:
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Op zich wel logisch, Mexicanen zijn ook zeer bedreven in het afhakken/verwijderen van hoofden, al dan niet met een grote bijl.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Haha dat is toch te triest voor woordenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.
Zelfde met alle donkere soorten. Drow, duergar en deep gnomes allemaal uit de monster manual.
Maar goed, zal allemaal wel weer verkocht worden aan de volgende mongooltjes die het niet snappen.
Lelijkste characters in een game ooit die eerste gamequote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is mooie muziek ik wist niet dat Jeremy Soule (Skyrim,Oblivion) ook Harry Potter ost had gemaakt
Roetveeg Elfquote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
Google maar Community blackface. Was paar jaar terug groot nieuws.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |