Marty McFly is mijn heldquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Marty McFly
Al lijkt hij mij meer en Doc Brown type![]()
Michael J Foxquote:
Zou niks aan de hand moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:07 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat het je niet online kan spelen op het moment?
Kwam er achter dat ik moest updaten daarom wilde hij niet online 😅quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou niks aan de hand moeten zijn.
https://status.playstation.com/nl-NL/
Haha zeker en hij kan er zelf ook gewoon om lachen, dat blijf ik zo goed vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Michael J Fox
Als je toch iemand níet die rotziekte (Parkinson toch) toe wenst dan is het Michael J Fox wel.
Sympathieke gast.
pvpe only dus tja.. Niet echtquote:
Ja zwaar belachelijk, Nintendo denkt echt oh we hebben een groot succes gehad met de Switch 1, nu gaan we echt letterlijk voor alles meer geld vragen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
En wij maar denk dat PS5 games duur zijn met 70 tot 80 euro.
Lees net dat games voor de Switch 2 80 tot 90 euro gaan kosten
60-70 vind ik nog een ok prijs en dan ook niet voor alles. Voordeel is dat op de playstation het goedkoper word maar op de switch is het in 2032 nog steeds 90 euro voor mario kartquote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
En wij maar denk dat PS5 games duur zijn met 70 tot 80 euro.
Lees net dat games voor de Switch 2 80 tot 90 euro gaan kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |