quote:
Dit is gewoon Oost-Azie vs USA/Canada/Europaquote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOP:
Monster Hunter Wilds, The First Descendant, Stellar Blade
Marvel Rivals, NIKKE: Goddess of Victory, Mecha BREAK
Naraka: Bladepoint, Tides of Annihilation, Overwatch 2
BOTTOM:
Suicide: Kill the Justice League, Dragon Age: The Veilguard, Star Wars Outlaws
South of Midnight, Concord, Forspoken
Unknown 9 Awakening, Intergalactic: The Heretic Prophet, Overwatch 2 again
Begrijpelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn huidige dark urge is een hele hoge CHAR bard.
Maar ik heb geen zin om EN de nieuwe classes te testen EN een Dark Urge te doen.
Onderhand wel ff klaar met BG3
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.quote:Op maandag 14 april 2025 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het slaat nergens op ?? Het is een 5v5 (of 4v4) arcade voetbalgame ala Rocket League x Fifa Street.
Bekijk deze YouTube-video
Het speelt geweldig, is hartstikke leuk en er is een hoge skill ceiling.
Maar als je niet overtuigd bent dan is de beta binnenkort.
The Sims spelen fantasy voetbal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Als ik de filmpjes zo zie, speel ik liever een half uurtje bejeweld.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maar hoor hier niemand over Marathon , de nieuwe extraction shooter van Bungie?
Is daar niemand hyped over
Nee de bal kan niet zomaar alle kanten opgaan. Hij gaat de kant op waar je hem heen schiet:Dquote:Op dinsdag 15 april 2025 06:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het oogt houterig, te groot veld voor 5 tegen 5, tegenstanders verschijnen vanuit het niks in je beeld, een bal kan zomaar alle kanten op gaan wanneer er op doel word geschoten.
Wat je er over schrijft enthousiasmeert, maar de filmpjes maken juist dat ik denk meehhhh.......
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik zou zeggen wacht op de console beta en oordeel zelf
Gheghequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeft niet, we kunnen oordelen a.h.v. youtube filmpjes
Ik heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Ja, maar wel Virtuos.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Klopt aan de ene kant heb ik er ook weinig vertrouwen in, want Unreal Engine.quote:
55 uur en moet Yasuke nog unlockenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Op naar gebied 3
Nu 48 uur erin zitten (that's what she said), dus ik vermoed dat je per gebied zo'n 25 uur aan activiteiten hebt wil je alles doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |