Er gingen een tijd geleden geruchten (dus wagonlading zout) dat GTA6 en GTA Online apart verkocht zouden gaan worden om de prijs 'laag' te houden.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Als het GTA het flikt word ik ook niet blij.
Gaat sowieso gebeuren en gaat sowieso gekocht wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Als het GTA het flikt word ik ook niet blij.
Dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er gingen een tijd geleden geruchten (dus wagonlading zout) dat GTA6 en GTA Online apart verkocht zouden gaan worden om de prijs 'laag' te houden.
Ik geef echt helemaal niks om GTA Online dus ik zou er niet rouwig om zijn.quote:
Die heists waren leuk maar als er iemand weg ging cancelde die hele zooi en dat maakte het echt rukquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik geef echt helemaal niks om GTA Online dus ik zou er niet rouwig om zijn.
De singleplayer van GTA5 meerdere malen gespeeld en dat blijft een geweldige ervaring, maar Online mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Gaat zeker niet gebeuren. Dit is puur iets wat een analyst heeft gezegd, niets meer niet minder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaat sowieso gebeuren en gaat sowieso gekocht worden
quote:Ball said "there is hope" among some in the market that Take-Two will price GTA 6 at "$80 or even $100," which could prove to be a turning point for the video game industry. This could break a "key price barrier" and allow other developers to raise prices as well, he said. Before this, a Baldur's Gate 3 developer said GTA 6 could prompt a shift to more expensive games if Take-Two decides to price it above $70.
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:
Ik speel GTA toch niet, kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Als die geen winst meer maken, dan kunnen ze zich beter gaan richten op de kantklos markt
Precies. Uitgevers harken jaarlijks miljarden binnen aan winsten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:45 schreef DKUp het volgende:
“Er is hoop”, flikker toch een eind op dat spellen 80-100 euro moeten kosten zonder microtransacties, DLC’s en expansions die er nog bovenop komen…
Ik denk dat ze binnen 1 dag de totale ontwikkelkosten eruit hebbenquote:
En daarna weer jarenlang lekker harken met GTA Online, en in 2037 komt GTA7 pas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnen 1 dag de totale ontwikkelkosten eruit hebben
Weet je DLC vind ik prima zolang base game goed is.quote:Op zondag 6 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Maak gewoon weer goede games die in èèn keer speelbaar zijn en niet leunen op DLC en special editions die vaak toch teleurstellen of waar eerst nog een jaar aan patches nodig is zoals Cyberpunk. GTA 6 zal vroeg of laat ongetwijfeld met DLC komen. Dat doen ze ook gewoon om toch nog wat aan de tweedehands markt te verdienen want de DLC is vaak een code geworden die dan al geclaimd is. En 30 euro voor DLC en 70 voor de game is natuurlijk ook van de zotte.
RDR2 is helaas nooit met DLC gekomenquote:Op zondag 6 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Maak gewoon weer goede games die in èèn keer speelbaar zijn en niet leunen op DLC en special editions die vaak toch teleurstellen of waar eerst nog een jaar aan patches nodig is zoals Cyberpunk. GTA 6 zal vroeg of laat ongetwijfeld met DLC komen. Dat doen ze ook gewoon om toch nog wat aan de tweedehands markt te verdienen want de DLC is vaak een code geworden die dan al geclaimd is. En 30 euro voor DLC en 70 voor de game is natuurlijk ook van de zotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |