Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks Ghost Recon Wildlands weer eens opgestart.
Ziet er anno 2025 nog steeds prima uit voor een game van 8 jaar oud
Hopelijk krijgt die ook ooit nog een 60fps upgrade, net zoals een aantal oeroude AC games, zoals Rogue.
Ik heb nooit iets met pc's gehad, sterker nog ik heb niet eens meer een pc/laptop (op de werk laptop na dan, maar die klap ik elke dag om 12.30u dicht en die gaat pas weer om 8.00u open, ik surf daar privé niet eens op).quote:Op woensdag 16 april 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan ook een oude PC kopen, daar draait alles op 60fps. En je kan gewoon je dualshock 4 aansluiten.
Nee, kom met iets nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze zin in de Oblivion remaster? Schijnt volgende week te schaduwdroppen, er zijn ook al screenshots gelekt
Hun laatste nieuwe was idd niet geweldig 😂quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van Bethesda? Liever niet, dan zal het wel kut zijn hehehe.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Baldurs Gate 3 final patch
Keuzes, KEUZES!quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit tegen het einde van act 2 in BG3.
Net de Orthon verslagen, de speer gevonden voor Shadowheart. Dan moet ik nog die Nightsong vinden.
De lat ligt echt ENORM hoog idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
Bethesda werkt aan tes6. Dit is gemaakt door Virtuosquote:
Niet alles heeft een vervolg nodig.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
But teh moneyzzzzzz!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles heeft een vervolg nodig.
Larian is niet de eigenaar van de IP. Hasbro heeft hard geld nodig, omdat alles wat ze doen hard faalt. II snap wel dat ze graag nog een succesvolle game willen, al is het maar voor de som die betaald wordt om de rechten te krijgen voor het spel.quote:
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Op zich wel logisch, Mexicanen zijn ook zeer bedreven in het afhakken/verwijderen van hoofden, al dan niet met een grote bijl.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Het probleem zit em volgens mij bij Wizards of the Coast die nu D&D bezitten.
Ik speel al die boardgames niet, maar las wel dat ze veel dingen hebben gewijzigd in het verlengde van niemand te beledigen, dus een orc is racistisch want het zou te dichtbij een donker persoon zitten.
En dat is iets waar veel fans helemaal niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Orcs zijn nu mexicans! 🤣
Haha dat is toch te triest voor woordenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat orcs ook niet meer in de monster manual staan.
Zelfde met alle donkere soorten. Drow, duergar en deep gnomes allemaal uit de monster manual.
Maar goed, zal allemaal wel weer verkocht worden aan de volgende mongooltjes die het niet snappen.
Lelijkste characters in een game ooit die eerste gamequote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is mooie muziek ik wist niet dat Jeremy Soule (Skyrim,Oblivion) ook Harry Potter ost had gemaakt
Roetveeg Elfquote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
Google maar Community blackface. Was paar jaar terug groot nieuws.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha dat is toch te triest voor woorden. Straks mag een Dark Elf ook niet meer want dark!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |