Dat vind ik nog best positief gebrachtquote:Op zondag 13 april 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind dit er juist vreselijk matig uitzien.
Bij mij ookquote:
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordtquote:Op maandag 14 april 2025 07:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sony adviseert de PS5 Digital in prijs te verhogen: https://blog.playstation.(...)lia-and-new-zealand/
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets andersquote:Op maandag 14 april 2025 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn armen doen weer pijn van Marvel Rivals, want t nieuwe seizoen is gestart.
Nee. No pun intended!
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het enige wat me irriteert is dat third world country the USofA altijd gematst wordt
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Emma en Magik. Hnngggquote:Op maandag 14 april 2025 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat je van de heren bent, anders zou je denken dat je pijn aan je armen hebt van iets anders
Dacht, anders even een speedrun op easy.quote:Op maandag 14 april 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia: The Lost Crown platinum + alle DLC 100%.
Eindelijk weer wat kwaliteit uit de koker van Ubisoft want games als Valiant Hearts en de twee South Park games zijn alweer te lang geleden.
Begonnen aan RoboCop en dat is echt een verassend leuke game: over the top, corny 80s one-liners en lekker gory. Je bent echt een agent want je moet moorden oplossen en je kan zelfs boetes uitdelen.
Morgen de hardcore mode van Kingdom Come Deliverance 2 én patch 8 van Baldur's Gate 3. What a time to be alive.
[..]
Ja dit kan, vorige week nog gedaan. Ben wel half resistant urge want iedereen killen om het killen vind ik zelf niet zo leuk. De Grove wel aangevallen, bij nader inziens zijn dat allemaal tering lijers.
Ik vind Magik nog wat lastig spelen.quote:
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik 1 iemand in het goblinkamp te vroeg vermoord. True Soul Gut.
Hhhssssshh. Even balen.
Eens kijken of het als Dark Urge ook kan.
Welke class en subclass ga je doen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dark Urge ff gepauzeerd.
Wacht op de class updates.
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik ziequote:
Druid circle of the stars denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke class en subclass ga je doen?
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.quote:
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.quote:Op maandag 14 april 2025 15:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hehehe! Je maakt een grapje toch? Slaat totaal nergens op wat ik zie
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.quote:Op maandag 14 april 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg Dark Urge, voor mijn idee. Maar zolang jij het maar naar je zin hebt natuurlijk.
Ik ga denk ik iets met hoge CHA spelen. Sorc, bard, zoiets.
Weet ik, mijn uitspraak was algemeen.quote:Op maandag 14 april 2025 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Met de zwakkere dollar + tariffs zullen ze daar minder gaan verdienen.
Maar de euro word sterker dus we mogen extra betalen aan Sony
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Bekijk deze YouTube-video
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |